Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη αντιμετώπιση από κατάστημα Public


bill70

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θέμα το άνοιξα για να ενημερώσω τον κόσμο τον τρόπο αντιμετώπισης από την συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων, συμφωνώ με αυτά που γράφετε, γι αυτούς είμαστε μόνο αριθμοί, αλλά εξαπατούν τον κόσμο με δήθεν επέκταση εγγύησης κα αφού αγοράσουμε το προϊόν, μετά μην τους είδατε !!!

  • Confused 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, bill70 είπε

Το θέμα το άνοιξα για να ενημερώσω τον κόσμο τον τρόπο αντιμετώπισης από την συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων, συμφωνώ με αυτά που γράφετε, γι αυτούς είμαστε μόνο αριθμοί, αλλά εξαπατούν τον κόσμο με δήθεν επέκταση εγγύησης κα αφού αγοράσουμε το προϊόν, μετά μην τους είδατε !!!

Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχεις άδικο φίλε μου, εγώ θα έλεγα πως και πολύ ασχολήθηκαν. Το κινητό σου δεν έχει καμία βλάβη, απλά είναι περιορισμένων δυνατοτήτων και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην χρήση για την οποία το προορίζεις. Λάθος τους είναι αν δεν σε πληροφόρησαν πριν την αγορά και κατά την διάρκεια των επισκευών για την ουσία του προβλήματος. Κάτι το οποίο βέβαια εξαρτάται από το επίπεδο της συνεννόησης και των δύο πλευρών.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, bill70 είπε

Το θέμα το άνοιξα για να ενημερώσω τον κόσμο τον τρόπο αντιμετώπισης από την συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων, συμφωνώ με αυτά που γράφετε, γι αυτούς είμαστε μόνο αριθμοί, αλλά εξαπατούν τον κόσμο με δήθεν επέκταση εγγύησης κα αφού αγοράσουμε το προϊόν, μετά μην τους είδατε !!!

Φίλε μου το κινητό σου δεν είχε καμία βλάβη. Είναι σαν να αγόρασες ένα fiat pundo κσι να το πήγαινες συνέχεια στην αντιπροσωπεία γιατί δεν έπιανε  200 χλμ./ώρα! 

Και τόσο που ασχολήθηκαν πολύ ήταν, αν και κατάλαβα ότι το κάναν εντελώς τυπικά και δε  σου εξήγησαν ότι έφταιγαν οι δυνατότητες του κινητού σου για αυτό που συνέβαινε και όχι κάποια βλάβη. Από την άλλη φταις κι εσύ που έκανες λάθος επιλογή εξ αρχής... Η επέκταση εγγύησης δεν είχε κάποιο θέμα  μιας και δεν σου αρνήθηκαν να το κοιτάξουν, απλά όπως σου είπε και ο τεχνικός στο τέλος, το κινητό ήταν για πολύ ελαφριά χρήση...

Επεξ/σία από koutsis
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 ώρες πριν, bill70 είπε

δήθεν επέκταση εγγύησης κα αφού αγοράσουμε το προϊόν, μετά μην τους είδατε !!

Κατσε μισο, η επεκταση εγγυσης σου λεει πως σου αλλαζουμε συσκευη αν ειναι μεγαλη η βλαβη κλπ.

Ομως στην περιπτωση σου δεν ειχε μεγαλη βλαβη, βασικα δεν ειχε βλαβη, απλως το κινητο δεν ηταν καταλληλο για να κανει αυτο που θελεις. Οποτε δεν ειναι δηθεν η επεκταση της εγγυησης αφου δεν χρειαστηκε να κανεις χρηση της.

Βασικα πανω κατω αυτο που λεει ο @koutsis

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Finn είπε

Με 2GB ram και mediatek επεξεργαστή όχι απλά θα κολλάει αλλά δε παίζει ούτε αναβάθμιση λογισμικού μέσα στη διετία να δεις.

Απο ποτε ειναι τοσο χαλια οι επεξεργαστες της mediatek ηθελα να'ξερα..... 

Μια χαρα επεξεργαστες ειναι...! 

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vaas93 είπε

Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχεις άδικο φίλε μου, εγώ θα έλεγα πως και πολύ ασχολήθηκαν. Το κινητό σου δεν έχει καμία βλάβη, απλά είναι περιορισμένων δυνατοτήτων και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην χρήση για την οποία το προορίζεις. Λάθος τους είναι αν δεν σε πληροφόρησαν πριν την αγορά και κατά την διάρκεια των επισκευών για την ουσία του προβλήματος. Κάτι το οποίο βέβαια εξαρτάται από το επίπεδο της συνεννόησης και των δύο πλευρών.

