Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εχεις τον πυροτοιχο και τα πλαστικα αναμεσα σε σενα και το μοτερ. τα αυτοκινητα βελτιωνονται αλλα με σωστες λυσεις. δεν εχει αναγκη απο πιο πολυ αερα το μοτερ αυτο, εκτος αν αλλαξεις χρονισμους, βαλβιδες, συμπιεση κλπ. αρα το πιο ελευθερο φιλτρο ειναι δωρο-αδωρο. πρεπει να σκεφτεις ποσο νοημα εχει να βελτιωσεις το αμαξι αυτο και ποσο θα κοστισει. 

επισης δε βλεπω πουθενα να καταριπτεται αυτο που ειπα, μια ανουσια μετατροπη χωρις ελπιδα αυξησης αποδοσης δεν ακυρωνει την δυνατοτητα να βελτιωσεις οτιδηποτε. μπορεις να κανεις το αμαξι να βγαζει 200 αλογα, αλλα θα θελει ενα περιδρομο πραγματα, θα καιει τα πενταπλασια και θα εχει αξιοπιστια μηδενικη. οσο για το θορυβο, πολλες εταιρειες βαζουν σωληνες για να μεταφερουν τον ηχο απ το μοτερ στην καμπινα για να δωσουν "χαρακτηρα" στο αυτοκινητο. 

back on topic, η χοανη αν μπει μοναχη της θα τραβαει ζεστο αερα οπως ειπαν και πιο πανω, αν μπει κλειστη μεσα σε κουτακι, η αν παρεις βαρελακι, η επιφανια του φιλτρου δε θα ειναι τοσο μεγαλυτερη απ το τετραγωνο που πιθανοτατα εχει ηδη το μοτερ. αν βαλεις απλα μια σωληνα να φυσαει αερα στη χοανη ενω ειναι ελευθερη μεσα στο χωρο του κινητηρα, τοτε θα παρει αερα απ οπου θελει, και δε θα κρυωνει και καθολου σε ταχυτητες κατω των 50χαω. ram effect δε θα εχεις γιατι μετραει πανω απ τα 100 και θελει και το αντιστοιχο φιλτροκουτι και κεφαλη εισαγωγης. αν θες απλα να βαλεις τη χοανη για να αλλαξει το λουκ, και δε ξεχνας να την καθαριζεις σε καθε σερβις, δικα σου τα χρηματα, κανε οτι θες. οι αποψεις των περισσοτερων εδω ειναι οι ιδιες, μηδενικα ωφελη, ισως και μικρες απωλειες

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...