Saloufas Δημοσ. 15 Μαϊου Δημοσ. 15 Μαϊου Τους πέρασα και εγώ και το πρώτο που παρατήρησα είναι ότι έκανε πολύ περισσότερη ώρα η εγκατάσταση σε σχέση με τους 566, wtf? Στα παιχνίδια λίγο που δοκίμασα δίνει παραπάνω fps σε Doom 133vs141, Indiana Jones 109vs115 η IDTech παίρνει παραπάνω, σε Expedition 33 και Oblivion remaster τα ίδια δεν νιώθει η UE5 και τέλος στο AC Shadows με τους 566 είχα καλύτερα fps, 61vs57. 1
tmaestros Δημοσ. 17 Μαϊου Δημοσ. 17 Μαϊου (επεξεργασμένο) Γενικά οι καινούριοι οδηγοί αργούν να φορτώσουν παιχνίδια όπως stalker 2 ....Silent Hill 2....σε κάποια αποδίδουν περισσότερα fps...σε κάποια βγάζουν σφάλματα!Από τον Απρίλιο και μετά η nvidia τα έκανε θάλασσα... Επεξ/σία 17 Μαϊου από tmaestros
akoinonitos Δημοσ. 17 Μαϊου Δημοσ. 17 Μαϊου 21 λεπτά πριν, tmaestros είπε Γενικά οι καινούριοι οδηγοί αργούν να φορτώσουν παιχνίδια όπως stalker 2 ....Silent Hill 2....σε κάποια αποδίδουν περισσότερα fps...σε κάποια βγάζουν σφάλματα!Από τον Απρίλιο και μετά η nvidia τα έκανε θάλασσα... Το διορθωσαν αυτο με τα loading times ,ο τελευταιος γενικα φαινεται οκ Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν πρεπει να περναμε το τελευταιο dlss fg με swapper σε παιχνιδια που δεν υπαρχει υποστηρηξη native απο την nvidia γτ δεν δουλευει σωστα το fg μετα. Πχ στο tlou2 απο 215fps το τελευταιο fg με πηγαινε στα 235 με 80% gpu usage , εβαλα την default εκδοση που ειχε το παιχνιδι και πηγε 275 fps με 99% gpu usage. 3
Aris-leme Δημοσ. 17 Μαϊου Δημοσ. 17 Μαϊου (επεξεργασμένο) Λάθος τόπικ έγραψα Επεξ/σία 17 Μαϊου από Aris-leme
nikos5800 Δημοσ. Κυριακή στις 08:59 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:59 πμ (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, akoinonitos είπε Το διορθωσαν αυτο με τα loading times ,ο τελευταιος γενικα φαινεται οκ Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν πρεπει να περναμε το τελευταιο dlss fg με swapper σε παιχνιδια που δεν υπαρχει υποστηρηξη native απο την nvidia γτ δεν δουλευει σωστα το fg μετα. Πχ στο tlou2 απο 215fps το τελευταιο fg με πηγαινε στα 235 με 80% gpu usage , εβαλα την default εκδοση που ειχε το παιχνιδι και πηγε 275 fps με 99% gpu usage. Ωραίος,το dlss4 είναι οκ με swapper έτσι? Μόνο το frame gen έχει θέμα? Επεξ/σία Κυριακή στις 09:00 πμ από nikos5800
akoinonitos Δημοσ. Κυριακή στις 09:31 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:31 πμ (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Ωραίος,το dlss4 είναι οκ με swapper έτσι? Μόνο το frame gen έχει θέμα? Εχει και το upscale μερικα θεματακια με τις διαφανιες αλλα οχι σε ολα τα παιχνιδια καποιους μπορει να μην τους ενοχλει η να μην το παρατητουν. Δλδ πχ οπου υπαρχει ομιχλη η καπνος απο πισω βλεπεις ενα πλεγμα με τετραγωνα. Κατι αλλο δεν εχω παρατηρησει. Επεξ/σία Κυριακή στις 09:32 πμ από akoinonitos 1
Xoroxronis Δημοσ. Κυριακή στις 12:59 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:59 μμ Αυτά που κάνω όταν θέλω να βάλω dlss4 (preset k) σε παιχνίδι που έχει παλιά έκδοση είναι: Με το χέρι swap τα dlss dll και τα streamline dll. Συνήθως το dlss4 θέλει τις 2.7.2 εκδόσεις για να δουλέψει σωστά. Οverride το προφίλ σε inspector και dllss indicator για να βεβαιωθώ ότι δουλεύουν. Το fg τώρα δεν έχω πετύχει κάποιο game που να θέλει inspector για να δουλέψει, αλλά τα streamline τα θέλει. Επίσης θέλουν driver που να έχει βγει μετά το dlss4. Όχι 566 και πίσω δλδ. 2
seithan Δημοσ. Δευτέρα στις 03:55 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:55 μμ (επεξεργασμένο) Εάν On 18/05/2025 at 12:59, Xoroxronis said: Αυτά που κάνω όταν θέλω να βάλω dlss4 (preset k) σε παιχνίδι που έχει παλιά έκδοση είναι: Με το χέρι swap τα dlss dll και τα streamline dll. Συνήθως το dlss4 θέλει τις 2.7.2 εκδόσεις για να δουλέψει σωστά. Οverride το προφίλ σε inspector και dllss indicator για να βεβαιωθώ ότι δουλεύουν. Το fg τώρα δεν έχω πετύχει κάποιο game που να θέλει inspector για να δουλέψει, αλλά τα streamline τα θέλει. Επίσης θέλουν driver που να έχει βγει μετά το dlss4. Όχι 566 και πίσω δλδ. Εάν χρησιμοποιήσεις NvInspector, δεν υπάρχει κανείς λόγος να χρησιμοποιήσεις και το Swapper (Και τούμπαλιν). Το NvIns χρησιμοποιεί το DLSS4 που είναι χτισμένο με τον driver ενώ το DLSS Swapper χρησιμοποιεί το .dll. Choose your poison. Edit: Εντέλει προτείνω την χρήση του NvIns μιας και πέρα από το universal enforce που κάνεις χρησιμοποιώντας "the latest", έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις Preset (Preset =/= Quality level), κάτι που με το DLSS Swapper δεν μπορείς. Πηγή: Nvidia DLSS Presets: What do they mean, and which one should you choose? Επεξ/σία Δευτέρα στις 04:08 μμ από seithan
Xoroxronis Δημοσ. Δευτέρα στις 05:12 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:12 μμ 1 ώρα πριν, seithan είπε Εάν χρησιμοποιήσεις NvInspector, δεν υπάρχει κανείς λόγος να χρησιμοποιήσεις και το Swapper (Και τούμπαλιν). Το NvIns χρησιμοποιεί το DLSS4 που είναι χτισμένο με τον driver ενώ το DLSS Swapper χρησιμοποιεί το .dll. Choose your poison. Δε χρησιμοποιώ Swapper, ξαναδιάβασε τι έγραψα, και ούτε υπάρχει choose your poison. Αν αλλάξεις τα dll (με το Swapper που γράφεις) και στο προφίλ του συγκεκριμένου παιχνιδιού η nv δεν επιτρέπει override δεν έχεις αλλάξει απολύτως τίποτα. πχ fh5 (presetC), tlou1 (presetA). θα χρειαστείς inspector. Ο inspector όντως θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει τα libraries του driver και τις περισσότερες φορές δε χρειάζονται τα swap, άλλα όχι πάντα. Αν θυμάμαι σωστά, πχ στο ragnarok το override δεν έκανε τίποτα αν δεν έκανες swap τα dll. Tα tips το δικά μου, βάλτε dlss indicator γιατί πολύ πιθανό να νομίζετε ότι έχετε αλλάξει κάτι ενώ δεν έχετε. Και αν υπάρχουν προβλήματα στο iq ενώ δείχνει η αλλαγή να έχει γίνει, αλλάξτε τα streamline που έγραψα παραπάνω και ξαναδοκιμάστε. 1
seithan Δημοσ. Δευτέρα στις 07:40 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:40 μμ 2 hours ago, Xoroxronis said: Δε χρησιμοποιώ Swapper, ξαναδιάβασε τι έγραψα, και ούτε υπάρχει choose your poison. Αν αλλάξεις τα dll (με το Swapper που γράφεις) και στο προφίλ του συγκεκριμένου παιχνιδιού η nv δεν επιτρέπει override δεν έχεις αλλάξει απολύτως τίποτα. πχ fh5 (presetC), tlou1 (presetA). θα χρειαστείς inspector. Ο inspector όντως θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει τα libraries του driver και τις περισσότερες φορές δε χρειάζονται τα swap, άλλα όχι πάντα. Αν θυμάμαι σωστά, πχ στο ragnarok το override δεν έκανε τίποτα αν δεν έκανες swap τα dll. Tα tips το δικά μου, βάλτε dlss indicator γιατί πολύ πιθανό να νομίζετε ότι έχετε αλλάξει κάτι ενώ δεν έχετε. Και αν υπάρχουν προβλήματα στο iq ενώ δείχνει η αλλαγή να έχει γίνει, αλλάξτε τα streamline που έγραψα παραπάνω και ξαναδοκιμάστε. Έχει γίνει της π* με αυτήν την ιστορία. Δυστυχώς το indicator δεν δείχνει πάντα σωστά, πχ με το Star Citizen. Ίσως να φταίει το hdr.
tmaestros Δημοσ. Τρίτη στις 03:01 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 03:01 μμ Έχω την εντύπωση οτι οι νέοι driver λειτουργούν σωστά..... 1
_Theo_ Δημοσ. Τρίτη στις 05:15 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:15 μμ 2 ώρες πριν, tmaestros είπε Έχω την εντύπωση οτι οι νέοι driver λειτουργούν σωστά..... Πρόσεχε τι λες... 4
akoinonitos Δημοσ. Τετάρτη στις 09:21 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:21 πμ Στις 19/5/2025 στις 5:12 ΜΜ, Xoroxronis είπε Δε χρησιμοποιώ Swapper, ξαναδιάβασε τι έγραψα, και ούτε υπάρχει choose your poison. Αν αλλάξεις τα dll (με το Swapper που γράφεις) και στο προφίλ του συγκεκριμένου παιχνιδιού η nv δεν επιτρέπει override δεν έχεις αλλάξει απολύτως τίποτα. πχ fh5 (presetC), tlou1 (presetA). θα χρειαστείς inspector. Ο inspector όντως θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει τα libraries του driver και τις περισσότερες φορές δε χρειάζονται τα swap, άλλα όχι πάντα. Αν θυμάμαι σωστά, πχ στο ragnarok το override δεν έκανε τίποτα αν δεν έκανες swap τα dll. Tα tips το δικά μου, βάλτε dlss indicator γιατί πολύ πιθανό να νομίζετε ότι έχετε αλλάξει κάτι ενώ δεν έχετε. Και αν υπάρχουν προβλήματα στο iq ενώ δείχνει η αλλαγή να έχει γίνει, αλλάξτε τα streamline που έγραψα παραπάνω και ξαναδοκιμάστε. Εγω βαρεθηκα να παιζω με το dlss να σας πω την αληθεια. Εβαλα σε ολα τα default γτ ακομα και το nvapp που εβαζα το τελευταιο preset στα περισσοτερα παιχνιδια εχει θεμα με τις διαφανειες. Μονο στα games που εχουν native υποστηριξη για dlss 4 δεν υπαρχει θεμα οποτε ανουσια ολη η φασαρια με το swapper και το dlss override για εμενα. 4
Retromaniac Δημοσ. Τετάρτη στις 10:11 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:11 πμ 49 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Εγω βαρεθηκα να παιζω με το dlss να σας πω την αληθεια. Εβαλα σε ολα τα default γτ ακομα και το nvapp που εβαζα το τελευταιο preset στα περισσοτερα παιχνιδια εχει θεμα με τις διαφανειες. Μονο στα games που εχουν native υποστηριξη για dlss 4 δεν υπαρχει θεμα οποτε ανουσια ολη η φασαρια με το swapper και το dlss override για εμενα. Συμφωνώ. Είναι κουραστικό όλο αυτό το πράγμα και τελικά σε απομακρύνει από το πραγματικό σκοπό του gaming. 4
just_a_dude Δημοσ. Τετάρτη στις 10:14 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:14 πμ Το πρόβλημα είναι το θέμα με τις διαφάνειες. Αλλιώς είναι 5 δευτερόλεπτα δουλειά να βάλεις το latest preset στο nvidia app. Σε όλα είναι καλύτερο το DLSS4 μέσω driver σε σχέση με το DLSS3 εντός του game (ghosting, moire, κτλ) εκτός από το πρόβλημα με τις διαφάνειες. Αν το φτιάξουν με ένα καινούργιο preset τότε θα είναι κομπλέ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα