Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη αντιμετώπιση από κατάστημα Public


bill70

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν 1,5 χρόνο αγόρασα ένα smartphone από κατάστημα Public, κατά την αγορά ο πωλητής με συμβούλεψε να κάνω επέκταση εγγύησης λέγοντας μου ότι αν πάθαινε κάτι η συσκευή εντός του χρονικού ορίου της εγγύησης σε περίπτωση που ήταν μεγάλη βλάβη θα μου το άλλαζαν με καινούργιο.
Να πω την αλήθεια όσες φορές έχω αγοράσει ηλεκτρονικές συσκευές ποτέ δεν έχω κάνει επέκταση εγγύησης.
Με τον τρόπο που μου μίλησε ο πωλητής με έπεισε και έδωσα 20€ επιπλέον και όντως έκανα την επέκταση.
Πήρα το κινητό κατέβασα κάποιες εφαρμογές και την 2η εβδομάδα άρχισε να κολλάει, έκανα από μόνος μου update το λογισμικό και για 5-6 μέρες λειτουργούσε κανονικά.
Με το πέρας των ημερών άρχισε να κολλάει περισσότερο η συσκευή, πήγα λοιπόν στο κατάστημα απ' όπου αγόρασα την συσκευή και με παρέπεμψαν στο service.
Εκεί ο τεχνικός μου είπε ότι θα έκανε έλεγχο και μέσα σε 3-4 εργάσιμες θα με ενημέρωναν, μου έδωσαν ένα άλλο κινητό το οποίο ήταν σαράβαλο ως αντικατάσταση του δικού μου μέχρι να δουν τι έχει.
Πέρασαν οι 3-4 εργάσιμες και δεν είχα καμία ειδοποίηση, μετά από μία εβδομάδα πήγα ο ίδιος στο κατάστημα και μου είπαν ότι το κινητό μου ήταν μια χαρά, ότι έκαναν αναβάθμιση λογισμικού και λειτουργούσε τέλεια!
Πήρα το κινητό μου έκανα πάλι εγκατάσταση κάποιες εφαρμογές και μόλις ξεκίνησα να το λειτουργώ, πάλι κολλούσε.
Ξαναπήγα στο κατάστημα Public, πάλι στο service, τους ενημέρωσα ότι το κινητό έκανε πάλι τα ίδια.
Το κράτησαν μου έδωσαν πάλι ένα σαράβαλο κινητό ως αντικατάσταση (με έπαιρναν τηλέφωνο και δεν άκουγα τίποτα, τόσο καλό ήταν) πάλι περίμενα 1 εβδομάδα χωρίς το καινούργιο μου κινητό.
Με ειδοποίησαν ότι το κινητό μου ήταν έτοιμο, στο χαρτί που μου έδωσαν μου έγραφαν ΄του άλλαξαν οθόνη (σε καινούργιο κινητό),  ότι έκαναν πάλι αναβάθμιση στο λογισμικό και ότι τώρα όλα θα ήταν οκ.
Πήρα πάλι τη συσκευή πήγα σπίτι μου έβαλα τις εφαρμογές μου και το κινητό άρχισε να καλεί από μόνο του την τελευταία κλήση που είχα πάρει, επίσης όταν μιλούσα τερμάτιζε από μόνο του την κλήση.
Η υπομονή μου όπως καταλαβαίνετε είχε εξαντληθεί, πήγα πάλι στο κατάστημα, ζήτησα τον υπεύθυνο του εξήγησα τι είχα τραβήξει και με διαβεβαίωσε ότι θα γίνει αλλαγή της συσκευής με καινούργια, απλά έπρεπε να κάνω υπομονή 4-5 μέρες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Αυτή τη φορά δεν μου έδωσαν άλλη συσκευή και αναγκάστηκα να δανειστώ από φίλο.
Μετά από 4 ημέρες μου τηλεφώνησαν και μου είπαν να περάσω από το κατάστημα, όντως πήγα νομίζοντας ότι θα παραλάβω νέα συσκευή.
Πάω στον υπεύθυνο και μου λέει η συσκευή διορθώθηκε σωστα αυτή τη φορά και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.
Του απαντώ αφού θα μου αλλάζατε την συσκευή βλέποντας τι ταλαιπωρία έχω τραβήξει με αυτήν και μου απάντησε ότι η εταιρεία τους διαβεβαίωσε ότι η συσκευή είναι άρτια.
Πηγαίνω στο service να παραλάβω την συσκευή και μου λέει ο τεχνικός:«μην βάζετε εφαρμογές και γενικά μην το φορτώνετε το κινητό για να μην κολλάει».
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι πήγα στον υπεύθυνο του καταστήματο ςκαι το λέω θα απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή, η συμπεριφορά σας είναι παράδεκτη, η απάντηση του ήταν ότι μπορώ να απευθυνθώ όπου θέλω.
Έτσι ταλαιπωρήθηκα πάνω από ένα χρόνο χωρίς να έχω το τηλέφωνο που πλήρωσα.
Αυτή λοιπόν είναι η αντιμετώπιση από το κατάστημα Public, σας ενημερώνω για να μην την πατήσετε και εσείς, είναι απαράδεκτοι !!!

