Προς το περιεχόμενο

Νομοσχεδιο αει


Hellsing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι θα γινει με την διαγραφη που λενε των φοιτητων. Με τις κλειστες σχολες οσοι ειναι Πολυτεχνεια χωρις βιβλια χωρις φυσικη παρουσια ειναι δυσκολα να περασεις τα μαθηματα. Ολος ο κοπος θα παει τσαμπα ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν μετά από ν+2 χρόνια δεν έχεις πάρει πτυχίο, απλούστατα δεν αξίζεις να είσαι στο ίδρυμα. Δηλαδή αυτό που παίρνουν πτυχίο στην ώρα τους είναι κορόιδα;

Και πολύ καλά κάνουνε. Στην δική μου σχολή (Μαθηματικό) οι περισσότεροι πήγαιναν 9ο έτος και ούτε τα μισά δεν περνούσαν. Και ακόμη, μην ξεχνάς ότι στις ίδιες δυσμενείς συνθήκες (εξ αποστάσεως, χωρίς βιβλία -τα θεωρώ άχρηστα αλλά άλλη κουβέντα- κλπ) είστε όλοι, που σημαίνει ότι όσοι είναι να πάρουν όταν πρέπει πτυχίο θα το πάρουν με άνεση.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Αν μετά από ν+2 χρόνια δεν έχεις πάρει πτυχίο, απλούστατα δεν αξίζεις να είσαι στο ίδρυμα. Δηλαδή αυτό που παίρνουν πτυχίο στην ώρα τους είναι κορόιδα;

Και πολύ καλά κάνουνε. Στην δική μου σχολή (Μαθηματικό) οι περισσότεροι πήγαιναν 9ο έτος και ούτε τα μισά δεν περνούσαν. Και ακόμη, μην ξεχνάς ότι στις ίδιες δυσμενείς συνθήκες (εξ αποστάσεως, χωρίς βιβλία -τα θεωρώ άχρηστα αλλά άλλη κουβέντα- κλπ) είστε όλοι, που σημαίνει ότι όσοι είναι να πάρουν όταν πρέπει πτυχίο θα το πάρουν με άνεση.

 

Τι είναι ρε το πτυχίο για να το μετράς με τα χρόνια? Σύνταξη?
Άλλο πτυχίο έχει κάποιος στα 4 χρόνια άλλο στα 6 και άλλο στα 8? Τα ίδια μαθήματα περνάνε όλοι τα υπόλοιπα που λες είναι απλά κομπλεξισμοί. Ένας φοιτητής μετά τα 6 χρόνια δεν στοιχίζει τίποτα στο κράτος εκτός απ'την κόλλα που δίνει εξετάσεις. Ούτε πάσο έχει ούτε στη λέσχη τρώει ούτε στις εστίες μένει. 

Υπάρχουν φοιτητές που δουλεύουν ή και φοιτητές που στην τελική θέλουν να το πάρουν πιο χαλάρα το πράγμα γιατί έτσι γουστάρουν. 

  • Like 15
  • Thanks 3
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Backpacker είπε

Υπάρχουν φοιτητές που δουλεύουν

Εάν κάποιος δουλεύει (20+ ώρες την εβδομάδα), μπορεί να κάνει αίτηση για μερική φοίτηση, οπότε τότε ο χρόνος φοίτησης είναι 2*ν (πάσο, εστίες, φοιτητική μέριμνα κτλ). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Backpacker είπε


Υπάρχουν φοιτητές που δουλεύουν ή και φοιτητές που στην τελική θέλουν να το πάρουν πιο χαλάρα το πράγμα γιατί έτσι γουστάρουν. 

