Προς το περιεχόμενο

Τι γίνεται με το e-shop.gr; (καθυστερήσεις κλπ)


DragonlordP

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα! Λοιπόν έκανα μία παραγγελία στις 28/12, για έναν δίσκο και μία ραμ. Και τα δύο προϊόντα τα έδειχνε διαθέσιμα. Μισό μήνα αργότερα, τα περιμένω ακόμα! Εντωμεταξύ επειδή για τον δίσκο μου ήρθε newsletter 2 ώρες μετά την παραγγελία ότι είναι σε προσφορά -10 ευρώ, προσπάθησα να επικοινωνήσω για να μου περάσουν απλά τη νέα τιμή. Πήρα τηλέφωνο, όπου είχε μήνυμα ότι λόγω φόρτου εργασίας καλύτερα να στέλνουμε μέιλ. Από τις 28/12 έχω στείλει τρία μέιλ και δεν μου απάντησαν ποτέ σε κανένα! Την περασμένη Τρίτη τελικά ξαναπήρα τηλέφωνο και μετά από μισή ώρα στην αναμονή μίλησα με υπάλληλο, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι τα προϊόντα είναι σε στοκ και μου είπε ότι θα ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα για να προωθηθεί η παραγγελία μου. Μέχρι στιγμής τίποτα! Να σημειωθεί ότι είναι για παραλαβή από κατάστημα, όχι για αποστολή στο σπίτι μου. Μέχρι πριν 1-2 χρόνια, ό,τι παράγγελνα και ήταν σε στοκ, την επόμενη μέρα ήταν εδώ. Τα τελευταία 1-2 χρόνια συνήθως έρχονταν τη μεθεπόμενη μέρα, μια χαρά. Αλλά από τις 1-2 μέρες να έχει φτάσει στις 15, και χωρίς να απαντάνε μέιλ - τι φάση; Ανοίγω το θέμα βασικά για να δω και άλλες εμπειρίες, γιατί κάποιος στις προσφορές ανέφερε για καθυστερήσεις ενός μήνα. Έχω καινούργιο pc το οποίο χρειάζομαι και δεν μπορώ να το βάλω μπροστά εδώ και μισό μήνα χωρίς τον δίσκο και τη ραμ. Θα προτιμούσα να μην τα παραγγείλω από αλλού σε αυτό το σημείο, καθώς και τα κούριερ έχουν καθυστερήσεις και αν ξεκινήσω τώρα τη διαδικασία από την αρχή θα πάει σίγουρα κι άλλο πίσω (αν το ήξερα βέβαια από την αρχή, αυτό θα είχα κάνει). Θεώρησα ότι το e-shop έχοντας δικό του δίκτυο διανομής δεν θα επηρεαζόταν τόσο όσο τα κούριερ. Τι γίνεται, βαράνε διάλυση; Εσάς σε πόσο καιρό σας ήρθαν οι παραγγελίες το τελευταίο διάστημα;

Επεξ/σία από DragonlordP
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Τι γίνεται με το e-shop.gr; (καθυστερήσεις κλπ)
  • Απαντήσεις 36
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εμένα τελικά, ενώ από τις 28/12 έδειχνε τα προϊόντα "άμεσα διαθέσιμα", πλέον από σήμερα τα εμφανίζει και τα δύο εξαντλημένα... ούτε καν "κατόπιν παραγγελίας σε χ μέρες". Δεν θα παραλάβω ποτέ 🥳 Π

Δε βγάζεις άκρη έτσι. Έπρεπε να δώσεις νέα παραγγελία και να ακυρώσεις την παλιά. Λάθη με τις διαθεσιμότητες έχω παρατηρήσει κι εγώ σε 'άμεσα διαθέσιμα' προϊόντα. Το τηλεφωνικό κέντρο όντως

Περιμένω μια παραγγελία κοντά ένα μήνα με τα προϊόντα να είναι στη συλλογή από τις 17/12 . Καταλαβαίνω πως γίνεται χαμός με το τεράστιο φόρτο εργασίας από τις παραγγελίες και το ότι βρισκόμαστε εν μέσ

Μπορεί να ξεκίνησε με PC parts ,αλλά τώρα ούτε στοκ έχει ,ούτε και καλές τιμές (μόνο μέσω crazy Sundays)
Οι καθυστερήσεις συμβαδίζουν με την κατάσταση που επικρατεί λόγο covid

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ένα tonner για εκτύπωση που παρήγγειλα Παρασκευή, Σάββατο το είχα στο σπίτι μου (Αθήνα). Αυτό που λες που έχει τύχει μια φορά μόνο, με ένα πληκτρολόγιο, που έκανε 15 ημέρες να έρθει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ίδια φάση και εγώ με το e-shop.gr. 

Παραγγελία από  27/12 με 2 προϊόντα "αμεσα διαθέσιμα" και στο status της παραγγελίας είμαι ακόμα στην συγκέντρωση προϊόντων... 

Προσπάθησα να παρω τηλεφωνο. Την μια φορά ηταν κλειστο (!!) και την αλλη ήμουν το νουμερο 40 στην σειρά και οκ δεν περίμενα... 

Πρωτη φορα  μου συμβαινει αυτο με το eshop. 

Αν δεν μπορούν να τα βγαλουν περα, ας κλείσουν προσωρινά τις νεες παραγγελιες για να εξυπηρετήσουν αυτες που ηδη εχουν γίνει. 

 

Επεξ/σία από ReZonanZ
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, DragonlordP είπε

Εντωμεταξύ επειδή για τον δίσκο μου ήρθε newsletter 2 ώρες μετά την παραγγελία ότι είναι σε προσφορά -10 ευρώ, προσπάθησα να επικοινωνήσω για να μου περάσουν απλά τη νέα τιμή.

Δε βγάζεις άκρη έτσι. Έπρεπε να δώσεις νέα παραγγελία και να ακυρώσεις την παλιά.

Λάθη με τις διαθεσιμότητες έχω παρατηρήσει κι εγώ σε 'άμεσα διαθέσιμα' προϊόντα.

Το τηλεφωνικό κέντρο όντως έχει τεράστια αναμονή. Ή παίρνεις πριν τις 9 για να είσαι απ'τους πρώτους σε αναμονή ή σε ώρες μη αιχμής. Ανοιχτή ακρόαση και υπομονή. Απ'ότι έχω καταλάβει δουλεύουν με τηλεργασία. Με έναν εκπρόσωπο που μίλησα, ακουγόταν απ'το υπερπέραν.

Το κομμάτι της εταιρίας διανομής έχει τεράστιο φόρτο. Πήγα να παραλάβω χτες... η αποθήκη γεμάτη, το κυρίως μέρος του καταστήματος κι αυτό γεμάτο. Ίσα - ίσα υπήρχε διάδρομος να μπεις μέσα. Και δε διαχειρίζονται μόνο τις παραγγελίες του eshop αλλά και του plus4u, efresh κλπ Στην πόλη μου δουλεύουν μόνο με 1 αυτοκίνητο / οδηγό. Ούτε καν 1 μηχανάκι δεν έχουν βάλει.

Πάντως συγκριτικά με άλλες εταιρίες courier, δεν έχουν φρακάρει ακόμα. Αυτοί που έχουν βαρέσει διάλυση είναι Skroutz / ACS. Η αναμονή για ραντεβού (να πάει το μηχανάκι να παραλάβει το δέμα απ'τον πωλητή) φτάνει μέχρι και 1 μήνα!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε κορονοιος ουτε τιποτα .Απλα θα εχει βγαλει τούς μισούς υπαλλήλους σε αναστολη και προσπαθει να δουλεψει με τούς υπόλοιπους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην γράφετε σε αυτό το θέμα γιατί καρφώνεστε ότι είστε πελάτες του μαγαζιού. 🤣

Και βέβαια η επέκταση του Lock-down ισχύει και για τους εργαζόμενους και την δραστηριότητα όλων των καταστημάτων.

Η αλλαγή τιμών και προσφορές, είναι τηλεργασία, η οποία δεν σημαίνει ότι ο αγοραστής είναι σε θέση να εξυπηρετηθεί άμεσα.   

