Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χθες το βραδυ αρκετοι απο εμας μετα την προτροπη καποιου αυπνου παρατηρητη ειδαμε εκπληκτικες τιμες σε προιοντα Office και οχι μονο απο το public.gr 
Αρκετοι καναμε τις αγορες μας, αστειευομενοι μαλιστα οτι "σιγα μην μας τα δωσουν", "θα παω βολτα στα μαγαζια κιολας", "πληρωσα με paypal, θα κανω και dispute, ετσι για την αλητεια" ειναι καποια που θυμαμαι μιας και το θεμα σβηστηκε, γιατι η προσφορα δεν ισχυει, αλλα θα γινοταν ενας φοβερος διαλογος μετα.
Γιαυτο λοιπον επανερχομαι εδω σαν καταναλωτης και ετσι πρεπει να σκεφτουμε σιγα σιγα ολοι μας γιατι μας εχουν περασει για μεγαλα κοροιδα τους Ελληνες (αποψη μου)

οπως μπορουμε να δουμε 

 στην παραπανω σελιδα αναφερονται καποιοι υπεροχοι νομοι αυτου του κρατους που λεγεται Ελλαδα και οφειλουν να τηρουνται απο ολους μας.

Αναφερει λοιπον
"Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή, ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να επιμείνετε στην εκτέλεση της παραγγελίας με την αρχική τιμή, είτε να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων του που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή"
 

Ο νομος "Νόμος 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών» (ΦΕΚ Α΄ 191/16.11.1994) (κωδικοποιημένος σε ενιαίο κείμενο από την Υπουργική Απόφαση 5338 (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018))"
εχει τροποποιηθει και ισχυει μαζι με τον ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3587, αριθμος φυλου 152, 10-7-2007

Ο παραπανω λοιπον 2251/1994 αναφερει ρητα και ξεκαθαρα οτι 
"Άρθρο 9δ Παραπλανητικές πράξεις 1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι: α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος, β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος, γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος, δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής

Αυτα λοιπον λεει ο νομος....

Σημερα φανταζομαι θα λαβατε ενα sms που ακυρωνει την παραγγελια γιατι υπηρξε μια δυσλειτουργια
Μετα ηρθε ενα email που αναφερει οτι υπηρχε λαθος στην τιμη
Μπηκα λοιπον στο site τους www.public.gr και πηγα στο προιον που παραγγειλα και πληρωσα με χρεωστικα καρτα και το προιον ειχε την ιδια τιμη αλλα δεν ηταν πλεον διαθεσιμο. Αρα η δικαιολογια τους δεν ισχυει οτι εγινε λαθος στην τιμη.
 

Εγω προσωπικα επειδη βαρεθηκα τις "κοινες" πρακτικες των μεγαλων καταστηματων θα το φτασω μεχρι τερμα.... και δεν ειναι θεμα τα 3 λεπτα αλλα ειναι θεμα οτι ειμαι καταναλωτης, περα απο ιδιοκτητης επιχειρησης, και ξερω οτι αν γινει τετοιο λαθος, δικο μου θα το λουστω και δεν θα μεταφερω το λαθος στον καταναλωτη.
Προς το παρον λοιπον γραφω αυτο εδω να δουμε ποσοι απο εμας εκαναν την ιδια αγορα και ΠΛΗΡΩΣΑΝ και πως θελετε να κινηθητε...

Δεν ειμαι δικηγορος, ουτε ξερω αν χρειαζεται αλλα ξερω να διαβαζω τους νομους.
ευχαριστω πολυ περιμενω τα σχολια σας.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω πως αν είναι καταφανές λάθος ο έμπορος μπορεί να πάρει πίσω την τιμή (όπως το 0,01 αντί των 70 ευρώ πχ). Τώρα αν αντί για 10 ευρώ το είχε βάλει 8 και σου λέει όχι θέλω 10, τότε εκεί ναι ισχύουν τα παραπάνω.

Επεξ/σία από v-tidus
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, v-tidus είπε

Νομίζω πως αν είναι καταφανές λάθος ο έμπορος μπορεί να πάρει πίσω την τιμή (όπως το 0,01 αντί των 70 ευρώ πχ). Τώρα αν αντί για 10 ευρώ το είχε βάλει 8 και σου λέει όχι θέλω 10, τότε εκεί ναι ισχύουν τα παραπάνω.

και πως αποδεικνυεται το "καταφανες" λαθος???

οταν βλεπουμε παιχνιδια πχ που απο 30€-50€ ή 70€ μας τα δινουν δωρεαν...που ειναι το λαθος?

 

Επεξ/σία από verylife78
Δημοσ.

Οι Νομοι ειναι για τα κοροιδα και τους απλους ανθρωπους.Οι Εταιρειες δεν εχουν Νομους κανουν οτι θελουν γιατι αυτοι φτιαχνουν τους νομους.
εδω εχθες ειδα παραγωγη νετφλιχ στο Οπεν τι να λεμε τωρα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, μου το είπαν κι εμένα εχθές το βράδυ, αλλά είπα «τι να το κάνω, εγώ έχω λίνουξ». Σήμερα το πρωί που δεν υπήρχε πλέον με 0,01 σκέφτηκα «πω, ρε έπρεπε να το πάρω». Οπότε,ναι οι φίλοι μου που πήραν έλαβαν ημέηλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία τους, αλλά το είχαν αγοράσει για τον χαβαλέ και δεν θα επιμείνουν. Ήταν το αναμενόμενο από πλευράς public να το ακυρώσουν, αλλά αφού έχει πληρωθεί δεν το βρίσκω λογικό, αν έπαιρνα έναν φούρνο,θα μου ακύρωναν την παραγγελία και δεν θα μου τον έδιναν; Σας έγραψαν ότι θα σας επιστραφούν τα χρήματα; Άσε που μπορεί να μάζεψαν πολλά λεφτά, από 1-2 λεπτά ο καθένας...

 

edit: θα δω μήπως τους πείσω να στείλουν μια απάντηση παραθέτοντας τον παραπάνω νόμο και ζητώντας το προϊόν που αγόρασαν

Επεξ/σία από koytorni8i
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω υπάρχει νομικό ζήτημα θα προέκυπτε έτσι και αλλιώς .

Πάντως από ευρωπαϊκή άποψη είμαστε καλυμμένοι και αν πιέσουμε ξέρουν ότι είναι λάθος.

 

Επεξ/σία από nikolastas
Δημοσ.
6 ώρες πριν, verylife78 είπε

Χθες το βραδυ αρκετοι απο εμας μετα την προτροπη καποιου αυπνου παρατηρητη ειδαμε εκπληκτικες τιμες σε προιοντα Office και οχι μονο απο το public.gr 
Αρκετοι καναμε τις αγορες μας, αστειευομενοι μαλιστα οτι "σιγα μην μας τα δωσουν", "θα παω βολτα στα μαγαζια κιολας", "πληρωσα με paypal, θα κανω και dispute, ετσι για την αλητεια" ειναι καποια που θυμαμαι μιας και το θεμα σβηστηκε, γιατι η προσφορα δεν ισχυει, αλλα θα γινοταν ενας φοβερος διαλογος μετα.
Γιαυτο λοιπον επανερχομαι εδω σαν καταναλωτης και ετσι πρεπει να σκεφτουμε σιγα σιγα ολοι μας γιατι μας εχουν περασει για μεγαλα κοροιδα τους Ελληνες (αποψη μου)

οπως μπορουμε να δουμε 

 στην παραπανω σελιδα αναφερονται καποιοι υπεροχοι νομοι αυτου του κρατους που λεγεται Ελλαδα και οφειλουν να τηρουνται απο ολους μας.

Αναφερει λοιπον
"Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή, ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να επιμείνετε στην εκτέλεση της παραγγελίας με την αρχική τιμή, είτε να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων του που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή"
 

Ο νομος "Νόμος 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών» (ΦΕΚ Α΄ 191/16.11.1994) (κωδικοποιημένος σε ενιαίο κείμενο από την Υπουργική Απόφαση 5338 (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018))"
εχει τροποποιηθει και ισχυει μαζι με τον ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3587, αριθμος φυλου 152, 10-7-2007

Ο παραπανω λοιπον 2251/1994 αναφερει ρητα και ξεκαθαρα οτι 
"Άρθρο 9δ Παραπλανητικές πράξεις 1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι: α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος, β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος, γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος, δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής

Αυτα λοιπον λεει ο νομος....

Σημερα φανταζομαι θα λαβατε ενα sms που ακυρωνει την παραγγελια γιατι υπηρξε μια δυσλειτουργια
Μετα ηρθε ενα email που αναφερει οτι υπηρχε λαθος στην τιμη
Μπηκα λοιπον στο site τους www.public.gr και πηγα στο προιον που παραγγειλα και πληρωσα με χρεωστικα καρτα και το προιον ειχε την ιδια τιμη αλλα δεν ηταν πλεον διαθεσιμο. Αρα η δικαιολογια τους δεν ισχυει οτι εγινε λαθος στην τιμη.
 

Εγω προσωπικα επειδη βαρεθηκα τις "κοινες" πρακτικες των μεγαλων καταστηματων θα το φτασω μεχρι τερμα.... και δεν ειναι θεμα τα 3 λεπτα αλλα ειναι θεμα οτι ειμαι καταναλωτης, περα απο ιδιοκτητης επιχειρησης, και ξερω οτι αν γινει τετοιο λαθος, δικο μου θα το λουστω και δεν θα μεταφερω το λαθος στον καταναλωτη.
Προς το παρον λοιπον γραφω αυτο εδω να δουμε ποσοι απο εμας εκαναν την ιδια αγορα και ΠΛΗΡΩΣΑΝ και πως θελετε να κινηθητε...

Δεν ειμαι δικηγορος, ουτε ξερω αν χρειαζεται αλλα ξερω να διαβαζω τους νομους.
ευχαριστω πολυ περιμενω τα σχολια σας.

Ακριβώς το ίδιο κομμάτι τους έστειλα ως απάντηση στην ακύρωση που μου ήρθε με email. Και φυσικά θα το συνεχίσω νομικά σε οποια δημόσια αρχή χρειάζεται. Και αν είμαστε πολλοί, νομίζω τόσο το καλύτερο. Οπότε, μήπως πρέπει να το οργανώσουμε ολο αυτό σε μια καταγγελία αντί να κάνει ο καθένας τη δική του;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω εάν θα ασχοληθεί κανείς. Εγώ έχω κάνει καταγγελία για το ΠΛΑΙΣΙΟ στην Προστασία του Καταναλωτή, επειδή το ηλεκτρονικό τους κατάστημα είναι γεμάτο από ψεύτικες κριτικές και ψεύτικες "επιβεβαιωμένες αγορές". Αυτό λέγεται εξαπάτηση.

Η Προστασία του Καταναλωτή το μόνο που έχει να κάνει είναι να ζητήσει τα νόμιμα παραστατικά όλων των "επιβεβαιωμένων αγοραστών" που έχουν βαθμολογήσει τα προϊόντα (μιας και συνοδεύονται από ημερομηνίες αγοράς), για μερικά προϊόντα που θα επιλέξουν τυχαία.

Δεν βλέπω να έχει αλλάξει κάτι μέχρι σήμερα.

Σχετικό τόπικ:

 

Επεξ/σία από precursor
Δημοσ.
7 ώρες πριν, grassogr είπε

Ακριβώς το ίδιο κομμάτι τους έστειλα ως απάντηση στην ακύρωση που μου ήρθε με email. Και φυσικά θα το συνεχίσω νομικά σε οποια δημόσια αρχή χρειάζεται. Και αν είμαστε πολλοί, νομίζω τόσο το καλύτερο. Οπότε, μήπως πρέπει να το οργανώσουμε ολο αυτό σε μια καταγγελία αντί να κάνει ο καθένας τη δική του;

Να γιαυτό και άνοιξα αυτό το θέμα... 

Μιας και το θέμα με την προσφορά διεγράφη, γιατί η προσφορά δεν υπάρχει... 

Anyway σήμερα θα στείλω και email να δω τι θα γίνει... 

Όσο για τα χρήματα φυσικά και δεν έχει γίνει κουβέντα, κάποιοι μάλιστα έχουν πληρώσει και μεταφορικά 

Δημοσ.

μολις ηρθε απαντηση... μεσω social

"Καλησπέρα σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως πρόκειται για λάθος τιμή που είχε καταχωρηθεί στην σελίδα μας και σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις αγορών που υπάρχουν και στην σελίδα μας η εταιρία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικόκατάστημα με τιμή εσφαλμένη. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τους όρους στο παρακάτω link: https://www.public.gr/cat/corporate/oroi/oroi-agoron/"

Δημοσ.

Και εγώ πήρα τα χρήματα πίσω πριν από λίγες ώρες, μέσω PayPal. Λογικά βάζουν προτεραιότητα αυτούς που έχουν πληρώσει με PayPal για να μην τους "μαυρίσει" .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...