Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ετσι οπως φαινεται απ την φωτο, το μπλε ειναι αισθητηρας εκκεντροφορου κ το κοκκινο σωληνας αναθυμιασεων. 

Τον σωληνα αναθυμιασεων μπορεις να τον οδηγησεις εκτος μηχανοστασιου αλλα ειναι παρανομο, τον αισθητηρα εκκεντροφορου δεν μπορεις να τον καταργησεις

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Ετσι οπως φαινεται απ την φωτο, το μπλε ειναι αισθητηρας εκκεντροφορου κ το κοκκινο σωληνας αναθυμιασεων. 

Τον σωληνα αναθυμιασεων μπορεις να τον οδηγησεις εκτος μηχανοστασιου αλλα ειναι παρανομο, τον αισθητηρα εκκεντροφορου δεν μπορεις να τον καταργησεις

Ο σωλήνας αυτός στέλνει αέρα από τη μηχανή στο φίλτρο ή το ανάποδο;

Αν προσέξεις πάνω στο φίλτρο έχει κάτι σαν αισθητήρα. Τι είναι αυτό; 

Τον σωλήνα αυτό που μπορώ να τον κατευθύνω; Έχει συσχέτιση με δοχείο αναθυμιάσεων (διαχωριστή λαδιού) ;

Θα διαβάζει λάθος ο maf ή ο λ ;

Δημοσ.

Οι αναθυμιασεις ειναι κυριως η εξατμιση του λαδιου και μικρο μερος των αεριων της καυσης .κανονικα υποβαθμιζουν την καυση αλλα επειδη ειναι βλαβερα αερια για να ριχνοντε ελευθερα στην ατμοσφαιρα γι αυτο οδηγουντε στο φιλτροκουτι για να καιγοντε κ να φιλτραροντε απο τον καταλυτη.

Δεν μπορω να ξεχωρισω καλα απο την φωτο.βγαλε καλυτερη αν θες

Ο λ κ ο maf δεν επηρεαζοντε

  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Οι αναθυμιασεις ειναι κυριως η εξατμιση του λαδιου και μικρο μερος των αεριων της καυσης .κανονικα υποβαθμιζουν την καυση αλλα επειδη ειναι βλαβερα αερια για να ριχνοντε ελευθερα στην ατμοσφαιρα γι αυτο οδηγουντε στο φιλτροκουτι για να καιγοντε κ να φιλτραροντε απο τον καταλυτη.

Δεν μπορω να ξεχωρισω καλα απο την φωτο.βγαλε καλυτερη αν θες

Ο λ κ ο maf δεν επηρεαζοντε

Θα βγάλω το πρωί καλύτερη φωτό.

Οι αναθυμιάσεις αυτές δημιουργούνται από το δοχείο αναθυμιάσεων / διαχωριστή λαδιού; Ή μέσα στο μπλοκ του κινητήρα;

Ουσιαστικά εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα τύπου cold air intake όπου θα καταργηθεί αυτό το κουτί

Ξέρω δεν δίνει άλογα κτλ, κυρίως για το φαίνεσθαι και τον ήχο (αν τελικά έχει διαφορά)

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αναθυμιασεις ειναι στην ουσια η "αναπνοη"του κινητηρα.  Αυτο που φαινεται στην φωτο πανω στο φιλτροκουτι,στο τελος του σωληνα, απ οτι μπορω να διακρινω μαλλον ειναι ανεπιστροφη βαλβιδα κ σκοπο εχει να μην εισερχεται υγρασια στο εσωτερικο του κινητηρα σε μεγαλες περιοδους ακινησιας.

Ο διαχωρισμος αερα-λαδιου των αναθυμιασεων γινεται συνηθως στο σημειο που βγαινει ο σωληνας ,στην περιπτωση σου στο καπακι των βαλβιδων, Υπαρχει ενας λαβυρινθος που βοηθαει στον διαχωρισμο. 

Υπαρχουν δοχεια αναθυμιασεων εξωτερικα ,ψαξτο σαν oil separators

Επεξ/σία από bill_zaf
Δημοσ.
Στις 25/12/2020 στις 9:30 ΜΜ, bill_zaf είπε

Οι αναθυμιασεις ειναι κυριως η εξατμιση του λαδιου και μικρο μερος των αεριων της καυσης .κανονικα υποβαθμιζουν την καυση αλλα επειδη ειναι βλαβερα αερια για να ριχνοντε ελευθερα στην ατμοσφαιρα γι αυτο οδηγουντε στο φιλτροκουτι για να καιγοντε κ να φιλτραροντε απο τον καταλυτη.

Δεν μπορω να ξεχωρισω καλα απο την φωτο.βγαλε καλυτερη αν θες

Ο λ κ ο maf δεν επηρεαζοντε

Οι αναθυμιάσεις αυτές δημιουργούνται από το δοχείο αναθυμιάσεων / διαχωριστή λαδιού; Ή μέσα στο μπλοκ του κινητήρα;

Ουσιαστικά εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα τύπου cold air intake όπου θα καταργηθεί αυτό το κουτί

Ξέρω δεν δίνει άλογα κτλ, κυρίως για το φαίνεσθαι και τον ήχο (αν τελικά έχει διαφορά)

 

 

 

 

IMG_20201226_153442.jpg

IMG_20201226_153518.jpg

IMG_20201226_153446.jpg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Οι αναθυμιάσεις αυτές δημιουργούνται από το δοχείο αναθυμιάσεων / διαχωριστή λαδιού; Ή μέσα στο μπλοκ του κινητήρα;

Ουσιαστικά εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα τύπου cold air intake όπου θα καταργηθεί αυτό το κουτί

Ξέρω δεν δίνει άλογα κτλ, κυρίως για το φαίνεσθαι και τον ήχο (αν τελικά έχει διαφορά)

 

 

 

 

IMG_20201226_153442.jpg

IMG_20201226_153518.jpg

IMG_20201226_153446.jpg

Οι αναθυμιασεις δημιουργουντε στο μπλοκ του κινητηρα. 

Απο οτι βλεπω ή ανεπιστροφη ειναι ή φιλτρο/διαχωριστης 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εφόσον δημιουργούνται στο μπλοκ, πως δεν πάνε κατευθείαν στον καταλύτη;

Άρα αυτό πράγμα είναι μίνι φιλτρο;

Άμα δεις στην κοντινή φωτό έχει ένα βελάκι ροής προς τον κινητήρα

Τι σχεση εχει το εσωτερικο του κινητηρα (μπλοκ) με τον καταλυτη που βρισκεται στην εξατμιση...

Δεν ειναι ακριβως φιλτρο (εικασιες κανω) ισως εχει ενα σφουγγαρι για να συγκρατει σταγονιδια λαδιου.

Το βελακι δεν σημαινει παντα ροή, ισως ειναι φορά τοποθετησης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...