Θα είχα άδικο αν με ενημέρωναν ότι το συγκεκριμένο κινητό είναι μόνο για να τηλεφωνώ, όταν μου το πλάσαρε ο πωλητής ως ευκαιρία και τους έδωσα τα ωραία μου λεφτά (για κάποιους από τα σχόλια που είδα είναι λίγα τα λεφτά, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω περισσότερα) δεν ήξερα τι με περίμενε.
Επίσης το κινητό το έιχαν στην κατηγορία smartphone, στα χαρακτηριστικά του τότε θα έπρεπε να γράφει μόνο τηλεφωνικές κλήσεις.
Επίσης επαναλαμβάνω ότι ο πωλητής ετκός του ότι το εκθείασε το κινητό με έβαλε και έκανα επέκταση εγγύησης με την αιτιολογία ότι σε περίπτωση βλάβης δεν θα ταλαιπωρηθώ καθόλου, θα γίνει αλλαγή με άλλη συσκευή! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stormrain είπε

Κατσε μισο, η επεκταση εγγυσης σου λεει πως σου αλλαζουμε συσκευη αν ειναι μεγαλη η βλαβη κλπ.

Ομως στην περιπτωση σου δεν ειχε μεγαλη βλαβη, βασικα δεν ειχε βλαβη, απλως το κινητο δεν ηταν καταλληλο για να κανει αυτο που θελεις. Οποτε δεν ειναι δηθεν η επεκταση της εγγυησης αφου δεν χρειαστηκε να κανεις χρηση της.

Βασικα πανω κατω αυτο που λεει ο @koutsis

Η επέκταση εγγύησης γράφει ότι σε περίπτωση βλάβης (οπιασδήποτε βλάβης) στο χρονικό όριο που μου έδιναν θα γίνει αντικατάσταση, ο πωλητής προφορικά είπε σε περίπτωση μεγάλης βλάβης γίνεται αντικατάσταση συσκευής.
Να επαναλάβω ότι σε καινούργιο κινητό τη 2η φορά που το πήγα άλλαξαν οθόνη, έτσι έγραφε το χαρτί της επισκευής, το τηλέφωνο από την αρχή ήταν ελλατωματικό, αλλά δεν ήθελαν να το παραδεχτούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Πανος999 είπε

Απο ποτε ειναι τοσο χαλια οι επεξεργαστες της mediatek ηθελα να'ξερα..... 

Μια χαρα επεξεργαστες ειναι...! 

Ψάξου λίγο για το πόσα κινητά έμειναν χωρίς νεότερη έκδοση Android επειδή η mediatek δεν ασχολείται ώστε να δώσει drivers.

 

https://www.xda-developers.com/mediatek-su-rootkit-exploit/

Επεξ/σία από Finn
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, chios είπε

τι περιμένεις από αυτό το κινητό; λογικό να κολλάει σαβούρα είναι.

Ο πωλητής το πλάσαρε ως ευκαιρία, οπότε όποιος δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία του πουλάνε φούμαρα γι αμεταξωτές κορδέλες !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Πανος999 είπε

Απο ποτε ειναι τοσο χαλια οι επεξεργαστες της mediatek ηθελα να'ξερα..... 

Μια χαρα επεξεργαστες ειναι...! 

Μια χαρα τουμπανο ειναι στο redmi note 8 pro μου,  οχι στο χουαβει του ts . 

Φιλε εισαι φαουλ οσο δεν παει. Σεβομαι τα χρηματα που εδωσες, δεν σεβομαι οτι ξερεις να γκρινιαζεις στο ινσομνια, αλλα δεν ηξερες να κανεις μια ερευνα πριν τα σκασεις. Βαλε οτι lite εφαρμογη βρεις τωρα μπας και δουλεψει και δεξου οτι εκανες πατατα αγορα. 

Ποσα $$ το πηρες?
 

 

Επεξ/σία από papageord
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, koutsis είπε

Φίλε μου το κινητό σου δεν είχε καμία βλάβη. Είναι σαν να αγόρασες ένα fiat pundo κσι να το πήγαινες συνέχεια στην αντιπροσωπεία γιατί δεν έπιανε  200 χλμ./ώρα! 

Και τόσο που ασχολήθηκαν πολύ ήταν, αν και κατάλαβα ότι το κάναν εντελώς τυπικά και δε  σου εξήγησαν ότι έφταιγαν οι δυνατότητες του κινητού σου για αυτό που συνέβαινε και όχι κάποια βλάβη. Από την άλλη φταις κι εσύ που έκανες λάθος επιλογή εξ αρχής... Η επέκταση εγγύησης δεν είχε κάποιο θέμα  μιας και δεν σου αρνήθηκαν να το κοιτάξουν, απλά όπως σου είπε και ο τεχνικός στο τέλος, το κινητό ήταν για πολύ ελαφριά χρήση...

Δηλαδή το να ανοίγω μία εφαρμογή π.χ. το fb είναι σα να ζητάω από ένα φιατάκι να τρέξει με 200?
Να επαναλάβω ότι και με κλειστές όλες τις εφαρμογές το κινητό έκανε μόνο του τηλεφωνικές κλήσεις (επανάκληση τελευταίου αριθμού) ή έκοβε όποια τηλεφωνική κλήση έκανα εγώ, ήμαρτον δλδ ούτε τις στοιχειώδης λειτουργίες δεν έκανε.
Αν έχουμε αυτή την αντίληψη ότι πρέπει να δίνουμε μεγάλα ποσά για να αγοράσουμε κινητό, τους νομιμοποιούμε να μας παίρνουν τα χρήματα μας ελαφρά τη καρδία.

7 λεπτά πριν, Loinen είπε

Μια χαρα ειναι το κινητο, μια χαρα ειναι ο ΜΤΚ, αλλα να μην καταβεζες ενεργοβορες εφαρμογες θα ηταν ακομα καλυτερα

Εδώ οι περισσότεροι το έχουν βγάλει σαράβαλο και να δεχθώ ότι όντως είναι σαράβαλο γιατί δεν κοστίζει 500-600-1000€ (δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω τόσα χρήματα για την αγορά κινητού), αλλά δεν είναι ανήθικο ο πωλητής να το παρουσιάζει σαν ευκαιρία?
Και επαναλαμβάνω το κινητό μετά την τελευταία «επσισκευή» δεν έκανε ούτε τα αυτονόητα δλδ να κάνει τηλεφωνικές κλήσεις, έπαιρνε μόνο του ξαφνικά τηλέφωνο ή έκοβε την κλήση την ώρα που μιλούσα.

11 λεπτά πριν, Loinen είπε

Μια χαρα ειναι το κινητο, μια χαρα ειναι ο ΜΤΚ, αλλα να μην καταβεζες ενεργοβορες εφαρμογες θα ηταν ακομα καλυτερα

 

17 λεπτά πριν, papageord είπε

Μια χαρα τουμπανο ειναι στο redmi note 8 pro μου,  οχι στο χουαβει του ts . 

Φιλε εισαι φαουλ οσο δεν παει. Σεβομαι τα χρηματα που εδωσες, δεν σεβομαι οτι ξερεις να γκρινιαζεις στο ινσομνια, αλλα δεν ηξερες να κανεις μια ερευνα πριν τα σκασεις. Βαλε οτι lite εφαρμογη βρεις τωρα μπας και δουλεψει και δεξου οτι εκανες πατατα αγορα. 

Ποσα $$ το πηρες?
 

 

Στο insomnia έγραψα για να μην την πατήσουν κι άλλοι με την επέκταση μνήμης για ενημέρωση, όχι για να γκρινιάξω.Το κινητό το πήρα 120€ δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω περισσότερα για συσκευή και όπως έγραψα και σε άλλα σχόλια, ο πωλητής μου το παρουσίασε ως ευκαιρία για αγορά και αυτή η συσκευή δεν έκανε ούτε τα αυτονόητα, να παίρνει σωστά τηλέφωνα με κελιστές όλες τις εφαρμογές !!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εστιάζετε όλοι στο ότι είναι χαρβαλο το κινητό κ δεν κάνει για βαριά χρήση κτλ και δεν λέτε πως και γιατί χρειάστηκε να αλλάξουν ολόκληρη οθόνη σε καινούριο κινητο! Άρα κάτι είδαν στραβό κ είπαν να το φτιάξουν.

Αν ήταν μόνο ο αριθμός των εφαρμογών που προκαλούσε πρόβλημα θα του είχαν πει του ανθρώπου να προσέχει πως το χειρίζεται υποθέτω.

Χώρια το θέμα με τις κλήσεις που είχε και έκανε του μυαλού του το κινητό.

Και σιγά τις εφαρμογές που έβαλε. Λες και τις δούλευε όλες ταυτόχρονα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, DeineL Vian είπε

Αν ήταν μόνο ο αριθμός των εφαρμογών που προκαλούσε πρόβλημα θα του είχαν πει του ανθρώπου να προσέχει πως το χειρίζεται υποθέτω.

Σε κανένα service δεν έχω δεί να κάθονται να ελέγξουν πόσες εφαρμογές έχεις περασμένες και αν επαρκεί το h/w και μετά να εξηγούν στον πελάτη πώς να το δουλέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...