Προς το περιεχόμενο

Η ματιά του φωτογράφου .........


babisskg
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από costas_,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, NickSyk είπε

..κόκκινα βράχια...120_5068.thumb.jpg.318d83f128aca078c812248386432d47.jpg

Πολύ ωραία φωτογραφία, ένα παράδειγμα του πώς μπορεί να παραβιαστεί ο κανόνας των τρίτων χωρίς πρόβλημα. Κάτι με ενοχλεί όμως, σαν τα βράχια να είναι oversharpened. Ίσως είναι ιδέα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Πολύ ωραία φωτογραφία, ένα παράδειγμα του πώς μπορεί να παραβιαστεί ο κανόνας των τρίτων χωρίς πρόβλημα. Κάτι με ενοχλεί όμως, σαν τα βράχια να είναι oversharpened. Ίσως είναι ιδέα μου.

       Όπως και ναχει , εμένα μου λύθηκε η απορία ποιά είναι αυτά τα βράχια που έβλεπα από το βαπόρι , φεύγοντας από Ραφήνα . Εκτός και έπεσα τελείως έξω στην τοποθεσία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.

58 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Πολύ ωραία φωτογραφία, ένα παράδειγμα του πώς μπορεί να παραβιαστεί ο κανόνας των τρίτων χωρίς πρόβλημα. Κάτι με ενοχλεί όμως, σαν τα βράχια να είναι oversharpened. Ίσως είναι ιδέα μου.

 

32 λεπτά πριν, babisskg είπε

       Όπως και ναχει , εμένα μου λύθηκε η απορία ποιά είναι αυτά τα βράχια που έβλεπα από το βαπόρι , φεύγοντας από Ραφήνα . Εκτός και έπεσα τελείως έξω στην τοποθεσία .

..καλησπέρα σε όλους, και ευχαριστώ..  στην περιοχή εκεί έχω πάει κι άλλες φορές, αλλά εχθές μου έκανε κι εμένα εντύπωση ο κορεσμός και η ένταση  των χρωμάτων στα βράχια , όχι μόνο σ΄' αυτά εκεί αλλά και σε άλλα  σκουρόχρωμα..   φυσούσε δυνατός βοριάς πού έφερνε τις - πολλές - σταγόνες της θάλασσας στα βράχια , κάνοντας τα να γυαλίζουν,  ενώ ταυτόχρονα με δυσκολία κρατούσα σταθερή την μηχανή.. ( εδώ έχω ταχύτητα 1/320 με iso 200 και διάφραγμα 7.1 και το τρίποδο στο σπίτι..) σε βέλτιστο jpg , αυτόματη ισοροπία λευκού, κανονικό contrast και κορεσμό,  ούτε υπερέκθεση  και χωρίς επεξεργασία μετά.   ίσως επηρέασε λίγο η ρύθμιση του picture control  στο ''ζωντανό'' χρώμα , αλλά και τα μάτια μου το ίδιο έβλεπαν..

.. για την σύνθεση,  δοκίμασα και τον κανόνα των τρίτων με ένα  μικρό εικοναστάσι στα αριστερά, αλλά ''υποχωρούσε'' το κυρίως θέμα..

..έχετε δίκιο  κύριε Μπάμπη για την τοποθεσία, ..κι αν σας βγάλει καμιά φορά ο δρόμος , κερνάμε καφεδάκι στο λιμάνι..

Υ. Γ. .. γενικά , θα ήθελα κάποιες φορές  να είχα ταυτόχρονα και μια crop nikon - με τον ίδιο φακό -  για να έβλεπα πως αποδίδεται το ίδιο θέμα (με τις ίδιες ρυθμίσεις) σε κάθε αισθητήρα ξεχωριστά.. εδώ είναι η ff nikon d610 με τον 24 - 120 f4. fx.

120_5050.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NickSyk είπε

.

 

..καλησπέρα σε όλους, και ευχαριστώ..  στην περιοχή εκεί έχω πάει κι άλλες φορές, αλλά εχθές μου έκανε κι εμένα εντύπωση ο κορεσμός και η ένταση  των χρωμάτων στα βράχια , όχι μόνο σ΄' αυτά εκεί αλλά και σε άλλα  σκουρόχρωμα..   φυσούσε δυνατός βοριάς πού έφερνε τις - πολλές - σταγόνες της θάλασσας στα βράχια , κάνοντας τα να γυαλίζουν,  ενώ ταυτόχρονα με δυσκολία κρατούσα σταθερή την μηχανή.. ( εδώ έχω ταχύτητα 1/320 με iso 200 και διάφραγμα 7.1 και το τρίποδο στο σπίτι..) σε βέλτιστο jpg , αυτόματη ισοροπία λευκού, κανονικό contrast και κορεσμό,  ούτε υπερέκθεση  και χωρίς επεξεργασία μετά.   ίσως επηρέασε λίγο η ρύθμιση του picture control  στο ''ζωντανό'' χρώμα , αλλά και τα μάτια μου το ίδιο έβλεπαν..

