babisskg Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, DVaderLa είπε Κύριε Μπάμπη, αν κάτι σ' ευχαριστεί, δε χρειάζεται επιπλέον αιτιολόγηση. Καλοκλίκωτη! Ευχαριστώ πολύ , πρόκειται ξεκάθαρα για περίπτωση " Γεροντοερωτισμού " ......... 🤣🤣🤣 ........ στην οποία θα υποκύψω φυσικά ....... και το έχω κάνει ήδη ...... stay tuned ........ η συγκεκριμένη είναι από τις πρώην ......... 🤣🤣🤣 .......
Dr_73 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 5 ώρες πριν, babisskg είπε φυσικά είναι σε πλάνο μία K - 1 ......... κάποια στιγμή χρονικά ..... μπορεί όμως να γίνει και K - 3 ....... Να το ξαναγράψω ; Αν αυτή τη στιγμή θέλει κάποιος να ξεκινήσει να φτιάχνει 1)σετ με crop dslr , παίρνει pentax k3 2)full frame dslr , παίρνει pentax k1 . Οι φακοί δεν βρίσκονται εύκολα, ούτε φθηνά, αλλά είναι κορυφαίοι και σε συνδιασμό με την σταθεροποίηση στον αισθητήρα, ανεβαίνουν ακόμη πιο πολύ. Και βάβαια παίρνει κανείς μόνο pentax φακούς , ενώ κοιτάει και τους παλιούς της εταιρείας,τόσο af εποχής φιλμ όσο και manual ! 3
babisskg Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Dr_73 είπε Να το ξαναγράψω ; Αν αυτή τη στιγμή θέλει κάποιος να ξεκινήσει να φτιάχνει 1)σετ με crop dslr , παίρνει pentax k3 2)full frame dslr , παίρνει pentax k1 . Οι φακοί δεν βρίσκονται εύκολα, ούτε φθηνά, αλλά είναι κορυφαίοι και σε συνδιασμό με την σταθεροποίηση στον αισθητήρα, ανεβαίνουν ακόμη πιο πολύ. Και βάβαια παίρνει κανείς μόνο pentax φακούς , ενώ κοιτάει και τους παλιούς της εταιρείας,τόσο af εποχής φιλμ όσο και manual ! Εσείς οι νέοι βιάζεστε πάντα ........ μιά κουβέντα είπα ...... 🤣🤣🤣 ...... θα δούμε ......
pifilos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Τίποτα το ιδιαίτερο απλώς έκαναν γύρισμα κάποιοι για ταινία μικρού μήκους μάλλον και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αυτή η μουνταμάρα που κατά τη δύση χάθηκε κάπως. 9
GQPhDFBI Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, pifilos είπε Τίποτα το ιδιαίτερο απλώς έκαναν γύρισμα κάποιοι για ταινία μικρού μήκους μάλλον και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αυτή η μουνταμάρα που κατά τη δύση χάθηκε κάπως. Μου έδωσες την ευκαιρία να σχολιάσω κάτι σχετικά με τον κανόνα των τρίτων. Πολύ σωστά έχεις χωρίσει την φωτογραφία οριζόντια σε 3 σημεία και έχεις τοποθετήσει τον ορίζοντα στο άνω 1/3 καθώς και το θέμα σου, κάτω δεξιά στο σημείο που τέμνονται οι γραμμές. Έχεις δημιουργήσει πολύ μεγάλο αρνητικό χώρο με 3 διαφορετικές υφές αέρα, νερό, πέτρες που δεν συνδέονται κάπως μεταξύ τους και κάνουν το θέμα σου πολύ αδύναμο. Πιστεύω εάν περίμενες να προχωρήσει και άλλο, θα είχες το παρακάτω κάδρο. Θα είχες ενώσει όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας αρμονικά, να συνδέσεις δηλαδή, έδαφος και αέρα και να αφήσεις το μάτι ελεύθερα να κλείσει το σάρωμα της φωτογραφίας κοιτώντας δεξιά τον αρνητικό χώρο της θάλασσας, το φλουταρισμένο έδαφος και να γυρίσει πάλι στο θέμα. (αναγκαστικά θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο χαμηλά για να καταφέρεις να βάλεις το θέμα ανάμεσα στους 2 ορίζοντες εγώ απλά το μεγάλωσα λίγο για να γίνω κατανοητός) 2
