Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Εγγυήσεις οθονών και Ευρωπαικός νόμος για ελλαττωματικά προιοντα


pogchamp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, pogchamp είπε

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

Ακόμα και σε αυτό, από το Υπουργείο, παντού την ευθύνη λέει την έχει ο πωλητής. Ούτε ο αγοραστής, ούτε εισαγωγέας, ούτε ο κατασκευαστής. Γενικά μάθανε μου φαίνεται εδώ να γράφει ο καθένας την δική του νομοθεσία.

Δεν σου είπα ότι την ευθύνη δεν την έχει ο πωλητής. Έχει όμως την ευθύνη για ελαττωματικό προϊόν. Η ίδια η ευρωπαϊκή νομοθεσία σου λέει ότι ο κατασκευαστής μπορεί να προσθέσει και άλλους όρους στην εμπορική του εγγύηση. Μία οθόνη που συμμορφώνεται με το πρότυπο που παρέθεσα πιο πάνω, δεν είναι ελαττωματική. Φυσικά ο κατασκευαστής μπορεί αν θέλει στην εμπορική του εγγύηση να προβλέψει αντικατάσταση. Εν τούτοις αυτό δεν αφορά τον πωλητή. Στο ίδιο σου το link γράφει

Αναφορά σε κείμενο

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης

Εν προκειμένω παρέχεται από τον παραγωγό = Gigabyte

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 37
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν αγοράζουμε απ όπου να ναι, αυτά γίνονται. Στη σελίδα του εμπόρου τι αναφέρει; Εγγύηση εμπόρου η αντιπροσωπείας; Είναι υποχρεωμένος να κινήσει αυτός τις διαδικασίες και όχι εσύ. Επίσης αν κάνει πάνω

DOA έχεις τις πρώτες 10 ημέρες μετά πας με την διαδικασία του RMA και περιμένεις. Το 2-3 μήνες που λες είναι υπερβολικό , επίσης τσέκαρε μήπως υπάρχει πανευρωπαική εγγύηση και ελληνικό επισκ

Να αγοράζεις μάρκες που έχουν επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα , p.x. LG , SAMSUNG etc

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Δεν σου είπα ότι την ευθύνη δεν την έχει ο πωλητής.

Δεν είπα ότι είπες κάτι τέτοιο. Ωστόσο ποιος ορίζει αν είναι ελαττωματικό ή όχι εν τέλει? Δεν υπάρχει σαφής ορισμός πουθενά. Είναι λογικό ο κατασκευαστής να δίνει ότι tolerance θέλει? Από την άλλη πουθενά δεν λέει το class σύμφωνα με το ISO. 

Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι το Mr Cheap με βάζει να κάνω εγώ το RMA ώστε αν κρατήσει πάνω από 15 μέρες να μην είναι υποχρεωμένος να δώσει προσωρινή αντικατάσταση. Επίσης είμαι 100% σίγουρος ότι και να μην άναβε, θα σου έλεγε εμπορική εγγύηση πάλι κάνε RMA.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, pogchamp είπε

Επίσης μια που παρέθεσες αυτό. "otherwise called dark dots (pixels that light up abnormally on other color background are also called dark dots)."

Εμένα το 1 από τα 3 είναι γαλάζιο σε μαύρο φόντο. Τα άλλα 2 είναι σε μαύρο μαύρα, σε άσπρο/γκρι γαλάζια, σε κόκκινο μπλε σκούρα... Με την λογική τους παρόλο που δεν είναι νεκρά, τα λένε dark dots? 

δεν σε ενδιαφέρει αν είναι κάτω του χρόνου καθώς έχεις ήδη 1

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

δεν σε ενδιαφέρει αν είναι κάτω του χρόνου καθώς έχεις ήδη 1

Ναι το καταλαβα, απλά απορώ, δλδ έχεις κολλημένα bright δλδ, φαίνονται γαλάζια στο λευκό, και επειδή στο μαύρο γίνεται το θαύμα και δεν ξέρω γιατί είναι μαύρα εκεί, θεωρούνται dark dots? LUL. 

Έχεις κάνει ποτέ RMA gigabyte? Aorus εν προκειμένω... Να φανταστώ standard shipping, και με τον COVID-19 εκεί θα έχει ακόμα μεγαλύτερη πλάκα πόσο θα πάρει. Η πλάκα είναι ο Mr Cheap με λέει, κάνε το, υπάρχει πιθανότητα να στην κάνουν exchange :D ... Τι ψεύτης ρε φίλε !!! Μάλλον δεν θέλει να κάνει αυτός το RMA και να υποχρεωθεί στις 15 μέρες να παρέχει λύση... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Ναι το καταλαβα, απλά απορώ, δλδ έχεις κολλημένα bright δλδ, φαίνονται γαλάζια στο λευκό, και επειδή στο μαύρο γίνεται το θαύμα και δεν ξέρω γιατί είναι μαύρα εκεί, θεωρούνται dark dots? LUL. 

Έχεις κάνει ποτέ RMA gigabyte? Aorus εν προκειμένω... Να φανταστώ standard shipping, και με τον COVID-19 εκεί θα έχει ακόμα μεγαλύτερη πλάκα πόσο θα πάρει. Η πλάκα είναι ο Mr Cheap με λέει, κάνε το, υπάρχει πιθανότητα να στην κάνουν exchange :D ... Τι ψεύτης ρε φίλε !!! Μάλλον δεν θέλει να κάνει αυτός το RMA και να υποχρεωθεί στις 15 μέρες να παρέχει λύση... 

επικοινώνησες με gigabyte? μπορεί να έχεις cross rma. δλδ πρώτα σου έρχεται και μετά την στέλνεις

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

επικοινώνησες με gigabyte? μπορεί να έχεις cross rma. δλδ πρώτα σου έρχεται και μετά την στέλνεις

AORUS | Enthusiasts' Choice for PC gaming and esports | AORUS

Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο από εδώ, αλλά έστειλα στο email Ολλανδία που έχουν που υποτίθεται εξυπηρετεί Ελλάδα να ρωτήσω.

Capture.PNG

Επεξ/σία από pogchamp
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 11/1/2021 στις 6:56 ΜΜ, jgeorgiou είπε

Να αγοράζεις μάρκες που έχουν επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα , p.x. LG , SAMSUNG etc

Σε αυτό που λες, διάβασα κάποια πράγματα. Πχ το eshop εκανε παραεισαγωγή LG, και η LG Hellas του έλεγε απευθύνσου με την LG άλλης χώρας. Είναι ακόμα αυτό πρόβλημα ή άλλαξε τίποτα? Είσαι καλλημένος τελικά ή όχι?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, pogchamp είπε

Δεν είπα ότι είπες κάτι τέτοιο. Ωστόσο ποιος ορίζει αν είναι ελαττωματικό ή όχι εν τέλει? Δεν υπάρχει σαφής ορισμός πουθενά. Είναι λογικό ο κατασκευαστής να δίνει ότι tolerance θέλει? Από την άλλη πουθενά δεν λέει το class σύμφωνα με το ISO. 

Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι το Mr Cheap με βάζει να κάνω εγώ το RMA ώστε αν κρατήσει πάνω από 15 μέρες να μην είναι υποχρεωμένος να δώσει προσωρινή αντικατάσταση. Επίσης είμαι 100% σίγουρος ότι και να μην άναβε, θα σου έλεγε εμπορική εγγύηση πάλι κάνε RMA.

Αν υπάρχει πρότυπο, το tolerance είναι το tolerance του προτύπου. Κατά την άποψή μου, θα έπρεπε τουλάχιστον το φυλλάδιο προδιαγραφών να αναγράφει και το class.  Αν ο ορισμός του ελαττωματικού δεν είναι σαφής, μπορείς να ρωτήσεις γραμματεία καταναλωτή κ.λπ. Ως προς το "ό,τι tolerance θέλει", εκεί πάμε στην εμπορική εγγύηση και στην λεγόμενη "προστιθέμενη αξία" που η εμπορική εγγύηση σου δίνει, και που λειτουργεί ως κράχτης για την αγορά σου. Στην περίπτωση της Gigabyte, αυτή είναι το 0 pixel (που στο δίνει ακόμα κι αν τα panels που η ίδια αγοράζει δεν έχουν tolerance 0). Στην περίπτωση της Dell, είναι και το Next Business Day. Υπόψιν ότι σύμφωνα και με το έγγραφο που έδωσες η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική.

Στην περίπτωση που θα ήταν χαλασμένη η οθόνη, ακόμα κι αν σου έλεγε "κάνε RMA",εσύ θα του έλεγες "Όχι, φιλαράκο, υπάρχει η νομική εγγύηση, προχώρα σε αντικατάσταση". Δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να κάνεις χρήση της εμπορικής εγγύησης. 

Επεξ/σία από Orestis_G
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.