Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και Καλη Χρόνια

Εχω στείλει στο Service της MLS - πάντα με το καθορισμενο απόπο τη εταιρεία τρόπο - ενα tablet προς επισκευή.

Πέραν του γεγονότος οτι η συσκευή επιστρέφει για δεύτερη φορα στο service για τον ιδιο λόγο, το πρόβλημα έγκειται στο οτι η αποστολή ρης συσκευής έγινε το Σεπτέμβριο. 

Έχει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα; Η εταιρεία υπάρχει; Ξέρετε που πρέπει (αρχές) να κάνω τα παράπονα μου.

Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο.

Επεξ/σία από jon_pallis
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jon_pallis είπε

Καλησπέρα και Καλη Χρόνια

Εχω στείλει στο Service της MLS - πάντα με το καθορισμενο απόπο τη εταιρεία τρόπο - ενα tablet προς επισκευή.

Πέραν του γεγονότος οτι η συσκευή επιστρέφει για δεύτερη φορα στο service για τον ιδιο λόγο, το πρόβλημα έγκειται στο οτι η αποστολή ρης συσκευής έγινε το Σεπτέμβριο. 

Έχει κανένας άλλος αντίστοιχο πρόβλημα; Η εταιρεία υπάρχει; Ξέρετε που πρέπει (αρχές) να κάνω τα παράπονα μου.

Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο.

Από Σεπτέμβριο περιμένεις να παραλάβεις ή τότε στάλθηκε για τεχνικό έλεγχο?

Έχεις μιλήσει μαζί τους?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kormos είπε

Από Σεπτέμβριο περιμένεις να παραλάβεις ή τότε στάλθηκε για τεχνικό έλεγχο?

Έχεις μιλήσει μαζί τους?

Στάλθηκε το Σεπτέμβριο. Σε email δεν απαντούν. Το ίδιο ισχύει και στο τηλέφωνο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jon_pallis είπε

Στάλθηκε το Σεπτέμβριο. Σε email δεν απαντούν. Το ίδιο ισχύει και στο τηλέφωνο.

Η αλήθεια είναι πως το διάστημα ξεπερνάει τις προβλεπόμενες 30 εργάσιμες ημέρες....

Στη θέση σου θα έκανα μια τελευταία ενέργεια με τα social αν έχουν και στη συνέχεια >> http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...