Προς το περιεχόμενο

Vimodji: το ελληνικό startup που οπτικοποιεί τη διάθεση μας


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η περαιτέρω επέκταση εκτός των ελληνικών συνόρων αποτελεί τον βασικό στόχο για το 2021 του Vimodji, μίας εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων startups στην Ελλάδα, η οποία έχει δημιουργήσει μία πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα για αποστολή video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών.

Η πλατφόρμα του Vimodji, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια σχετικής διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, μετρά περισσότερους από 1,5 εκατ. χρήστες, κυρίως από την Ελλάδα, με το επόμενο βήμα να είναι η επέκταση σε διεθνείς αγορές όπως είναι αυτές των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ινδίας, των ΗΑΕ, και της Κίνας. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 50 εκατ. χρήστες μέσα στα επόμενα χρόνια» ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, διευθύνων σύμβουλος και συν-ιδρυτής του Vimodji.

Η μέχρι τώρα χρηματοδότηση αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ και προέρχεται κυρίως από angel επενδυτές. Ο επόμενος γύρος χρηματοδότησης βρίσκεται σε εξέλιξη και ο στόχος είναι τουλάχιστον τα 2 εκατ. ευρώ. «Τα κεφάλαια αυτά θα μας επιτρέψουν να προωθήσουμε την παρουσία μας σε διεθνείς αγορές και να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας» ανέφερε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συν-ιδρύτρια του Vimodji. Το startup έχει γραφεία σε Αθήνα και Λονδίνο και στα άμεσα πλάνα είναι η απόκτηση παρουσίας στη Νέα Υόρκη, τη Μόσχα και το Ντουμπάι.

1265024628_Vimodjipictures.jpg.9be9dc66d546f73de97d4b7cac0f11df.jpg

Το Vimodji είναι μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ένας συνδυασμός του Youtube και του Giphy. Επίσης, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα brands να «παρεμβαίνουν» με ουσιαστικό και έξυπνο τρόπο στις συνομιλίες των χρηστών.

Το Vimodji είναι video με ήχο (μέσο όρο 12 δευτερολέπτων) που περιέχουν σκηνές από τον συναρπαστικό κόσμο του θεάματος και της μουσικής. Έχοντας το βασικό training dataset, το Vimodji “μαθαίνει” τη μηχανή (machine learning) να αναγνωρίζει συναισθήματα μέσα από κινούμενη εικόνα.

Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το www.vimodji.com και να επιλέξουν από τη λίστα των περισσότερων από 40.000 έτοιμων video clips που υπάρχουν διαθέσιμα και είναι κατηγοριοποιημένα με βάση τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Ο αριθμός των διαθέσιμων video clips αυξάνεται διαρκώς. Τα video clips μπορούν να διαμοιραστούν άμεσα σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες social media. Υπάρχουν, ακόμη, εφαρμογές για iOS και Android.

Το Vimodji έχει προχωρήσει σε συνεργασία με το Viber, μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές επικοινωνίας, και το Fleksy, ένα εξαιρετικά γνωστό «εναλλακτικό» πληκτρολόγιο, προσφέροντας στους χρήστες τους τη δυνατότητα για να εκφράζουν με videos τα συναισθήματα και τις διαθέσεις τους. Επίσης, πρόσφατα ολοκληρώθηκε και η συμφωνία για την ένταξη στο Vimodji της διεθνούς video game πλατφόρμας Gamezop.

«Μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να αλλάξουμε τον τομέα της online visual επικοινωνίας στην Ελλάδα, και το επόμενο βήμα είναι να το κάνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο» σημείωσε ο Βασίλης Καλλίτσης, ο οποίος εμπνεύστηκε την ιδέα όταν ζούσε στο Λος Άντζελες, και διαπίστωσε ότι οι χρήστες είχαν την ανάγκη να εκφραστούν με μικρής διάρκειας, καλής ποιότητας βίντεο.

1685490945_VimodjiPicturesb.jpg.f1a6d556867c39c37ea13dfe77120c98.jpg

Η εντυπωσιακή εξέλιξη του Vimodji οφείλεται στην ένωση δυνάμεων των δημιουργών και ιδρυτών του, τον Βασίλη Καλλίτση, επιτυχημένο σκηνοθέτη στις ΗΠΑ, και την Ελευθερία Μαμιδάκη, μηχανικό του MIT, με μεγάλη εμπειρία στον επιχειρηματικό τομέα λόγω οικογενειακής παράδοσης οι οποίοι επένδυσαν  γνώση και ενέργεια στην ανάπτυξή του. Την ομάδα ενισχύουν οι Γιώργος Σπανός (CTO), Βασίλης Καρδαράς (senior software engineer), Νίκος Καραχάλιος (Chief Communication Officer), Παναγιώτης Τσαφαράς (PR advisor), Σταύρος Δαφνομήλης (Advisor στο AI και Machine learning), Karen Kokabi (Chief Marketing Officer) και Θανάσης Δεληστάθης (σύμβουλος, partner σε venture capital fund στις ΗΠΑ).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
11 ώρες πριν, HateMe είπε

Με κάτι τέτοια που έχει μέσα, να φανταστώ απευθύνεται σε κοινό άνω των 50;

χχααχχαχα.JPG

Διαβάζεις το καλογραμμένο δελτίο τύπου και μετά βλέπεις τις εικόνες, τα γιουβαρλάκια (δε ξέρω τι είναι αυτά), το sou PITSA, το Καλό Μεσημέρι Τρίτης (άραγε θα έχει για όλες τις μέρες της εβδομάδας τέτοιο; ), τα greeklish και συνειδητοποιείς το επίπεδο αισθητικής κακογουστιάς στο οποίο πιθανώς κινείται το project. 

  • Thanks 2
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, stark είπε

Διαβάζεις το καλογραμμένο δελτίο τύπου και μετά βλέπεις τις εικόνες, τα γιουβαρλάκια (δε ξέρω τι είναι αυτά), το sou PITSA, το Καλό Μεσημέρι Τρίτης (άραγε θα έχει για όλες τις μέρες της εβδομάδας τέτοιο; ), τα greeklish και συνειδητοποιείς το επίπεδο αισθητικής κακογουστιάς στο οποίο πιθανώς κινείται το project. 

Αυτό.. ΧΑΑΧΑΧ

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ή το συνειδητοποιείς ή πιθανόν. 

Να συνειδητοποιήσεις το πιθανόν .... δεν γίνεται. 

Εμένα πάντως μου αρέσει ( εξάλου είμαι πάνω απο 50.... )

 

https://www.vimodji.com/video/Jrb2DyveWL_na-zhseis/446

Επεξ/σία από Vasileios-gr
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Vasileios-gr είπε

ή το συνειδητοποιείς ή πιθανόν. 

Να συνειδητοποιήσεις το πιθανόν .... δεν γίνεται. 

Εμένα πάντως μου αρέσει ( εξάλου είμαι πάνω απο 50.... )

 

https://www.vimodji.com/video/Jrb2DyveWL_na-zhseis/446

Η δυσκολία σας στην κατανόηση ενός γραπτού κειμένου δεν αποτελεί απόδειξη λάθους για τον εκάστοτε γράφοντα. Επειδή λοιπόν βιαστήκατε να κρίνετε και να διορθώσετε κάτι που δεν είναι λάθος ούτε συντακτικά ούτε νοηματικά, κι επειδή μια χαρά μπορεί κάποιος "να συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει ενδεχόμενο να συμβαίνει κάτι", προσφέρομαι να σας βοηθήσω (εσάς συγκεκριμένα) να κατανοήσετε τι ακριβώς έγραψα:

"...και συνειδητοποιείς το επίπεδο αισθητικής κακογουστιάς στο οποίο πιθανώς κινείται το project" 

1) συνειδητοποιείς ότι κατά πάσα πιθανότητα το συγκεκριμένο project κινείται συνολικά σε kitsch αισθητικά πλαίσια
2) συνειδητοποιείς ότι το project κινείται σε kitsch αισθητικά πλαίσια, αλλά αφήνεις και μια μικρή πιθανότητα στο σύνολο να μην είναι τόσο άσχημα τα πράγματα όσο φαίνονται εκ πρώτης όψεως, δηλαδή στα συγκεκριμένα screenshots.

Διαλέξτε όποιο θέλετε. Το ίδιο είναι.
Τώρα για το αν είναι όντως kitsch αυτά που βλέπουμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Καλή σας μέρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα σας και απο εμένα.

Είμαι Lead-Programmer στο project.

καλωσορίζω, κάθε κριτική που διαβάζω ως εποικοδομητική.
Η αλήθεια είναι πως τα βίντεο, ειδικά στην σελίδα trending διαμορφώνονται από την χρήση και τους χρήστες που το χρησιμοποιούν, καθώς και από αρκετά flags δεδομένων που επεξεργάζεται η πλατφόρμα.
θα θέλαμε πολύ να διαμορφώσουμε την κύρια σελίδα για να εμφανίζει σχετικότερο content για την κάθε ηλικιακή ομάδα, και εδώ ερχόμαστε στο κεντρικό ερώτημα:

Θα δίνατε την ηλικία σας κατά την δημιουργία λογαριασμού ή γενικότερα κατά την ανώνυμη χρήση τις πλατφόρμας;

Αυτό το ερώτημα είναι βασικό όπως καταλαβαίνετε για την δημιουργία τέτοιον αλγορίθμων, ιδίως σε εφαρμογές που προσπαθούν να σεβαστούν την ιδιωτικότητα των χρηστών!

Κάθε μέρα με τα σχόλια σας γινόμαστε καλύτεροι και τα παραπάνω είναι για την άμεση μελλοντική αναβάθμιση τις πλατφόρμας, καθώς κεντρικό μας μέλημα αυτήν την περίοδο είναι η αναβάθμιση των αλγορίθμων για ταχύτητα των σελίδων μας και κυρίως τις search engine.

Σας ευχαριστώ όπως και να έχει για τα σχόλια σας. 

Επεξ/σία από spaniakos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.