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω μια παραγγελία κοντά ένα μήνα με τα προϊόντα να είναι στη συλλογή από τις 17/12 . Καταλαβαίνω πως γίνεται χαμός με το τεράστιο φόρτο εργασίας από τις παραγγελίες και το ότι βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας , έχω τύχει να περιμένω περισσότερο για παραγγελίες εξωτερικού (ας είναι να έρθει κι ας κάνει και 2 μήνες - δεν επείγει εξάλλου) 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν έχουν αναρτήσει μια ενημέρωση, να γνωρίζει ο καταναλωτής πως ενδέχεται να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις 😕 και βλέπεις να εξακολουθούν να προωθούν νέες προσφορές κτλ... Πίστευα πως καλύτερα θα ήταν να έκανα την παραγγελία μου από εκεί επειδή έχει το δικό του στόλο για να μην επιβαρύνω τις άλλες μεταφορικές 😶 (και απ’ όσο διαβάζω τελευταία, την πάτησαν κι άλλοι με αυτό το σκεπτικό)

Βάλε ένα banner βρε αδερφέ με μια προειδοποίηση ή κλείσε τις νέες παραγγελίες για κάποιο διάστημα να πάρουν μια ανάσα και οι εργαζόμενοι... 😥

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, tzatzikini είπε

Περιμένω μια παραγγελία κοντά ένα μήνα με τα προϊόντα να είναι στη συλλογή από τις 17/12 . Καταλαβαίνω πως γίνεται χαμός με το τεράστιο φόρτο εργασίας από τις παραγγελίες και το ότι βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας , έχω τύχει να περιμένω περισσότερο για παραγγελίες εξωτερικού (ας είναι να έρθει κι ας κάνει και 2 μήνες - δεν επείγει εξάλλου) 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν έχουν αναρτήσει μια ενημέρωση, να γνωρίζει ο καταναλωτής πως ενδέχεται να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις 😕 και βλέπεις να εξακολουθούν να προωθούν νέες προσφορές κτλ... Πίστευα πως καλύτερα θα ήταν να έκανα την παραγγελία μου από εκεί επειδή έχει το δικό του στόλο για να μην επιβαρύνω τις άλλες μεταφορικές 😶 (και απ’ όσο διαβάζω τελευταία, την πάτησαν κι άλλοι με αυτό το σκεπτικό)

Βάλε ένα banner βρε αδερφέ με μια προειδοποίηση ή κλείσε τις νέες παραγγελίες για κάποιο διάστημα να πάρουν μια ανάσα και οι εργαζόμενοι... 😥

Γιατί δεν είναι σε όλα έτσι. Όπως γράφω και πιο πάνω εγώ παρέλαβα μέσα σε μια μέρα. Κάτι άλλο παίζει. Μπορεί το erp τους να έχει θέμα και να δείχνει ότι να ναι διαθεσιμότητες. 

 

 

23 λεπτά πριν, Kiriakos-GR είπε

Μην γράφετε σε αυτό το θέμα γιατί καρφώνεστε ότι είστε πελάτες του μαγαζιού. 🤣

 

 

Γιατί , ναρκωτικά πουλάει και θα έπρεπε να κρυβόμαστε; 
Ρώτησε ο ts τι παίζει και του λέμε τις εμπειρίες μας. Και τις καλές και τις κακές.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ και αλλοι περιμενουν απο την BF ακομα. Τι παει να πει αυτο.

Το να κανουμε υποθέσεις για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα αντι να δεχτουμε το προφανες δεν ειναι λογικο.

Δε νομίζω να εχουν ιο στο τηλ κέντρο και να μην δουλεύει ο σερβερ για τα μαιλ.....

Επεξ/σία από SPYRER_007
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 μέρες είναι φυσιολογικό διάστημα καθυστέρησης... Υπάρχουν πολλοί που περιμένουν παραγγελίες από τέλη Νοεμβρίου... Τα καταστήματα έχουν όριο αποστολής από τις κουριερ π.χ. να δώσουν 1-2 δέματα τη μέρα κι όχι όσα θέλουν. Αποτέλεσμα αν π.χ. εσύ παράγγειλες κάτι 10 Δεκεμβρίου, η τάδε κουριερ να επιτρέπει στο κατάστημα να το παραλάβει προς αποστολή στις 20 Δεκεμβρίου.

