Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλή χρονιά.😷

Στις 28/12 ολοκλήρωσα μία παραγγελία -και αμέσως έκανα κατάθεση- στο e-shop.gr, ύψους ~700ευρω με επιλογή έκδοσης τιμολογίου. Την επομένη, επισκέφθηκα το φυσικό κατάστημα της εταιρίας, όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το τιμολόγιο θα κοβόταν κατά την παραλαβή των προϊόντων, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καθώς το τιμολόγιο θα έπρεπε να έχει κοπεί τη στιγμή που έγινε η κατάθεση -και verification- του εκάστοτε ποσού (ή εστω την επομένη). Δεν με ενδιέφερε πότε θα είναι στα χέρια μου το τιμολόγιο καθ'αυτό, παρά μόνο οτι θα κοπεί πριν το πέρας του 2020. Και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δεν θα διάλεγα πληρωμή με αντικαταβολή. (και να ήταν εφικτό)🙄
Στη συνέχεια, επικοινώνησα με το λογιστήριο τους, ενημερώνοντας τους ότι θέλω να προβώ σε ακύρωση της παραγγελίας (να μην αναφερθώ στον χρόνο αναμονής, πάνω απο 40'). Αφού με διαβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, μου ζήτησαν να στείλω ενα μειλ με ορισμένα στοιχεία. Μετά απο περίπου 3 ώρες, τηλεφώνησα ξανά καθώς δεν είχα λάβει ούτε τα χρήματα μου πίσω,ούτε κάποιο email με την οποιαδήποτε ενημέρωση. Μετά από άλλο ένα 45λεπτο αναμονής, ο κύριος στο λογιστήριο, με ειρωνικό τρόπο μου απάντησε επίσης οτι -δεν είναι δυνατόν να κοπεί το τιμολόγιο πριν το πέρας του 2020- και οτι -για να γίνει επιστροφή χρημάτων πρέπει να το αποφασίσει η διοίκηση- ............ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ. Επίσης, στην ερώτηση μου για το αν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, ενημερώθηκα απλώς οτι 'δεν υπάρχει υπεύθυνος'. Τελικώς, είχαν την καλοσύνη στις 5/1 και μετά από 2 email, να μου γυρίσουν τα λεφτά μου. 

Πλεόν άρχισαν και τακτικές τραπεζών στα ελληνικά καταστήματα;🤨

Δημοσ.
2 ώρες πριν, MrKappa1 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά.😷

Στις 28/12 ολοκλήρωσα μία παραγγελία -και αμέσως έκανα κατάθεση- στο e-shop.gr, ύψους ~700ευρω με επιλογή έκδοσης τιμολογίου. Την επομένη, επισκέφθηκα το φυσικό κατάστημα της εταιρίας, όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το τιμολόγιο θα κοβόταν κατά την παραλαβή των προϊόντων, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καθώς το τιμολόγιο θα έπρεπε να έχει κοπεί τη στιγμή που έγινε η κατάθεση -και verification- του εκάστοτε ποσού (ή εστω την επομένη). Δεν με ενδιέφερε πότε θα είναι στα χέρια μου το τιμολόγιο καθ'αυτό, παρά μόνο οτι θα κοπεί πριν το πέρας του 2020. Και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δεν θα διάλεγα πληρωμή με αντικαταβολή. (και να ήταν εφικτό)🙄
Στη συνέχεια, επικοινώνησα με το λογιστήριο τους, ενημερώνοντας τους ότι θέλω να προβώ σε ακύρωση της παραγγελίας (να μην αναφερθώ στον χρόνο αναμονής, πάνω απο 40'). Αφού με διαβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, μου ζήτησαν να στείλω ενα μειλ με ορισμένα στοιχεία. Μετά απο περίπου 3 ώρες, τηλεφώνησα ξανά καθώς δεν είχα λάβει ούτε τα χρήματα μου πίσω,ούτε κάποιο email με την οποιαδήποτε ενημέρωση. Μετά από άλλο ένα 45λεπτο αναμονής, ο κύριος στο λογιστήριο, με ειρωνικό τρόπο μου απάντησε επίσης οτι -δεν είναι δυνατόν να κοπεί το τιμολόγιο πριν το πέρας του 2020- και οτι -για να γίνει επιστροφή χρημάτων πρέπει να το αποφασίσει η διοίκηση- ............ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ. Επίσης, στην ερώτηση μου για το αν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, ενημερώθηκα απλώς οτι 'δεν υπάρχει υπεύθυνος'. Τελικώς, είχαν την καλοσύνη στις 5/1 και μετά από 2 email, να μου γυρίσουν τα λεφτά μου. 

