Προς το περιεχόμενο

Νομοσχεδιο αει


Hellsing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, becoming_I είπε

Οκ το καταλάβαμε, σπούδασες έξω, πλήρωσαν οι γονείς σου. Άσε αυτούς που παλεύουν στο Ελλαδιστάν να σπουδάσουν και να δουλεύουν παράλληλα. Επιλέγεις να αγνοείς ότι προφανώς οι μετέχοντες σοβαρά στη συγκεκριμένη κουβέντα θέλουμε ένα καλύτερο ελληνικό πανεπιστήμιο. Φαντάζομαι με τη διαγραφή μερικών δεκάδων χιλιάδων φοιτητών θα φιγουράρουμε στην πρώτη 50αδα των πανεπιστημίων παγκοσμίως.

Για συνέκρινε, θέλω να δω κάτι. Το ΗΒ έχει περί τα 140 πανεπιστήμια. Μας είχαν έρθει κάτι μηχανικοί αστέρια στο ΕΜΠ για αναγνώριση πτυχίου που δεν ξέραν γρι από μπετά και αντισεισμικά. Α και δεν ξέρανε να κάνουν σχέδιο με το χέρι. Σίγουρα δεν ήταν του Ιmperial (σεβαστό και δυνατό) αλλά από κάποια που στην κατάταξη τη Βρετανική ήταν πρώτα ... από το τέλος.

Αλλά εκεί είπαμε πλερώ και όλα γίνονται.

Με υποτροφία σπούδασα, οι γονείς μου ήταν αγρότες και δεν είχαν οικονομική δυνατότητα, και δούλευα τα Σαββατοκύριακα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, ncrp είπε

Εγώ έγραψα ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο άλλα με την έννοια πως δεν θα σε κόψει το ίδιο κάθαρμα 5 φορές όπως εδώ

Το τελευταίο μου μάθημα με είχε κόψει 5 φορές πριν το περάσω την 6η. Την προτελευταία φορά ένας συνάδελφος έβαλε μέσο βουλευτή (που ήταν Θείος του) και το έκοψε πανηγυρικά και του είπε "Τα χαιρετίσματα μου στον μπάρμπα σου το βουλευτή".

Αυτό το έμαθα γιατί την φορά που το πέρασα το πέρασε και αυτός και μου είπε εκ των υστέρων την όλη ιστορία.

7 λεπτά πριν, ncrp είπε

είχαμε εργασίες και εξεταστική σε 5 μαθήματα το εξάμηνο σε μια βδομάδα ΔΤΤΠΠ

Περιγράφεις ακριβώς το ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ενός φοιτητή ΕΜΠ από το 5ο εξάμηνο και μετά. Με τον καλύτερο τρόπο αναδεικνύεις τον προπτυχιακό φόρτο που προφανώς δεν μπορεί να τον αντέξει ο καθένας ειδικά σε κάποιες δύσκολες σχολές.

9 λεπτά πριν, ncrp είπε

Επίσης δεν ξέρω για σήμερα αλλά είχε και το ΠΑΠΕΙ κάτι μαστεράκια με 10 χιλιαρικά πριν μερικά χρόνια μούρλια. Να φανταστώ πως οι προπτυχιακοί στο ίδιο ίδρυμα κουβαλάγανε πέτρες αλλά οι μεταπτυχιακοί πίνανε Pina Colada (Το πρωί μοναχή και το βράδυ π@υ.... κάτι);

Κολλητός μου έκανε το μεταπτυχιακό πληροφορικής του ΠΑΠΕΙ και πλήρωσε 6000€ πριν 4-5 χρόνια. Όσο δε ζορίστηκε στο μαθηματικό(πήρε το χρόνο του βέβαια και αυτός) που τελείωσε ζορίστηκε στον 1 χρόνο του μεταπτυχιακού.

Τα δίδακτρα σε κάποιες περιπτώσεις κάνουν καλό γιατί μόνο τότε καταλαβαίνεις ότι επενδύεις στον ευατό σου. Το ότι κάποιοι μαζεύουν μεταπτυχιακά για να μπουν στο δημόσιο είναι βλακεία κατά τη γνώμη μου.

3 λεπτά πριν, arispz είπε

Με υποτροφία σπούδασα, οι γονείς μου ήταν αγρότες και δεν είχαν οικονομική δυνατότητα, και δούλευα τα Σαββατοκύριακα!!!

Μπράβο σου, ειλικρινά και χωρίς ειρωνεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, becoming_I είπε

Περιγράφεις ακριβώς το ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ενός φοιτητή ΕΜΠ από το 5ο εξάμηνο και μετά. Με τον καλύτερο τρόπο αναδεικνύεις τον προπτυχιακό φόρτο που προφανώς δεν μπορεί να τον αντέξει ο καθένας ειδικά σε κάποιες δύσκολες σχολές.

Δεν αντιλέγω.... Πιθανότατα είναι 30 ECTS πάντως, αλλά το πιο σημαντικό είναι το μαξιλαράκι του να μπορείς να ξαναδώσεις το μάθημα όσες φορές θέλεις (με το παλιό σύστημα τουλάχιστον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, arispz said:

... Με τους αντίστοιχους Ευρωπαίους....αν σε συγκρίνω με τους υποσαχαριους πραγματικά θα κλαις !!!!

μια βαλκανική χώρα είμαστε, τίποτα άλλο.

Και μιας και τον τρώει να ασχοληθεί με τα πανεπιστήμια και θέλει ντε και καλά να αρχίσει με διαγραφές,
προτείνω να διαγράφει όχι από το ν+2 αλλά από το ν-2, εκεί να δεις οικονομίες που θα κάνει.
Οσοι μπορούν και θέλουν θα συνεχίζουν τις σπουδές τους σε εγχώρια ιδιωτικά πανεπιστήμια-franchise και κολλέγια ή στα εξωτερικά.
Eτσι θα έχει πολλαπλά ωφέλη, όπως πχ θα μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των εισακτέων στα πανεπιστήμια ενώ ταυτόχρονα θα μειώνει τον αριθμό των αποφοίτων.
Τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλά, αν θέλει να κάνει μεταρρυθμίσεις να μην αρχίσει από τις διαγραφές.

 

5 hours ago, jmmys said:

... Την λασκα και το αραλικι που έχει ο φοιτητής στην Ελλάδα,δύσκολα θα το βρεις σε άλλη χώρα,στην Ευρώπη πουθενά ...

Για απωθημένο ή ζήλια ή χυλόπιτα το κόβω, ας διαγνώσει κάποιος σχετικός.
Δεν είναι λάσκα και αραλίκι, απλά σου επιτρέπει να δουλεύεις και να σπουδάζεις, μερική φοίτηση ή κάτι τέτοιο.
Επίσης οι κ. καθηγητές εδώ έχουν άλλη νοοτροπία και χαρίσματα, πχ σαδιστή, δικτατορίσκου και συναφή. Είναι ανεξέλεγκτοι και σε κάθε εξεταστική περνάει μονοψήφιος αριθμός.
Οταν όποτε κάποτε και όταν με το καλό θεπιστούν διαδικασίες και αξιολόγηση και όλα τα καλούδια που έχουν στα εξωτερικά τότε ας ισχύσει το ν+2.
Ως τότε ας μην ασχοληθεί άλλο, κόβεται. Να προσελθει την επόμενη 3ετία για επανεξέταση.

Επεξ/σία από eyw
strikethrough
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eyw είπε

μια βαλκανική χώρα είμαστε, τίποτα άλλο.

Και μιας και τον τρώει να ασχοληθεί με τα πανεπιστήμια και θέλει ντε και καλά να αρχίσει με διαγραφές,
προτείνω να διαγράφει όχι από το ν+2 αλλά από το ν-2, εκεί να δεις οικονομίες που θα κάνει.
Οσοι μπορούν και θέλουν θα συνεχίζουν τις σπουδές τους σε εγχώρια ιδιωτικά πανεπιστήμια-franchise και κολλέγια ή στα εξωτερικά.
Eτσι θα έχει πολλαπλά ωφέλη, όπως πχ θα μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των εισακτέων στα πανεπιστήμια ενώ ταυτόχρονα θα μειώνει τον αριθμό των αποφοίτων.
Τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλά, αν θέλει να κάνει μεταρρυθμίσεις να μην αρχίσει από τις διαγραφές.

 

Για απωθημένο ή ζήλια ή χυλόπιτα το κόβω, ας διαγνώσει κάποιος σχετικός.
Δεν είναι λάσκα και αραλίκι, απλά σου επιτρέπει να δουλεύεις και να σπουδάζεις, μερική φοίτηση ή κάτι τέτοιο.
Επίσης οι κ. καθηγητές εδώ έχουν άλλη νοοτροπία και χαρίσματα, πχ σαδιστή, δικτατορίσκου και συναφή. Είναι ανεξέλεγκτοι και σε κάθε εξεταστική περνάει μονοψήφιος αριθμός.
Οταν όποτε κάποτε και όταν με το καλό θεπιστούν διαδικασίες και αξιολόγηση και όλα τα καλούδια που έχουν στα εξωτερικά τότε ας ισχύσει το ν+2.
Ως τότε ας μην ασχοληθεί άλλο, κόβεται. Να προσελθει την επόμενη 3ετία για επανεξέταση.

Όχι φίλε μου δεν είναι κανένα απωθημενο.Εξω τελειωσα σχολειο,δεν ειχα κανεναν σκοπό να περάσω εδω.Ειπα σε πολλές χώρες πάρα πολλοί φοιτητές δουλεύουν παράλληλα,δεν γίνεται μόνο εδώ,και μην τρελαθούμε τώρα,ότι οι πιο πολλοί φοιτητές δουλεύουν.Την πλειοψηφία οι γονείς την στηρίζουν οικονομικά.

Αραλικι ναι,επειδή όταν ξέρει ο φοιτητής ότι όσες φορές και να κοπεί σε ένα μαθημα,όσα χρόνια και αν περάσουν και έχει το οικονομικό θέμα λυμένο,και απλά μπήκε στη σχολή για τη φοιτητική ζωή και καταλήψεις,τότε δεν στρώνετε να διαβάσει και να τελειώνει.

Τα παιδιά που όντως δουλεύουν επειδή δεν έχουν την οικονομική άνεση από το σπίτι και ΕΞΑΙΤΙΑΣ από αυτό χάνουν εξάμηνα είναι η μειοψηφία των αιωνίων.Γιαυτο και είπα ότι δεν συμφωνώ με το ν+2.Και αυτοί καίγονται να τελειώσουν γρήγορα,καταλαβαίνεις το λόγο.

Οι άλλοι που τους ταΐζουν μέχρι τα 30 άλλοι για να "σπουδαζουν",είναι η πλειοψηφία των αιωνίων και επωφελούνται από την νομοθεσία που ισχύε μέχρι τώρα.Και σίγουρα δεν ασχολούνται ούτε με διάβασμα ούτε με εργασία.Θα ξέρεις με τι ασχολούνται.

Στα υπόλοιπα περί καθηγητών συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.,είναι το πρώτο που πρέπει να γίνει,μαζί με την κατάργηση της ανεξέλεγκτης δράσης των κομμάτων μέσα στα ιδρύματα,και με τα να ασχοληθούν με το οριο φοιτησης.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, jmmys said:

Όχι φίλε μου δεν είναι κανένα απωθημενο.Εξω τελειωσα σχολειο,δεν ειχα κανεναν σκοπό να περάσω εδω...

ok, αν έχεις προαχθεί σε μόνιμο κάτοικο εξωτερικού τότε μπαρδόν, δεν ήξερα, ανακαλώ, my bad και mea culpa. Το διόρθωσα. Τα παρακάτω ή και όλο το νήμα μάλλον δεν σε αφορά, απλώς κουβεντιάζουμε στο καφενείο.

 

1 hour ago, jmmys said:

... Αραλικι ναι,επειδή όταν ξέρει ο φοιτητής ότι όσες φορές και να κοπεί σε ένα μαθημα,όσα χρόνια και αν περάσουν και έχει το οικονομικό θέμα λυμένο, ...

θα κοπεί πολλές φορές και από πολλούς καθηγητές και δεν θα φταίει πάντα.
Η φοιτητική ζωή καλή είναι αλλά διαρκεί 1 χρόνο, άντε 2 το πολύ αν έχεις άνεση. Στην εποχή μας δεν είναι πολλοί αυτοί με το οικονομικό λυμένο.

 

1 hour ago, jmmys said:

... Γιαυτο και είπα ότι δεν συμφωνώ με το ν+2. ...

ok, ούτε γω.

 

1 hour ago, jmmys said:

... Οι άλλοι που τους ταΐζουν μέχρι τα 30 άλλοι για να "σπουδαζουν" , ...

