Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 30,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Psycho_Warhead

    2383

  • Arkin

    2031

  • BlurayMoviesGreece

    1836

  • Herald

    1556

Δημοσ.

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι (Elden ring) και γενικά σε κλειδωμένα παιχνίδια όπου η gpu έχει headroom η διαφορά lossless scaling με Smooth Motion είναι όντως μικρή. Το πρόβλημα με το lossless scaling υφίσταται αν δεν υπάρχει headroom. Σε αυτήν την περίπτωση η διαφορά είναι μεγάλη, το smooth motion καταναλώνει πολύ λιγότερους πόρους και κάνει καλύτερη δουλειά.

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sstav είπε

τo resizable bar ενεργοποιείται μονο μέσα από nvidia prrofile inspector ασχετως αν φαινεται στο gpuz ?

Το ενεργοποιεις απο bios πρωτα επειτα ειναι on αυτοματα σε καμια 40αρια παιχνιδια που εχει στο πρασινο η nvidia και δινουν σιγουρο boost. Μπορεις να το κανεις On απο Inspector και Per game βεβαια αλλα προσοχη δεν δουλευει παντα τελεια μπορει να εχεις και πτωση fps η crashes. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...