Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι (Elden ring) και γενικά σε κλειδωμένα παιχνίδια όπου η gpu έχει headroom η διαφορά lossless scaling με Smooth Motion είναι όντως μικρή. Το πρόβλημα με το lossless scaling υφίσταται αν δεν υπάρχει headroom. Σε αυτήν την περίπτωση η διαφορά είναι μεγάλη, το smooth motion καταναλώνει πολύ λιγότερους πόρους και κάνει καλύτερη δουλειά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...