vigor10 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα και καλή χρονιά ! Απο χθες προσπαθώ να ολοκληρώσω συναλλαγή στο iherb.com επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal στο οποίο το υπόλοιπο αρκεί για την ολοκλήρωση της αγοράς. Όπως θα δείτε στο συνημμένο λίγο πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής πετάει το μήνυμα για κάτι ρυθμίσεις και έχει επιλογή την επιστροφή στο σάιτ του iherb. Χθες έστειλα μήνυμα στο iherb, μου στείλανε μήνυμα ότι υπάρχει μια αναβάθμιση στο σάιτ τους και να προσπαθήσω μέσω ΚΑΡΤΕΛΑΣ ανώνυμης περιήγησης στον browser. Δοκίμασα, τίποτα. Έλεγξα όλες τις ρυθμίσεις billing address , σε PayPal & iherb, ρύθμισα τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής στο PayPal επιλέγοντας το υπόλοιπο και πάλι τίποτα. Εξακολουθεί και μου εμφανίζει το μήνυμα της συνημμένης φώτο. Ξαναστελνω μήνυμα στο iherb και μου λέει να επικοινωνήσω με το PayPal. Επικοινωνώ με το PayPal , τους εξηγώ το στορυ, μου στέλνουν μάλλον αυτοματοποιημένο μήνυμα εντός λίγων λεπτών και μου λένε να προτιμήσω την ολοκλήρωση της αγοράς μέσω υπολοίπου PayPal. Αναμένω την επίσημη απάντηση τους, ..... υποθέτω. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει. Σας έχει τύχει ; Αν ναι πως λύθηκε το πρόβλημα ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα