Προς το περιεχόμενο

11/2020 - 2/2021 Έλλειψη διαθεσιμότητας κάρτες γραφικών – Ευρώπη & Ελλάδα


Kiriakos-GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 261
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, Kiriakos-GR είπε

Από AMAZON δεν θα πάρετε τίποτα γιατί δεν υπάρχει τίποτα.

Χτύπησα λέει ο ένας και άλλος ....  το μόνο που χτυπήσατε είναι μια υπόσχεση.

Το AMAZON κερδίζει που κρατά τα ζωντανά λεφτά για ένα διάστημα πριν σας τα γυρίσει πίσω. 

Και ένα λίτρο αγιασμό να πιείτε σήμερα, η τύχη των κυνηγών με την σφεντόνα δεν αλλάζει.

Στα σημαντικά ... Με την Γερμανία  σε Lockdown για αυτόν τον μήνα, αυξάνετε η περίοδος αναμονής Ευρωπαίων και Ελλήνων.   

Θα τα ξαναπούμε το  Φεβρουάριο ..    

Τι λες? Εγώ που χτύπησα κάρτα από το de και δε μου είχε ημ/νία παράδοσης δε μου έχει τραβήξει καθόλου λεφτά, ούτε σαν reserved! Μου είπαν μάλιστα ότι δε θα με χρεώσουν τπτ εφόσον δεν έχουν την κάρτα στην αποθήκη τους. 

Μην παραπληροφορείς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, vins είπε

Τι λες? Εγώ που χτύπησα κάρτα από το de και δε μου είχε ημ/νία παράδοσης δε μου έχει τραβήξει καθόλου λεφτά, ούτε σαν reserved! Μου είπαν μάλιστα ότι δε θα με χρεώσουν τπτ εφόσον δεν έχουν την κάρτα στην αποθήκη τους. 

Μην παραπληροφορείς!

Ναι,δεν ξερει αυτος τι συμβαινει στον κοσμο,αφου του το ειπε το JMCtech οτι η αποθηκη της ASUS στην Γερμανια τροφοδοτει ολη την Ευρωπη με καρτες και ολα τα καταστηματα κανουν price match εκει και αν δεν φυγει καρτα απο εκει να παει JMCtech και μετα σε ολους τους αλλους,καρτες δεν προκειται να παρει κανενας.Απλα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vins είπε

Τι λες? Εγώ που χτύπησα κάρτα από το de και δε μου είχε ημ/νία παράδοσης δε μου έχει τραβήξει καθόλου λεφτά, ούτε σαν reserved! Μου είπαν μάλιστα ότι δε θα με χρεώσουν τπτ εφόσον δεν έχουν την κάρτα στην αποθήκη τους. 

Μην παραπληροφορείς!

Εσείς μας έχετε τρελάνει με κοπανιστό αέρα ... Χτύπησα = αγόρασα = είναι δικιά μου 100%

Τώρα που παραδέχτηκες ότι τα παιχνίδια Part-alert που τα γνωρίζουν άλλοι 500.000 σε όλη την Ευρώπη είναι αναποτελεσματικά , τώρα τα βρήκαμε.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην νομίζουν οι απλοί νοικοκυραίοι, ότι υπάρχει πηγάδι που κανένας άλλος δεν το ξέρει.

31 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Ναι,δεν ξερει αυτος τι συμβαινει στον κοσμο,αφου του το ειπε το JMCtech οτι η αποθηκη της ASUS στην Γερμανια τροφοδοτει ολη την Ευρωπη με καρτες και ολα τα καταστηματα κανουν price match εκει και αν δεν φυγει καρτα απο εκει να παει JMCtech και μετα σε ολους τους αλλους,καρτες δεν προκειται να παρει κανενας.Απλα πραγματα.

Να πιεις αγιασμό να σου φύγουν τα δαιμόνια..  

24 χρόνια αγοράζω εξαρτήματα υπολογιστών,  το πως αγοράζω είναι δικιά μου δουλειά.

Και ποτέ δεν ανέφερα  λεπτομέρειες  από την προσωπική συζήτηση που είχα μαζί τους.  Ο σοβαρός πελάτης χτίζει προσωπική σχέση εμπιστοσύνης με την εταιρεία που συναλλάσσεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Kiriakos-GR είπε

Εσείς μας έχετε τρελάνει με κοπανιστό αέρα ... Χτύπησα = αγόρασα = είναι δικιά μου 100%

Τώρα που παραδέχτηκες ότι τα παιχνίδια Part-alert που τα γνωρίζουν άλλοι 500.000 σε όλη την Ευρώπη είναι αναποτελεσματικά , τώρα τα βρήκαμε.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην νομίζουν οι απλοί νοικοκυραίοι, ότι υπάρχει πηγάδι που κανένας άλλος δεν το ξέρει.

