Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση RMA κάρτας γραφικών


XarisArgy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερώτηση. Η βίδα με την οποια βιδωνεις την GPU πανω στο κουτι του υπολογιστη αφου την συνδεσεις, έρχεται μαζι με την GPU, η με το κουτι του υπολογιστή? Ειχα στειλει την καρτα για RMA λογω ξεκαθαρου ελαττωματος, εντος της εγγύησης, και μου την εστειλαν πίσω με ακυρωμένο το RMA και αυτη την σημειωση χωρις καμια αλλη ενημερωση. Αν αυτη ειναι η βιδα που εννοουν τοτε ειχα την εντύπωση οτι ειναι του κουτιου του PC και οχι της κάρτας, αφου ειναι σχεδον ιδια με τις υπολοιπες. Αρκει αυτο για να ακυρωθεί η εγγυηση? Δεν μπορω να φανταστω καποια αλλη βιδα, ουτε ειχα πειραξει τιποτα στην καρτα. 

FB_IMG_1610961294958.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

4 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

Η βίδα με την οποια βιδωνεις την GPU πανω στο κουτι του υπολογιστη αφου την συνδεσεις, έρχεται μαζι με την GPU, η με το κουτι του υπολογιστή?

Με τον υπολογιστή έρχεται και αυτός δεν είναι λόγος για να βγει εκτός εγγύησης. Ίσως εννοούν κάποια εσωτερική βίδα. Θα σου απαντήσει κάποιος που ξέρει καλύτερα ή ακόμα καλύτερα οι κύριοι που στην έβγαλαν εκτός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

Ερώτηση. Η βίδα με την οποια βιδωνεις την GPU πανω στο κουτι του υπολογιστη αφου την συνδεσεις, έρχεται μαζι με την GPU, η με το κουτι του υπολογιστή? Ειχα στειλει την καρτα για RMA λογω ξεκαθαρου ελαττωματος, εντος της εγγύησης, και μου την εστειλαν πίσω με ακυρωμένο το RMA και αυτη την σημειωση χωρις καμια αλλη ενημερωση. Αν αυτη ειναι η βιδα που εννοουν τοτε ειχα την εντύπωση οτι ειναι του κουτιου του PC και οχι της κάρτας, αφου ειναι σχεδον ιδια με τις υπολοιπες. Αρκει αυτο για να ακυρωθεί η εγγυηση? Δεν μπορω να φανταστω καποια αλλη βιδα, ουτε ειχα πειραξει τιποτα στην καρτα. 

FB_IMG_1610961294958.jpg

Δεν αναφέρεται στην βίδα με την οποία βιδώνει η κάρτα γραφικών επάνω στο κουτί αλλά για βίδα που «κρατάει» την hdmi θύρα.
Π.Χ. βλέπε εικόνα:
DUAL-RX580-O4G_IO_500.png

Μήπως λείπει κάποια όπως αυτές που φαίνονται παραπάνω ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dpolal είπε

Δεν αναφέρεται στην βίδα με την οποία βιδώνει η κάρτα γραφικών επάνω στο κουτί αλλά για βίδα που «κρατάει» την hdmi θύρα.
Π.Χ. βλέπε εικόνα:
DUAL-RX580-O4G_IO_500.png

Μήπως λείπει κάποια όπως αυτές που φαίνονται παραπάνω ;;

Οντως, φαινεται να λειπει βιδα, την οποια σε καμια περιπτωση δεν ειχα βγαλει εγω. Δεν θα ειχα ποτε λογο να το κανω αυτο και όπως ειπα δεν την εχω πειραξει καθολου. Τι κανω τωρα?? 

IMG_20210118_113148.jpg

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Αστειος λογος παντως για να βγαλεις καρτα εκτος εγγυησης ,ειδικα εαν δεν υπαρχουν εμφανη σημαδια οτι εχει αποσυναρμολογηθει.

Κατι αλλο παίζεται εδω γιατι παρολο που λείπει δεν την εβγαλα εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλα με το καταστημα και ανεφερε τους πως δεν ειχες παρατηρησει καν οτι λειπει η βιδα,ποσω μαλλον να την εβγαλες κιολας.

Εαν σου αρνηθουν παλι,ζητα εγγραφως την απαντηση τους και ανεφερε τους πως θα επικοινωνησεις με συνηγορο κτλ.