.. για την σύνθεση,  δοκίμασα και τον κανόνα των τρίτων με ένα  μικρό εικοναστάσι στα αριστερά, αλλά ''υποχωρούσε'' το κυρίως θέμα..

..έχετε δίκιο  κύριε Μπάμπη για την τοποθεσία, ..κι αν σας βγάλει καμιά φορά ο δρόμος , κερνάμε καφεδάκι στο λιμάνι..

Υ. Γ. .. γενικά , θα ήθελα κάποιες φορές  να είχα ταυτόχρονα και μια crop nikon - με τον ίδιο φακό -  για να έβλεπα πως αποδίδεται το ίδιο θέμα (με τις ίδιες ρυθμίσεις) σε κάθε αισθητήρα ξεχωριστά.. εδώ είναι η ff nikon d610 με τον 24 - 120 f4. fx.

120_5050.jpg

      Ευχαριστώ για την πρόσκληση , ισχύει το ίδιο σαφώς αν βρεθείτε προς Θεσσαλονίκη , όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν . 

      Δεν νομίζω πως έχει να κάνει τόσο με το crop , θα δώσω σύντομα δείγματα μεταξύ της D610 και της D1 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

    Η εικόνα παρατίθεται προκειμένου να διατηρηθούν οι ζωοφιλικές ισορροπίες , αφού διαπιστώθηκε πως οι γατόφιλοι έχουν υπερθεματίσει ......... και ακόμη δεν μπήκαμε και στην φουλ αναπαραγωγική σεζόν ........... 🤣🤣🤣 ........

   Επίσης , σας ενημερώνω πως είμαι σε αναζήτηση ενός Μαλτίζ , κατά προτίμηση αρσενικού , δεν προτιθεμαι να δώσω χρήματα , για λόγους αρχής , ευχαρίστως να καλύψω την μεταφορά του προς Θεσσαλονίκη , εφόσον χρειαστεί . Δεν είναι απαραίτητο να είναι νεογέννητο , έως και 2 ετών δεν υπάρχει θέμα .

  Υπέκυψα σε ανώτερες δυνάμεις , είμαι γνώστης των επακόλουθων , το έχω ξανακάνει αρκετές φορές .

  Εφόσον έχετε κάτι υπόψιν σας , μην διστασετε να επικοινωνήσετε μαζί μου , ευχαριστώ .

sketch-1615579112377.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.. καλησπέρα....το εντελώς ουδέτερο φόντο ωφείλεται σε μια ξαφνική μπόρα στο βάθος του ορίζοντα,  που δημιούργησε ομίχλη και φαινόταν ότι θα φτάσει έως εμένα  στο  σημείο λήψης για να αποτυπωθεί ... αλλά δεν.... ο ζωοδότης ήλιος δεν το επέτρεψε αυτό....

DSC_4424.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..καλημέρα σε όλους..  πρωινή ώρα σήμερα,  πολύ ομίχλη χωρίς ήλιο,  και άπνοια..  οπότε χαμηλή αρχική ανάλυση και ελάχιστο contrast .. αλλά μου άρεσε..  επίσης είναι χωρίς επεξεργασία.. 

120_5115.jpg.6766f4acb8a4545e1d734205f2a7c501.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NickSyk είπε

..καλημέρα σε όλους..  πρωινή ώρα σήμερα,  πολύ ομίχλη χωρίς ήλιο,  και άπνοια..  οπότε χαμηλή αρχική ανάλυση και ελάχιστο contrast .. αλλά μου άρεσε..  επίσης είναι χωρίς επεξεργασία.. 

120_5115.jpg.6766f4acb8a4545e1d734205f2a7c501.jpg

     Έτσι πρέπει για μένα ........ χωρίς αναισθητικό ........ η τουλάχιστον η πρωτότυπη και στην συνέχεια και μία ακόμη , με μουστάρδα , κέτσαπ , κρεμμύδια κλπ .......... διότι από την πολύ επεξεργασία κανείς δεν βγάζει άκρη πλέον γύρω από μία εικόνα . Πρόσφατα παραδείγματα , μία δουλειά κάποιου , όχι εδώ μέσα , αξιέπαινη κατά τ' άλλα , υποψήφια για βράβευση και καλά γίνεται , δε λέω ......... όμως το επεξεργαστικό της υπόθεσης βγάζει μάτι ασύστολα πια . 

  Ούτε με θαύμα δεν θα τραβούσε τέτοια εικόνα με τη μία .

  Είναι γνωστές οι θέσεις μου , έχω εξηγήσει πως δεν είμαι αρνητής της διαδικασίας , αρκεί να μην ξεπερνάει κάποια όρια .

    Ορίστε , μία άνευ αναισθητικό και η ίδια με λίγες επεμβάσεις , λίγο η φωτεινότητα , η αντίθεση , τα λευκά , οι σκιές , τα μαύρα ........ χωρίς ίσιωμα ......... μάλιστα ούτε εγώ δεν μπορώ ακόμη και τώρα που μιλάμε να ξεχωρίσω την γνήσια .

sketch-1615711055985.jpg

sketch-1615711048788.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

     Έτσι πρέπει για μένα ........ χωρίς αναισθητικό ........ η τουλάχιστον η πρωτότυπη και στην συνέχεια και μία ακόμη , με μουστάρδα , κέτσαπ , κρεμμύδια κλπ .......... διότι από την πολύ επεξεργασία κανείς δεν βγάζει άκρη πλέον γύρω από μία εικόνα . Πρόσφατα παραδείγματα , μία δουλειά κάποιου , όχι εδώ μέσα , αξιέπαινη κατά τ' άλλα , υποψήφια για βράβευση και καλά γίνεται , δε λέω ......... όμως το επεξεργαστικό της υπόθεσης βγάζει μάτι ασύστολα πια . 

  Ούτε με θαύμα δεν θα τραβούσε τέτοια εικόνα με τη μία .

  Είναι γνωστές οι θέσεις μου , έχω εξηγήσει πως δεν είμαι αρνητής της διαδικασίας , αρκεί να μην ξεπερνάει κάποια όρια .

    Ορίστε , μία άνευ αναισθητικό και η ίδια με λίγες επεμβάσεις , λίγο η φωτεινότητα , η αντίθεση , τα λευκά , οι σκιές , τα μαύρα ........ χωρίς ίσιωμα ......... μάλιστα ούτε εγώ δεν μπορώ ακόμη και τώρα που μιλάμε να ξεχωρίσω την γνήσια .

sketch-1615711055985.jpg

sketch-1615711048788.jpg

.. θα συμφωνήσω προσωπικά μαζί σου πλήρως κύριε Μπάμπη.. τα βασικά και μέχρι εκεί... ύστερα αρχίζει και αλλοιώνεται  αυτό πού κάνει κάποιον να σηκώσει την μηχανή του, για να κλείσει σε ένα κάδρο  αυτό πού του έκανε κλικ..  βέβαια , το  μέχρι πού - και αν - θα επεξεργαστεί κάποιος μια εικόνα είναι ανεξάντλητο θέμα συζήτησης, και τα όρια -  όπως και οι δυνατότητες  τεχνικά -  που θέτει και έχει  ο καθένας μας δεν χωράνε σε μέτρο, ούτε μπορεί να τεθεί όριο σε αυτό  (μιλάω πάντα για ερασιτέχνες) ή στην αισθητική  πού θέλει να εμφανίσει  σαν τελική εικόνα  ο κάθε ένας από εμάς.. Ο επαγγελματίας είναι άλλο θέμα..

120_5114.jpg.4d4cadae6fe07940487028971a807c76.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NickSyk είπε

.. θα συμφωνήσω προσωπικά μαζί σου πλήρως κύριε Μπάμπη.. τα βασικά και μέχρι εκεί... ύστερα αρχίζει και αλλοιώνεται  αυτό πού κάνει κάποιον να σηκώσει την μηχανή του, για να κλείσει σε ένα κάδρο  αυτό πού του έκανε κλικ..  βέβαια , το  μέχρι πού - και αν - θα επεξεργαστεί κάποιος μια εικόνα είναι ανεξάντλητο θέμα συζήτησης, και τα όρια -  όπως και οι δυνατότητες  τεχνικά -  που θέτει και έχει  ο καθένας μας δεν χωράνε σε μέτρο, ούτε μπορεί να τεθεί όριο σε αυτό  (μιλάω πάντα για ερασιτέχνες) ή στην αισθητική  πού θέλει να εμφανίσει  σαν τελική εικόνα  ο κάθε ένας από εμάς.. Ο επαγγελματίας είναι άλλο θέμα..

120_5114.jpg.4d4cadae6fe07940487028971a807c76.jpg

      Πρέπει να ξαναδηλώσω πως δεν αρνούμαι την διαδικασία , είναι φανερό πως είναι δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ του τι έκριναν εγώ απαραίτητο σαν επέμβαση και τι μπορεί να βρουν οι άλλοι ενδιαφέρον . Μια καθαρή εξαρχής εικόνα , , μπορεί να συγκεντρώσει ενδιαφέρον αλλά και σχόλια . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...