Προς το περιεχόμενο

DV tapes + VHS


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Αυτό το διάστημα κάνω κάποιες μετατροπές σε παλιές κασετούλες. Οι dv είναι κάπως καλούτσικες σε εικόνα αν και 4 προς 3 οι αναλογίες πλευρών αλλα η εικόνα για τα σημερινά δεδομένα είναι κάτω του μετρίου. Υπάρχει κάποιος τρόπος πύκνωσης ή πολλαπλασιασμού των pixel's ώστε να μην δείχνει η εικόνα τόσο "άδεια";

Ευχαριστώ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι  εννοείς; Θέλεις να μην έχει μαύρες μπάρες δεξιά και αριστερά; Αυτό διορθώνεται κατά την αναπαραγωγή επιλέγοντας stretch 16:9 ή όπως αλλιώς το έχει ο κάθε player. Αν θέλεις μόνιμο αποτέλεσμα τότε θα πρέπει να ψηφιοποιήσης σε dv-avi pal που θα σου βγάζει τεράστιο αρχείο (12gb περίπου η ώρα) και μετά re-encoding σε mp4 ορίζοντας στο πρόγραμμα που θα επιλέξεις να προσαρμόσει το βίντεο σε 16:9 αναλογία αντί 4:3.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 hours ago, micos000 said:

Τι  εννοείς; Θέλεις να μην έχει μαύρες μπάρες δεξιά και αριστερά; Αυτό διορθώνεται κατά την αναπαραγωγή επιλέγοντας stretch 16:9 ή όπως αλλιώς το έχει ο κάθε player. Αν θέλεις μόνιμο αποτέλεσμα τότε θα πρέπει να ψηφιοποιήσης σε dv-avi pal που θα σου βγάζει τεράστιο αρχείο (12gb περίπου η ώρα) και μετά re-encoding σε mp4 ορίζοντας στο πρόγραμμα που θα επιλέξεις να προσαρμόσει το βίντεο σε 16:9 αναλογία αντί 4:3.

Νομίζω ότι εννοεί το πώς θα φτιάξει την ποιότητα της εικόνας γενικώς.

12 hours ago, Homecinemakias said:

Καλησπέρα.

Αυτό το διάστημα κάνω κάποιες μετατροπές σε παλιές κασετούλες. Οι dv είναι κάπως καλούτσικες σε εικόνα αν και 4 προς 3 οι αναλογίες πλευρών αλλα η εικόνα για τα σημερινά δεδομένα είναι κάτω του μετρίου. Υπάρχει κάποιος τρόπος πύκνωσης ή πολλαπλασιασμού των pixel's ώστε να μην δείχνει η εικόνα τόσο "άδεια";

Ευχαριστώ!

Η βασικότερη βελτίωση που πρέπει να κάνεις, είναι να κάνεις το υλικό De-interlace. ΄Έτσι θα φύγει αυτή η "βιντεήλα" και η εικόνα θα αποκτήσει "βάρος". Μετά μπορείς να ψαχτείς με την δύσκολη διαδικασία του upscale. Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα για να σου δώσω κάποια κατεύθυνση, πέρα απ' το Super Scale που κάνει το Resolve, το οποίο βελτιώνει σε έναν μικρό βαθμό την ανάλυση αλλά όχι τρομερά πράγματα τύπου AI upscale.

Το De-Interlace γίνεται με δίαφορα προγράμματα. Το πρώτο free που μου έρχεται στον νου είναι το Handbrake αλλά νομίζω ότι και το Final Cut το κάνει, που αν θυμάμαι καλά το δουλεύεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε

Νομίζω ότι εννοεί το πώς θα φτιάξει την ποιότητα της εικόνας γενικώς.

Η βασικότερη βελτίωση που πρέπει να κάνεις, είναι να κάνεις το υλικό De-interlace. ΄Έτσι θα φύγει αυτή η "βιντεήλα" και η εικόνα θα αποκτήσει "βάρος". Μετά μπορείς να ψαχτείς με την δύσκολη διαδικασία του upscale. Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα για να σου δώσω κάποια κατεύθυνση, πέρα απ' το Super Scale που κάνει το Resolve, το οποίο βελτιώνει σε έναν μικρό βαθμό την ανάλυση αλλά όχι τρομερά πράγματα τύπου AI upscale.

Το De-Interlace γίνεται με δίαφορα προγράμματα. Το πρώτο free που μου έρχεται στον νου είναι το Handbrake αλλά νομίζω ότι και το Final Cut το κάνει, που αν θυμάμαι καλά το δουλεύεις.

Το Handbrake το έχω και κάνω μετατροπή των αρχείων mov που βγάζει το final cut σε mp4. Έχω δει πως έχει αρκετές διαφορετικές παραμέτρους. Άρα να κάνω κάτι εκεί στα αρχεία προτού τα ρίξω μέσα στο final cut; Στο final cut τα κάνω 16 προς 9 και βελτιώνω την φωτεινότητα και τα χρώματα σε αρκετό βαθμό.

Στο δείγμα του βίντεο που παραθέτω έχω κάνει και σταθεροποίηση και όπως βλέπεις η εικόνα πάει κι έρχεται. :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, Homecinemakias said:

Το Handbrake το έχω και κάνω μετατροπή των αρχείων mov που βγάζει το final cut σε mp4. Έχω δει πως έχει αρκετές διαφορετικές παραμέτρους. Άρα να κάνω κάτι εκεί στα αρχεία προτού τα ρίξω μέσα στο final cut; Στο final cut τα κάνω 16 προς 9 και βελτιώνω την φωτεινότητα και τα χρώματα σε αρκετό βαθμό.

