chrisde Δημοσ. Δευτέρα στις 12:42 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:42 μμ Στο συγκεκριμένο παιχνίδι (Elden ring) και γενικά σε κλειδωμένα παιχνίδια όπου η gpu έχει headroom η διαφορά lossless scaling με Smooth Motion είναι όντως μικρή. Το πρόβλημα με το lossless scaling υφίσταται αν δεν υπάρχει headroom. Σε αυτήν την περίπτωση η διαφορά είναι μεγάλη, το smooth motion καταναλώνει πολύ λιγότερους πόρους και κάνει καλύτερη δουλειά. 2
chrisde Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το smooth motion σε game ready driver από 572.16 και πάνω χωρίς να μπλέκει με preview driver υπάρχει επιλογή εδώ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα