Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@sothes Για να έχεις ένα μπούσουλα τι να γράψεις στην αμφισβήτηση:

Oνοματεπώνυμο:

ΑΦΜ:

ΗΚΑΣΠ:

Υπέγραψα στις 24/10/2022 το πρόγραμμα Gas Benefit διάρκειας 24μηνών, με τιμή προμήθειας (ΤΤF+0,04) -30%. To πρόγραμμα ενεργοποιήθηκε στις 6/11/2022 και θα έπρεπε να ισχύουν οι όροι που είχα υπογράψει στη σύμβαση. Μέχρι και τώρα όλοι οι λογαριασμοί που έχετε εκδώσει από την ενεργοποίηση της σύμβασης δεν είχαν έκτπωση 30% στη τιμή προμήθειας. Ζητώ αναδρομική πίστωση της έκπτωσης, από την αρχή της σύμβασης. Σας υπενθυμίζω ότι το Άρθρο 38 του Κώδικα Προμήθειας Φυσικού Αερίου αναφέρει ότι:

"1. Ο Προμηθευτής υποχρεούται να προβαίνει άμεσα στη διόρθωση Λογαριασμών Κατανάλωσης παρελθούσης χρονικής περιόδου, στην περίπτωση που διαπιστώνεται ότι επιβλήθηκαν, για οποιοδήποτε λόγο, λανθασμένες χρεώσεις σε Πελάτη του. Εφόσον πρόκειται για λογαριασμούς που έχουν εξοφληθεί, ο Προμηθευτής οφείλει να προβαίνει σε διορθωτική χρέωση ή πίστωση, εκδίδοντας διορθωτικό λογαριασμό ή συμψηφίζοντας το σχετικό ποσό στον επόμενο τακτικό λογαριασμό.

2. Σε περίπτωση υπαιτιότητας του Προμηθευτή, όπως, ενδεικτικά, λόγω λαθών στην τιμολόγηση ή την έκδοση λογαριασμών, ο Προμηθευτής υποχρεούται να προβαί− νει σε διόρθωση λογαριασμών παρελθούσης περιόδου, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της Σύμβασης Προμήθειας και για χρονική περίοδο δύο (2) ετών μετά τη λύση της. Τα ποσά των διορθωτικών χρεώσεων και πιστώσεων καταβάλλονται ατόκως."

Στείλτο και στο [email protected] και στο [email protected]. Ταυτόχρονα ενοχλείς και τηλεφωνικά.

Aν δε πάρεις απάντησε εντός 10 ημερών, μετά όπως είπε ο korakios ... ανοίγεις αίτημα στο myrae, και μετά αν δεν ανταποκριθούν, στον Συνήγορο του καταναλωτή.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Στείλτο και στο [email protected] και στο [email protected]. Ταυτόχρονα ενοχλείς και τηλεφωνικά.

Aν δε πάρεις απάντησε εντός 10 ημερών, μετά όπως είπε ο korakios ... ανοίγεις αίτημα στο myrae, και μετά αν δεν ανταποκριθούν, στον Συνήγορο του καταναλωτή.

και στο "χρειάζεστε βοήθεια" κάτω χαμηλά , αλλά δε θα ασχολούμουν με email και αναμονές

ένα τηλ και καπάκια myrae και ΣτΚ παράλληλα

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Μέχρι και δωρεάν 9μηνο Ant1+ δίνουν... επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά πως είναι ο καλύτερος πάροχος στο γαλαξία. 😅

τώρα είδαμε απο που πήραν τα λεφτά 😂

αναρωτιέμαι αν είναι η μοναδική περίπτωση

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sothes Επίσης πάρε όλους τους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί... κάνε πρόσθεση όλα τα ποσά της κατανάλωσης. Πολλαπλασίασε το αποτέλεσμα * 0.3 (έκπτωση) * 1.06 (ΦΠΑ) για να δεις πόσα ακριβώς σου χρωστάνε.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.

Στο benefit γιατί έχει δέσμευση 0 στο excel ενώ έχει 24 μήνες στους ειδικούς όρους;

Έβαλα σταθερό ρεύμα power direct οπότε στο αέριο λέω να το τζογάρω με benefit και αν ΟΛΑ πάνε στραβά να δουλέψω με aircondition/ηλιακό. Αλλα αυτό το 24μηνο με προβληματίζει.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, klainmaingr είπε

Στο benefit γιατί έχει δέσμευση 0 στο excel ενώ έχει 24 μήνες στους ειδικούς όρους;

Έβαλα σταθερό ρεύμα power direct οπότε στο αέριο λέω να το τζογάρω με benefit και αν ΟΛΑ πάνε στραβά να δουλέψω με aircondition/ηλιακό. Αλλα αυτό το 24μηνο με προβληματίζει.

άλλο διάρκεια , άλλο δέσμευση , στο excel έχω δέσμευση

δεν ισχύει η ρήτρα αποχώρησης απο το 2011 (ούτε στα σταθερά) , αλλά πέρα του οτι η ΡΑΕ μας τα έφαγε με τους πάροχους , έχουν αλλάξει πρόσφατα οι (παράνομοι) ειδικοί όροι που είχαν  και πλέον είναι αυτοί που ανέβασες , χωρίς δέσμευση (ρήτρα αποχώρησης)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλά τελείως κάψιμο, 12 μηνες σκεφτόμουν ακόμη και όταν έγραφα 24 και λεω έληξε.... Ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας! Θα τα ξαναδώ αυριο για να κανω τις απαραίτητες ενέργειες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ioio είπε

Άλλαξα τελικά πρόγραμμα σε benefit (αιτηση την περασμένη Παρασκευή). Μου έστειλαν τη σύμβαση. Οι ειδικοί όροι είναι με ρήτρα. Θα πάρω αύριο τηλέφωνο να μου στείλουν τους νέους που έχουν αναρτηθεί στο site. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν αλλάζουν το template που στέλνουν σε όλους που κάνουν την αλλαγή. Παιδεύουν πελάτες και customer service. Ελπίζω μόνο να βγάλω άκρη τηλεφωνικά.

Και σε εμένα με ρήτρα μου έστειλαν.Υπαρχει λόγος να ασχοληθούμε!Αφού δεν ισχύει τελικά,αν βγάλεις άκρη τηλ πες μας αν είναι να προσπαθήσω και εγω

Επεξ/σία από georgexx
Δημοσ.

η ρήτρα πρόωρης αποχώρησης δεν ισχύει ούτε για τα παλιά συμβόλαια ΔΕΗ; Είμαι στο benefit από 15-03-2023, οι όροι που έχω αναφέρουν 24μηνη δέσμευση και ρήτρα. Έλεγα μόλις κόψουν τα κρύα να την κάνω για Ελπέντισον, αν ισχύουν ακόμα τα δώρα τους...

Δημοσ.

Καλημέρα ομάδα. 

Χθες έκανα την τηλεφωνική αλλαγή από control σε benefit σήμερα μου έστειλαν κιόλας email ότι έγινε η αλλαγή. 

Μπήκα στο mydei όντως έγινε αλλά και σε μένα στείλανε τους παλιούς όρους με την ρήτρα και την 2ετη δέσμευση...

Το αφήνουμε έτσι?

Δημοσ.
10 minutes ago, leftermann said:

η ρήτρα πρόωρης αποχώρησης δεν ισχύει ούτε για τα παλιά συμβόλαια ΔΕΗ; Είμαι στο benefit από 15-03-2023, οι όροι που έχω αναφέρουν 24μηνη δέσμευση και ρήτρα. Έλεγα μόλις κόψουν τα κρύα να την κάνω για Ελπέντισον, αν ισχύουν ακόμα τα δώρα τους...

Είχα στείλει ερώτηση πρόσφατα

Quote

 

Αγαπητέ/ή πελάτη,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για τα προϊόντα ΔΕΗ myHomeGasBenefit, ΔΕΗ myBusinessGasBenefit και ΔΕΗ myBuildingGasBenefit, το τέλος πρόωρης αποχώρησης δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης Προμήθειας πριν τη συμπλήρωση της χρονικής της διάρκειας.

Περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν σας θα βρείτε στο dei.gr

 

Με εκτίμηση
Ομάδα εξυπηρέτησης πελατών

 

 

Screenshot_2.png

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, johnnyman said:

Καλημέρα ομάδα. 

Χθες έκανα την τηλεφωνική αλλαγή από control σε benefit σήμερα μου έστειλαν κιόλας email ότι έγινε η αλλαγή. 

Μπήκα στο mydei όντως έγινε αλλά και σε μένα στείλανε τους παλιούς όρους με την ρήτρα και την 2ετη δέσμευση...

Το αφήνουμε έτσι?

Για το τυπικό στείλε ένα mail η στη φόρμα επικοινωνίας ότι σου έχουν στείλει λάθος ειδικούς όρους,.κι ότι οι νέοι όροι δεν έχουν ρήτρα και ζήτα επιβεβαίωση... ,ώστε να πάρεις την απάντηση που βλέπεις από πάνω.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Για το τυπικό στείλε ένα mail η στη φόρμα επικοινωνίας ότι σου έχουν στείλει λάθος ειδικούς όρους,.κι ότι οι νέοι όροι δεν έχουν ρήτρα και ζήτα επιβεβαίωση... ,ώστε να πάρεις την απάντηση που βλέπεις από πάνω.

Που στο καλό είναι η φόρμα επικοινωνίας και δεν την βρίσκω? 😆 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, georgexx είπε

Και σε εμένα με ρήτρα μου έστειλαν.Υπαρχει λόγος να ασχοληθούμε!Αφού δεν ισχύει τελικά,αν βγάλεις άκρη τηλ πες μας αν είναι να προσπαθήσω και εγω

Λοιπόν πήρα τηλέφωνο.  Με τον πρώτο υπάλληλο που με εξυπηρέτησε δεν έβγαλα άκρη. Μου έλεγε κάτι γενικόλογα κι ότι δεν ισχύει η ρητρα αποχώρησης. Πήρα και 2η φορά. Ο υπάλληλος που το σήκωσε μου είπε ότι είναι γνωστό το θέμα με τους παλιούς όρους στα συμβόλαια που αποστέλλονται. Ισχύει όμως ότι είναι αναρτημένο στο site. Κράτησε το ΑΦΜ και το ονοματεπώνυμο μου για να ενημερώσει το κέντρο. Της λέω χρειάζεται κάτι άλλο. Μου είπε πως όχι και το θέμα θα διευθετηθει. Κατάλαβα ότι θα επικοινωνήσουν πάλι μαζί μου.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...