Στο δείγμα του βίντεο που παραθέτω έχω κάνει και σταθεροποίηση και όπως βλέπεις η εικόνα πάει κι έρχεται. :P

Για να μην κάνεις παραπάνω μετατροπές απ' όσες χρειάζονται κι αφού κάνεις ήδη κάποια επεξεργασία στο FC, ψάξε να δεις πώς κάνεις De-Interlace στο FC. Ως προς το stabilize, πρέπει (αναγκαστικά) να κάνεις και κάποιο zoom (συνήθως το stabilize fx έχει κάποια επιλογή για να κάνει μόνο του όσο zoom χρειάζεται ώστε να κρύψει τα μαύρα που μπαινοβγαίνουν).

ΥΓ 1 Τα τεράστια pixels υπάρχουν στο πρωτότυπο video ή προέκυψαν στην κωδικοποίηση;

ΥΓ 2 Γιατί κάνεις το mov σε mp4? Δεν μπορείς να κάνεις κατευθείαν mp4 απ' το FC ή να κάνεις h264.mov, ώστε να γλυτώσεις μία κωδικοποίηση ακόμα; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, micos000 said:

 Μάλλον έχει γίνει upscaling στο βίντεο. Και εγώ θα συμφωνήσω με το όσα λιγότερα encodings τόσο το καλύτερο.

Έχει πολλά θέματα το Video. Είναι μόνο 342Kbps, έχει περίεργη διάσταση (1220χ664), έχει PAR 1:1.85 και είναι και 23.976fps. Αν προέρχεται από VHS/DV PAL, έχει φάει πολλές σφαλιάρες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις και εγώ τώρα είδα το βίντεο που ανέβασα εδώ. Τα πίξελ που κάνει είναι διότι αναγκάστηκα να το κατεβάσω στο όριο των 2mb!!!! (Άκου 2mb όριο. Τέλος πάντων) Άρα δεν μπορείτε να συμπεράνετε απο το δείγμα αυτό. Όσο για το final cut, το βγάζει σε mov. Αλλα και σε mp4 να βγεί όπως όταν το κάνω Apple devices 1080p που φαίνεται στις φώτος που παραθέτω, το βγάζει σε τεράστιο αρχείο, δίχως να μπορείς να ρυθμίσεις κάτι παραπάνω. Ενώ μετά το πηγαίνω στο HandBrake και το κάνω όσο θέλω εγώ. Ενώ πχ το filmora έχει τέτοιες δυνατότητες.

Πρέπει  λοιπόν να βρώ το πως γίνεται αυτό που πρότεινες. Το De-Interlace.

Eυχαριστώ και τον φίλο micos000 που βοηθάει.

Ωχ ξέχασα να παραθέσω τις φώτος. Το κάνω τώρα.

 

 

90196558_2020-12-2922_35_37.png.58816a35d45cb303822e51fd8af07f14.png

Στιγμιότυπο 2020-12-29, 22.36.01.png.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμ... Μάλλον χρειάζεσαι τον Compressor για λεπτομερείς ρυθμίσεις. Αν δεν τον έχεις τότε καλά κάνεις και βγάζεις πρώτα ένα μεγάλο απ' το Final Cut και μετά πας στο Handbrake. Καλό είναι όμως να μην κάνεις 2 φορές συμπίεση και μάλιστα H264. Θα πρότεινα να κάνεις Export με το "Master File" preset και να βγάλεις το Video σε "Same as Source" ποιότητα ώστε να μην έχεις απώλειες και μετά να πας στο Handbrake. Βλέπω επίσης ότι το Source είναι Apple Prores 422. Σε αυτή την ποιότητα κάνεις capture απ' τις κασέτες; Δεν θα έπρεπε κανονικά να το κάνεις σε pal dv?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

χμ... Μάλλον χρειάζεσαι τον Compressor για λεπτομερείς ρυθμίσεις. Αν δεν τον έχεις τότε καλά κάνεις και βγάζεις πρώτα ένα μεγάλο απ' το Final Cut και μετά πας στο Handbrake. Καλό είναι όμως να μην κάνεις 2 φορές συμπίεση και μάλιστα H264. Θα πρότεινα να κάνεις Export με το "Master File" preset και να βγάλεις το Video σε "Same as Source" ποιότητα ώστε να μην έχεις απώλειες και μετά να πας στο Handbrake. Βλέπω επίσης ότι το Source είναι Apple Prores 422. Σε αυτή την ποιότητα κάνεις capture απ' τις κασέτες; Δεν θα έπρεπε κανονικά να το κάνεις σε pal dv?

Όχι. Σε pal dv βγαίνουν. Άλλωστε την όλη διαδικασία την κάνω σε pc.

Και σε ποιό απο την λίστα θα πρότεινες να κάνω εξαγωγές των εργασιών μου όπως βλέπεις στην 2η φώτο μου;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ. Βάλε ένα DV στο FC και πήγαινε στο Master File export preset, να δούμε τι επιλογές έχεις. Ιδανικά θέλουμε "Same as Source", δηλαδή να βγει πάλι σε DV χωρίς να κάνει νέα κωδικοποίηση. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.