Το τραγικό είναι ότι όπως ειπώθηκε, τα καταστήματα ούτε στα τηλ απαντάνε, ούτε σε μεηλ, ούτε μπορείς να τους βρεις. Γι αυτό και ο τρόπος είναι η μέθοδος της αντικαταβολής όπου δεν αγχώνεσαι ότι πλήρωσες κάτι και μπορεί να το παραλάβεις...2 μήνες μετά. Δεν το παραλαμβάνεις καν και γυρνάει στον αποστολέα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εκανα παραγγελια απο 07/12 και ακομα περιμενω..τηλ δεν απαντανε..ουτε email..να περιμενω να μου τα κανουν δωρο;; ναι..να δεχτώ την παραγγελία όχι

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελια απο 8/12 ειναι σε εκκρεμοτητα ενω παραγγελια 20-12 παρελαβα χθες,γνωριζοντας τον υπαλληλο στο καταστημα μου ειπε οτι υπαρχουν αυτη τη στιγμη 80χιλιαδες παραγγελιες σε εκκρεμοτητα και οτι και σημερα Κυριακη δουλευαν κανονικα(παραλαβη και παραδοση σε απομακρυσμενες περιοχες) γιαυτο υπαρχουν οι καθυστερησεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, DragonlordP είπε

Καλημέρα! Λοιπόν έκανα μία παραγγελία στις 28/12, για έναν δίσκο και μία ραμ. Και τα δύο προϊόντα τα έδειχνε διαθέσιμα. Μισό μήνα αργότερα, τα περιμένω ακόμα! Εντωμεταξύ επειδή για τον δίσκο μου ήρθε newsletter 2 ώρες μετά την παραγγελία ότι είναι σε προσφορά -10 ευρώ, προσπάθησα να επικοινωνήσω για να μου περάσουν απλά τη νέα τιμή. Πήρα τηλέφωνο, όπου είχε μήνυμα ότι λόγω φόρτου εργασίας καλύτερα να στέλνουμε μέιλ. Από τις 28/12 έχω στείλει τρία μέιλ και δεν μου απάντησαν ποτέ σε κανένα! Την περασμένη Τρίτη τελικά ξαναπήρα τηλέφωνο και μετά από μισή ώρα στην αναμονή μίλησα με υπάλληλο, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι τα προϊόντα είναι σε στοκ και μου είπε ότι θα ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα για να προωθηθεί η παραγγελία μου. Μέχρι στιγμής τίποτα! Να σημειωθεί ότι είναι για παραλαβή από κατάστημα, όχι για αποστολή στο σπίτι μου. Μέχρι πριν 1-2 χρόνια, ό,τι παράγγελνα και ήταν σε στοκ, την επόμενη μέρα ήταν εδώ. Τα τελευταία 1-2 χρόνια συνήθως έρχονταν τη μεθεπόμενη μέρα, μια χαρά. Αλλά από τις 1-2 μέρες να έχει φτάσει στις 15, και χωρίς να απαντάνε μέιλ - τι φάση; Ανοίγω το θέμα βασικά για να δω και άλλες εμπειρίες, γιατί κάποιος στις προσφορές ανέφερε για καθυστερήσεις ενός μήνα. Έχω καινούργιο pc το οποίο χρειάζομαι και δεν μπορώ να το βάλω μπροστά εδώ και μισό μήνα χωρίς τον δίσκο και τη ραμ. Θα προτιμούσα να μην τα παραγγείλω από αλλού σε αυτό το σημείο, καθώς και τα κούριερ έχουν καθυστερήσεις και αν ξεκινήσω τώρα τη διαδικασία από την αρχή θα πάει σίγουρα κι άλλο πίσω (αν το ήξερα βέβαια από την αρχή, αυτό θα είχα κάνει). Θεώρησα ότι το e-shop έχοντας δικό του δίκτυο διανομής δεν θα επηρεαζόταν τόσο όσο τα κούριερ. Τι γίνεται, βαράνε διάλυση; Εσάς σε πόσο καιρό σας ήρθαν οι παραγγελίες το τελευταίο διάστημα;

 

Άμεσα διαθέσιμα προϊόντα και μου τα έστειλαν μετά από 5 μέρα για να πάει σε κατάστημα παραλαβής Γαλατσίου...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.