Το 30 ήταν μια φορά και έναν καιρό, τώρα δεν συμφέρει πια, πέθανε.
Παλιά γινόταν διότι πήγαινες στρατό και χρησιμοποιούσες το πανεπιστήμιο για να πάρεις κοντινή μετάθεση και άδειες στις εξεταστικές.

 

1 hour ago, jmmys said:

... μαζί με την κατάργηση της ανεξέλεγκτης δράσης των κομμάτων μέσα στα ιδρύματα, ...

Κόμματα και νεολαίες και παρατάξεις και φοιτητικές εκλογές και συνδικαλισμός και άσυλο είναι άλλο πράγμα για άλλο topic.

Επεξ/σία από eyw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, eyw είπε

ok, αν έχεις προαχθεί σε μόνιμο κάτοικο εξωτερικού τότε μπαρδόν, δεν ήξερα, ανακαλώ, my bad και mea culpa

Δεν υπάρχει πρόβλημα φίλε μου,μόνιμος κάτοικος Ελλαδας ήμουν και είμαι,γερμανικό σχολείο πηγα αφού τελείωσα το γυμνάσιο εδώ,το 1990,και μετά πήγα εξωτερικό.Μετα τις σπουδές δούλεψα εκεί και εδώ για πολλά χρόνια,μεταφορική εταιρία,ώσπου επέστρεψα μονιμα εδώ πριν μια 10ετια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Ο όρος «αιώνιος φοιτητής» είναι παραπλανητικός και ρατσιστικός. Τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν οργανωθεί από το έτος 1837 με βάση το γερμανικό μοντέλο γι’ αυτό το λόγο έχουν αυτή τη μονότονα επαναλαμβανόμενη διάταξη (η φοιτητική ιδιότητα αποκτάται δια της εγγραφής στην οικεία σχολή και απεμπολείται με τη λήψη πτυχίου ή το πέρας του φυσικού προσώπου ή με οικειοθελή παραίτηση ή                                                          εάν δεν ανανεωθεί η δήλωση εγγραφής κλπ). Μόνο τα αγγλοσαξωνικού τύπου ιδρύματα ακολουθούν διαφορετικό σύστημα πχ αυστηρό χρονικό όριο σπουδών, δύο το πολύ εξετάσεις για κάθε μάθημα με ποινή διαγραφής κλπ. Το αγγλοσαξωνικό σύστημα το έχει υιοθετήσει και το πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, όμως αυτό δεν σημαίνει τίποτε, γιατί το κυπριακό κράτος εξολοκλήρου έχει υιοθετήσει το βρετανικό σύστημα διοίκησης από την εποχή της αποικιοκρατίας και της συνθήκης Ζυρίχης Λονδίνου (αυτό εκτείνεται σε όλη ανεξαιρέτως τη δημόσια διοίκησή του, το σύστημα δικαιοσύνης και δικαστηρίων, τη δομή των τριών εξουσιών, το προεδρικό πολίτευμα που είναι αμερικάνικου τύπου κλπ). Το ότι έχουν οι ΗΠΑ ή ο Καναδάς ή η Βρετανία, η Ιρλανδία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία αυτή τη στρουκτούρα δεν συνεπάγεται ότι σώνει και καλά πρέπει να το υιοθετήσει και η Ελλάδα που είναι σαφώς μια χώρα λιγότερο ανεπτυγμένη και οσημέραι πτωχότερη. Με δυο λόγια δεν μπορεί στα πανεπιστήμια να είμαστε Αμερική και στα εισοδήματα ή τις υποδομές να είμαστε Ουγκάντα. Δυστυχώς πολύς κόσμος συγκρίνει μεγέθη που είναι ανόμοια, ποιοτικώς διαφορετικά και δεν επιδέχονται συγκρίσεως.

 Η Ελλάδα από συστάσεως του θεσμού του ΕΚΠΑ ακολουθεί το γερμανικό σύστημα, και το ίδιο συμβαίνει στην Γερμανία, την Αυστρία, τις σκανδιναβικές χώρες και την Πορτογαλία. Η Ισπανία έχει ένα περισσότερο εντατικοποιημένο μοντέλο σπουδών όπως και η Γαλλία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο και η Ελβετία. Αυτές οι τελευταίες χώρες ακολουθούν ένα τρίτο μοντέλο περισσότερο πολύπλοκο, το γαλλικό, που έχει διάφορα πιο σύνθετα χαρακτηριστικά, αλλά οι φωστήρες που πλαισίωναν την κυρία Γιαννάκου ή την κυρία Διαμαντοπούλου απαξίωσαν να ασχοληθούν με το γαλλικό πρότυπο και θέλησαν να κάνουν την Ελλάδα νέα Καλιφόρνια! Σε γενικές γραμμές το γερμανικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από τη μαζικότητα των σπουδαστών ενώ το αγγλοσαξωνικό μοντέλο έχει περισσότερο κολεγιακό στυλ.

Η ουσία του πράγματος είναι ότι τα ελληνικά ΑΕΙ διαθέτουν πακέτο μαθημάτων τρείς φορές μεγαλύτερο ποσοτικά σε σχέση με το αγγλοσαξωνικό μοντέλο και είναι χαρακτηριστικό ότι οι έλληνες φοιτητές αντιμετωπίζουν εξετάσεις πολύ αυστηρότερες απ’ ο,τι οι αμερικανοί συνάδελφοί τους (ο Έλληνας φοιτητής μπορεί να κόβεται σαν να είναι καρότο λόγω της ενδεχόμενης αυθαιρεσίας του καθηγητή του). Αυτά τα στοιχεία τα αποσιωπούν οι συκοφάντες των ελληνικών σχολών, γιατί δεν συμφέρουν το καθεστώς. Μάλιστα δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πολλοί απόφοιτοι ξένων, ομοταγών ΑΕΙ, οι οποίοι είχαν σπάσει τα μούτρα τους στις εδώ πανελλαδικές εξετάσεις, αφού γύρισαν στην πατρίδα μαζί με το πτυχίο που αγόρασαν στο εξωτερικό, τα βρήκαν μπαστούνια στο παλιό ΔΙΚΑΤΣΑ νυν ΔΟΑΤΑΠ γιατί αποδείχτηκε πως ήσαν αστοιχείωτοι με βάση τις ελληνικές προδιαγραφές ! Αφετέρου  είναι γνωστό ότι στις χώρες όπου ακολουθείται το ίδιο μοντέλο με το δικό μας (Γερμανία) μετά το έκτο έτος εισπράττονται ορισμένα δίδακτρα και εξέταστρα (συμβολικά και προσιτά δίδακτρα), οπότε πιέζεται ο σπουδαστής να δείξει μεγαλύτερη σοβαρότητα στη μελέτη του (στην Ιταλία μάλιστα τα δίδακτρα υπάρχουν από το πρώτο έτος). Το ίδιο θα έπρεπε να συμβεί και στην Ελλάδα, ώστε να δουν μερικά πλουσιόπαιδα πώς βγαίνει το ημερομίσθιο. Δεν υπάρχει αντισυνταγματικότητα αυτού του μέτρου, διότι με την ίδια λογική τα ελληνικά μεταπτυχιακά προγράμματα θα ήσαν αντισυνταγματικά ενόψει του άρθρου 16 Σ (είναι γνωστό ότι στα μεταπτυχιακά εισπράττονται 900 ευρώ το έτος ως συμμετοχή στο διοικητικό κόστος ).