pifilos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GQPhDFBI είπε Έχεις δημιουργήσει πολύ μεγάλο αρνητικό χώρο με 3 διαφορετικές υφές αέρα, νερό, πέτρες που δεν συνδέονται κάπως μεταξύ τους και κάνουν το θέμα σου πολύ αδύναμο. Πιστεύω εάν περίμενες να προχωρήσει και άλλο, θα είχες το παρακάτω κάδρο. Θα είχες ενώσει όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας αρμονικά, να συνδέσεις δηλαδή, έδαφος και αέρα και να αφήσεις το μάτι ελεύθερα να κλείσει το σάρωμα της φωτογραφίας κοιτώντας δεξιά τον αρνητικό χώρο της θάλασσας, το φλουταρισμένο έδαφος και να γυρίσει πάλι στο θέμα. (αναγκαστικά θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο χαμηλά για να καταφέρεις να βάλεις το θέμα ανάμεσα στους 2 ορίζοντες εγώ απλά το μεγάλωσα λίγο για να γίνω κατανοητός) Δε διαφωνώ απαραίτητα και έχω και μια παρόμοια καθώς προχωρούσε, ωστόσο δε μου άρεσε/αρέσει γενικότερα να υπάρχει αρνητικός χώρος από τη μεριά που έρχεται ή κοιτάζει το άτομο. Αλλά αυτό είναι υποκειμενικό φυσικά. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2022 από pifilos 1
babisskg Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, GQPhDFBI είπε Μου έδωσες την ευκαιρία να σχολιάσω κάτι σχετικά με τον κανόνα των τρίτων. Πολύ σωστά έχεις χωρίσει την φωτογραφία οριζόντια σε 3 σημεία και έχεις τοποθετήσει τον ορίζοντα στο άνω 1/3 καθώς και το θέμα σου, κάτω δεξιά στο σημείο που τέμνονται οι γραμμές. Έχεις δημιουργήσει πολύ μεγάλο αρνητικό χώρο με 3 διαφορετικές υφές αέρα, νερό, πέτρες που δεν συνδέονται κάπως μεταξύ τους και κάνουν το θέμα σου πολύ αδύναμο. Πιστεύω εάν περίμενες να προχωρήσει και άλλο, θα είχες το παρακάτω κάδρο. Θα είχες ενώσει όλα τα στοιχεία της φωτογραφίας αρμονικά, να συνδέσεις δηλαδή, έδαφος και αέρα και να αφήσεις το μάτι ελεύθερα να κλείσει το σάρωμα της φωτογραφίας κοιτώντας δεξιά τον αρνητικό χώρο της θάλασσας, το φλουταρισμένο έδαφος και να γυρίσει πάλι στο θέμα. (αναγκαστικά θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο χαμηλά για να καταφέρεις να βάλεις το θέμα ανάμεσα στους 2 ορίζοντες εγώ απλά το μεγάλωσα λίγο για να γίνω κατανοητός) Ερώτηση σχετικά με την είσοδο η την παρουσία τέλος πάντων ανθρώπου στο κάδρο . Θέλω να μάθω για τον συσχετισμό της θέσης του , αν πρέπει να έρχεται από αριστερά η δεξιά εφόσον κινείται , ποιά είναι η θέση του αν στέκεται και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να ειπωθεί ώστε να έχω κι' εγώ σαφή εικόνα για την μεθοδολογία .
akatel Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) E-M5 MIII 14-42mm EZ ο κιτ φακός. 42mm 1/50 s f 8.0 Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2022 από akatel 5
Dr_73 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Όσο κι αν λέμε, ότι με την επεξεργασία πλέον κάνουμε τα πάντα, δεν μου φεύγει τελείως η πεποίθηση , ότι για μαυρόασπρο , έχω καλύτερο αποτέλεσμα , αν βιδώσω μπροστά στο φακό χρωματιστό φίλτρο , όπως τον καιρό των φιλμ . Ίσως σπάνια το κάνω πλέον , τις περισσότερες φορές όταν θέλω να κάνω μαυρόασπρη , την φτιάχνω με επεξεργασία από έγχρωμη, αλλά όταν έχω κάνει τον κόπο να βιδώσω το φίλτρο , μου αρέσει πιο πολύ ! Ένα παράδειγμα , που η φωτογραφία βγήκε με βιδωμένο το κόκκινο , από το παρακάτω σετ Το αποτέλεσμα. 3
