chrisde Δημοσ. 21 Ιουλίου Δημοσ. 21 Ιουλίου Στο συγκεκριμένο παιχνίδι (Elden ring) και γενικά σε κλειδωμένα παιχνίδια όπου η gpu έχει headroom η διαφορά lossless scaling με Smooth Motion είναι όντως μικρή. Το πρόβλημα με το lossless scaling υφίσταται αν δεν υπάρχει headroom. Σε αυτήν την περίπτωση η διαφορά είναι μεγάλη, το smooth motion καταναλώνει πολύ λιγότερους πόρους και κάνει καλύτερη δουλειά. 3
chrisde Δημοσ. Τρίτη στις 11:16 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:16 μμ Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το smooth motion σε game ready driver από 572.16 και πάνω χωρίς να μπλέκει με preview driver υπάρχει επιλογή εδώ. 2
sstav Δημοσ. χθες στις 12:23 μμ Δημοσ. χθες στις 12:23 μμ τo resizable bar ενεργοποιείται μονο μέσα από nvidia prrofile inspector ασχετως αν φαινεται στο gpuz ?
Arkin Δημοσ. χθες στις 02:31 μμ Δημοσ. χθες στις 02:31 μμ 2 ώρες πριν, sstav είπε τo resizable bar ενεργοποιείται μονο μέσα από nvidia prrofile inspector ασχετως αν φαινεται στο gpuz ? Το ενεργοποιεις απο bios πρωτα επειτα ειναι on αυτοματα σε καμια 40αρια παιχνιδια που εχει στο πρασινο η nvidia και δινουν σιγουρο boost. Μπορεις να το κανεις On απο Inspector και Per game βεβαια αλλα προσοχη δεν δουλευει παντα τελεια μπορει να εχεις και πτωση fps η crashes. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα