Προς το περιεχόμενο

Φορητότητα και "ψιλά" γράμματα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, σε λιγότερο από μήνα λήγει το συμβόλαιο που έχουμε στη Vodafone (24) και λέμε να πάμε σε Cosmote VDSL 50 καθώς είναι ο μόνος που δίνει διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή (παίρνω από Α/Κ), η αίτηση θα γίνει την επόμενη μέρα μετά τη λήξη του συμβολαίου, για προφανής λόγους..

Σε επίσκεψη μου στο κατάστημα ο υπάλληλος με ενημέρωσε πως αν κάνεις αίτηση στο κατάστημα δεν υπάρχουν τέλη φορητότητας και ενεργοποίησης κλπ, καμία δηλαδή παραπάνω χρέωση από αυτές που ξέρουμε, απλά κανονικά θα σου έρθει ο πρώτος λογαριασμός όσο λέει το συμβόλαιο.., στο συμβόλαιο δεν αναφέρει τέλη ενεργοποίησης/φορητότητας

Επίσης μου είπαν πως η αλλαγή θα γίνει το πολύ σε 3-4 εργάσιμες μέρες, μέχρι τότε θα έχω ίντερνετ από τη Vodafone και απλά θα υπάρξει διακοπή για λίγη ώρα (+ η τηλεφωνία μου είναι POTS, οπότε φαντάζομαι πως θα μου το γυρίσουν σε VoIP)

Ισχύουν όλα αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω;

Παίζει να γίνει καμία πατάτα να μείνω χωρίς σύνδεση μέρες;

Σε ερώτηση μου αν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο κέντρο του ΟΤΕ ήταν κάθετοι πως για να τους βγάζει να προχωρήσουν την αίτηση τότε δεν υπάρχει θέμα..

Επειδή ο διάολος έχει πολλά ποδάρια, θα ήθελα τη γνώμη σας..

Η υπάρχουσα κατάσταση με την ADSL με uptime μιας μέρας είναι η παρακάτω:

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2021-01-13 000026.jpg

Επεξ/σία από Kozanitis1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να είσαι επιφυλακτικός. Σου λένε πράγματα που δεν είναι της αρμοδιότητας τους το πότε θα γίνουν.
α) Πράγματι μπορεί να παίζει κάποια καμπάνια για τα συνεργαζόμενα δίκτυα (πχ. καταστήματα) χωρίς χρέωση τελών. Δεν το γνωρίζω όμως, αλλά μπορώ να το μάθω αν θες.
β) Η μεταφορά, ναι, συνήθως γίνεται γρήγορα (όχι αυτό το διάστημα με lockdown όμως) αλλά ο προβλεπόμενος χρόνος, που δεν σου είπε, είναι μεγαλύτερος (νομίζω 12 εργάσιμες, επίσης μπορώ να το μάθω).
γ) Το ότι τους βγάζει να προχωρήσουν την αίτηση στο siebel δεν σημαίνει ότι είναι οκ από θύρες ή έλλειψη last mile κλπ.

Καλύτερα κάνε τηλεφωνικά την αίτηση ή μίλησε πρώτα με το CC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μάθεις αν ισχύουν τα α και β, ώστε να ενημερωθούμε και οι υπόλοιποι;

Στο site βγάζει περίπου 32 ευρώ τέλος φορητότητας, ίσως και ελπίζω να ισχύει πως δε χρεώνεται στο κατάστημα..

Γενικότερα δε χτίστηκε τίποτα τα τελευταία 10-15 χρόνια, ώστε να προέκυψαν πολλές επιπλέον γραμμές, λίγο απίστευτο μου φαίνεται να μην υπάρχει ελεύθερη θέση.., όχι απίθανο βέβαια..

Έλλειψη last mile? Εννοείς στο DSLAM στο κέντρο του ΟΤΕ;

Εκεί που συνδέεται ο βρόγχος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Kozanitis1 said:

Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μάθεις αν ισχύουν τα α και β, ώστε να ενημερωθούμε και οι υπόλοιποι;

Στο site βγάζει περίπου 32 ευρώ τέλος φορητότητας, ίσως και ελπίζω να ισχύει πως δε χρεώνεται στο κατάστημα..

