Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, το θέμα μου είναι το εξής.

Μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα από το 13888 για αναβάθμιση γραμμής κτλ, στις 30/11 αποφασίζω να ενδώσω και να κάνω την αναβάθμιση.

Το ίδιο κιόλας βράδυ τηλεφωνώ και ζητάω ακύρωση. Μου λέει η υπάλληλος πως λόγο ώρας δεν μπορεί να κατοχυρώσει αυτή τέτοιο αίτημα να καλέσω πρωί. Το επόμενο πρωί λοιπόν ξανά καλώ το 13888 και κάνω αίτηση για ακύρωση εντός των 14 ημερών όπως έχω δικαίωμα. Μου λέει η υπάλληλος, θα σας έρθει ένα μήνυμα ότι ξεκινάει η διαδικασία.

Στις 08/12 ενώ δεν μου έχει έρθει κάποια ενημέρωση ξανα τηλεφωνώ στο 13888 και μου λέει ο υπάλληλος πως δεν υπάρχει αίτημα υπαναχώρησης. Του εξηγώ ευγενικά τι έγινε, μου απαντάει ίσως έγινε κάποιο λάθος, αλλά μην ανησυχείτε είστε εντος 14 ημερών θα σας κάνω εγώ την αίτηση ακύρωσης. Του λέω πως δεν θα το κλείσω μέχρι να έχει οριστικοποιηθεί η αίτηση. Παιρνάει κάποια ώρα μου λέει ΟΚ. Πράγματι πλέον στο σύστημα τους φαίνεται αίτημα υπαναχώρησης τις 08/12/20.

Φτάνουμε λοιπόν 06/01/2021 χωρίς να έχει αλλάξει κάτι. Ο ΟΤΕ να μου λέει πως το αίτημα μου ΘΑ προχωρήσει. Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο ο ΟΤΕ μου είπε πως δεν θα χρεωθώ vdsl πέρα από τις 8/12 που έγινε το αίτημα για ακύρωση και σήμερα που ήρθε ο λογαριασμος μου, έχει χρεώσεις κανονικότατα...

Προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Γνωρίζει κάποιος αν και σε πόσες μέρες θα έχω κάποια απάντηση;

Το χειρότερο είναι πως για να αλλάξω παροχο αυτή τη στιογμή, φαίνεται πως ισχύει το νέο συμβόλαιο με το vdsl και μου ζητάει ο ΟΤΕ πολλά για να το σπάσω... Άρα εγώ θέλω να γίνει η ακύρωση και να την φύγω.

Υ.Γ.: 30mbps ταχύτητα ενώ έδιναν και εγγύηση για πάνω από 45...

Επεξ/σία από Hawk_K
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενεργοποιήθηκες δηλαδη κανονικα και μετα ξεκινησες διαδικασια ακυρωσης.

Λογικα περιμένεις καινουργιο λογαριασμο εκκαθαριστικό.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Δημοσ.
Στις 6/1/2021 στις 12:39 ΜΜ, SPYRER_007 είπε

Ενεργοποιήθηκες δηλαδη κανονικα και μετα ξεκινησες διαδικασια ακυρωσης.

Λογικα περιμένεις καινουργιο λογαριασμο εκκαθαριστικό.

Θα σου πω ακριβώς τι έγινε, η πρώτη προσπάθεια αίτησης υπαναχώρησης ήταν πριν ενεργοποιηθεί το νέο συμβόλαιο, όπως αναφέρω και παραπάνω ότι πήρα το επόμενο πρωί τηλέφωνο.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως η πρώτη υπάλληλος, άθελα της ή ηθελημένα, δεν πέρασε το πρώτο μου αίτημα και από τύχη πήρα τηλέφωνο και διαπίστωσα ότι δεν είχε ξεκινήσει διαδικασία υπαναχώρησης και θα μπορούσα να είμαι εκτός των 14 ημερών.

Εν τέλει ξαναεποικηνώνησα με το 13888 μετά από πίεση της κοπέλας μου καθώς δεν ήθελα να τους ακούσω. Έπεσα σε έναν αρκετά συννενοήσημο άνθρωπο, ο οποίος αναγνώρισε ότι έχω 100% δίκιο και ότι όπως μου ανέφερε δεν έχει ξαναδεί τόση μεγάλη καθυστέρηση σε ακύρωση. Επίσης, για να καταλάβει κανεις την αθλιότητα της εταιρίας, ο άνθρωποςπροχώρησε το αίτημα μου σαν επιστροφή λόγω τεχνικών προβλημάτων για να ξεμπλέξω από το τμήμα προσφορών που όπως μου είπε εμπλέκεται και καθυστερέι πιαθανότατα την διαδικασία.

Δημοσ.

μια απο τα ιδια με εκαναν να αφησω vodafone γιατι λεγανε οτι υπαρχει 50αρα στην περιοχη μου και αφου εφαγα φολα εκανα διακοπη με δικια τους υπαιτιοτητα και χανοντας 60 ευρω τζαμπα 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λόγω εγκλεισμού και τηλεργασίας όλες οι εταιρίες και οι υπάλληλοι έχουν χάσει την μπάλα. Να είστε φιδωλοί με με τις απαιτήσεις σας καθώς εργασίες των 2 ημερών έχουν γίνει των 20 με κίνδυνο απώλειας χρημάτων λόγω τον καθηστερήσεων. Είμαι παθών.

Δημοσ.

Οσον αφορα την καταγγελια εγω ειχα κανει για αλλο ζητημα και με πηραν τηλ. την τελευταια μερα προθεσμιας απαντησης τους, 1 μηνα μετα αν θυμαμαι καλα. Το ελυσα το προβλημα μου παντως μετα την καταγγελια...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...