ilos Δημοσ. 25 Αυγούστου Δημοσ. 25 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, seithan είπε Όταν θα μιλάς για fake frames θα σέβεσαι! Πραγματικά εάν έχεις πάνω από 35fps χωρίς framegen, σου κάνει πολύ smooth (sic) την κίνηση. Όπως προείπα προηγουμένως, το έχω ανοιχτό συνέχεια (global). Edit: Το μόνο παιχνίδι που παίζω που μπορεί να πέσει τόσο χαμηλά είναι το Star Citizen. Με το Smooth Motion και 4080-9800x3d, είναι ΟΝΕΙΡΟ. Εξαρτάται καθαρά το game και αν έχει REFLEX/AntiLag. Competitive/twitch shooter δε παίζεται με τίποτα με M+K με base 35 fps. Aκόμα και το Monster Hunter Wilds όταν πέφτει περίπου κάτω από 45-50 base το ένιωθες στα inputs και μιλάμε για gamepad κονσολοπαίχνιδο. Εξάλλου και η nvidia και η AMD προτείνουν 60 base με vsync off για optimal experience. Είναι λίγο πολύ win more κατάσταση. Αν ένα game είναι unplayable και αγκομαχά για το 30ρι χωρίς framegen είτε αλλάζεις κάρτα ή ρίχνεις settings. Δε θα κάτσεις να παίξεις 4x15 fps για τον θεό. Χρήσιμο για gamers με overkill displays τύπου 4k/240Hz αλλά μέχρι εκεί. Επεξ/σία 25 Αυγούστου από ilos 3
seithan Δημοσ. 25 Αυγούστου Δημοσ. 25 Αυγούστου 21 minutes ago, ilos said: Είναι λίγο πολύ win more κατάσταση. Αν ένα game είναι unplayable και αγκομαχά για το 30ρι χωρίς framegen είτε αλλάζεις κάρτα ή ρίχνεις settings. Δε θα κάτσεις να παίξεις 4x15 fps για τον θεό. Χρήσιμο για gamers με overkill displays τύπου 4k/240Hz αλλά μέχρι εκεί. Το να μπορείς να κρατάς ελάχιστα fps 35+ είναι πολύ βασικό. Εάν αγκομαχάει με ~30, ρίξε γραφικά να μπορέσεις να πιάσεις 35-40 για να δουλέψει το FG. Θα συμφωνήσω όμως ότι δεν είναι για όλα τα παιχνίδια, αλλά για αυτά που παίζω ΕΓΩ, κάνει πολύ καλή δουλειά. Δούλεψα και το LSFG για κανα χρόνο, γενικά ΔΕΝ δούλευε απροβλημάτιστα σε αντίθεση με το SM/DLSS FG που δουλεύουν γενικά τέλεια. 1
αποστόλης Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Αναμένω το metal gear delta. Το 3 ήταν το αγαπημένο μου metal gear! Δε βλέπω όμως πουθενά πώς παίζει σε PC. Ελπίζω να μην είναι βαρύ και ασηκωτο
Arkin Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου 7 ώρες πριν, αποστόλης είπε Αναμένω το metal gear delta. Το 3 ήταν το αγαπημένο μου metal gear! Δε βλέπω όμως πουθενά πώς παίζει σε PC. Ελπίζω να μην είναι βαρύ και ασηκωτο Εδω με 5070. Τα θελει τα patchakia του οπως το 99% των παιχνιδιων εδω και μια 5ετια τουλαχιστον. 1
αποστόλης Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 14 hours ago, Arkin said: Εδω με 5070. Τα θελει τα patchakia του οπως το 99% των παιχνιδιων εδω και μια 5ετια τουλαχιστον. Μου φαίνεται η unreal engine είναι λίγο φόλα..... 1
aetos1988 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Είναι περισσότερο βαρύ χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα στα γραφικά!
CODEC Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου (επεξεργασμένο) FSR3.1 FG/DLSS FG + DLSS4 (Transformer Model) + REFLEX Installation for RTX 20/30/40/50 Series GPUs, Huge Thanks & Credits to leguama..(This is definetly a way to go for this game as well, with FG + REFLEX game works absolutely running silky smooth as butter without any ghostings or annoying latencies.) 1) Download the MGSDelta FIX to uncap the 60 FPS Limit and copy the contents into the game folder. ''Metal Gear Solid Snake Eater 2025\MGSDelta\Binaries\Win64'' https://codeberg.org/Lyall/MGSDeltaFix/releases/tag/0.0.2 2) Open and Edit the MGS Delta FIX.ini and save it after you changed the value as TRUE. [Uncap Framerate] ; Disables 60fps framerate cap. ; Note that uncapping the framerate is currently untested and may cause issues. Enabled = true 3) Add these command lines in the engine.ini which is located at ''AppData\Local\MGSDelta\Saved\Config\Windows'' [SystemSettings] r.NGX.DLSS.denoisermode=0 r.Streamline.DLSSG.Enable=1 t.Streamline.Reflex.Enable=1 r.Streamline.DilateMotionVectors=0 r.NGX.DLSS.AutoExposure=1 r.PostProcessing.DisableMaterials=1 r.Lumen.HardwareRayTracing=0 r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0 r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTraceForFoliage=0 4) If you want to enable Ray Reconstruction (in Denoiser mode), make sure you have added the nvngx_dlssd.dll and sl.dlss_d.dll to %gamefolder%\Engine\Plugins\Marketplace\nvidia\Streamline\Binaries\ThirdParty\Win64 location, you can get the latest files from this link: https://github.com/NVIDIA-RTX/Streamline/releases/tag/v2.9.0 I highly suggest you to disable RT Denoiser (Set it to 0) for the maximum performance since I can not even the notice difference at all but performance really matters 5) This method would enable the DLSS FG on RTX40/50 series GPU Users. 6) If you want to use FSR3.1 Frame Gen on DLSSG Streamline with DLSS4 Transformer Model Upscaler on RTX 20/30 series GPUs like in this video, you need to use Nukem's DLSSG Frame Gen Mod as well. Here's the installation for it: --------- - Step 1: Download the latest Nukem9 FSR3.1 FG Mod (DLSS3 to AMD FSR3 Replacer) FG Mod (0.130 - Universal/dll version) Mod link only for RTX cards: https://www.nexusmods.com/site/mods/738?tab=files - Step 2: Copy the dlssg_to_fsr3_amd_is_better.dll and version.dll from the downloaded folder to the game root directory. Mod files should be copied into ''Metal Gear Solid Snake Eater 2025\MGSDelta\Binaries\Win64'' location. - Step 3: It's done, game will automatically enable the Frame Gen and REFLEX just like RTX 40 series... 7) Enabling DLSS4 (Common method for all DLSS supported games) Step 1: Download NVIDIA DLSS v310.4 (DLSS4 nvngx_dll) from TechPowerUp's official website and copy & replace the one that's already exists in the main game directory (DLSS SR version comes with very old 3.1 so I highly recommend you to do this step just in case) Step 2: Download the latest NVIDIA driver and NVIDIA APP. Step 3: Once you open the NVIDIA APP, go to graphics section and go to general settings. Step 4: Find the DLSS Override option/Model Presets. Choose custom and set the Overall DLSS Override option as 'LATEST' or ''Preset K'', this would enable the DLSS4 Preset K with Transformer AI Model for all games. Step 5 (Optional): If NVIDIA APP doesn't detect the game, use the NVPI Revamped NVIDIA Profile Inspector and set the DLSS SR Override option as Preset K (Latest v310.2+). Save the changes.. Step 6: You can enable DLSS SR & RR levels as latest Preset K option to enable the DLSS4 for all DLSS Supported games by selecting the Global Driver basis from the Revamped Nvidia Profile İnspector as well. NVPI Revamped NVIDIA Profile Inspector Link: https://github.com/xHybred/NvidiaProfileInspectorRevamped/releases/tag/v3.7 Επεξ/σία 27 Αυγούστου από CODEC 2
Mr Aris Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου Έκανε install κανείς το σημερινό driver? Για να μου εμφανίσει το install τον έκανε 3 φορές download το app της nvidia 🤔. Να τον βάλω για θα ρίξω κλάμα? 🤣
Arkin Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, Mr Aris είπε Έκανε install κανείς το σημερινό driver? Για να μου εμφανίσει το install τον έκανε 3 φορές download το app της nvidia 🤔. Να τον βάλω για θα ρίξω κλάμα? 🤣 Τον περασα on the fly ενω εβλεπα ενα βιντεο στο youtube χωρις κανενα θεμα. Ολα ρολοϊ. 1
αποστόλης Δημοσ. 29 Αυγούστου Δημοσ. 29 Αυγούστου Λοιπον επαιξα το Mgs delta. Εβαλα και uncapped fps mod (τι σκεφτοντουσαν με 60 fps δε ξερω). Τι ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ φτιαξανε?
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Μπορεί να δημιουργήσει θέμα το uncap, μου κόλλησε το παιχνίδι σε ένα σημείο μετά από cutscene και ξεκόλλησε μόνο όταν το επανέφερα στα 60FPS. Δεν έβαλαν το cap τυχαία ή επίτηδες λοιπόν. Επεξ/σία 29 Αυγούστου από Psycho_Warhead 1
αποστόλης Δημοσ. 29 Αυγούστου Δημοσ. 29 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, Psycho_Warhead said: Μπορεί να δημιουργήσει θέμα το uncap, μου κόλλησε το παιχνίδι σε ένα σημείο μετά από cutscene και ξεκόλλησε μόνο όταν το επανέφερα στα 60FPS. Δεν έβαλαν το cap τυχαία ή επίτηδες λοιπόν. Σε ποιο σημείο? (Θυμάμαι το παλιό πολύ καλά) Άρα το έβαλαν γιατί η ue5 είναι για πέταμα απλά. Πφφφφφ. Επεξ/σία 29 Αυγούστου από αποστόλης
just_a_dude Δημοσ. 29 Αυγούστου Δημοσ. 29 Αυγούστου Δεν φταίει η UE5 για το cap. Άλλωστε άλλα games με UE5 τρέχουν uncapped κανονικά. Απλά στο metal gear τρέχει ο παλιός κώδικας από πίσω που λογικά θέλει 60αρι για physics και τέτοια. Η UE5 είναι μόνο για τα visuals. 4
αποστόλης Δημοσ. 30 Αυγούστου Δημοσ. 30 Αυγούστου Λοιπόν το τερμάτισα το mgs delta ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ δουλειά! Μπράβο στη Konami. Επειδή το είχα λιώσει παλιά θυμάμαι που ήταν και κρυμμένα αντικείμενα. Ε ήταν στην ίδια θέση και στο remake. Είναι σαν να πήραν τον παλιό κώδικα και να έκαναν ένα "glow up". Μωρέ μπράβο Σε 4070ti/13700k στα 3440x1440 με dlss quality και fg mod χτυπάω 90αρια. Μου φάνηκε πάντως πιο μικρό. Δε ξέρω ίσως φταίει που γερνάω. Το παλιό μου είχε φανεί ατελείωτο!
seithan Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου Έχει καινούργια πράγματα ο νέος οδηγός; Στον προηγούμενο μέσα Αυγ δεν ειχαν πει ότι στο οverlay θα μπορείς να βλέπεις ποιό preset τρέχει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα