Προς το περιεχόμενο

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ΔΑΣΚΑΛΟΣ


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ότι κάποιος δεν καταφέρνει να βγάζει "σίγουρο χιλιάρικο" (που νομίζω πλέον ούτε οι δάσκαλοι βγάζουν παρά μόνο όσοι ξεπερνούν τα ~10 έτη υπηρεσίας) δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι είναι καλοπληρωμένοι για το λειτούργημά τους.

Σημαίνει ότι το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων έχει καταρρεύσει, με αποτέλεσμα ο σίγουρος μισθός του δασκάλου να φαντάζει ελκυστικός.

Από τον ψωρομισθό που λαμβάνουν, μπορεί να αντιληφθεί κάποιος το πόσο υποβαθμίζει το ρόλο τους ο εργοδότης τους, το λόγο που οι πολιτικοί στέλνουν τα βλαστάρια τους σε ακριβοπληρωμένα σχολεία  και έναν από τους λόγους που η χώρα απειλείται με εθνικό αφανισμό.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, airtrelomike13 είπε

βεβαιως να κανουμε και ανταλλαγες μισθών. Να παιρνω το σίγουρο 1000αρικο που λαμβανεται εσεις και μαζι με τις γιορτες καθεστε 4 μηνες το χρονο... Πολυ ενδιαφερον το πλανο σας...

Με το εμείς αναφέρεσαι στους μόνιμους εκπαιδευτικούς, κάτι που εγώ δεν είμαι. Ο μισθός ανεβαίνει αναλόγως των χρόνων προϋπηρεσίας, το 1000ρικο δεν θα το πάρουν από την αρχή. Ένας νεοδιόριστος δάσκαλος παίρνει 740 ευρώ. Σχετικά με τις υπόλοιπες χώρες που έγραψες παραπάνω, μπορείς να διαβάσεις εδώ

Παρ' όλα αυτά, δεν νομίζω ότι οι μόνιμοι γκρινιάζουν για τις απολαβές τους, για την ακρίβεια έχω γνωρίσει ελάχιστους οι οποίοι θα παραπονεθούν για τη δουλειά τους. Το χοντρό πρόβλημα το έχουμε όσοι επιλέξαμε να είμαστε αναπληρωτές για λόγους που έχουν γραφτεί παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως προς τον μισθό,ένας αναπληρωτής με ένα μεταπτυχιακό είναι στο χιλιάρικο, και ανα δύο χρόνια ανεβαίνει κλιμάκιο. 

Το πρώτο καλοκαίρι δε μπορεί να μπει ταμείο ανεργίας, καθώς δεν έχει τα ένσημα, από το δεύτερο μπαίνει κανονικά. 

 

Είναι πιο δύσκολα όταν είσαι γενικής παιδείας, καθώς πιθανότητα θα γυρίσεις κάνα δυο χρόνια προκειμένου να μαζέψεις μόρια, από την άλλη πχ στην ειδική από τη πρώτη χρονιά για κάποιον που μένει Αθήνα τον παίρνουν. Αν είναι στον κύριο πίνακα πιθανότατα από τη πρώτη φάση, αν είναι στον επικουρικό ίσως χρειαστεί να περιμένει μέχρι την επόμενη φάση. 

 

Έχει το καλό ότι δεν είναι στον ιδιωτικό τομέα, με όλο το άγχος που αυτό επιφέρει. Από την άλλη για να είναι κάποιος σωστός πέρα από τις 23?  Ώρες την εβδομάδα που διδάσκει (οι μόνιμοι φτάνουν και κάτω από 20) πρέπει στο σπίτι να ασχοληθεί αρκετά προκειμένου να καταφέρει ουσιαστικά να βοηθήσει τα παιδιά. Θέλει οργάνωση και προετοιμασία. 

ΥΓ. Στα του μισθού, ένα μεγάλο συν είναι τα μαύρα ιδιαίτερα που κάνουν πολλοί, και αυξάνουν κατά πολύ τον μισθό τους. 

 

Για μένα (ελεύθερος επαγγελματίας, η κοπέλα δασκάλα) θα έπρεπε να πληρώνονται πολύ καλύτερα όπως και τα περισσότερα επαγγέλματα στην Ελλάδα. Έχουν άμεση επαγγελματική αποκατάσταση κάτι που δύσκολα βρίσκεις και είναι πιο χαλαροι σε κάποια πράγματα, από την άλλη δεν είναι και τόσο απλό όσο νομίζουν κάποιοι όταν θες να βοηθήσεις ουσιαστικά τα παιδιά και το επέλεξες γιατί είναι αυτό που θες και όχι απλά ένας σίγουρος μισθός. 

 

Επεξ/σία από Rumpelstiltskin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε

Είπες ότι έχει ήδη προχωρήσει η πρωτοβουλία για μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών? Που το είδες αυτό ακριβώς?

Νομίζεις συμφέρει το κράτος να πάρει μόνιμους, να τους έχει πληρωμένους επί 12 μήνες και να κάθονται τα καλοκαίρια? Σου λεει παρε ως αναπληρωτης το 8μηνο σου παρε 850 ευρω, αυτα είναι. Σιγα μη καθομαι και σε πληρωνω για να καθεσαι τα καλοκαιρια.

Να ξερεις οτι συμφερει το κρατος οικονομικα που τους εχει ως αναπληρωτες.

 

Επισης που το ειδες αυτο το ονειρο, οτι θα γινει ΑΣΕΠ στην εκπαιδευση? εκτος οτι εχει περασει μια 11ετια, δεν εχουν προσληφθει ολοι οι επιτυχοντες του 2009 του ΑΣΕΠ στην εκπαιδευση ως μονιμοι.

Υπήρχε μια δέσμευση στην τετραετία να γίνουν 15.000 μόνιμες προσλήψεις στον χώρο της εκπαίδευσης. Ήδη φέτος έχουν γίνει 4.500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή. Επίσης έχουν ολοκληρωθεί οι προσωρινοί πίνακες από τους οποίους θα γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί και είναι σε προχωρημένη φάση ώστε να βγουν τα τελικά αποτελέσματα. Θα γίνουν σε δύο κύματα από αυτούς τους πίνακες οι 10.500 προσλήψεις στην Γενική Εκπαίδευση.

Καταλαβαίνω τι συμφέρει το κράτος αλλά οι προσλήψεις αορίστου χρόνου εν πάση περιπτώσει είναι η εργασιακή κανονικότητα για τους εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Υπάρχει μια δέσμευση από τους Θεσμούς (σωστή) ως προς τον ετήσιο αριθμό των διορισμών που μπορούν να πραγματοποιηθούν. Συμφέρει μεν η ευελιξία των αναπληρωτών και των ωρομίσθιων και σίγουρα οι νεότεροι εκπαιδευτικοί πρέπει να αποκτήσουν μια εμπειρία έτσι αλλά η καριέρα ενός εκπαιδευτικού δεν μπορεί να αποτελείται από 35 8κτάμηνες συμβάσεις. 

 

Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι ο επόμενος διαγωνισμό με βάση τον προγραμματισμό θα γίνει το 2022.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ihavetheanswers είπε

Υπήρχε μια δέσμευση στην τετραετία να γίνουν 15.000 μόνιμες προσλήψεις στον χώρο της εκπαίδευσης. Ήδη φέτος έχουν γίνει 4.500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή. Επίσης έχουν ολοκληρωθεί οι προσωρινοί πίνακες από τους οποίους θα γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί και είναι σε προχωρημένη φάση ώστε να βγουν τα τελικά αποτελέσματα. Θα γίνουν σε δύο κύματα από αυτούς τους πίνακες οι 10.500 προσλήψεις στην Γενική Εκπαίδευση.

Καταλαβαίνω τι συμφέρει το κράτος αλλά οι προσλήψεις αορίστου χρόνου εν πάση περιπτώσει είναι η εργασιακή κανονικότητα για τους εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Υπάρχει μια δέσμευση από τους Θεσμούς (σωστή) ως προς τον ετήσιο αριθμό των διορισμών που μπορούν να πραγματοποιηθούν. Συμφέρει μεν η ευελιξία των αναπληρωτών και των ωρομίσθιων και σίγουρα οι νεότεροι εκπαιδευτικοί πρέπει να αποκτήσουν μια εμπειρία έτσι αλλά η καριέρα ενός εκπαιδευτικού δεν μπορεί να αποτελείται από 35 8κτάμηνες συμβάσεις. 

 

Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι ο επόμενος διαγωνισμό με βάση τον προγραμματισμό θα γίνει το 2022.

Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις αλλά ξαναλέω το εξής:

1)Στον ΑΣΕΠ του 2009 οι επιτυχόντες, δεν έχουν προσληφθεί όλοι. Οπότε μπορεί σε αυτές τις 15000 μονιμες προσληψεις σε 4ετες πλανο που προαναφέρεις, να πάρουν άτομα από εκεί και καθόλου από τους αναπληρωτές που δεν συμμετείχαν στον τότε ΑΣΕΠ

 

2) Οι μόνιμες προσλήψεις που προαναφέρεις, αφορούν κυρίως ειδική άγωγη πρωτοβάθμιας εκπαίδευση και γενική αγωγή. Δηλαδή κυρίως τους Δασκάλους. Πχ ένα άτομο που είναι ΠΕ08 καλλιτεχνικά, ή στη δική μου την ειδικότητα ΠΕ οικονομολόγων, δεν σημαίνει ότι θα προσληφθούν άτομα από εκεί. Από εκεί θα πάρουν λίγους

 

3) Το σκάνδαλο του 2011, κανείς δεν το ξεχνάει. 11000 εκπαιδευτικοί στη σύνταξη, 110 προσλήψεις μόνο...

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

3) Το σκάνδαλο του 2011, κανείς δεν το ξεχνάει. 11000 εκπαιδευτικοί στη σύνταξη, 110 προσλήψεις μόνο...

 

Ε ναι γιατί τότε μια σύνταξη παλιού δασκάλου ισοδυναμούσε με μισθό 10 καινούριων.

3 ώρες πριν, turbat0s είπε

Το ότι κάποιος δεν καταφέρνει να βγάζει "σίγουρο χιλιάρικο" (που νομίζω πλέον ούτε οι δάσκαλοι βγάζουν παρά μόνο όσοι ξεπερνούν τα ~10 έτη υπηρεσίας) δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι είναι καλοπληρωμένοι για το λειτούργημά τους.

Σημαίνει ότι το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων έχει καταρρεύσει, με αποτέλεσμα ο σίγουρος μισθός του δασκάλου να φαντάζει ελκυστικός.

Από τον ψωρομισθό που λαμβάνουν, μπορεί να αντιληφθεί κάποιος το πόσο υποβαθμίζει το ρόλο τους ο εργοδότης τους, το λόγο που οι πολιτικοί στέλνουν τα βλαστάρια τους σε ακριβοπληρωμένα σχολεία  και έναν από τους λόγους που η χώρα απειλείται με εθνικό αφανισμό.

Μπερδεύεις την κουβέντα.

Το κράτος δεν οφείλει να μοιράζει τους οικονομικούς του πόρους με βάσει την ηθική (ότι δήθεν ένας δάσκαλος λόγω της φύσης του επαγγέλματος του είναι καλύτερος από έναν σκουπιδιάρη για παράδειγμα) αλλά με βάση την αντικειμενική οικονομική παραγωγή της μονάδας και τα συμφέροντα της χώρας. Τα σχολεία είναι από οικονομικής απόψεως ελλειματικά κτίρια, οπότε το κράτος λόγω οικονομικής στενότητας μόνο να τα συντηρεί μπορεί (για αυτό και ο θεσμός των αναπληρωτών). Όταν υπάρξει ξανά οικονομική άνθηση και μπορεί το κράτος να διαθέσει πόρους εκεί, τότε μιλάμε.

Μερικοί τα βλέπετε τόσο μονομερώς τα πράγματα σε βαθμό γελοιότητας. Λειτουργήματα υπάρχουν άπειρα: στρατιωτικοί, δάσκαλοι, ιερείς (όσοι πιστεύετε), επιστήμονες και πάει λέγοντας. Γιατί μόνο οι δάσκαλοι να δέχονται αυτό το φωτοστέφανο; Γιατί δεν το δέχονται οι καθηγητές στα γυμνάσια, λύκεια (που όλοι τους κράζουν btw) ή οι καθηγητές στα πανεπιστήμια; Ρητορικά ερωτήματα δεν είναι εκεί το νόημα της κουβέντας μου.

Το κράτος προφανώς και δεν πρόκειται να στείλει περισσότερα λεφτά στην παιδεία, για τον απλούστατο λόγο ότι υπάρχουν πιεστικότερα ζητήματα. Πέρα από τον covid, μιλάμε για μια οικονομία που έχει σταθερή ανεργία τουλάχιστον 15% την τελευταία δεκαετία. Αυτό το νούμερο σε όλο το δυτικό κόσμο θα σήμανε λαμπάκια και δολοφονίες υπουργών, εμείς το θεωρούμε καλό σε σχέση με το all time high 32%. Αυτός ο "εθνικός αφανισμός" που τόσο εύκολα επικαλείσαι (και δείχνει πόσο λίγη ιστορία ξέρεις, μιας και τα νούμερα εγγενών φυλών αυξομειώνονται πάρα πολύ σε βάθος χρόνου) δεν μπορεί να θεμελιωθεί πολιτικά, αλλά και να μπορούσε, είναι τόσο μακρινό αυτό το ζήτημα από τον πολιτικό ορίζοντα που κανένας δεν πρόκειται να το αναλάβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ πάντως ξέρω μια γνωστή μου, που έχει βγάλει σχολή καλων τεχνων , έχει βγαλει πτυχιο φιλοσοφικης, έχει δυο μαστερ, 2 ξενες γλωσσες και είναι πανω απο 10 χρονια αναπληρωτρια απο εδω και απο εκει καθε χρονο. Τώρα που τη ρώτησα αν με το καινούριο σύστημα μονιμων διορισμων εχει πιθανότητες, το ποσοστό που μου είπε είναι 20%....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλα εμετικα σχολια που πηγαζουν απο προκαταληψεις που διαιωνιζονται. Και μπολικη αγνοια. Οταν καποιος δεν επιθυμει να δει και να κατανοησει την αλλη πλευρα, τοτε πως να γινει διαλογος σ'αυτο το thread;

(Δημοσιο δεν σημαινει οτι ΟΛΟΙ ειναι βολεμενοι σφραγιδοπατητες και κυριουλες που κουβεντιαζουν πισω απο γκισε ενω μπροστα τους σχηματιζεται ουρα αγανακτισμενων πολιτων. Μαλλον η πλειοψηφια των Ελληνων κατι τετοιους εχει υπ'οψιν και γενικευει.) 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/1/2021 στις 3:57 ΜΜ, turbat0s είπε

Το ότι κάποιος δεν καταφέρνει να βγάζει "σίγουρο χιλιάρικο" (που νομίζω πλέον ούτε οι δάσκαλοι βγάζουν παρά μόνο όσοι ξεπερνούν τα ~10 έτη υπηρεσίας) δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι είναι καλοπληρωμένοι για το λειτούργημά τους.

Σημαίνει ότι το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων έχει καταρρεύσει, με αποτέλεσμα ο σίγουρος μισθός του δασκάλου να φαντάζει ελκυστικός.

Από τον ψωρομισθό που λαμβάνουν, μπορεί να αντιληφθεί κάποιος το πόσο υποβαθμίζει το ρόλο τους ο εργοδότης τους, το λόγο που οι πολιτικοί στέλνουν τα βλαστάρια τους σε ακριβοπληρωμένα σχολεία  και έναν από τους λόγους που η χώρα απειλείται με εθνικό αφανισμό.

Ακριβώς.

800 και 1000 ευρώ δεν είναι μισθοι για εκπαιδευτικούς.

Οταν έχεις φάει χρόνια για να αποκτήσεις υψηλού επιπέδου μόρφωση και καλείσαι να εκπαιδεύσεις τους νέους ανθρώπους ,ο μισθός των 800ευρώ είναι αστείος.Λαμβάνοντας υπόψιν την παντελή έλλειψη εξοπλισμού,κτιριακών εγκαταστάσεων που θυμίζουν δεκαετία του 80;διδακτικής ύλης που απαιτεί προσθήκη σημαντικών μαθημάτων και ότι ενα σημαντικο μερος του εκπαιδευτικου προσωπικού δεν επιμορφώνεται αφού αποκτήσει σταθερή θέση και δεν αξιολογείται ,καταλαβαίνει κανείς πως βρισκομαστε σε ελευθερη πτωση.Το Α και το Ω ειναι η εκπαίδευση και η πολιτεία έχει φροντίσει να απαξιωθεί.Το καμπανάκι του κινδύνου έχει χτυπήσει εδώ και χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ggiorgos7 είπε

Το Α και το Ω ειναι η εκπαίδευση και η πολιτεία έχει φροντίσει να απαξιωθεί.

Έτσι.

Η πολιτεία όχι απλά αδιαφορεί για την εκπαίδευση, αλλά συνειδητά και σκόπιμα την υπονομεύει ώστε να διατηρείται το γνωστικό χάσμα που χωρίζει τις ελίτ από τη μάζα, με απώτερο σκοπό η πρώτη να συνεχίζει να εξουσιάζει τη δεύτερη.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, turbat0s είπε

Έτσι.

Η πολιτεία όχι απλά αδιαφορεί για την εκπαίδευση, αλλά συνειδητά και σκόπιμα την υπονομεύει ώστε να διατηρείται το γνωστικό χάσμα που χωρίζει τις ελίτ από τη μάζα, με απώτερο σκοπό η πρώτη να συνεχίζει να εξουσιάζει τη δεύτερη.

Δεν διαφωνώ με το τεχνικό σκέλος απλά λέω αυτό:

Εσύ θεωρείς ότι ένας καλός δάσκαλος σώζει όλα τα παιδιά; Δηλαδή ξεχνάμε όλους τους άλλους παράγοντες που καθορίζουν το πώς θα αναπτυχθεί ένα παιδί και μένουμε στην παραμελημένη παιδεία; Μήπως πρόκειται για αποδιοπομπαίο τράγο;

Ξεχνάς ότι το μέσο παιδί από τους γονείς του πιο συχνά ακούει την λέξη "μαλακισμένο" παρά "αγάπη μου" ή "αγόρι μου";
Ξεχνάς ότι ο μέσος ελληνάρας γονιός με την μικροαστική του νοοτροπία νομίζει ο γιοκας του θα πάει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίο (χωρίς να τον ρωτήσει καν) και πηγαίνει κάνει πουτάνα τις συνελεύσεις γονέων και ταπεινώνει όσους καθηγητές δεν βάζουν 20 στο καμάρι του;
Ξεχνάς ότι ο μέσος Έλληνας γονέας με το ζόρι ξέρει να αρθρώσει μισή σωστή κουβέντα με αποτέλεσμα το παιδί του να πηγαίνει σχολείο με υποδεέστερες γνώσεις;
Ξεχνάς ότι ο μέσος Έλληνας θέλει να χώσει το παιδί του δημόσιο (όπως *γκουχ γκουχ* το 99% που πάνε για εκπαιδευτικοί) με αποτέλεσμα να μην του επιτρέπει ποτέ να αναπτύσει την βούληση και προσωπικότητα του;

Επειδή ποτέ δεν φταίει ΕΝΑ πράγμα στην ζωή, ας καλοσκεφτούμε λίγο καλύτερα τι γίνεται γύρω μας και ας μην λαϊκίζουμε για το πώς θα πρέπει να είναι "η σωστή παιδεία". Το σχολείο δεν μπορεί να σώσει χαμένες υποθέσεις γιατί ο μαθητής στο σχολείο θα βρεθεί 30 ώρες την εβδομάδα, ενώ με την οικογένεια του/φίλους/κοπέλα θα είναι τις υπόλοιπες 138.

Είναι πιο σύνθετο από ό,τι το κάνετε να φαίνετε, και ειλικρινά φαίνεται ότι και εσείς μέρος του προβλήματος είστε δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Έτσι.

Η πολιτεία όχι απλά αδιαφορεί για την εκπαίδευση, αλλά συνειδητά και σκόπιμα την υπονομεύει ώστε να διατηρείται το γνωστικό χάσμα που χωρίζει τις ελίτ από τη μάζα, με απώτερο σκοπό η πρώτη να συνεχίζει να εξουσιάζει τη δεύτερη.

Ετσι ακριβως και με αποκορύφωμα τα τελευταια χρονια οπου με πρόσχημα τα μνημονια εδωσαν το τελειωτικό χτυπημα, ο καθενα με τον τροπο του .Ανεξαρτήτου χρώματος και πολιτικής άποψης.............

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το προηγούμενο μου ποστ ήταν γραμμένο στο πόδι.Θα ήθελα να συμπληρώσω και να προσθέσω τα εξής:

Καλό είναι ο χώρος του insomnia να προσφέρεται για διάλογο και για άλλα θέματα και το συγκεκριμένο έχει βαθύτατες ρίζες.Το επάγγελμα του δασκάλου και γενικότερα του εκπαιδευτικού απαξιώθηκε από την ίδια κοινωνία η οποία προωθεί άλλα πρότυπα σε σχέση με το παρελθόν ,κατακρίνει το έργο του και το γεγονός ότι εργάζεται κατα πολύ λιγότερο από τον μ.ο. ενός εργαζόμενου.

Η πολιτεία με την σειρά της δεν έχει εκσυγχρονίσει την εκπαίδευση και δεν θα το πράξει.Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύουν τα λεγόμενα τους και οι πράξεις τους.Γι'αυτό ξεκάθαρη ευθύνη φέρει η κοινωνία - εμείς ,όταν οι εκπρόσωποι μας - πολιτικοί υπάλληλοι - έχουν ολοφάνερα αποδείξει πως δεν είναι διατεθειμένοι να ενδιαφερθούν για την παιδεία τουτέστιν το μέλλον των παιδιών τουτέστιν το μέλλον του τόπου και εμείς τους επιβραβεύουμε  με την ψήφο μας.Όλα αυτά εν έτει 2021 παρακαλώ.

Spoiler

Διδακτέα ύλη :Ένα μάθημα επαγγελματικός προσανατολισμός ή γυμναστική ή πληροφορική ή μουσική χρήζουν ΑΜΕΣΗΣ ''ανακαίνισης'' το λιγότερο.Ειδικά για το πρώτο που βοηθά τον μαθητή στο να αποκτήσει μια πρώτη γεύση για το μέλλον του ,απαιτεί εξειδικευμένους επιστήμονες και όχι μόνο.

Ο μισθός είναι ένα κίνητρο και όταν θες να έχεις άριστη εκπαίδευση στα σχολεία ,οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αμείβονται αναλόγως ειδάλλως θα φτάσει η μέρα που μείνουμε χωρίς διδακτικό προσωπικό.

Η φτωχοποίηση της κοινωνίας μεταφράζεται : σε χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο των γονιών με ό,τι συνεπάγεται αυτό ,λιγότερους πόρους για την ενίσχυση του μαθητή με εξοπλισμό και extra βοήθεια εκπαιδευτικού αν απαιτείται αυτό.Ειδικά φέτος πως μια μέση οικογένεια θα καταφέρει να αποπληρώσει τα δίδακτρα των φροντιστήριων.Το θρέντ αναφέρεται στο επάγγελμα του δασκάλου.Εν γνώσει μου αναφέρθηκα και στον μαθητή καθώς ο δάσκαλος εξυπηρετεί ένα σκοπό.Να μάθουν γράμματα τα παιδιά μας.

 

Επεξ/σία από Ggiorgos7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σημειωση για οσους στεκονται στα ωραρια εργασιας ενος εκπαιδευτικου:

ΔΕΝ ειναι μονο οι ωρες που περναει εντος μιας ταξης. Ξεχνατε τα εξης: προετοιμασια μαθηματος (ακομα και μερες πριν αναλογα τι σχεδιαζει για το εκάστοτε μαθημα, πχ δημιουργια υλικου κλπ.), υποχρεωσεις paperwork/πιο γραφειοκρατικες στον χωρο του σχολειου, διορθωσεις εργασιων/γραπτων/ασκησεων, επικοινωνια και συναντησεις με γονεις, κλπ. 

(Προφανως και ενας αδιαφορος δασκαλος/καθηγητης θα προσπαθησει να αποφυγει οσα μπορει και θα λουφαρει αν το καταφερει. Και δυστυχως απο κατι τετοιους βγαινει το ονομα και των υπολοιπων που μπορει να δινουν την ψυχη τους και να παραγουν απίστευτο εργο! Το ξαναλεω, ειναι λειτουργημα το συγκεκριμενο επαγγελμα. Και δεν θα επρεπε να εισερχονται σ'αυτο ατομα που δεν το βλεπουν ετσι.)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή έχει πέσει πολλή συζήτηση για το θέμα των μισθών, ξαναλέω, οι εκπαιδευτικοί -αναπληρωτές και μόνιμοι, ΔΕΝ διαμαρτύρονται γι'αυτό.

Το βασικό πρόβλημα των πρώτων είναι η ανασφάλεια του αν θα δουλέψουν ξανά και την επόμενη χρονιά. Είναι οι συνεχείς αλλαγές στον τρόπο πρόσληψής τους, που τους αναγκάζουν να επενδύουν χρόνο και χρήμα σε προσόντα τα οποία σε επόμενη αλλαγή του συστήματος δεν θα προσμετρώνται. Και αναφέρομαι σε άτομα άνω των 30, όχι σε απόφοιτους 22άρηδες. 

 

Επεξ/σία από Lilith19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...