Προς το περιεχόμενο

Επισκευή Ρωγμής σε Gorilla Glass


Αβραάμ Λίνκολν

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

Σήμερα δυστυχώς μου έπεσε το κινητό μου (Iphone 8) και έκανε την ρωγμή της φωτογραφίας.

Πιστεύω πολλοί μπορεί να νιώσατε ενα σφύξιμο στην καρδιά με την σκέψη να πέσει το κινητό σας. Εγώ δεν ένιωσα τίποτα αλλά γιαυτό μου έπεσε κιόλας, επειδή δεν προσέχω καθόλου και σκέφτομαι ότι έπρεπε να έχω πάρει θήκη και τζαμάκι αφού γίνει το κακό 😂

Υπάρχει κάποιο μερεμέτι να κάνω με υγρό γυαλί ή κανένα βερνίκι που θα την εξαφανίσει;

Είμαι παντελώς άσχετος με γυαλιά και γιαυτό γράφω στο φόρουμ. Με έπιασε η όρεξη και το μεράκι μου να φτιάξω το κινητο μόνος άμα γίνεται και να μάθω και απο γυαλί.

Οποιαδήποτε βοηθεία και συζήτηση είναι αποδεκτή😃

135781600_204841614629650_5370364193340348489_n.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Αβραάμ Λίνκολν είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Σήμερα δυστυχώς μου έπεσε το κινητό μου (Iphone 😎 και έκανε την ρωγμή της φωτογραφίας.

Πιστεύω πολλοί μπορεί να νιώσατε ενα σφύξιμο στην καρδιά με την σκέψη να πέσει το κινητό σας. Εγώ δεν ένιωσα τίποτα αλλά γιαυτό μου έπεσε κιόλας, επειδή δεν προσέχω καθόλου και σκέφτομαι ότι έπρεπε να έχω πάρει θήκη και τζαμάκι αφού γίνει το κακό 😂

Υπάρχει κάποιο μερεμέτι να κάνω με υγρό γυαλί ή κανένα βερνίκι που θα την εξαφανίσει;

Είμαι παντελώς άσχετος με γυαλιά και γιαυτό γράφω στο φόρουμ. Με έπιασε η όρεξη και το μεράκι μου να φτιάξω το κινητο μόνος άμα γίνεται και να μάθω και απο γυαλί.

Οποιαδήποτε βοηθεία και συζήτηση είναι αποδεκτή😃

135781600_204841614629650_5370364193340348489_n.jpg

Όχι δεν γίνεται τίποτα δυστυχώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα