Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Ο λόγος που πρέπει να το αφήνουμε γεμάτο είναι ότι ο εγκλωβισμένος αέρας στο άδειο είναι γιατί προκαλεί οξειδώσεις στα τοιχώματα.

Εσείς που λέτε ότι πρέπει να το αφήνουμε άδειο, που το βασίζετε? Με ποια λογική?

Τα ρεζερβουαρ είναι πλαστικά .Δεν νομίζω ότι παίζει ρολο γεμάτο ή αδειο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δηλαδή τα 100 και 200 nm+ ροπής που δέχονται τα γρανάζια απο τον κινητήρα είναι ψιχουλα και θα "ζοριστουν-κουραστουν" με το βαρος του οχήματος;

Καθόλου ειρωνικό. Αν το αφήσεις σε ασφαλές μέρος άσε ένα πόντο ανοιχτό το ένα παράθυρο.

Το πρόβλημα είναι πως αυτά που δεν θέλεις/μπορείς να κάνεις είναι και τα πιο σημαντικά. Πχ αν δεν βγάλεις τη μπαταρία, μετά από 9 μήνες όχι μόνο θα έχει αδειάσει με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί οι ρυθμίσ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα ρεζερβουαρ είναι πλαστικά .Δεν νομίζω ότι παίζει ρολο γεμάτο ή αδειο.

Νομίζω παίζει ως προς την αντλία , αν παραμείνει 9 μήνες με ελάχιστο καύσιμο , δεν υπάρχει περίπτωση να "κολλήσει" και να θέλει αλλαγή μετά ;

Όσο είχα υγραέριο μου έλεγαν να έχω τουλάχιστον μισό ρεζερβουάρ για να είναι "βρεγμένη-βυθισμένη" η αντλία βενζίνης 

Επεξ/σία από terry308
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
24 λεπτά πριν, telis είπε

Επιβεβαιώνω για το θέμα κουκούλα και υγρασία. Το έπαθα και εγώ στο καπό και στον ουρανό. 

Επιβεβαιωνω το θεμα κουκουλα και υγρασια και εγω, φιλος την πατησε ασχημα με αυτο.

Με ανησυχει λιγο και το θεμα χειροφρενο, τακακια, δισκοι κλπ, απο την πολυ ακινησια και μαλιστα εφοσον το αυτοκινητο θα ειναι σε ανηφορικο παρκινγκ, φοβαμαι πως μπορει να κολλησει ολο το συστημα και μετα να εχεις θεμα.
Τουλαχιστον εδω Αγγλια, λιγο κρυο και παγο να εχει, κολλανε ολα μεσα σε ενα βραδυ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα ρεζερβουαρ είναι πλαστικά .Δεν νομίζω ότι παίζει ρολο γεμάτο ή αδειο.

Όχι όλα αλλά και σε αυτά τίθεται θέμα πολυμερισμού του πλαστικού, άσε που πολλά εξαρτήματα της αντλίας και των σωληνώσεων είναι μεταλλικά, άσε που και οτιδήποτε λαστιχένιο προστατεύεται όταν είναι καλυμμένο από βενζίνη.

Επίσης στα πετρελαιοκίνητα η υγρασία που έχει ο αέρας σε άδειο ρεζερβουάρ βοηθάει να αναπτυχθούν μύκητες πολύ πιο γρήγορα.

Για όλα τα παραπάνω οι ειδικοί (και όχι εγώ) συνιστούν να γεμίζουμε το τεπόζιτο όταν πρόκειται το αυτοκίνητο να μείνει ακίνητο για καιρό.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σας ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις!

τα λαστιχα τα λυπαμαι γιατι ειναι και σχετικα καινουργια με λιγα χλμ

οσο για την κουκουλα το εχω ακουσει και εγω. αλλα μετα οπως ειπατε ειναι οι κουτσουλιες κτλ... δεν ξερω τι να κανω

το ρεζερβουαρ θα το αφησω μισο

το αεριο γεματο ειναι...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

 

Ο λόγος που πρέπει να το αφήνουμε γεμάτο είναι ότι ο εγκλωβισμένος αέρας στο άδειο είναι γιατί προκαλεί οξειδώσεις στα τοιχώματα.

Εσείς που λέτε ότι πρέπει να το αφήνουμε άδειο, που το βασίζετε? Με ποια λογική?

Καταρχήν τα ντεπόζιτα είναι πλαστικά. Το να αφήσεις για καιρό ένα ντεπόζιτο γεμάτο με πετρέλαιο, κάποτε δεν θα είχε πρόβλημα, τώρα και γεμάτο να το αφήσεις μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους "αρπάξει" τους μύκητες. Το να αφήσεις βενζίνη για πολύ καιρό μέσα στο ρεζερβουάρ νομίζω ότι αυτή θα έχει χάσει πολύ από τις ιδιότητες της. Τώρα, αν αφήσει λίγη βενζίνη μέσα και πριν αρχίσει να το κυκλοφορεί του βάλει "φρέσκια" βενζίνη νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο. 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όχι όλα αλλά και σε αυτά τίθεται θέμα πολυμερισμού του πλαστικού, άσε που πολλά εξαρτήματα της αντλίας και των σωληνώσεων είναι μεταλλικά, άσε που και οτιδήποτε λαστιχένιο προστατεύεται όταν είναι καλυμμένο από βενζίνη.

Επίσης στα πετρελαιοκίνητα η υγρασία που έχει ο αέρας σε άδειο ρεζερβουάρ βοηθάει να αναπτυχθούν μύκητες πολύ πιο γρήγορα.

Για όλα τα παραπάνω οι ειδικοί (και όχι εγώ) συνιστούν να γεμίζουμε το τεπόζιτο όταν πρόκειται το αυτοκίνητο να μείνει ακίνητο για καιρό.

Το συγκεκριμένο είναι βενζίνη,αφου έχει υγραέριο,οι σωληνώσεις πως επηρεάζονται αν εχει πολλή  ή λιγη βενζίνη ;Μονο αν άδειαζε τελείως το κύκλωμα θα το επηρέαζε .Και εγω γεμάτο θα το άφηνα,η ενσταση μου είναι στην οξείδωση του ρεζερβουάρ.

Επίσης θα έβγαζα όση "μπαγιάτικη" βενζίνη και θα έβαζα φρέσκια πριν το βάλω μπροστά.

 

Η αντλία είναι βυθιζόμενη και να μην δουλευει σε λίγο καύσιμο λενε γιατι ζεσταίνεται.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Το συγκεκριμένο είναι βενζίνη,αφου έχει υγραέριο,οι σωληνώσεις πως επηρεάζονται αν εχει πολλή  ή λιγη βενζίνη ;Μονο αν άδειαζε τελείως το κύκλωμα θα το επηρέαζε .Και εγω γεμάτο θα το άφηνα,η ενσταση μου είναι στην οξείδωση του ρεζερβουάρ.

Επίσης θα έβγαζα όση "μπαγιάτικη" βενζίνη και θα έβαζα φρέσκια πριν το βάλω μπροστά.

Το ξέρω πως το συγκεκριμένο είναι βενζινοκίνητο, απλά ανέφερα και τα των ντίζελ επειδή η "οδηγία" του γεμάτου τεπόζιτου δεν αφορά μόνο τα βενζινοκίνητα. Οι σωληνώσεις που επηρεάζονται είναι μόνο κάποια κομμάτια μέσα στο τεπόζιτο που μένουν στεγνά, και όχι οι εξωτερικές.

Και ναι έχεις δίκιο, το πλαστικό δεν οξειδώνεται, πολυμερίζεται όμως.

16 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η αντλία είναι βυθιζόμενη και να μην δουλευει σε λίγο καύσιμο λενε γιατι ζεσταίνεται.

Η αντλία όντως είναι βυθιζόμενη για να ψύχεται από την βενζίνη, και λένε πως δεν πρέπει να αφήνουμε το τεπόζιτο με ελάχιστη βενζίνη γιατί μπορεί να τραβήξει αέρα ή σκουπιδάκια/ιζήματα και να καεί. Αυτό όμως είναι αδιάφορο με το θέμα μας μια και στην ακινησία η αντλία δεν λειτουργεί.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

 

Η αντλία όντως είναι βυθιζόμενη για να ψύχεται από την βενζίνη, και λένε πως δεν πρέπει να αφήνουμε το τεπόζιτο με ελάχιστη βενζίνη γιατί μπορεί να τραβήξει αέρα ή σκουπιδάκια/ιζήματα και να καεί. Αυτό όμως είναι αδιάφορο με το θέμα μας μια και στην ακινησία η αντλία δεν λειτουργεί.

Είναι απάντηση στον φίλο που είπε ότι του έχουν πει να μην αφήνει με λίγο καύσιμο 

 

2 ώρες πριν, terry308 είπε

Νομίζω παίζει ως προς την αντλία , αν παραμείνει 9 μήνες με ελάχιστο καύσιμο , δεν υπάρχει περίπτωση να "κολλήσει" και να θέλει αλλαγή μετά ;

Όσο είχα υγραέριο μου έλεγαν να έχω τουλάχιστον μισό ρεζερβουάρ για να είναι "βρεγμένη-βυθισμένη" η αντλία βενζίνης 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Είναι απάντηση στον φίλο που είπε ότι του έχουν πει να μην αφήνει με λίγο καύσιμο 

 

 

Α sorry, δεν κατάλαβα ότι πήγαινε αλλού, νόμιζα πως πήγαινε σε μένα μια και εμένα είχες κάνει quote.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Α sorry, δεν κατάλαβα ότι πήγαινε αλλού, νόμιζα πως πήγαινε σε μένα μια και εμένα είχες κάνει quote.

Eίχα αφήσει κενό αλλά ναι δεν είναι και το πιο ενδεδειγμένο.Νο προμπλεμ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσπαθησε να βρεις κλειστο παρκινγκ η πυλωτη, οχι σε ανηφορα/κατηφορα, θα επιβαρυνεις τα φρενα, και το κιβώτιο χωρις λογο (ειναι γνωστο αλλα το επαναλαμβανουμε, πρωτα τραβαμε χειροφρενο, σβηνουμε την μηχανη και μετα βασουμε 1η η οπισθεν ). 1/4 βενζίνη στο ντεπόζιτο, για να μην ειναι εκτεθειμένη η  αντλια, οχι κουκουλα εκτος και αν εισαι σε κλειστο παρκινγκ και προτιμησε υφασματινη οχι αδιαβροχη, μπαταρια συνδεδεμενη (αν ξεφορτισει δεν σε πειραζει, βαζεις μπροστα με καλωδια).

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι εφικτό καλό θα ήταν να συνδεθεί με κάποιο καλό συντηρητή μπαταρίας, μπορείς να πάρεις έναν ηλιακό . Δεν πιστεύω ότι η μέση μπαταρία θα αντέξει 9 μήνες αφόρτιστη αν είναι συνδεδεμένη, ειδικά αν είναι σε περιοχή με κρύο.  Αλλά ακόμα και αν άντεχε κάποιους μήνες, θα ήθελε φόρτιση πριν δοκιμάσεις να το βάλεις μπροστά. Εγώ το δικό μου (βενζίνη) το είχα αφήσει 3 χρόνια σε ακινησία και το έβαζα σε συντηρητή μπαταρίας, είχα ένα πλακέ καλώδιο που έβγαινε από το πορτ μπαγκαζ για το ρεύμα, ήταν σε πυλωτή αλλά φρόντιζα να μην βραχεί και η μπαλαντέζα που είχα ήταν αδιάβροχη. Το έβαζα μπροστά κάθε εβδομάδα και το τσούλαγα λίγο για να μην μπαλωνάρουν τα λάστιχα και για άλλους λόγους φυσικά, ενώ είχα το ντεπόζιτο γεμάτο.   Όταν το ξαναέβγαλα στην κυκλοφορία, το έκανα σέρβις και έκαψα κάποια βενζίνη οδηγώντας συντηρητικά και ξαναγέμισα φρέσκια βενζίνη. Για το θέμα κουκούλας εναλλακτική ίσως να ήταν κάποιο κέρωμα πριν, και φυσικά να μην έχει δένδρα από επάνω ή σύρματα ΔΕΗ κλπ.

Επεξ/σία από techartware
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

Το αντίθετο . Μετά ,πριν το βάλει μπρος ,συμπληρώνει.

Ξαναψαξτο,όταν αφήνεις ένα αμάξι για πολλούς μήνες σε ακινησία,φουλαρεις το ρεζερβουάρ.Ο Joshua21 το εξήγησε σωστά.

Εκτός αν το ρεζερβουάρ είναι από πλαστικό,εκεί δεν χρειάζεται και τοσο.

 

Επεξ/σία από jmmys
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ο Joshua21 το εξήγησε σωστά.

Τον έχω σε αγνόηση καιρό ,όπως καλή ώρα για τέτοιες περιπτώσεις .

Στο 1/4 με 1/5 το παρατάς και συμπληρώνεις πριν το βάλεις μπροστά 

Αν το φουλάρεις πετάς απλά όλο το καύσιμο αργότερα ....

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.