Πλεόν άρχισαν και τακτικές τραπεζών στα ελληνικά καταστήματα;🤨

Το ότι ως ενέργεια από πλευράς σου την τελευταία στιγμή, για δικούς σου λόγους και πως ο χρόνος ακύρωσης οπουδήποτε δεν γίνεται άμεσα όπως το σκέφτεσαι το ξεχνάμε?

Μφχ

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

το εκαστοτε τιμολογιο ή αποδειξη ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ το προιον !!!!
αυτο λεει ο νομος απλα τα πραγματα

αν εσυ για οποιοδηποτε λογο ηθελες ενα τιμολογιο των 700€ επρεπε να πας σε ενα αλλο καταστημα για να μπορεσεις να κανεις την αγορα σου αμεσα και οχι σε αυτο που πηγες.

Καμια επιληψιμη ενεργεια για εμενα απο μερος τους.

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Γράφτηκε ένα μέλος χθες να μας πει (κάνει καταγγελία) για το Eshop, την στιγμή που δεν γνωρίζει καν ως επαγγελματίας ότι το παραστατικό συνοδεύει το προϊόν...

 

κι όχι μόνο αυτό 28/12 έκανε παραγγελία 05/01 είχε τα λεφτά πίσω... 

Υπάρχουν πολλά παράπονα για το eshop τελευταία αλλά ας μην εθελοτυφλούμε σε ορισμένα πράγματα!

 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 13/1/2021 στις 5:44 ΜΜ, MrKappa1 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά.😷

Στις 28/12 ολοκλήρωσα μία παραγγελία -και αμέσως έκανα κατάθεση- στο e-shop.gr, ύψους ~700ευρω με επιλογή έκδοσης τιμολογίου. Την επομένη, επισκέφθηκα το φυσικό κατάστημα της εταιρίας, όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το τιμολόγιο θα κοβόταν κατά την παραλαβή των προϊόντων, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καθώς το τιμολόγιο θα έπρεπε να έχει κοπεί τη στιγμή που έγινε η κατάθεση -και verification- του εκάστοτε ποσού (ή εστω την επομένη). Δεν με ενδιέφερε πότε θα είναι στα χέρια μου το τιμολόγιο καθ'αυτό, παρά μόνο οτι θα κοπεί πριν το πέρας του 2020. Και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δεν θα διάλεγα πληρωμή με αντικαταβολή. (και να ήταν εφικτό)🙄
Στη συνέχεια, επικοινώνησα με το λογιστήριο τους, ενημερώνοντας τους ότι θέλω να προβώ σε ακύρωση της παραγγελίας (να μην αναφερθώ στον χρόνο αναμονής, πάνω απο 40'). Αφού με διαβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, μου ζήτησαν να στείλω ενα μειλ με ορισμένα στοιχεία. Μετά απο περίπου 3 ώρες, τηλεφώνησα ξανά καθώς δεν είχα λάβει ούτε τα χρήματα μου πίσω,ούτε κάποιο email με την οποιαδήποτε ενημέρωση. Μετά από άλλο ένα 45λεπτο αναμονής, ο κύριος στο λογιστήριο, με ειρωνικό τρόπο μου απάντησε επίσης οτι -δεν είναι δυνατόν να κοπεί το τιμολόγιο πριν το πέρας του 2020- και οτι -για να γίνει επιστροφή χρημάτων πρέπει να το αποφασίσει η διοίκηση- ............ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ. Επίσης, στην ερώτηση μου για το αν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, ενημερώθηκα απλώς οτι 'δεν υπάρχει υπεύθυνος'. Τελικώς, είχαν την καλοσύνη στις 5/1 και μετά από 2 email, να μου γυρίσουν τα λεφτά μου. 

Πλεόν άρχισαν και τακτικές τραπεζών στα ελληνικά καταστήματα;🤨

Το τιμολόγιο δεν κόβεται όταν πληρώνεις.αλλά όταν πρέπει να συνοδέψει το προιόν.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά τον τελευταίο μήνα έχουν ανοίξει πάνω από δύο θέματα στοχευμένα με άσχημες κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα. 

Είναι φανερό πως γίνεται καθαρά  για ανταγωνιστικους επαγγελματικούς λόγους.  Ουσιαστικά τους κάνουν διαφήμιση έστω και αρνητική άθελά τους, αντί να ασχοληθούν με τα δικά τους εμπορεύματα οπως μειωση τιμών και δημιουργία δικτυου μεταφορών για να πάρουν πελάτες !

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, molot12 είπε

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά τον τελευταίο μήνα έχουν ανοίξει πάνω από δύο θέματα στοχευμένα με άσχημες κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα. 

Είναι φανερό πως γίνεται καθαρά  για ανταγωνιστικους επαγγελματικούς λόγους.  Ουσιαστικά τους κάνουν διαφήμιση έστω και αρνητική άθελά τους, αντί να ασχοληθούν με τα δικά τους εμπορεύματα οπως μειωση τιμών και δημιουργία δικτυου μεταφορών για να πάρουν πελάτες !

 

 

E μα, πργματικά. στις 28 πλήρωσε και στις 5 είχε τα λεφτά του πίσω! Εγώ από άλλο, πολύ μεγάλο κατάστημα που έκανα παραγγελία, πήρα τα λεφτά μου πισω μετά απο 1 μήνα.

Δημοσ.
Στις 13/1/2021 στις 7:44 ΜΜ, MrKappa1 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά.😷

Στις 28/12 ολοκλήρωσα μία παραγγελία -και αμέσως έκανα κατάθεση- στο e-shop.gr, ύψους ~700ευρω με επιλογή έκδοσης τιμολογίου. Την επομένη, επισκέφθηκα το φυσικό κατάστημα της εταιρίας, όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το τιμολόγιο θα κοβόταν κατά την παραλαβή των προϊόντων, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καθώς το τιμολόγιο θα έπρεπε να έχει κοπεί τη στιγμή που έγινε η κατάθεση -και verification- του εκάστοτε ποσού (ή εστω την επομένη). Δεν με ενδιέφερε πότε θα είναι στα χέρια μου το τιμολόγιο καθ'αυτό, παρά μόνο οτι θα κοπεί πριν το πέρας του 2020. Και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δεν θα διάλεγα πληρωμή με αντικαταβολή. (και να ήταν εφικτό)🙄
Στη συνέχεια, επικοινώνησα με το λογιστήριο τους, ενημερώνοντας τους ότι θέλω να προβώ σε ακύρωση της παραγγελίας (να μην αναφερθώ στον χρόνο αναμονής, πάνω απο 40'). Αφού με διαβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, μου ζήτησαν να στείλω ενα μειλ με ορισμένα στοιχεία. Μετά απο περίπου 3 ώρες, τηλεφώνησα ξανά καθώς δεν είχα λάβει ούτε τα χρήματα μου πίσω,ούτε κάποιο email με την οποιαδήποτε ενημέρωση. Μετά από άλλο ένα 45λεπτο αναμονής, ο κύριος στο λογιστήριο, με ειρωνικό τρόπο μου απάντησε επίσης οτι -δεν είναι δυνατόν να κοπεί το τιμολόγιο πριν το πέρας του 2020- και οτι -για να γίνει επιστροφή χρημάτων πρέπει να το αποφασίσει η διοίκηση- ............ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ. Επίσης, στην ερώτηση μου για το αν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, ενημερώθηκα απλώς οτι 'δεν υπάρχει υπεύθυνος'. Τελικώς, είχαν την καλοσύνη στις 5/1 και μετά από 2 email, να μου γυρίσουν τα λεφτά μου. 

Πλεόν άρχισαν και τακτικές τραπεζών στα ελληνικά καταστήματα;🤨

Κατ'αρχήν όπως ήδη σου έχουν επισημάνει, δε μπορείς να πάρεις τιμολόγιο χωρίς τα προϊόντα. Κατά δεύτερον, έστω οτι κάποιο αντικείμενο ΔΕΝ υπήρχε στην αποθήκη, πως θα σου κοπεί σήμερα τιμολόγιο με παραλαβή αύριο;; Θυμήθηκες εσύ τελευταία ώρα και πρέπει να τρέχουν όλοι; Αλλάξτε επιτέλους νοοτροπία. Δε γυρίζει ο κόσμος γύρω από εσάς. Κι εγώ ήθελα τιμολόγιο πριν το νέο έτος και έκανα παραγγελία 15 Νοέμβρη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...