babisskg Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 7 λεπτά πριν, Dr_73 είπε Όσο κι αν λέμε, ότι με την επεξεργασία πλέον κάνουμε τα πάντα, δεν μου φεύγει τελείως η πεποίθηση , ότι για μαυρόασπρο , έχω καλύτερο αποτέλεσμα , αν βιδώσω μπροστά στο φακό χρωματιστό φίλτρο , όπως τον καιρό των φιλμ . Ίσως σπάνια το κάνω πλέον , τις περισσότερες φορές όταν θέλω να κάνω μαυρόασπρη , την φτιάχνω με επεξεργασία από έγχρωμη, αλλά όταν έχω κάνει τον κόπο να βιδώσω το φίλτρο , μου αρέσει πιο πολύ ! Ένα παράδειγμα , που η φωτογραφία βγήκε με βιδωμένο το κόκκινο , από το παρακάτω σετ Το αποτέλεσμα. Αυτό θα το δοκιμάσω κι' εγώ , έχω ένα κόκκινο της Tiffen . 1
GQPhDFBI Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 10 ώρες πριν, babisskg είπε Ερώτηση σχετικά με την είσοδο η την παρουσία τέλος πάντων ανθρώπου στο κάδρο . Θέλω να μάθω για τον συσχετισμό της θέσης του , αν πρέπει να έρχεται από αριστερά η δεξιά εφόσον κινείται , ποιά είναι η θέση του αν στέκεται και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να ειπωθεί ώστε να έχω κι' εγώ σαφή εικόνα για την μεθοδολογία . Δεν υπάρχει κάτι που είναι "σωστό" και κάτι που είναι "λάθος", όλα έχουν να κάνουν με το τι υπάρχει στο κάδρο και με την εικόνα που θέλεις να περάσεις.. αν θες να προκαλέσεις σύγχυση θα σπάσεις τους κανόνες, αν όχι θα προσπαθήσεις να τα δέσεις όλα αρμονικά. Συγκεκριμένα μιας και η κουβέντα ξεκίνησε από το σχολιασμό μου στην φωτογραφία του @pifilos , παρόλο που μας αναφέρει πως ο λόγος που τράβηξε τη φωτογραφία είναι να μας δείξει τη "μουντάδα" εκείνης της μέρας, ο συνδυασμός του απαλού φωτισμού (η φωτογραφία δεν έχει ιδιαίτερη αντίθεση τονικά) και η αμφίεση της γυναίκας (δεν είναι φυσιολογική εικόνα σε μία παραλία να δεις μια γυναίκα με φούστα να κρατάει πλαστική σακούλα κλπ ) με έκανε αμέσως να νίωσω πως η φωτογραφία τραβήχτηκε για την γυναίκα και πως εκείνη είναι το κύριο στοιχείο. Όπως εξήγησα παραπάνω, κατά τη δική μου άποψη/ματιά το θέμα στο συγκεκριμένο κάδρο "χάνεται" και για αυτό πρότεινα μία διαφορετική προσσέγιση στο κάδρο. 1 1
CONAN_ Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 13 ώρες πριν, Dr_73 είπε Όσο κι αν λέμε, ότι με την επεξεργασία πλέον κάνουμε τα πάντα, δεν μου φεύγει τελείως η πεποίθηση , ότι για μαυρόασπρο , έχω καλύτερο αποτέλεσμα , αν βιδώσω μπροστά στο φακό χρωματιστό φίλτρο , όπως τον καιρό των φιλμ . Ίσως σπάνια το κάνω πλέον , τις περισσότερες φορές όταν θέλω να κάνω μαυρόασπρη , την φτιάχνω με επεξεργασία από έγχρωμη, αλλά όταν έχω κάνει τον κόπο να βιδώσω το φίλτρο , μου αρέσει πιο πολύ ! Ένα παράδειγμα , που η φωτογραφία βγήκε με βιδωμένο το κόκκινο , από το παρακάτω σετ Το αποτέλεσμα. Δηλαδη για να καταλάβουμε και εμείς οι νέοπες... Βαζεις το φιλτρο μπροστά, τραβας μια φωτό φουλ στα κόκκινα και μετα την κάνεις ασπρομαύρη ; Τι κερδιζεις με αυτην την τεχνικη;
GQPhDFBI Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 12 λεπτά πριν, CONAN_ είπε Δηλαδη για να καταλάβουμε και εμείς οι νέοπες... Βαζεις το φιλτρο μπροστά, τραβας μια φωτό φουλ στα κόκκινα και μετα την κάνεις ασπρομαύρη ; Τι κερδιζεις με αυτην την τεχνικη; Εάν διαβάσεις το παρακάτω και έχεις κάποια έξτρα απορία εδώ είμαστε. https://thedarkroom.com/color-filters-with-bw-film/ Για τη χρήση τους σε ψηφιακή μηχανή θα πω ότι είναι περιττά, καθώς μπορείς πλέον με Luminocity/Color Masks να πάρεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα (απλά θα χρειαστείς λίγο περισσότερο χρόνο). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα