Προς το περιεχόμενο

Νομοσχεδιο αει


Hellsing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Συνήθως είναι τα φυτουκλάκια, άνευ κριτικής σκέψεως, που βρίσκονται ολημερίς στα αμφιθέατρα. Για να είμαστε ειλικρινείς, η αγορά εργασίας πολύ που νοιάστηκε είτε για τον βαθμό πτυχίου σου, είτε για τα χρόνια  στα οποία τελείωσες τη σχολή.

Οπότε, βάλε λίγο την όπισθεν και έλα να σου μιλήσω για άτομα που τέλειωσαν πολυτεχνικές στα 8-9 χρόνια και στη συνέχεια κάνουνε διδακτορικά. Αντίστοιχα, για άλλα τόσα που είχαν και έχουν λαμπρή καριέρα σε πολυεθνικές.

Ο χρόνος σπουδών είναι απλά ένα στατιστικό στοιχείο και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ αυτού και της ποιότητας σπουδών του εκάστοτε φοιτητή. Επιπλέον, οι φοιτητές πέραν του 7 έτους σπουδών δεν κοστίζουν απολύτως τίποτα, εκτός βέβαια από χαρτί στις εξεταστικές, στον κρατικό προϋπολογισμό.

 

Κοίτα επειδή δεν θέλω η κουβέντα να είναι μόνο προσβολές θα σε ρωτήσω απλά το εξής: Γιατί σε όλα τα ιδρύματα του εξωτερικού σου δίνεται διορία ν+1 (ή 2 ανάλογα χώρα) να τελειώσεις την σχολή σου και μετά αυτοδικαίως διαγράφεσαι; Είναι πιο έξυπνοι από εμάς; Το επιχείρημα "δεν κοστίζουν κάτι στο κράτος" είναι τελείως λαϊκιστικό και παρακάμπτει την ουσία του προβλήματος.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο «αιώνιος» φοιτητής πρέπει να οριστεί: αν δεν παίρνει βιβλία, δεν έχει ασφαλιστική κάλυψη από το κράτος και δεν έχει πάσο τότε δεν ξέρω αν στερεί κάτι από τους υπόλοιπους, όποτε δεν με ενοχλεί. 

γενικά η όλη φάση με τα ΑΕΙ στην Ελλάδα είναι ανέκδοτο, ισοδύναμα μάστερ τα 5ετους φοίτησης, εξίσωση ΑΕΙ/ΤΕΙ, κλειστά κλαμπ εργασιακών δικαιωμάτων, συγγράματα και το χειρότερο όλων οι φοιτητικές παρατάξεις που κανονίζουν τα πάντα. 

Αυτά τα θεωρώ απείρως πιο σημαντικά από τους «αιώνιους» φοιτητές: απόφοιτοι είναι και οι 2, η διάρκεια σπουδών προσωπικά εμένα δε μου λέει κάτι (εφόσον υπάρχουν εξηγήσεις που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, γιατί σε συνέντευξη είχα ακούσει για ένα διαδικτυακό project 2 ατόμων για έρευνα ενός πλοίου των ΗΠΑ....).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Κοίτα επειδή δεν θέλω η κουβέντα να είναι μόνο προσβολές θα σε ρωτήσω απλά το εξής: Γιατί σε όλα τα ιδρύματα του εξωτερικού σου δίνεται διορία ν+1 (ή 2 ανάλογα χώρα) να τελειώσεις την σχολή σου και μετά αυτοδικαίως διαγράφεσαι; Είναι πιο έξυπνοι από εμάς; Το επιχείρημα "δεν κοστίζουν κάτι στο κράτος" είναι τελείως λαϊκιστικό και παρακάμπτει την ουσία του προβλήματος.

Η ουσία του προβλήματος είναι αλλού και όχι στο χρόνο σπουδών.

Τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίου του εξωτερικού είναι προφανώς εντελώς διαφορετικά.

Ειδικά σε προπτυχιακό επίπεδο οι γνώσεις των αποφοίτων των ελληνικών πανεπιστημίων είναι ευρύτερες σε πολλαπλά γνωστικά πεδία. Στο εξωτερικό συνήθως εξειδικεύουν σε κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Τέλειωσες το μαθηματικό και θεωρείς ότι η εξυπνάδα συνδέεται με το αν τελειώνεις τις σπουδές στα 4-5-6 χρόνια και με το αν διαγράφεται κάποιος αφού παρέλθει το χρονικό αυτό διάστημα;

Βλέπεις που είναι η ουσία του προβλήματος;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, koeltzakoatl είπε

Ο «αιώνιος» φοιτητής πρέπει να οριστεί: αν δεν παίρνει βιβλία, δεν έχει ασφαλιστική κάλυψη από το κράτος και δεν έχει πάσο τότε δεν ξέρω αν στερεί κάτι από τους υπόλοιπους, όποτε δεν με ενοχλεί. 

γενικά η όλη φάση με τα ΑΕΙ στην Ελλάδα είναι ανέκδοτο, ισοδύναμα μάστερ τα 5ετους φοίτησης, εξίσωση ΑΕΙ/ΤΕΙ, κλειστά κλαμπ εργασιακών δικαιωμάτων, συγγράματα και το χειρότερο όλων οι φοιτητικές παρατάξεις που κανονίζουν τα πάντα. 

Αυτά τα θεωρώ απείρως πιο σημαντικά από τους «αιώνιους» φοιτητές: απόφοιτοι είναι και οι 2, η διάρκεια σπουδών προσωπικά εμένα δε μου λέει κάτι (εφόσον υπάρχουν εξηγήσεις που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, γιατί σε συνέντευξη είχα ακούσει για ένα διαδικτυακό project 2 ατόμων για έρευνα ενός πλοίου των ΗΠΑ....).

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η "αιώνια φοίτηση" δεν είναι άμεσο πρόβλημα. Εγώ προσωπικά δεν θα το έβαζα ούτε στα τοπ 10 προβλήματα για τους λόγους που περιέγραψες. Η κουβέντα του TS απευθύνεται όμως σε αυτό το νομοσχέδιο για αυτό και μιλάω τόσό πολύ για αυτό.

Προσωπικά θεωρώ (έχοντας περίπου 7 χρόνια σε πανεπιστήμιο από πτυχίο + μεταπτυχιακό) ότι ο τρόπος που τα ΑΕΙ θα έπαιρναν τεράστια ώθηση είναι αν ακολουθούσαμε το παράδειγμα των ξένων στα majors και minors. Δηλαδή τα πανεπιστήμια είναι αυτοτελή ιδρύματα, δίνεις εξετάσεις τύπου πανελλαδικές για να ΜΠΕΙΣ και από εκεί εσύ διαλέγεις που θες να επενδύσεις τον χρόνο σου. Αυτό δεν απαιτεί καμία αλλαγή ούτε στο ΔΕΠ ούτε στον προϋπολογισμό. Μόνο μια αναδιάρθρωση στα προγράμματα σπουδών.,

Μόλις τώρα, christakos07 είπε

Η ουσία του προβλήματος είναι αλλού και όχι στο χρόνο σπουδών.

Τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίου του εξωτερικού είναι προφανώς εντελώς διαφορετικά.

Ειδικά σε προπτυχιακό επίπεδο οι γνώσεις των αποφοίτων των ελληνικών πανεπιστημίων είναι ευρύτερες σε πολλαπλά γνωστικά πεδία. Στο εξωτερικό συνήθως εξειδικεύουν σε κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Τέλειωσες το μαθηματικό και θεωρείς ότι η εξυπνάδα συνδέεται με το αν τελειώνεις τις σπουδές στα 4-5-6 χρόνια και με το αν διαγράφεται κάποιος αφού παρέλθει το χρονικό αυτό διάστημα;

Βλέπεις που είναι η ουσία του προβλήματος;

 

Συμφωνώ ότι δεν είναι επείγον πρόβλημα αυτό με τα χρόνια σπουδών. Ο μόνος λόγος που επιμένω είναι γιατί στράφηκε εκεί η κουβέντα από τον TS. Δες και πιο πάνω τι έγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η "αιώνια φοίτηση" δεν είναι άμεσο πρόβλημα. Εγώ προσωπικά δεν θα το έβαζα ούτε στα τοπ 10 προβλήματα για τους λόγους που περιέγραψες. Η κουβέντα του TS απευθύνεται όμως σε αυτό το νομοσχέδιο για αυτό και μιλάω τόσό πολύ για αυτό.

Προσωπικά θεωρώ (έχοντας περίπου 7 χρόνια σε πανεπιστήμιο από πτυχίο + μεταπτυχιακό) ότι ο τρόπος που τα ΑΕΙ θα έπαιρναν τεράστια ώθηση είναι αν ακολουθούσαμε το παράδειγμα των ξένων στα majors και minors. Δηλαδή τα πανεπιστήμια είναι αυτοτελή ιδρύματα, δίνεις εξετάσεις τύπου πανελλαδικές για να ΜΠΕΙΣ και από εκεί εσύ διαλέγεις που θες να επενδύσεις τον χρόνο σου. Αυτό δεν απαιτεί καμία αλλαγή ούτε στο ΔΕΠ ούτε στον προϋπολογισμό. Μόνο μια αναδιάρθρωση στα προγράμματα σπουδών.,

Συμφωνώ ότι δεν είναι επείγον πρόβλημα αυτό με τα χρόνια σπουδών. Ο μόνος λόγος που επιμένω είναι γιατί στράφηκε εκεί η κουβέντα από τον TS. Δες και πιο πάνω τι έγραψα.

Δεν είναι εύκολο αυτό για πολλούς λόγους, κυρίως πολιτικούς (τοπικές κοινωνίες, βαθμολογία πανεπιστημίων, παροχές, αξιολόγηση μελών ΔΕΠ, κριτήρια για να γίνει κάποιος μέλος ΔΕΠ εκτός...DNA, εντοπιότητες, κτλ.) αλλά και κουλτούρας (χμ, αυτός άρχισε βιολογία αλλά το γύρισε...ψυχολογία μάλλον δεν είναι και πολύ στα καλά του, ή εγώ που έβγαλα τη σχολή μου στα 4 χρόνια γιατί πρέπει να είμαι το ίδιο με κάποιον που άλλαξε γνωστικό πεδίο και τελείωσε στα 5 και τρέχα γύρευε). Δεν έχω σκεφτεί και αν συμφωνώ να σου πω την αλήθεια.

Στην Ελλάδα ζούμε στη φούσκα του «έχουμε τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου» και το σύνδρομο του «το δικό μου παιδί μπήκε στο πανεπιστήμιο» και όταν ακούμε πως το τάδε ίδρυμα μπήκε στα 600 καλύτερα του κόσμου χαιρόμαστε αντί να κατεβάζουμε το κεφάλι...

(για να μην παρεξηγηθώ, σπούδασα και Ελλάδα και εξωτερικό, έκανα μέχρι και post doc, ευτυχώς παράλληλα με δουλειά στο χώρο από το 3ο έτος κ μετά.)

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά οι αιώνιοι φοιτητές λογικά δεν πατάνε κιόλας οπότε δεν ξέρω πως ενοχλούν. Πιο πολύ θα ήθελα να ξεκουμπιστούν οι παρατάξεις και ορισμένοι σιχαμένοι καθηγητές. Πχ με πειράζει που ένα μάθημα μας το έκαναν δύο καθηγητές ποιυ μεταξύ τους ήταν κουμπάροι.Γενικότερα η νοοτροπία ότι το πανεπιστήμιο είναι τσιφλίκι ορισμένων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορει στα 40 να εισαι ακομα γραμμενος καπου που εχεις να πατησεις χρονια . Θεωρητικα μπορει να παω και να πω μου κ@λωσε να παρακολουθω στα μεγαλα αμφιθεατρα για δευτερο πτυχιο - δε πειραζω κανενα ούτε τρώω χώρο . Μπορει να κακοφαινεται σε ελαχιστους κακοβουλους καθηγητες - αλλοι θεωρουν τιμη να εχουν και αποφοιτους στο μαθημα τους 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Konstantinos92 είπε

Είπε ότι διάβασε χωρίς βιβλία ή ότι τα περισσότερα ΕΛΛΗΝΙΚΑ (προφανώς) συγγράμματα είναι για γέλια. Γιατί ΝΑ αγοράζεις τις φιλολογίες του φίλτατου Φίλη (του μπαμπά) και ΟΧΙ του ΔΙΕΘΝΩΣ αναγνωρισμένου Τσόμσκι κλπ.

Αυτό ακριβώς.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά προτεινόμενο σύγγραμμα για Λογισμό μας έδωσαν ένα ενός ψιλοαγνώστου καθηγητή ενώ ο ίδιος ο καθηγητής είχε του Marsden-Tromba. Τα ελληνικά συγγράμματα είναι 95% τελείως άχρηστα/κακές αντιγραφές των ξένων. Πάλι καλά που έχουμε δύο-τρεις οίκους (ΠΕΚ και κάτι άλλους) που παράγουν αξιόλογα έργα. Από τον 6ο-7ο οίκο είνια πάτος όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν αρχίσουν να διώχνουν πρώτα κάποιους καθηγητές που κόβουν το 50-80% των φοιτητών τους κάθε εξάμηνο και βλέπεις στο μάθημα τους που μπορεί να είναι 1ο ή 2ο έτος να υπάρχουν από πρωτοετείς μέχρι 6-7ο έτος άτομα τότε ας αρχίσουμε να συζητάμε και για τους αιώνιους φοιτητές. 

Μόνο στην ΕΛλάδα υπάρχουν καθηγητές που κόβουν τρελά ποσοστά φοιτητών τους. Ε όταν αποτυγχάνει στο μάθημα σου ένα τέτοιο τεράστιο ποσοστό φοιτητών μάντεψε. Δεν φταίνε οι φοιτητές. Έχεις αποτύχει εσύ σαν καθηγητής να τους δώσεις τις γνώσεις και πρέπει να διωχθείς.
Κάθε σχολή έχει 2-3 καθηγητές που τα μαθήματα τους είναι σημεία συνάντησης διαφορετικών γενιών φοιτητών γιατί κόβουν αβέρτα και για να περάσεις με ένα 5 πρέπει να κάνεις τάμα!

 

Εγώ ακόμα θυμάμαι καθηγητή μου στη σχολή που πρώτη μέρα στο μάθημα του μας είχε πει το αξέχαστο...

"Λοιπόν παιδιά. 6 στο μάθημα μου γράφουν οι πολλοί καλοί.
Αν καταφέρει κάποιος να γράψει 7 θα του δώσω συστατική για μεταπτυχιακό.
8 γράφω εγώ.
9 γράφει αυτός που έγραψε το βιβλίο και 10 ο Θεός. "

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Backpacker είπε

Όταν αρχίσουν να διώχνουν πρώτα κάποιους καθηγητές που κόβουν το 50-80% των φοιτητών τους κάθε εξάμηνο και βλέπεις στο μάθημα τους που μπορεί να είναι 1ο ή 2ο έτος να υπάρχουν από πρωτοετείς μέχρι 6-7ο έτος άτομα τότε ας αρχίσουμε να συζητάμε και για τους αιώνιους φοιτητές. 

Μόνο στην ΕΛλάδα υπάρχουν καθηγητές που κόβουν τρελά ποσοστά φοιτητών τους. Ε όταν αποτυγχάνει στο μάθημα σου ένα τέτοιο τεράστιο ποσοστό φοιτητών μάντεψε. Δεν φταίνε οι φοιτητές. Έχεις αποτύχει εσύ σαν καθηγητής να τους δώσεις τις γνώσεις και πρέπει να διωχθείς.
Κάθε σχολή έχει 2-3 καθηγητές που τα μαθήματα τους είναι σημεία συνάντησης διαφορετικών γενιών φοιτητών γιατί κόβουν αβέρτα και για να περάσεις με ένα 5 πρέπει να κάνεις τάμα!

 

Εγώ ακόμα θυμάμαι καθηγητή μου στη σχολή που πρώτη μέρα στο μάθημα του μας είχε πει το αξέχαστο...

"Λοιπόν παιδιά. 6 στο μάθημα μου γράφουν οι πολλοί καλοί.
Αν καταφέρει κάποιος να γράψει 7 θα του δώσω συστατική για μεταπτυχιακό.
8 γράφω εγώ.
9 γράφει αυτός που έγραψε το βιβλίο και 10 ο Θεός. "

Το ενδεχόμενο να το είπε για να σας ψαρώσει όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, JohnGTA είπε

 

Προσωπικά θεωρώ (έχοντας περίπου 7 χρόνια σε πανεπιστήμιο από πτυχίο + μεταπτυχιακό) ότι ο τρόπος που τα ΑΕΙ θα έπαιρναν τεράστια ώθηση είναι αν ακολουθούσαμε το παράδειγμα των ξένων στα majors και minors. Δηλαδή τα πανεπιστήμια είναι αυτοτελή ιδρύματα, δίνεις εξετάσεις τύπου πανελλαδικές για να ΜΠΕΙΣ και από εκεί εσύ διαλέγεις που θες να επενδύσεις τον χρόνο σου. Αυτό δεν απαιτεί καμία αλλαγή ούτε στο ΔΕΠ ούτε στον προϋπολογισμό. Μόνο μια αναδιάρθρωση στα προγράμματα σπουδών.,

 

Μα δε διαφωνεί κανείς μας σε αυτό. Ισα ισα θα ελυνε πολλά προβλήματα, πχ το θέμα της επαγγελματικής αποκαταστασης μετά, όχι μόνο τη διάρκεια σπουδων. Μεγαλο μέρος των φοιτητων κάθε σχολής πάει εκει χωρις στην ουσία να ενδιαφέρεται για το αντικείμενο, απλά επειδη περασε στις πανελλήνιες και δε θελει σε καμια περιπτωση να το ακολουθήσει ως επάγγελμα

 

10 ώρες πριν, Backpacker είπε

 

 

Εγώ ακόμα θυμάμαι καθηγητή μου στη σχολή που πρώτη μέρα στο μάθημα του μας είχε πει το αξέχαστο...

"Λοιπόν παιδιά. 6 στο μάθημα μου γράφουν οι πολλοί καλοί.
Αν καταφέρει κάποιος να γράψει 7 θα του δώσω συστατική για μεταπτυχιακό.
8 γράφω εγώ.
9 γράφει αυτός που έγραψε το βιβλίο και 10 ο Θεός. "

Το έχουν πει πολλοί αυτό, αλλά συνήθως δεν ήταν αυτοί που έκοβαν αβέρτα, πιο πολύ σαν αστείο στην αρχή για να ψαρωσουμε. Από οσους το έχω ακούσει παντως ήταν οι πιο δικαιοι, σε εναν μάλιστα πέρασα το μάθημα με 10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JohnGTA είπε

Το ενδεχόμενο να το είπε για να σας ψαρώσει όχι;

 

Μάλλον τότε προσέλαβε και κομπάρσους για να μας ψαρώσει γιατί το αμφιθέατρο είχε εξαπλάσια άτομα από το εξάμηνο του μαθήματος. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν έχω δει και δεν εχω ακούσει να διαγραφουν καποιον επειδή ξεπέρασε τα 6 χρόνια. Ειλικρινά μιλάω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι του παίρνουν το πάσο και γενικά τα φοιτητικά προνόμια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Το ενδεχόμενο να το είπε για να σας ψαρώσει όχι;

Τσουρέκια μήπως μπρο? Είχα και εγώ 2 τέτοιους καθηγητές που μάζευαν 500 άτομα / εξεταστική διαφόρων ηλικιών. Και μάλιστα κοκορευονταν για την δυσκολία να περάσεις. Και ήταν και τα 2 μαθήματα 1ου εξαμήνου. Αν έγραφες 5 ήσουν θεουλης....

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει ισχυει αυτο που λετε με καποιους καθηγητες αλλα γενικα υπαρχει μια νοσηρη λογικη  που καλλιεργειται μεσα στην τριτοβαθμια. Προσωπικα με το που μπηκα στη σχολη ακουγα ατακες οπως "αυτο ειναι πανευκολο, το περασα με διαβασμα μια μερα πριν" ή "τον ταδε καθηγητη αμα τον πιασεις και σου μενουν μονο 5 μαθηματα σε περναει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...