Τι να παραδεχτω; Οτι δε με χρεωσε κανεις τπτ και απλά κράτησα δικαιωμα για καρτα που το ακυρώνω οποτε θελω; Που θα το κάνω σήμερα γιατί αγόρασα τελικά 3070 πολύ καλής υλοποίησης με 617€ τελική τιμή από amazon με part alert παλι; Συγκεντρωσου λιγο και μην παραπληροφορεις τον κόσμο. Απλός νοικοκυραιος είμαι και πάλι καλά που το βρήκα, γιατί Πλαισιο και Κωτσοβολος που είχαν καρτες σε πιο ακριβές τιμές κιολας δεν παρέδωσαν ποτε ή μου ακύρωσαν. Κι έχω και αποδειξεις για όλα όσα λέω. Εσυ;

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

 

 

Screenshot_2021-01-06-15-09-05-180_com.android.chrome.jpg

Μόλις τώρα, Vsrs7 είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Screenshot_2021-01-06-15-09-05-180_com.android.chrome.jpg

Αφήνω αυτό εδώ για το παλικάρι που λέει ότι με Αμαζον δεν θα πάρουμε ποτέ.

Αγορά από partsalert

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέα αύξηση στις κάρτες γραφικών με τον καινούργιο χρόνο , εδώ GPUs to See Price Increase Due to Import Tariffs, Other PC Components to Follow | TechPowerUp

Μια χαρά .......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλαβω τωρα;

Υπαρχει εν ετει Δυο Χιλιαδες και Εικοσιενα η τολμη ακομα και να κατεβει στο ρινγκ το οποιοδηποτε μαγαζακι του Σκρουτζ σε συγκριση με το Αμαζον;😐

Ενα προσφατο παραδειγμα:

Αγορα SSD 1 Tb απο το γερμανικο Αμζν  περι τα τελη Οκτωβρη (προσφορα στα 78 € τοτε)

 

Εmail μετα απο 2 εβδομαδες περιπου

Quote
Hello,
 
You purchased the following item as a Prime Day deal:
 
"Crucial MX500 CT1000MX500SSD1 (Z) 1TB (3D NAND, SATA, 2.5 Inch, Internal SSD)"
 
We were able to reduce the price of the item even further shortly after you had placed your order. Although Amazon does not usually make price adjustments after an order was placed, we are making an exception for Prime Day and will refund the difference of 5 EUR on the payment method used for your order.
 
We hope you have a great day.
 
(This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.)
 

Το ποσο φανηκε μετα απο μια εβδομαδα στην καρτα.  Ειμαι σιγουρος οτι η πλειοψηφια των φορουμιτων εχει να μοιραστει καποια παρομοια εμπειρια. (Για να προλαβω μερικα σχολια, ειχα ενεργοποιησει την δοκιμαστικη περιοδο του Prime για να εκμεταλλευθω την προσφορα του ssd εξ αρχης ).

 

Τωρα αν σε ολο αυτο εχουμε να αντιπαραθεσουμε την "σχεση εμπιστοσυνης " (?) με ενα σκρουτζομαγαζο....i rest my case.🙄

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, g8777 είπε

Για να καταλαβω τωρα;

Υπαρχει εν ετει Δυο Χιλιαδες και Εικοσιενα η τολμη ακομα και να κατεβει στο ρινγκ το οποιοδηποτε μαγαζακι του Σκρουτζ σε συγκριση με το Αμαζον;😐

Ενα προσφατο παραδειγμα:

Αγορα SSD 1 Tb απο το γερμανικο Αμζν  περι τα τελη Οκτωβρη (προσφορα στα 78 € τοτε)

 

Εmail μετα απο 2 εβδομαδες περιπου

Το ποσο φανηκε μετα απο μια εβδομαδα στην καρτα.  Ειμαι σιγουρος οτι η πλειοψηφια των φορουμιτων εχει να μοιραστει καποια παρομοια εμπειρια. (Για να προλαβω μερικα σχολια, ειχα ενεργοποιησει την δοκιμαστικη περιοδο του Prime για να εκμεταλλευθω την προσφορα του ssd εξ αρχης ).

 

Τωρα αν σε ολο αυτο εχουμε να αντιπαραθεσουμε την "σχεση εμπιστοσυνης " (?) με ενα σκρουτζομαγαζο....i rest my case.🙄

Στην Ελλάδα, αυτό που δεν καταλαβαινει κάνεις είναι οτι το κομματι της υπηρεσίας δίνει προστιθέμενη αξία.