  • Like 3
  • Confused 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 minutes ago, bill70 said:

Πήρα το κινητό κατέβασα κάποιες εφαρμογές και την 2η εβδομάδα άρχισε να κολλάει,

 

2 minutes ago, bill70 said:

Πήρα το κινητό μου έκανα πάλι εγκατάσταση κάποιες εφαρμογές και μόλις ξεκίνησα να το λειτουργώ, πάλι κολλούσε.

 

3 minutes ago, bill70 said:

Πήρα πάλι τη συσκευή πήγα σπίτι μου έβαλα τις εφαρμογές μου

 

4 minutes ago, bill70 said:

μην βάζετε εφαρμογές και γενικά μην το φορτώνετε το κινητό για να μην κολλάει».

Είναι εύκολο να μας πεις και ποιες ήταν αυτές οι εφαρμογές ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Facebook, Instagram, Messenger, Snapchat,  Yahoo Weather, Gmail,  Ifarmakeia, Εορτολόγιο, Efood, shazam, youtube, Runkeeper, Booking, Village, Moovit, Qr Code, Offers Around, googletranslate

Μπορεί να ξεχνάω 1-2 αλλά αυτές είναι που χρησιμοποιώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ο κόσμος δεν έχει γνώση για το τι απαιτήσεις πρέπει να έχει από τις συσκευές του

Ενα κινητό των 120 ευρώ είναι μόνο για τα απολύτως βασικά τα οποία δεν είναι οι εφαρμογές που αναφέρεις

Όσα σου είπαν από το public ισχύουν, δηλαδη σου κάνουν μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, το παίρνεις και καθώς είναι φρέσκο το κινητό πηγαίνει μια χαρά

Όταν πιάσεις και του βάζεις 2-3 εφαρμογές πάνω, εκεί αρχίζουν τα παρατράγουδα

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να διαλέξεις κάποιες πολύ λίγες εφαρμογές αλλά και πάλι η χρήση αυτών δε θα είναι και η καλύτερη εμπειρία, η να πάρεις καλύτερο και πιο ακριβό κινητό

Έχει μαλιασει η γλώσσα μου να λεω σε φίλους μου ότι δεν πρέπει να αγοράζει κανείς κινητό κάτω των 180 ευρώ καλώς η κακώς αν κάνει μια νορμάλ χρήση (social media, youtube, light παιχνίδια) και θέλει να το κρατήσει για τουλάχιστον διετία

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κινητο που πηρες, ο θεος ο ιδιος να κατεβει να το φτιαξει, ειναι σαβουρα.

δωστο στο ανιψακι σου να παιζει, και παρε ενα S21

Επεξ/σία από DimosthenisG
  • Like 1
  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, bill70 είπε

Huawei Y5

Παρε ενα ποιο νεο μοντελο......τα android μετα απο εναν χρονο ειναι για τα μπαζα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, bill70 είπε

Huawei Y5

Φαουλ 1ο, ενω χρησιμοποιεις το smartphone σου, δεν εχεις γνωση τι αγοραζεις, παροτι επιβαρυνθηκες  με 20 ευρω για (μουφα) ασφαλεια!

Φαουλ 2ο, του πωλητη (δεν μπορουμε να εχουμε και πολλες απαιτησεις νουμερα κυνηγανε και dont give a shit για τον πελατη) που δεν προτεινε το καταλληλο κινητο για τις αναγκες σου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, arispz είπε

Φαουλ 1ο, ενω χρησιμοποιεις το smartphone σου, δεν εχεις γνωση τι αγοραζεις, παροτι επιβαρυνθηκες  με 20 ευρω για (μουφα) ασφαλεια!

Φαουλ 2ο, του πωλητη (δεν μπορουμε να εχουμε και πολλες απαιτησεις νουμερα κυνηγανε και dont give a shit για τον πελατη) που δεν προτεινε το καταλληλο κινητο για τις αναγκες σου!!!

Αν τις ήξερε τις ανάγκες του θα το έψαχνε και ο ίδιος πριν το αγοράσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, bill70 είπε

Πριν 1,5 χρόνο αγόρασα ένα smartphone από κατάστημα Public, κατά την αγορά ο πωλητής με συμβούλεψε να κάνω επέκταση εγγύησης λέγοντας μου ότι αν πάθαινε κάτι η συσκευή εντός του χρονικού ορίου της εγγύησης σε περίπτωση που ήταν μεγάλη βλάβη θα μου το άλλαζαν με καινούργιο.
Να πω την αλήθεια όσες φορές έχω αγοράσει ηλεκτρονικές συσκευές ποτέ δεν έχω κάνει επέκταση εγγύησης.
Με τον τρόπο που μου μίλησε ο πωλητής με έπεισε και έδωσα 20€ επιπλέον και όντως έκανα την επέκταση.
Πήρα το κινητό κατέβασα κάποιες εφαρμογές και την 2η εβδομάδα άρχισε να κολλάει, έκανα από μόνος μου update το λογισμικό και για 5-6 μέρες λειτουργούσε κανονικά.
Με το πέρας των ημερών άρχισε να κολλάει περισσότερο η συσκευή, πήγα λοιπόν στο κατάστημα απ' όπου αγόρασα την συσκευή και με παρέπεμψαν στο service.
Εκεί ο τεχνικός μου είπε ότι θα έκανε έλεγχο και μέσα σε 3-4 εργάσιμες θα με ενημέρωναν, μου έδωσαν ένα άλλο κινητό το οποίο ήταν σαράβαλο ως αντικατάσταση του δικού μου μέχρι να δουν τι έχει.
Πέρασαν οι 3-4 εργάσιμες και δεν είχα καμία ειδοποίηση, μετά από μία εβδομάδα πήγα ο ίδιος στο κατάστημα και μου είπαν ότι το κινητό μου ήταν μια χαρά, ότι έκαναν αναβάθμιση λογισμικού και λειτουργούσε τέλεια!
Πήρα το κινητό μου έκανα πάλι εγκατάσταση κάποιες εφαρμογές και μόλις ξεκίνησα να το λειτουργώ, πάλι κολλούσε.
Ξαναπήγα στο κατάστημα Public, πάλι στο service, τους ενημέρωσα ότι το κινητό έκανε πάλι τα ίδια.
Το κράτησαν μου έδωσαν πάλι ένα σαράβαλο κινητό ως αντικατάσταση (με έπαιρναν τηλέφωνο και δεν άκουγα τίποτα, τόσο καλό ήταν) πάλι περίμενα 1 εβδομάδα χωρίς το καινούργιο μου κινητό.
Με ειδοποίησαν ότι το κινητό μου ήταν έτοιμο, στο χαρτί που μου έδωσαν μου έγραφαν ΄του άλλαξαν οθόνη (σε καινούργιο κινητό),  ότι έκαναν πάλι αναβάθμιση στο λογισμικό και ότι τώρα όλα θα ήταν οκ.
Πήρα πάλι τη συσκευή πήγα σπίτι μου έβαλα τις εφαρμογές μου και το κινητό άρχισε να καλεί από μόνο του την τελευταία κλήση που είχα πάρει, επίσης όταν μιλούσα τερμάτιζε από μόνο του την κλήση.
Η υπομονή μου όπως καταλαβαίνετε είχε εξαντληθεί, πήγα πάλι στο κατάστημα, ζήτησα τον υπεύθυνο του εξήγησα τι είχα τραβήξει και με διαβεβαίωσε ότι θα γίνει αλλαγή της συσκευής με καινούργια, απλά έπρεπε να κάνω υπομονή 4-5 μέρες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Αυτή τη φορά δεν μου έδωσαν άλλη συσκευή και αναγκάστηκα να δανειστώ από φίλο.
Μετά από 4 ημέρες μου τηλεφώνησαν και μου είπαν να περάσω από το κατάστημα, όντως πήγα νομίζοντας ότι θα παραλάβω νέα συσκευή.
Πάω στον υπεύθυνο και μου λέει η συσκευή διορθώθηκε σωστα αυτή τη φορά και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.
Του απαντώ αφού θα μου αλλάζατε την συσκευή βλέποντας τι ταλαιπωρία έχω τραβήξει με αυτήν και μου απάντησε ότι η εταιρεία τους διαβεβαίωσε ότι η συσκευή είναι άρτια.
Πηγαίνω στο service να παραλάβω την συσκευή και μου λέει ο τεχνικός:«μην βάζετε εφαρμογές και γενικά μην το φορτώνετε το κινητό για να μην κολλάει».
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι πήγα στον υπεύθυνο του καταστήματο ςκαι το λέω θα απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή, η συμπεριφορά σας είναι παράδεκτη, η απάντηση του ήταν ότι μπορώ να απευθυνθώ όπου θέλω.
Έτσι ταλαιπωρήθηκα πάνω από ένα χρόνο χωρίς να έχω το τηλέφωνο που πλήρωσα.
Αυτή λοιπόν είναι η αντιμετώπιση από το κατάστημα Public, σας ενημερώνω για να μην την πατήσετε και εσείς, είναι απαράδεκτοι !!!

Αλήθεια τώρα με Android κινητό με 2gb RAM πηγές να παραπονεθεις γιατί κολλάει; 😂😂

Αυτό μόνο για κλήσεις και SMS κάνει, για τίποτα άλλο.  Βαψτο μπλε και πέτα το στη θάλασσα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το public απο εξυπηρετιση είναι γνωστο οτι εχει πολλα παραπονα απο καταναλωτες  απο οτι διαβαζουμε κατα καιρους.

Δεν εχει σχεση  με τη συγκεκριμενη επιλογη καποιου σε ενα προιον. 

Επεξ/σία από Fotia
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε αγαπητε ts ανοιξε ενα νεο θεμα που θα ρωτας τι κινητο μπορεις να παρεις χωρις να ξοδεψεις πολλα που να σηκωνει ολες αυτες τις εφαρμογες χωρις να κολλαει. 

Redmi note 8

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...