Η συζήτηση περί αιωνίων φοιτητών δείχνει την προσπάθεια της άρχουσας κοινωνικής τάξης να εισαγάγει πρόσθετους φραγμούς στο δικαίωμα της μόρφωσης και να οδηγήσει οριστικά πλέον μια ολόκληρη κοινωνική τάξη στο περιθώριο (εργαζομένους φοιτητές, αρρώστους σπουδαστές, ορφανούς και αναπήρους, παιδιά διαλυμένων οικογενειών, επαρχιώτες σπουδαστές που δεν έχουν κατάλυμα, άλλους φοιτητές σεισμόπληκτους ή άστεγους λόγω της κρίσης, κοπέλες που αντιμετώπισαν μια αναπάντεχη εγκυμοσύνη και δεν διάλεξαν την εύκολη λύση της έκτρωσης, εφέδρους αξιωματικούς του ελληνικού στρατού που έχουν ταυτόχρονα τη φοιτητική ιδιότητα και αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του στρατεύματος κλπ). Οι αργοπορημένοι φοιτητές δεν κοστίζουν απολύτως τίποτε στο κράτος ή το φορολογούμενο, διότι μετά το έκτο έτος διακόπτονται όλα τα δικαιώματα της ούτως ή άλλως αποψιλωμένης μέριμνας (βιβλία, φάρμακα, σίτιση, στέγαση στις υποβαθμισμένες εστίες, εισιτήρια κλπ). Μάλιστα με το νέο νόμο 4009/2011 οι παλαιοί φοιτητές δεν υπολογίζονται καν στον πληθυσμό του ιδρύματος διότι θεωρούνται «μη ενεργοί φοιτητές», δεν δικαιούνται να ψηφίζουν κανένα, δεν εκλέγουν κανένα όργανο, επομένως με τις νέες διατάξεις μειώνεται κι άλλο το ποσοστό χρηματοδότησης, γιατί καταγράφονται μόνον οι «ενεργοί φοιτητές» (δηλαδή οι νεοσσοί). Επίσης δεν καταλαμβάνουν τη θέση κανενός γιατί εισήχθησαν κατόπιν αδιάβλητων εξετάσεων και έχουν νόμιμο δικαίωμα να είναι εκεί όπου βρίσκονται, δηλαδή δεν πέρασαν στη σχολή πέφτοντας με αλεξίπτωτο (αν είχαν την ικανότητα και οι αιώνιοι επικριτές, θα είχαν περάσει και εκείνοι κατόπιν εξετάσεων και θα ήσαν και εκείνοι εγγεγραμμένοι). Υπάρχουν ασφαλώς και φοιτητές αδιάφοροι, οκνηροί, νωχελικοί, ή φοιτητές που εισήχθησαν σε άλλο τμήμα από εκείνο που ήθελαν και γι’ αυτό φαίνονται να είναι λιμνάζοντες, αλλά τα αρνητικά φαινόμενα υπάρχουν σε όλους τους κοινωνικούς χώρους και δεν μπορεί να χαρακτηρίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία του θεσμού ή του νόμου περί ΑΕΙ (μήπως οι Έλληνες δημοσιογράφοι είναι παράδειγμα προς μίμηση ή ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι οι εφημερίδες και τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα του κατεστημένου βλ. ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ + ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ + ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ έχουν κάνει σημαία το ζήτημα των αργοπορημένων φοιτητών ? ) Η προπέτεια της κυβερνήσεως για το θέμα αυτό οφείλεται περισσότερο στην προσπάθεια να ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς με τους συνδικαλιστές φοιτητές που ενίοτε παραφέρονται και δημιουργούν δυστυχώς έκτροπα. Ωστόσο ο αριθμός αυτών των φοιτητών είναι περιθωριακός, αφού κανείς δεν τους παίρνει στα σοβαρά. Κατά δεύτερο λόγο επιδιώκεται η έξωση των παιδιών των κατώτερων εισοδηματικά τάξεων από τις σχολές, ώστε τα πλουσιόπαιδα να μην έχουν πια ανταγωνισμό. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση των κυβερνώντων όταν αρχίσουν και οι μαζικές αυτοκτονίες των διαγραφόμενων φοιτητών, που θα προστεθούν στους 4000 αυτόχειρες της κρίσης του συστήματος στο οποίο ζούμε όλοι.

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

Καλησπέρα! Θα ήθελα τα 💡💡💡 σας! Οταν λεμε ν+2 , εαν καποιος δεν καταφερει να τελειωσει σε αυτο το διαστημα τη σχολη του, διαγραφεται? Ενας φιλος μου, μου ειπε οτι δεν διαγραφεται ο φοιτητης απλα μετα δεν μπορεις να παρακολουθησεις πλεον τα μαθηματα και απλα διαβαζεις μονος σου με σημειωσεις κλπ και πηγαινεις μονο στις εξεταστικες. 

Αλλα δεν ξερω τι ισχυει τελικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Joyriko είπε

Καλησπέρα! Θα ήθελα τα 💡💡💡 σας! Οταν λεμε ν+2 , εαν καποιος δεν καταφερει να τελειωσει σε αυτο το διαστημα τη σχολη του, διαγραφεται? Ενας φιλος μου, μου ειπε οτι δεν διαγραφεται ο φοιτητης απλα μετα δεν μπορεις να παρακολουθησεις πλεον τα μαθηματα και απλα διαβαζεις μονος σου με σημειωσεις κλπ και πηγαινεις μονο στις εξεταστικες. 

Αλλα δεν ξερω τι ισχυει τελικα..

Διαγράφεται οριστικά βάση του νόμου!! Μένει να δούμε βέβαια αν εφαρμοστεί κιόλας..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...