Γενικότερα δε χτίστηκε τίποτα τα τελευταία 10-15 χρόνια, ώστε να προέκυψαν πολλές επιπλέον γραμμές, λίγο απίστευτο μου φαίνεται να μην υπάρχει ελεύθερη θέση.., όχι απίθανο βέβαια..

Έλλειψη last mile? Εννοείς στο DSLAM στο κέντρο του ΟΤΕ;

Εκεί που συνδέεται ο βρόγχος;

Έλλειψη last mile εννοώ έλλειψη ακραίου δικτύου (χρειάζεται ενίσχυση εισαγωγής δηλαδή). Μπορεί να περιμένεις πολύ (έως και πάρα πολύ) καιρό.
Να μην σου φαίνεται απίθανο, όλα πιθανά είναι.
Θα το δω και θα σου απαντησω αύριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ

Για έλλειψη μπορώ να το μάθω καλώντας στην τεχνική υποστήριξη ή πρέπει να απευθυνθώ στο τοπικό τεχνικό τμήμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 minutes ago, Kozanitis1 said:

Σε ευχαριστώ

Για έλλειψη μπορώ να το μάθω καλώντας στην τεχνική υποστήριξη ή πρέπει να απευθυνθώ στο τοπικό τεχνικό τμήμα;

Θα φανεί αφού γίνει πρώτα η αίτηση. Όχι νωρίτερα, δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E αμα δεν εχει διαθεση δικτυου θα απορριφθει η αιτηση δε χανεις κατι. Μιλα μονο με το 13788 για να μαθεις τι ταχυτητα μπορεις να πιασεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, Kozanitis1 said:

Σε ευχαριστώ

Για έλλειψη μπορώ να το μάθω καλώντας στην τεχνική υποστήριξη ή πρέπει να απευθυνθώ στο τοπικό τεχνικό τμήμα;

Καλησπέρα, λοιπόν τα τέλη για την μεταφορά είναι πράγματι δωρεάν αυτή την στιγμή (το αναφέρω ώστε να μην δει κάποιος το μήνυμα μήνες ή κάνα χρόνο μετά και τρέχει τότε διαφορετική πολιτική). Οπότε είχε δίκιο το κατάστημα. Να έχεις υπόψη σου ότι μπορεί να εκδοθεί ο λογαριασμός πριν γίνει η αποχρέωση (ουσιαστικά γίνεται χρέωση και αποχρέωση στο σύστημα) και να δεις την χρέωση στον πρώτο λογαριασμό, η οποία αφαιρείται μετά συστημικά με ειδικό ρόλο και χωρίς δική σου παρέμβαση (συνήθως).
Όσον αφορά τον χρόνο ενεργοποίησης είναι όσο σου έγραψα και εχθές. Από 1 έως 12 εργάσιμες (ότι και να λένε στο κατάστημα).

1 hour ago, thetiesthatbind said:

E αμα δεν εχει διαθεση δικτυου θα απορριφθει η αιτηση δε χανεις κατι. Μιλα μονο με το 13788 για να μαθεις τι ταχυτητα μπορεις να πιασεις. 

Όλα σωστά όσα γράφεις αλλά το 13888 θα τον ενημερώσει για το παραπάνω και όχι το 13788. Δεν είναι καν πελάτης, δεν υπάρχει καν καρτέλα στο siebel και τα υπόλοιπα και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθεί κανένας. Θα τον κάνουν πάσα στο sales (με την ανάλογη αναμονή, που είναι μεγάλη) για να το δουν από κεί.
Διευκρίνηση (τώρα που ξαναδιάβασα το μήνυμα σου): Τα παραπάνω ισχύουν πριν κάνει την αίτηση μετάφοράς ή αν έχει κάνει αίτηση μεταφοράς αλλά για κάποιο λόγο δεν ολοκληρώθηκε. Αλλιώς μιλάει με 13788.

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, l337 είπε

Καλησπέρα, λοιπόν τα τέλη για την μεταφορά είναι πράγματι δωρεάν αυτή την στιγμή (το αναφέρω ώστε να μην δει κάποιος το μήνυμα μήνες ή κάνα χρόνο μετά και τρέχει τότε διαφορετική πολιτική). Οπότε είχε δίκιο το κατάστημα. Να έχεις υπόψη σου ότι μπορεί να εκδοθεί ο λογαριασμός πριν γίνει η αποχρέωση (ουσιαστικά γίνεται χρέωση και αποχρέωση στο σύστημα) και να δεις την χρέωση στον πρώτο λογαριασμό, η οποία αφαιρείται μετά συστημικά με ειδικό ρόλο και χωρίς δική σου παρέμβαση (συνήθως).
Όσον αφορά τον χρόνο ενεργοποίησης είναι όσο σου έγραψα και εχθές. Από 1 έως 12 εργάσιμες (ότι και να λένε στο κατάστημα).

Όλα σωστά όσα γράφεις αλλά το 13888 θα τον ενημερώσει για το παραπάνω και όχι το 13788. Δεν είναι καν πελάτης, δεν υπάρχει καν καρτέλα στο siebel και τα υπόλοιπα και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθεί κανένας. Θα τον κάνουν πάσα στο sales (με την ανάλογη αναμονή, που είναι μεγάλη) για να το δουν από κεί.
Διευκρίνηση (τώρα που ξαναδιάβασα το μήνυμα σου): Τα παραπάνω ισχύουν πριν κάνει την αίτηση μετάφοράς ή αν έχει κάνει αίτηση μεταφοράς αλλά για κάποιο λόγο δεν ολοκληρώθηκε. Αλλιώς μιλάει με 13788.

Μην έρχεσαι να γράφεις ανακρίβειες σε παρακαλώ πολύ και να προσπαθείς να "διορθώνεις" τις απαντήσεις μου. Μπορεί να χρησιμοποιήσει τηλέφωνο ΟΤΕ από γνωστό του ή να το κάνει μέσω 13888 και να ζητήσει από τις πωλήσεις να τον μεταφέρουν στην τεχνική υποστήριξη. Στο 13788 δε χρεώνεται την κλήση :)

Το 13888 δε θα τον ενημερώσει για πραγματική ταχύτητα αλλά για ονομαστική :)

:) :) :)

Μια χαρα θα ασχοληθούν μαζί του, απλά δε ξέρεις τι λες οπότε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, thetiesthatbind said:

Μην έρχεσαι να γράφεις ανακρίβειες σε παρακαλώ πολύ και να προσπαθείς να "διορθώνεις" τις απαντήσεις μου. Μπορεί να χρησιμοποιήσει τηλέφωνο ΟΤΕ από γνωστό του ή να το κάνει μέσω 13888 και να ζητήσει από τις πωλήσεις να τον μεταφέρουν στην τεχνική υποστήριξη. Στο 13788 δε χρεώνεται την κλήση :)

Το 13888 δε θα τον ενημερώσει για πραγματική ταχύτητα αλλά για ονομαστική :)

:) :) :)

Μια χαρα θα ασχοληθούν μαζί του, απλά δε ξέρεις τι λες οπότε... 

Εάν δεν είναι πελάτης και δεν μπορεί να καταγραφεί ανάλογο interaction στο siebel, τότε δεν θα κάνουν κάτι στο 13788 και θα τον κάνουν "πάσα" (transfer) στο 13888 (και όχι μόνο επειδή έτσι είναι η διαδικασία στο iCare). Έχω λόγο που επιμένω και δεν υπάρχει λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Το λήγω εδώ οπότε για μη το μπαχαλεύουμε. :)

ΥΓ: Στους μη πελάτες, το 13888 και το 13788 το ίδιο σύστημα κοιτάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, l337 είπε

Εάν δεν είναι πελάτης και δεν μπορεί να καταγραφεί ανάλογο interaction στο siebel, τότε δεν θα κάνουν κάτι στο 13788 και θα τον κάνουν "πάσα" (transfer) στο 13888 (και όχι μόνο επειδή έτσι είναι η διαδικασία στο iCare). Έχω λόγο που επιμένω και δεν υπάρχει λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Το λήγω εδώ οπότε για μη το μπαχαλεύουμε. :)

ΥΓ: Στους μη πελάτες, το 13888 και το 13788 το ίδιο σύστημα κοιτάζουν.

Ναι και εγώ σου λέω επειδή έχω εμπειρία ανάλογη με το 13788 μια χαρά με εξυπηρέτησαν και κοίταξαν μέσω γραμμής τρίτου το πόσο θεωρητικά μπορώ να πιάνω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, thetiesthatbind said:

Ναι και εγώ σου λέω επειδή έχω εμπειρία ανάλογη με το 13788 μια χαρά με εξυπηρέτησαν και κοίταξαν μέσω γραμμής τρίτου το πόσο θεωρητικά μπορώ να πιάνω :)

Πάσο, σε πιστεύω έτσι κι αλλιώς από την αρχή που έγραφες και ξέρω ότι και αυτό μπορεί να συμβεί, απλά το παραπάνω δεν προβλέπεται από τις διαδικασίες. Ο εκπρόσωπος ήθελε και το έκανε.. άτυπα.. και σε καμία περίπτωση δεν είναι κανόνας ή υποχρέωση. Γι' αυτό έγραψα τα παραπάνω, για να μην γίνει κάποια παρερμηνεία και πει κάποιος μετά "πήρα και μου ρίξανε άκυρο κλπ" :)
(αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες, ευχαρίστως με PM)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, l337 είπε

Πάσο, σε πιστεύω έτσι κι αλλιώς από την αρχή που έγραφες και ξέρω ότι και αυτό μπορεί να συμβεί, απλά το παραπάνω δεν προβλέπεται από τις διαδικασίες. Ο εκπρόσωπος ήθελε και το έκανε.. άτυπα.. και σε καμία περίπτωση δεν είναι κανόνας ή υποχρέωση. Γι' αυτό έγραψα τα παραπάνω, για να μην γίνει κάποια παρερμηνεία και πει κάποιος μετά "πήρα και μου ρίξανε άκυρο κλπ" :)
(αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες, ευχαρίστως με PM)

 

Το ίδιο το 13788 λέει επικοινωνήστε μαζί μας πριν κάνετε ατο οτιδήποτε τι να σου πω..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, thetiesthatbind said:

Το ίδιο το 13788 λέει επικοινωνήστε μαζί μας πριν κάνετε ατο οτιδήποτε τι να σου πω..

(..εντολές από TL για να γίνονται περισσότερα interaction κάτι που βολεύει κάποιους για τους δικούς τους λόγους που αδυνατώ να γράψω εδώ συν πίεση από τους section/senior βλ. στοχοθεσίες...)
Άσχετο μεν αλλά επί της ευκαιρίας, το 13788 είναι μια κάστα εκπροσώπων μέσα στο technical+ote tv του 13888 που απλά τους δρομολογούνται κλήσεις για 13788, αντί για 13888, από το IVR (με ξεχωριστό όμως queue time, handling time, στοχοθεσία κλπ). Δεν είναι ξεχωριστό τμήμα ή υπηρεσία. Στο ίδιο κέντρο είναι.

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, l337 είπε

(..εντολές από TL για να γίνονται περισσότερα interaction κάτι που βολεύει κάποιους για τους δικούς τους λόγους που αδυνατώ να γράψω εδώ συν πίεση από τους section/senior βλ. στοχοθεσίες...)
Άσχετο μεν αλλά επί της ευκαιρίας, το 13788 είναι μια κάστα εκπροσώπων μέσα στο technical+ote tv του 13888 που απλά τους δρομολογούνται κλήσεις για 13788, αντί για 13888, από το IVR (με ξεχωριστό όμως queue time, handling time, στοχοθεσία κλπ). Δεν είναι ξεχωριστό τμήμα ή υπηρεσία. Στο ίδιο κέντρο είναι.

Ναι το γνωρίζω αλλά άλλο οι πωλήσεις άλλο το τμήμα τεχνικής υποστήριξης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...