Προς το περιεχόμενο

Απλή 40άρα <200 ευρώ


lumiakias2017

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά στο φόρουμ!!!

Είμαι σε αναζήτηση 40-43αρας τηλεόρασης για να την συνδέσω με τον υπολογιστή.
Δεν με ενδιαφέρουν τα βοθροκαναλα. Μόνο υλικό της επιλογής μου μέσω υπολογιστή, οπότε και το σμαρτ δεν με νοιάζει.

Επειδή πρακτικά είμαι φοιτητής-εργαζόμενος-νοικοκυρεμένος με γυναίκα στο σπίτι-ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που ζητάει χρήμα σαν παιδί, δεν θέλω να δώσω πάνω απο 200 ευρώ.
Εαν οτι πάρω ζει σε 2-3-4 χρόνια το στέλνω στο εξοχικό και τότε θα πάρω κάτι καλύτερο.

Έφτιαξα τα φίλτρα στο σκρούντζ, οπότε θα ήθελα να μου προτείνεται μια.

https://www.skroutz.gr/c/12/television/f/342156/40-43.html?order_by=pricevat&order_dir=asc&price_max=200&price_min=

Λογικά οι περισσότερες είναι vestel.
Απο τις παραπάνω εχω ξεχωρίσει τις:

F&U FL40110 Full HD 40"  --> Λόγο σταθερής παρουσίας στην Ελλάδα. Και σαν αντιπροσωπία με έχουν εξυπηρετήσει σε ενα πλυντήριο morris που έχω.

Kydos K40NF22SD Full HD 40"  --> Αρκετές καλές κριτικές, υπάρχει και η 43αρα με +10 ευρώ

Metz 40MTB2000 Full HD 40" --> 4 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Φαίνεται να ανεβαίνει σαν brand μετά απο προσφορές που έκανε σε ακριβότερα μοντέλα. Το σερβις το έχει γνωστή εταιρεία στην πλατεία Αττικής (έχει και τις lg). Την έχει μαγαζί στον Πειραιά που μένω, ετοιμοπαράδοτη.

Τείνω στην Metz λόγο 4 χρόνων εγγύησης. Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη.

ΥΓ: Ψαχνω 4 μήνες και περίμενα και το blackfriday μπας και κάνουν κανα 5-10-15% αληθινή έκπτωση έτσι για την αλλαγή αλλά που τέτοια τύχη.

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη, σας ευχαριστώ 😁

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαθέσιμο budget: 200

Απόσταση και γωνία θέασης: 3 μέτρα

Χρήση και τι μας ενδιαφέρει περισσοτερο [ταινιες (αναφερτε την πηγή : torrent, bluray, dvd, netflix), gaming, pc monitor (αυτό βεβαία είναι σε άλλη ενότητα του φορουμ), digea,  κτλ]: Σύνδεση με υπολογιστή για ταινίες