Συνεχίζει και υπάρχει και το να βρω το απολυτως φθηνότερο φυσικά και από την πλευρά του καταναλωτή, το οποίο βέβαια ετσι και χρειαστει after sales support θα του βγει πανάκριβο γιατί θα φάει αλλα τοσα σε ψυχολόγους...

Στο κομμάτι των πωλήσεων είμαι, σε international b2b και δόξα τω θεω εχω πολλές εμπειρίες και παραστάσεις απο πολλές χώρες του εξωτερικού. Και προσωπικά όσο μπορώ να παίρνω από amazon έστω και λίγο ακριβότερα θα συνεχίσω να το κάνω, μέχρι να βρεθεί ελληνικό καταστημα που να προσφέρει αντίστοιχο customer service και ας είναι και 5% πάνω από του αμαζον, θα τα δώσω και θα το χαρώ κιολας. 

Υπάρχουν εξαιρέσεις σε ελληνικα μαγαζιά; Ναι, αλλά ελάχιστες και σίγουρα όχι τα μεγάλα καταστήματα που διαφημίζουν το customer support. Και δεν εννοώ να είναι λιγότερο χειροτερα, εννοώ να ειναι ξεκαθαρα πελατοκεντρικα. Προσωπικά με τις μεγάλες γνωστές αλυσίδες ειχα 6/6 κάκιστη εμπειρία after sales και cs όταν τη χρειαστηκα και τρώνε μαύρο πανηγυρικο από μένα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, vins είπε

Στην Ελλάδα, αυτό που δεν καταλαβαινει κάνεις είναι οτι το κομματι της υπηρεσίας δίνει προστιθέμενη αξία.

Συνεχίζει και υπάρχει και το να βρω το απολυτως φθηνότερο φυσικά και από την πλευρά του καταναλωτή, το οποίο βέβαια ετσι και χρειαστει after sales support θα του βγει πανάκριβο γιατί θα φάει αλλα τοσα σε ψυχολόγους...

Στο κομμάτι των πωλήσεων είμαι, σε international b2b και δόξα τω θεω εχω πολλές εμπειρίες και παραστάσεις απο πολλές χώρες του εξωτερικού. Και προσωπικά όσο μπορώ να παίρνω από amazon έστω και λίγο ακριβότερα θα συνεχίσω να το κάνω, μέχρι να βρεθεί ελληνικό καταστημα που να προσφέρει αντίστοιχο customer service και ας είναι και 5% πάνω από του αμαζον, θα τα δώσω και θα το χαρώ κιολας. 

Υπάρχουν εξαιρέσεις σε ελληνικα μαγαζιά; Ναι, αλλά ελάχιστες και σίγουρα όχι τα μεγάλα καταστήματα που διαφημίζουν το customer support. Και δεν εννοώ να είναι λιγότερο χειροτερα, εννοώ να ειναι ξεκαθαρα πελατοκεντρικα. Προσωπικά με τις μεγάλες γνωστές αλυσίδες ειχα 6/6 κάκιστη εμπειρία after sales και cs όταν τη χρειαστηκα και τρώνε μαύρο πανηγυρικο από μένα.

 

Ξερεις τι γινεται?Υπαρχουν κατα καιρους Ελληνικα μαγαζια με πολυ καλο after sales,το προβλημα ειναι οτι δεν εχει διαρκεια ολο αυτο.Με το Amazon ειναι σταθερη η φαση.Προσωπικα οταν κανω μια αγορα κοιταω τα παντα,οχι μονο την τιμη.Εννοειτε προτιμαω να δωσω κατι παραπανω απο το να γλιτωσω ενα 5% και να τα φαω στα χαπια αμα μπλεξω με μαγαζακια στην Ελλαδα,δυστυχως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω απο amazon τσίμπησα τη δικιά μου, με παραγγελία, δεν μου τραβηξε καν λεφτά παρά μόνο όταν έγινε dispatch (σε αντίθεση με ελληνικά μαγαζάκια που θέλουν προκαταβολές ή και ολόκληρο το ποσό, χωρίς καν να ξέρουν πότε θα παραλάβουν). Οταν παρήγγειλα έλεγε in stock θα είναι X ημερομηνία (2 εβδομάδες μετά) και έτσι ακριβώς έγινε. Dispatch απο Παρίσι Τρίτη απόγευμα, Τετάρτη απόγευμα σπίτι μου Αθήνα, ακριβώς τη νωρίτερη ημ/νία που έδινε ως delivered το amazon. Μερικοί ακόμα νομίζουν πως τα ελληνικά μαγαζάκια is the way. Μόνο και μόνο για το CS και 5% πιο ακριβό να'ναι θα προτιμήσω amazon εννοείται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, FeelsBadMan είπε