Το γεγονός ότι θέλουν δεν σημαίνει ότι πρέπει κιόλας. Υπάρχει λόγος που σε όλο τον κόσμο αν μέχρι τα 4 έτη δεν πάρεις πτυχίο σε δίνουν παράταση ενός χρόνου και αν και τότε δεν τα καταφέρεις σε διαγράφουν κατευθείαν. Το πανεπιστήμιο πρέπει να παράγει έργο και ερευνητές, και όταν το μισό (και σε κάποιες σχολές παραπάνω) δυναμικό είναι >5 έτος αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό καταρρίπτεται.

Εντέλει το πανεπιστήμιο είναι θεσμός που μπορεί αυτοδικαίως να θέτει τους δικούς του κανόνες. Εγώ υπογράμμισα ότι συμφωνώ απόλυτα με το προτεινόμενο νομοσχέδιο. Είναι ντροπή να πηγαίνουν άτομα 8-9ου έτος να δίνουν μάθημα 1ου (τα έχω βιώσει όλα προσωπικά ως απόφοιτος μαθηματικού τμήματος).
Συν ότι αν κάποιος δουλεύει, υπάρχουν διατάξεις που διευκολύνουν την φοίτησή του. Αλλά αυτός δεν είναι το πρόβλημα καθώς είναι μειονότητα. Το 80-85% του φοιτητικού πληθυσμού απλά δεν αντιλαμβάνεται τι σημαίνει πανεπιστήμιο και χάνει μαθήματα ξύνοντας τα παπάκια του. Δεν το επικροτώ αλλά ούτε το κρίνω, γιατί και εγώ κάπως έτσι ήμουν απλά όταν ήρθε η στιγμή να σοβαρευτώ, το έκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως σε Πολυτεχνικη σχολη με βιβλια να ερχονται 1βδομαδα πριν την εξεταστικη ειχα προβλημα. Εσυ που διαβαζες χωρις βιβλια μαλλον τα καταλαβαινεις καλυτερα εγω δυσκολευομαι ομως. Με ολη αυτη την κριση σε λιγο καιρο οι περισσοτεροι φοιτητες θα πρεπει να δουλευουν για να καλυπτουν τα εξοδα τους. Δεν μπορεις να περνας τετοια νομοσχεδια μεσα σε μια υγειονομικη κριση, οταν ηρεμησει το πραγμα ας περασει αλλα οχι τωρα !!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα το ν+2 συζητάνε;

Αυτό ψηφίζεται εδώ και 10-15 χρόνια από όσο θυμάμαι!

Σαν το αντίστοιχο για την εναία 4-ετή εκπαίδευση...

Ανέκδοτο έχουν καταντήσει.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε το ν+2 γελάω.. λες και έχει γίνει ποτέ διαγραφή κάποιου. Αλλά νομίζω πρέπει να ξεκολλήσουμε από τη γεροντίστικη νοοτροπία ότι όποιος αργεί να πάρει πτυχίο είναι ένας ρεμπεσκές που πίνει τσιγάρο και "αλητεύει" στα μπιλιαρδάδικα. Ειναι περασμένου αιώνα αυτή η νοοτροπία. Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης πολλοί μπορεί να μην έχουν την πολυτέλεια να σπουδάζουν μόνο. Και όχι δεν μπορώ να δεχθώ ότι σε κάποιον που και 10 χρόνια να το παλεύει επειδή ταυτόχρονα δουλεύει 10ωρα ότι δεν θα παρει πτυχιο επειδη δεν ήταν φραγκάτος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lactate είπε

Mε το ν+2 γελάω.. λες και έχει γίνει ποτέ διαγραφή κάποιου. Αλλά νομίζω πρέπει να ξεκολλήσουμε από τη γεροντίστικη νοοτροπία ότι όποιος αργεί να πάρει πτυχίο είναι ένας ρεμπεσκές που πίνει τσιγάρο και "αλητεύει" στα μπιλιαρδάδικα. Ειναι περασμένου αιώνα αυτή η νοοτροπία. Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης πολλοί μπορεί να μην έχουν την πολυτέλεια να σπουδάζουν μόνο. Και όχι δεν μπορώ να δεχθώ ότι σε κάποιον που και 10 χρόνια να το παλεύει επειδή ταυτόχρονα δουλεύει 10ωρα ότι δεν θα παρει πτυχιο επειδη δεν ήταν φραγκάτος.

Δυστυχώς αφήνεις τα πολιτικά σου να διεισδύσουν σε μια καθαρά λογική κουβέντα.

  1. Σε προκαλώ να κάνεις αύριο μια έρευνα σε όποιο πανεπιστήμιο θες και δες ποιό ποσοστό φοιτητών δουλεύουν τόσο πολύ ώστε να βάλουν σε κίνδυνο τις σπουδές τους. Στοίχημα το μισό μου βασίλειο σε καμία σχολή δεν πάει πάνω από 10%. Οπότε ας συζητήσουμε για το υπόλοιπο 90%.
  2. Οι περισσότεροι φοιτητές που αργούν να πάρουν πτυχίο δυστυχώς είναι τεμπέληδες. Τα προπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν καταντήσει γελοιότητα και το λέω καλοπροαίρετα. Καθηγητές κάνουν το 3,5 -> 5 για να μην έχουν να εξετάζουν 250 άτομα τον Σεπτέμβρη. Έτσι πρέπει να είναι, δεν αμφιβάλλω. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι η δυσκολία σχολής είναι σοβαρός αποτρεπτικός παράγοντας.
  3. Το πιο ουσιώδες, κατ'εμέ, είναι ότι το σύστημα δεν επιτρέπει σε έναν φοιτητή να αλλάξει το αντικείμενό του αφού καταλάβει ότι δεν του αρέσει πλέον. Σκέψου όταν ήσουν 18 να έγραψες κάποια μόρια, να πέρασες πχ. Φυσικό και να συνειδητοποιήσες στο τρίτο έτος ότι δεν την παλεύεις καθόλου με την ζωή σου. Έχεις σκάψει έναν λάκκο για τον εαυτό σου. Τι κάνεις τότε; ΑΝ ήσουν ΗΠΑ, Βρετανία, κλπ. άλλαζες απλά το major σου. Δεν θα έχανες ούτε διδακτικές μονάδες ούτε βαθμό, απλά θα μπορούσες να πάρεις πτυχίο παρακολουθώντας άλλα μαθήματα. Γιατί να μην το κάνουμε αυτό στην Ελλάδα; Αντιθέτως, τώρα η μόνη λύση σου είναι να βάλεις δόντια κάτω και να την παλέψεις. Κάποιοι (δυστυχώς σαν κι εμένα, που στο δεύτερο έτος κατέληξα ότι δεν μου πολυάρεσε η σχολή μου) τα καταφέρνουν σε αυτόν τον εξαναγκασμό. Οι περισσότεροι δυστυχώς, όχι. Και έτσι καταλήγουν να πάνε 10ο έτος και να είναι σε σχολή.

Κατακλείδα:

  • ΔΕΝ έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (τουλάχιστον όχι για την πλειονότητα των φοιτητών, που καλοπερνάνε από τα λεφτά των δικών τους).
  • ΔΕΝ έχει να κάνει με δυσκολία σχολής.
  • ΕΧΕΙ να κάνει με το γεγονός ότι λόγω της απόλυτης έλλειψης ευελιξίας, ο μέσος φοιτητής χάνεται.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Δυστυχώς αφήνεις τα πολιτικά σου να διεισδύσουν σε μια καθαρά λογική κουβέντα.

  1. Σε προκαλώ να κάνεις αύριο μια έρευνα σε όποιο πανεπιστήμιο θες και δες ποιό ποσοστό φοιτητών δουλεύουν τόσο πολύ ώστε να βάλουν σε κίνδυνο τις σπουδές τους. Στοίχημα το μισό μου βασίλειο σε καμία σχολή δεν πάει πάνω από 10%. Οπότε ας συζητήσουμε για το υπόλοιπο 90%.
  2. Οι περισσότεροι φοιτητές που αργούν να πάρουν πτυχίο δυστυχώς είναι τεμπέληδες. Τα προπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν καταντήσει γελοιότητα και το λέω καλοπροαίρετα. Καθηγητές κάνουν το 3,5 -> 5 για να μην έχουν να εξετάζουν 250 άτομα τον Σεπτέμβρη. Έτσι πρέπει να είναι, δεν αμφιβάλλω. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι η δυσκολία σχολής είναι σοβαρός αποτρεπτικός παράγοντας.
  3. Το πιο ουσιώδες, κατ'εμέ, είναι ότι το σύστημα δεν επιτρέπει σε έναν φοιτητή να αλλάξει το αντικείμενό του αφού καταλάβει ότι δεν του αρέσει πλέον. Σκέψου όταν ήσουν 18 να έγραψες κάποια μόρια, να πέρασες πχ. Φυσικό και να συνειδητοποιήσες στο τρίτο έτος ότι δεν την παλεύεις καθόλου με την ζωή σου. Έχεις σκάψει έναν λάκκο για τον εαυτό σου. Τι κάνεις τότε; ΑΝ ήσουν ΗΠΑ, Βρετανία, κλπ. άλλαζες απλά το major σου. Δεν θα έχανες ούτε διδακτικές μονάδες ούτε βαθμό, απλά θα μπορούσες να πάρεις πτυχίο παρακολουθώντας άλλα μαθήματα. Γιατί να μην το κάνουμε αυτό στην Ελλάδα; Αντιθέτως, τώρα η μόνη λύση σου είναι να βάλεις δόντια κάτω και να την παλέψεις. Κάποιοι (δυστυχώς σαν κι εμένα, που στο δεύτερο έτος κατέληξα ότι δεν μου πολυάρεσε η σχολή μου) τα καταφέρνουν σε αυτόν τον εξαναγκασμό. Οι περισσότεροι δυστυχώς, όχι. Και έτσι καταλήγουν να πάνε 10ο έτος και να είναι σε σχολή.

Κατακλείδα:

  • ΔΕΝ έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (τουλάχιστον όχι για την πλειονότητα των φοιτητών, που καλοπερνάνε από τα λεφτά των δικών τους).
  • ΔΕΝ έχει να κάνει με δυσκολία σχολής.
  • ΕΧΕΙ να κάνει με το γεγονός ότι λόγω της απόλυτης έλλειψης ευελιξίας, ο μέσος φοιτητής χάνεται.

H πολιτική είναι παντού γιατί τα πάντα είναι πολιτική. Παρόλα αυτά δεν υπερασπίζομαι κάποιον ιδεολογικό χώρο. Προφανώς και θα έπρεπε να μπορούσε η φοίτηση να είναι ευέλικτη για άτομα με κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα. Με το να μπορούσε κάπως να αλλάξει ο φοιτητής τη σχολή του θα ήμουν σύμφωνος αλλά δεν ξέρω πως θα γινόταν. γενικά τα πάντα νομίζω είναι προβληματικά στην Ελλάδα γιατί το μέσο είναι η μεγαλύτερη πληγή μας θεωρώ. Δεν ξέρω αν είναι πλειονότητα ή μεινότητα οι φοιτητές που ανέφερα ούτε έχω πρόσβαση σε στατιστικά δεδομένα παρόλα αυτά πρέπει να ληθφεί ειδική μνεία για αυτούς.

Τώρα για την δυσκολία της σχολής δεν ξέρω. Οδοντιατρική τέλειωσα στα 5 χρόνια και πτυχίο στην ώρα μας πήραμε 14 άτομα. Μας κόβαν στις κλινικές για ένα σφράγισμα. Λες και θα άλλαζε κάτι πχ. Και ναι δεν ηταν θεμα δυσκολιας σχολης ηταν θέμα δυστροπίας καθηγητών. Σε ένα μάθημα που ούτε καν το όνομά του δεν θέλω να πω, έπεφτε πάντα η ίδια ερώτηση η οποίοα απλά δεν είχε σωστή απάντηση. Αν σου έπεφτε στα προφορικά ήταν game over. 

επίσης δεν ξέρω πόσοι είναι οι αιώνιοι φοιτητές ανά σχολή. Δλδ σε οδοντιατρική απλά όχι, δεν. Η συντριπτική πλειοψηφία τελειώνει στα 5-6 χρόνια γιατί είτε θέλουν αυτή τη σχολή (σε πολλούς ήταν η είσοδος με την 2η και την 3η προσπάθεια) είτε θέλουν να πάνε στην Ιατρική οπότε και πάλι βιάζονται. Για άλλες σχολές δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν υπήρξα εκεί φοιτητής.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Δυστυχώς αφήνεις τα πολιτικά σου να διεισδύσουν σε μια καθαρά λογική κουβέντα.

  1. Σε προκαλώ να κάνεις αύριο μια έρευνα σε όποιο πανεπιστήμιο θες και δες ποιό ποσοστό φοιτητών δουλεύουν τόσο πολύ ώστε να βάλουν σε κίνδυνο τις σπουδές τους. Στοίχημα το μισό μου βασίλειο σε καμία σχολή δεν πάει πάνω από 10%. Οπότε ας συζητήσουμε για το υπόλοιπο 90%.
  2. Οι περισσότεροι φοιτητές που αργούν να πάρουν πτυχίο δυστυχώς είναι τεμπέληδες. Τα προπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν καταντήσει γελοιότητα και το λέω καλοπροαίρετα. Καθηγητές κάνουν το 3,5 -> 5 για να μην έχουν να εξετάζουν 250 άτομα τον Σεπτέμβρη. Έτσι πρέπει να είναι, δεν αμφιβάλλω. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι η δυσκολία σχολής είναι σοβαρός αποτρεπτικός παράγοντας.
  3. Το πιο ουσιώδες, κατ'εμέ, είναι ότι το σύστημα δεν επιτρέπει σε έναν φοιτητή να αλλάξει το αντικείμενό του αφού καταλάβει ότι δεν του αρέσει πλέον. Σκέψου όταν ήσουν 18 να έγραψες κάποια μόρια, να πέρασες πχ. Φυσικό και να συνειδητοποιήσες στο τρίτο έτος ότι δεν την παλεύεις καθόλου με την ζωή σου. Έχεις σκάψει έναν λάκκο για τον εαυτό σου. Τι κάνεις τότε; ΑΝ ήσουν ΗΠΑ, Βρετανία, κλπ. άλλαζες απλά το major σου. Δεν θα έχανες ούτε διδακτικές μονάδες ούτε βαθμό, απλά θα μπορούσες να πάρεις πτυχίο παρακολουθώντας άλλα μαθήματα. Γιατί να μην το κάνουμε αυτό στην Ελλάδα; Αντιθέτως, τώρα η μόνη λύση σου είναι να βάλεις δόντια κάτω και να την παλέψεις. Κάποιοι (δυστυχώς σαν κι εμένα, που στο δεύτερο έτος κατέληξα ότι δεν μου πολυάρεσε η σχολή μου) τα καταφέρνουν σε αυτόν τον εξαναγκασμό. Οι περισσότεροι δυστυχώς, όχι. Και έτσι καταλήγουν να πάνε 10ο έτος και να είναι σε σχολή.

Κατακλείδα:

  • ΔΕΝ έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (τουλάχιστον όχι για την πλειονότητα των φοιτητών, που καλοπερνάνε από τα λεφτά των δικών τους).
  • ΔΕΝ έχει να κάνει με δυσκολία σχολής.
  • ΕΧΕΙ να κάνει με το γεγονός ότι λόγω της απόλυτης έλλειψης ευελιξίας, ο μέσος φοιτητής χάνεται.

Εσύ μπρο εκτός από το μαθηματικό (που μεταξύ μας δεν την λες και την δυσκολότερη σχολή του πλανήτη,😁) έχεις κάνει και άλλα πράγματα σε σπουδές? Όταν σπουδάζες έπεφτε επίδομα από το σπίτι που σε κάλυπτε? Η παράλληλα εργαζοσουν για τα έξοδα σου?

Προσωπική γνώμη, από την στιγμή που ο φοιτητής που έχει λάβει και τα βιβλία του δεν κοστίζει πλέον τίποτα, αν θέλει να διαμορφώσει ένα μικτό πρόγραμμα σπουδών-εργασιας ή έτσι τα φέρουν οι οικονομικές αναγκες και πρέπει να εργαστεί, τότε ναι θα πρέπει να έχει αυτή την δυνατότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε

Εσύ μπρο εκτός από το μαθηματικό (που μεταξύ μας δεν την λες και την δυσκολότερη σχολή του πλανήτη,😁) έχεις κάνει και άλλα πράγματα σε σπουδές? Όταν σπουδάζες έπεφτε επίδομα από το σπίτι που σε κάλυπτε? Η παράλληλα εργαζοσουν για τα έξοδα σου?

Προσωπική γνώμη, από την στιγμή που ο φοιτητής που έχει λάβει και τα βιβλία του δεν κοστίζει πλέον τίποτα, αν θέλει να διαμορφώσει ένα μικτό πρόγραμμα σπουδών-εργασιας ή έτσι τα φέρουν οι οικονομικές αναγκες και πρέπει να εργαστεί, τότε ναι θα πρέπει να έχει αυτή την δυνατότητα.

Θέμα δυσκολίας δεν έθεσα ποτέ. Αλλά αν έχεις όρεξη πέρνα μία από αμφιθέατρα μαθηματικού και το συζητάμε. Αλλά δεν αφορά κανέναν αυτό.

Το κράτος δίνει σε έναν τέτοιο φοιτητή την δυνατότητα μερικής φοίτησης, που διπλασιάζει τα χρόνια σπουδών αν αποδείξεις ότι εργάζεσαι (άσχετα και πέρα από το ν+2).

26 λεπτά πριν, lactate είπε

H πολιτική είναι παντού γιατί τα πάντα είναι πολιτική. Παρόλα αυτά δεν υπερασπίζομαι κάποιον ιδεολογικό χώρο. Προφανώς και θα έπρεπε να μπορούσε η φοίτηση να είναι ευέλικτη για άτομα με κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα. Με το να μπορούσε κάπως να αλλάξει ο φοιτητής τη σχολή του θα ήμουν σύμφωνος αλλά δεν ξέρω πως θα γινόταν. γενικά τα πάντα νομίζω είναι προβληματικά στην Ελλάδα γιατί το μέσο είναι η μεγαλύτερη πληγή μας θεωρώ. Δεν ξέρω αν είναι πλειονότητα ή μεινότητα οι φοιτητές που ανέφερα ούτε έχω πρόσβαση σε στατιστικά δεδομένα παρόλα αυτά πρέπει να ληθφεί ειδική μνεία για αυτούς.
 

Χαίρομαι πάρα πολύ που συμφωνούμε, γιατί μου φαίνεσαι πολύ κομπλέ άτομο.

Ειλικρινά δεν αμφιβάλλω ότι οι αιώνιοι είναι πρόβλημα που πρέπει κάποια στιγμή να λυθεί. Απλά δεν το ρίχνω σε κάποια τετριμμένα αίτια (πχ. οικονομικό, δυσκολία σχολής που καθεμία έχει τα τερτίπια της) αλλά στο ότι δεν έχει κάποιος την ευελιξία να οδηγηθεί εκεί που πραγματικά θέλει και τα παρατάει τελείως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα δεν τα λάτρεψα ποτέ τα πολλά μαθηματικά, με κούρασαν-κουραζαν, αλλά επιμένω δεν είναι και η δυσκολότερη σχολή. Αν σου αρέσουν τα μαθηματικά και σου κόβει μπορείς να τελειώσεις στα 4-4+. Για τα υπόλοιπα είπα την γνώμη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Δυστυχώς αφήνεις τα πολιτικά σου να διεισδύσουν σε μια καθαρά λογική κουβέντα.

  1. Σε προκαλώ να κάνεις αύριο μια έρευνα σε όποιο πανεπιστήμιο θες και δες ποιό ποσοστό φοιτητών δουλεύουν τόσο πολύ ώστε να βάλουν σε κίνδυνο τις σπουδές τους. Στοίχημα το μισό μου βασίλειο σε καμία σχολή δεν πάει πάνω από 10%. Οπότε ας συζητήσουμε για το υπόλοιπο 90%.
  2. Οι περισσότεροι φοιτητές που αργούν να πάρουν πτυχίο δυστυχώς είναι τεμπέληδες. Τα προπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν καταντήσει γελοιότητα και το λέω καλοπροαίρετα. Καθηγητές κάνουν το 3,5 -> 5 για να μην έχουν να εξετάζουν 250 άτομα τον Σεπτέμβρη. Έτσι πρέπει να είναι, δεν αμφιβάλλω. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι η δυσκολία σχολής είναι σοβαρός αποτρεπτικός παράγοντας.
  3. Το πιο ουσιώδες, κατ'εμέ, είναι ότι το σύστημα δεν επιτρέπει σε έναν φοιτητή να αλλάξει το αντικείμενό του αφού καταλάβει ότι δεν του αρέσει πλέον. Σκέψου όταν ήσουν 18 να έγραψες κάποια μόρια, να πέρασες πχ. Φυσικό και να συνειδητοποιήσες στο τρίτο έτος ότι δεν την παλεύεις καθόλου με την ζωή σου. Έχεις σκάψει έναν λάκκο για τον εαυτό σου. Τι κάνεις τότε; ΑΝ ήσουν ΗΠΑ, Βρετανία, κλπ. άλλαζες απλά το major σου. Δεν θα έχανες ούτε διδακτικές μονάδες ούτε βαθμό, απλά θα μπορούσες να πάρεις πτυχίο παρακολουθώντας άλλα μαθήματα. Γιατί να μην το κάνουμε αυτό στην Ελλάδα; Αντιθέτως, τώρα η μόνη λύση σου είναι να βάλεις δόντια κάτω και να την παλέψεις. Κάποιοι (δυστυχώς σαν κι εμένα, που στο δεύτερο έτος κατέληξα ότι δεν μου πολυάρεσε η σχολή μου) τα καταφέρνουν σε αυτόν τον εξαναγκασμό. Οι περισσότεροι δυστυχώς, όχι. Και έτσι καταλήγουν να πάνε 10ο έτος και να είναι σε σχολή.

Κατακλείδα:

  • ΔΕΝ έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (τουλάχιστον όχι για την πλειονότητα των φοιτητών, που καλοπερνάνε από τα λεφτά των δικών τους).
  • ΔΕΝ έχει να κάνει με δυσκολία σχολής.
  • ΕΧΕΙ να κάνει με το γεγονός ότι λόγω της απόλυτης έλλειψης ευελιξίας, ο μέσος φοιτητής χάνεται.

Μια δεν χρειαζονται τα βιβλια, μια τα προπτυχιακα εινα πανευκολα στην Ελλαδα. Που ζεις ρε μαγκα δηλαδη για να τελειωσεις μηχανολογος μηχανικος ειναι ευκολο ??? Εσυ μαλλον η επαιρνες λυσεις απο κανα κομα η οπως σε βλεπω οχι αει ουτε τει στην ανω ραχουλα δεν εχεις βγαλει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...