Μετα στειλε και ενα μειλ στην εταιρεια να αναφερεις το περιστατικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, micos000 είπε

Τι πρόβλημα είχε η κάρτα; Είναι κάτι που θα μπορούσε να προκληθεί επειδή ίσως να κουνιέται η hdmi;

Καμια σχεση με το HDMI, εκαναν θορυβο οι ανεμιστηρες και ειχε αρκετη δόνηση οταν γυρναγαν. Προσπαθησα να σφιξω τις βιδες που τους κρατανε μηπως καποια ειχε χαλαρωσει και ανακαλυψα οτι μια απο αυτες δεν μπορει να σφιξει καθολου και ειναι ελαττωματική, ειτε η βιδα ειτε η τρυπα στην οποια μπαινει, δεν το ξερω εγω αυτο.

4 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ωχ... Καλή τύχη να βρεις το δίκιο σου... Η κάρτα έχει εγγύηση κατασκευαστή η πωλητή..; (Κοινώς , ποιος σε έβγαλε εκτός εγγύησης); 

Ο πωλητής νομίζω έδινε την εγγύηση, αλλα δεν μπορω να παρω ορκο

Καινούρια την πηρα την καρτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά, σε οποιοδήποτε σοβαρό κατάστημα και να πας, κατα την παράδοση του προϊόντος ειδικά αν αφορά εγγύηση , γίνεται οπτικός έλεγχος, παρουσία του πελάτη και ο παραλήπτης του ελαττωματικού προϊόντος ενημερώνει τον πελάτη για τυχόν σπασίματα , έλειψη βιδών και γενικώς οτιδήποτε μπορεί να σε βγάλει εκτός εγγύησης. Έγινε κάτι τέτοιο στην περίπτωση σου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Κανονικά, σε οποιοδήποτε σοβαρό κατάστημα και να πας, κατα την παράδοση του προϊόντος ειδικά αν αφορά εγγύηση , γίνεται οπτικός έλεγχος, παρουσία του πελάτη και ο παραλήπτης του ελαττωματικού προϊόντος ενημερώνει τον πελάτη για τυχόν σπασίματα , έλειψη βιδών και γενικώς οτιδήποτε μπορεί να σε βγάλει εκτός εγγύησης. Έγινε κάτι τέτοιο στην περίπτωση σου; 

Εγω βρισκομαι Καλαμάτα και το κατάστημα Αθηνα, online ειχε γινει η αγορα και με email/τηλέφωνο οποιεσδήποτε συνεννοησεις. Την εστειλα πισω με κουριερ και εξοδα τα οποια φυσικα πληρωσα εγω, με την προϋπόθεση οτι θα επιστραφεί με δικα τους. Κατα την διάρκεια που βρισκοταν στο service μου εστειλαν SMS με ενημερωση οτι την παρέλαβαν, και οτι θα ακολουθήσει αλλη ενημερωση μετα την διαγνωση του τεχνικού. Περιττό να πω οτι αυτη η δεύτερη ενημέρωση δεν ηρθε ποτε, τους εστειλα email ζητώντας την εν λόγω ενημέρωση, στο οποίο φυσικα επισης δεν πηρα ποτε απαντηση. Μου ηρθε σήμερα η κάρτα μετα απο τηλέφωνο της courier, χωρις καμια αλλη απαντηση απο το κατάστημα καθ'ολη την διαρκεια που βρισκοταν εκει. Ανοιγω λοιπον το δεμα και διαβαζω αυτο, και βλεπω μια βιδα να λειπει, την οποια δεν ειχα ποτε εγω πειραξει και δεν ειχα καν προσεξει αν λειπει η οχι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, XarisArgy είπε

Εγω βρισκομαι Καλαμάτα και το κατάστημα Αθηνα, online ειχε γινει η αγορα και με email/τηλέφωνο οποιεσδήποτε συνεννοησεις. Την εστειλα πισω με κουριερ και εξοδα τα οποια φυσικα πληρωσα εγω, με την προϋπόθεση οτι θα επιστραφεί με δικα τους. Κατα την διάρκεια που βρισκοταν στο service μου εστειλαν SMS με ενημερωση οτι την παρέλαβαν, και οτι θα ακολουθήσει αλλη ενημερωση μετα την διαγνωση του τεχνικού. Περιττό να πω οτι αυτη η δεύτερη ενημέρωση δεν ηρθε ποτε, τους εστειλα email ζητώντας την εν λόγω ενημέρωση, στο οποίο φυσικα επισης δεν πηρα ποτε απαντηση. Μου ηρθε σήμερα η κάρτα μετα απο τηλέφωνο της courier, χωρις καμια αλλη απαντηση απο το κατάστημα καθ'ολη την διαρκεια που βρισκοταν εκει. Ανοιγω λοιπον το δεμα και διαβαζω αυτο, και βλεπω μια βιδα να λειπει, την οποια δεν ειχα ποτε εγω πειραξει και δεν ειχα καν προσεξει αν λειπει η οχι. 

Ποιο καταστημα είναι αν επιτρέπεται ;

Ίσως και κάποιος άλλος να είχε παρόμοιο θέμα ή αν το κατάστημα έχει φυσικό μαγαζί στην περιοχή σου να μπορούσες να πας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Ποιο καταστημα είναι αν επιτρέπεται ;

Ίσως και κάποιος άλλος να είχε παρόμοιο θέμα ή αν το κατάστημα έχει φυσικό μαγαζί στην περιοχή σου να μπορούσες να πας

Δεν υπάρχει δυστυχώς εδω. Ειναι μονο στην Αθήνα τα καταστήματα τους. Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι καλη ιδεα να αναφερω ποιο μαγαζι ειναι, δεν γνωριζω τους κανονες σχετικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nik1239 είπε

Ποιο καταστημα είναι αν επιτρέπεται ;

Ίσως και κάποιος άλλος να είχε παρόμοιο θέμα ή αν το κατάστημα έχει φυσικό μαγαζί στην περιοχή σου να μπορούσες να πας

Μα πόσο αντί-επαγγελματίες μερικοί! Αν έχει πάει αντιπροσωπεία και έχει καταγραφεί το rma της κάρτας, έχει "καεί" η εγγύηση!!
Κανονικά θα έπρεπε να σε πάρουν ένα τηλέφωνο από το κατάστημα, να σου πουν πως λείπει η βίδα (και να σου στείλουν και φώτο)  και να σε ενημερώσουν πως ενδέχεται να βγει εκτός εγγύησης. Επίσης θα μπορούσαν να βάλουν μια βίδα πριν την στείλουν. Έτσι όπως μας περιγράφεις τα πράγματα φαίνεται σαν να μην έγινε καθόλου έλεγχος από το κατάστημα (το οποίο, για να μην παρεξηγηθώ, νομικά δεν είναι λάθος) απλά είναι κακή αντιμετώπιση προς τον πελάτη.
Τέλος, λόγω της συστολής-διαστολής και εφόσον είπες πως υπήρχαν και δονήσεις, δεν είναι καθόλου περίεργο να έχει φύγει η βίδα από μόνη της. Αλλά κάτι δεν μας λες καλά... Όταν βγαίνει ένα προϊόν εκτός εγγύησης, η αντιπροσωπεία παίρνει τηλέφωνο και δίνει κόστος επισκευής! Δεν στο στέλνει απλά πίσω. Μήπως έχεις δώσει λάθος τηλέφωνα η τους έχεις μπλοκάρει και δεν μπορούν να σε βρούνε; Σε ποιο επισκευαστικό κέντρο πήγε η κάρτα; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, filip123go είπε

Μα πόσο αντί-επαγγελματίες μερικοί! Αν έχει πάει αντιπροσωπεία και έχει καταγραφεί το rma της κάρτας, έχει "καεί" η εγγύηση!!
Κανονικά θα έπρεπε να σε πάρουν ένα τηλέφωνο από το κατάστημα, να σου πουν πως λείπει η βίδα (και να σου στείλουν και φώτο)  και να σε ενημερώσουν πως ενδέχεται να βγει εκτός εγγύησης. Επίσης θα μπορούσαν να βάλουν μια βίδα πριν την στείλουν. Έτσι όπως μας περιγράφεις τα πράγματα φαίνεται σαν να μην έγινε καθόλου έλεγχος από το κατάστημα (το οποίο, για να μην παρεξηγηθώ, νομικά δεν είναι λάθος) απλά είναι κακή αντιμετώπιση προς τον πελάτη.
Τέλος, λόγω της συστολής-διαστολής και εφόσον είπες πως υπήρχαν και δονήσεις, δεν είναι καθόλου περίεργο να έχει φύγει η βίδα από μόνη της. Αλλά κάτι δεν μας λες καλά... Όταν βγαίνει ένα προϊόν εκτός εγγύησης, η αντιπροσωπεία παίρνει τηλέφωνο και δίνει κόστος επισκευής! Δεν στο στέλνει απλά πίσω. Μήπως έχεις δώσει λάθος τηλέφωνα η τους έχεις μπλοκάρει και δεν μπορούν να σε βρούνε; Σε ποιο επισκευαστικό κέντρο πήγε η κάρτα; 

Αποκλείεται να εχει γινει κατι τετοιο και το λεω με απολυτη σιγουριά. Το τηλέφωνο ηταν σωστό και δεν τους ειχα μπλοκάρει, και το ξερω επειδη το πρωτο SMS μου ηρθε κανονικά, και επειδή το τηλέφωνο μου αναγράφεται σωστα στα χαρτιά. Επισης δεν θα δικαιολογουσε το οτι δεν πηρα καμια απαντηση στο email. Οταν λες ποιο επισκευαστικο κεντρο? Εννοείς περιοχη? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...