Κι εγω απο amazon τσίμπησα τη δικιά μου, με παραγγελία, δεν μου τραβηξε καν λεφτά παρά μόνο όταν έγινε dispatch (σε αντίθεση με ελληνικά μαγαζάκια που θέλουν προκαταβολές ή και ολόκληρο το ποσό, χωρίς καν να ξέρουν πότε θα παραλάβουν). Οταν παρήγγειλα έλεγε in stock θα είναι X ημερομηνία (2 εβδομάδες μετά) και έτσι ακριβώς έγινε. Dispatch απο Παρίσι Τρίτη απόγευμα, Τετάρτη απόγευμα σπίτι μου Αθήνα, ακριβώς τη νωρίτερη ημ/νία που έδινε ως delivered το amazon. Μερικοί ακόμα νομίζουν πως τα ελληνικά μαγαζάκια is the way. Μόνο και μόνο για το CS και 5% πιο ακριβό να'ναι θα προτιμήσω amazon εννοείται.

Δεν είναι μόνο τα μαγαζάκια φιλε (εκτός αν το έλεγες ειρωνικά, οπότε συμφωνω κι επαυξάνω), εδώ στο πλαίσιο της συζήτησης μας να αναφερω, οτι "χτυπησα" καρτα -με αντικαταβολή φυσικά- και με παιρνουν τηλ και μου λένε θέλουμε τουλαχιστον 30% προκαταβολή αν όχι ολο το ποσο γιατί τις παραγγέλνουμε μαζικά από τον προμηθευτη!

Και τους λέω α μάλιστα, λογικό γιατί μέχρι τώρα τις παίρνατε μια μια! Μου λεει δε σας καταλαβαίνω, λεω δεν πειραζει σας καταλαβαίνω εγω. Και για πείτε, ποτε θα έρθει η καρτουλα αμα σας δώσω την προκαταβολη; Α μου λεει, υπάρχουν δυσκολιες με τους προμηθευτές, είναι και οι γιορτές, μπορεί και σε 2 βδομάδες και μπορεί και παραπάνω, άγνωστο!

Και για να μην πω και για άλλους που σε πιάνουν κωτσο λέγοντας διαθεσιμα - ειδικές παραγγελίες, αναφέρουν στους όρους της ειδικής παραγγελίας ότι παραδίδονται εντός 7 εργάσιμων και την έχω την παραγγελία από 11/12/2020 ανοιχτή και δε μου έχει στειλει/πει κανείς τπτ.

Πόσοι θα έδωσαν προκαταβολες ή προπληρωσαν ολο το ποσο και ακόμα περιμένουν και δεν μπορούν να κάνουν τπτ αλλο (γιατί και στα τηλέφωνα δεν τους έβγαζες με τπτ εκτός αν περίμενες 55' -μετρημενα απο μενα)

Αυτά για αυτούς που παραπληροφορουν και λενε οτι σου κρατάει λεφτα το αμαζον και για τα μαγαζάκια της δεκάρας στη χώρα μας.

Τέλος το οφ τοπικ απο μενα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δικαιολογημένοι όσοι μένουν στα Σούρμενα η κάποιο νησί η χωριουδάκι να μην έχουν εικόνες και βιώματα από εξυπηρέτηση καταστημάτων.  

Από την άλλη εθελοτυφλούν αυτοί που δεν βλέπουν πόσους χιλιάδες θαυμαστές έχει το κάθε ελληνικό κατάστημα στο Facebook.  

Η εξυπηρέτηση εντός εγγύησης ξεκινά από την σχέση αγοραστή - πωλητή,  και οι κανόνες είναι διάφανοι και νομοθετημένοι.

Τώρα άμα θέλεις να βρίζεις το πωλητή στα γαλλικά , δικό σου το πρόβλημα.

Ο χρόνος εξυπηρετήσεις όταν υπάρχει βλάβη,  έχει να κάνει με την ανάπτυξη δικτύου διανομής εντός Ευρώπης της κάθε εταιρείας που κατασκευάζει κάρτες.

B2B και κολοκύθια, στο θέμα υποστήριξη σέρβις, μια ταχύτητα έχει το κιβώτιο ταχυτήτων,  όποιος νομίζει ότι με τις φωνές θα εξυπηρετηθεί ταχύτερα είναι και ο ποιο γελασμένος.         

13 λεπτά πριν, morehp είπε

Καλά όλα αυτά, με τις uberαποθήκες στην Γερμανία τι γίνεται; έχουμε κάτι νεώτερο;

Λες για αυτήν που η ASUS Ταϊβάν διαφημίζει ως ASUS Europe GMBH ? 

Μια χαρά είναι έστειλα Drone χθες. 

Επεξ/σία από Kiriakos-GR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...