Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα εκκίνησης bmw 116d


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Σήμερα κινούμαι σε επαρχιακή οδό και σταματώ σε φανάρι εντός οικισμού και το start stop όντας ενεργοποιημένο σταματάει τον κινητήρα. Με το που ανάβει πράσινο δε παίρνει μπροστά και βγάζει μήνυμα ότι υπάρχει πρόβλημα στην μίζα/ανάφλεξη.

 

Περιμένοντας την οδική πέρασε μισή ώρα και δοκιμασα και πήρε. Πήγα έκανα τη δουλειά μου αλλά στην επιστροφή στο πάρκινγκ έκανε πάλι το ίδιο. Εν τέλει μετά από μερικες προσπάθειες πήρε και το πήγα βολιδα συνεργείο. Στην πορεία δεν κάνει κιχ, οδηγάω όπως πριν και δε παρατήρησα κάποιο θέμα στα ηλεκτρικά του. Απογευμα περιμένω ενημέρωση απ' τον μάστορα αλλά θα ήθελα να έχω μια ιδέα για θέματα μίζας από κάποιον που ίσως έχει παρόμοια εμπειρία.

IMG-20210105-WA0000.jpg

Επεξ/σία από Finn
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμιά δυσκολία δεν έχει δειξει τόσο καιρό. Του 2017 είναι το αμάξι.

 

EDIT 

Τελικά ο μάστορας είπε ότι θέλει επισκευή η μίζα. Έβγαλε την πόδια και την χτυπούσε από κάτω και έπαιρνε το αμάξι αμέσως.

 

 

Επεξ/σία από Finn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

known issue

οπως εχει συζητηθει τοσο στο ελληνικο φορουμ οσο και σε ξενα (της bmw) καλυτερα να απενεργοποιεις το start stop αλλιως σε βλεπω τακτικο θαμωνα του ηλεκτρολογου

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

known issue

οπως εχει συζητηθει τοσο στο ελληνικο φορουμ οσο και σε ξενα (της bmw) καλυτερα να απενεργοποιεις το start stop αλλιως σε βλεπω τακτικο θαμωνα του ηλεκτρολογου

Ηλεκτρολογικό είναι το θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως στο δικό μου που το έκανα σαν σταρτ στοπ ,σβηνοντας και ανάβοντας το αμαξι στα φανάρια, άλλαξα 3 μιζες και 2 μπαταριες....

Βέβαια υποτίθεται ότι μπαταρια και μίζα σε αυτά τα αμάξια είναι ενισχυμένα για αυτόν τον σκοπό....Είναι όμως; Και τι ενίσχυση να εχουν;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για bmw δε το εχω ψαξει αλλα σε volvo που εχω εχει 2 μπαταριες

1)μια ενισχυμενη

2)μια δευτερευουσα που στην ουσια ειναι standby αν η κυρια ...πεθαινει. Η δευτερευουσα ειναι πολυ μικρη και σε χωρητικοτητα και σε μεγεθος. Μοντελο 2015 με start stop συνεχεια και μεχρι στιγμης δεν εχει θεμα με μιζες μπαταριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Bitbit ναι έχει διαφορά , είχε βγει ένα Polo την δεκαετία του 80 ( 40 χρόνια πριν ) δοκιμαστικό με αυτή την τεχνολογία και είχε 30% οικονομία τότε. Σήμερα σε μικρότερα ποσοστά , γύρω στο 12%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

για bmw δε το εχω ψαξει αλλα σε volvo που εχω εχει 2 μπαταριες

1)μια ενισχυμενη

2)μια δευτερευουσα που στην ουσια ειναι standby αν η κυρια ...πεθαινει. Η δευτερευουσα ειναι πολυ μικρη και σε χωρητικοτητα και σε μεγεθος. Μοντελο 2015 με start stop συνεχεια και μεχρι στιγμης δεν εχει θεμα με μιζες μπαταριες

116D αγορασμενο Μαρτιο 2014, εχω κανει 150.000 χλμ με μια μιζα, μια μπαταρια και συνεχιζω.

Αλλα εχω το efficient dynamics που γεμιζει την μπαταρια με το φρεναρισμα.

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

μια που έβγαλες άκρη και δε χαλάω το θέμα, να ρωτήσω κάτι άσχετο.

αυτό το start stop έχει νοημα; βλέπετε κάποιο κέρδος στην κατανάλωση;

Ο συνδυασμος start stop και eco mode εχει μεγαλο κερδος σε καταναλώση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πλεον υπαρχουν ακομα και start stop 1ης γενιας 2ης γενιας κτλ

Της πρωτης γενιας ηταν απλως ενας διακοπτης που επαιρνε σημα απο εγκεφαλο οταν το οχημα ηταν στο ρελαντι πανω απο 1-2 δευτερα να σβηνει ο κινητηρας. Αυτο παντως δεν ειναι οτι καλυτερο οταν εχουμε βγει στην εθνικη για κανα δεκαλεπτο οπου ο κινητηρας εχει αναπτηξει μεγιστη θερμοκρασια, καποια μερη ηδη κινουνται σε φορτο και ξαφνικα να σβηνεις και αναβεις (δεν αναφερομαι στα ηλεκτρικα). Το ευνασμα του συστηματος ΔΕΝ ηταν η μειωση της καταναλωσης αλλα οι χαμηλοτεροι ρυποι στα κεντρα των πολεων που κατα βαση το οχημα δουλευει ρελαντι (φαναρια/στοπ). Μειωση καταναλωσης του οχηματος με σταρτ στοπ με το ιδιο οχημα χωρις σταρτ στοπ εχει μεγιστο 12% με μεσο ορο 3-5% (οπως ειχε κανει μεγαλη μελετη γερμανικο περιοδικο)

Αργοτερα οι κατασκευαστες προφανως το βελτιωσαν το συστημα και οπως ανεφερα μερικοι βαλαν δευτερευουσα μπαταρια,η bmw και αλλες προσφεραν το efficient dynamics ενω προσφατα (2020) υπαρχει η δυνατοτητα το καθε οχημα (υδριβικα /ηλεκτρικα ακομα και μερικα συμβατικα) να αποθηκευουν ενεργεια οχι μονο απο φρεναρισμα αλλα οταν το οχημα κινηται για ωρα σε σταθερη ταχυτητα (π.χ εθνικη οδο). Προφανως εκει υπαρχει τρελο κερδος οχι μονο σε καταναλωση αλλα και γενικοτερα σε λειτουργεια κινητηρα σε σχεση με το ιδιο οχημα χωρις καποιο απο αυτα τα συστηματα

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ρίξε μια μάτια και για μεταχειρισμένο ανταλλακτικό. Παίζουν πλέον πολλες f20 κομμένες. 
 

Προσωπικα Bosch πλέον μετά βίας υαλοκαθαριστήρες-έχει πέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ η ποιοτητα της...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...