Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη αντιμετώπιση από κατάστημα Public


bill70

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάμε άλλη μια απ' την αρχή γιατί τα μπερδεψαμε όλοι.

Πρώτον: Το κινητό αρχικά δεν είχε το πρόβλημα όπου έκανε μόνο του κλήσεις. Απλά σερνόταν γιατί τα specs του ήταν χαμηλά. Ο TS δε το γνώριζε αυτό και απαιτούσε από το Public να του φτιάξει το κινητό. Είναι σα να παίρνεις λάπτοπ των 200€ και να απαιτείς να παίξει παιχνίδια και να έχει 10 tabs ανοιχτά στον chrome.

Δεύτερον: Με το πρόβλημα του κολλήματος να καθιστά το κινητό "άχρηστο" τα τζιμανια του Public θεώρησαν ότι χρήση αλλαγή οθόνης (αν καταλάβαμε όλοι καλά) οπότε με την αλλαγή της οθόνης εμφανίστηκε και το πρόβλημα στο touch. Αιτία; 3rd party ανταλλακτικό ή ελλατωματικο original ανταλλακτικό.

Οι απόψεις όλων των χρηστών εδώ έχουν να κάνουν με το πρώτο πρόβλημα και όχι με το πρόβλημα που εμφανίστηκε εκ των υστέρων λόγω λανθασμένης επισκευής του κινητού από το σέρβις της Public.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, gustom2008 είπε

Διαβαζω τοση ωρα αχρειαστα σχολια.Καταρχην το κινητο αυτο ειναι για πολυ βασικη χρηση.Τα 2 gb ram φτανουν μονο για να τρεξει το android.Αυτο που περιγραφεις ειναι προβλημα hardware του κινητου.Αφου δεν βγαζεις ακρη με τα public και εισαι εντος εγγυησης πηγαινεις με την αποδειξη στο επισημο σερβις της huawei στην procordia στην Μιχαλακοπουλου.Αυτοι θα σου πουν τι συμβαινει με το κινητο σου και αν εχουν κανει καμια βλακεια στο σερβις των public.Αφου τελειωσεις απο εκει πουλα το και παρε κατι αλλο με τουλαχιστον 4gb ram.

Κάνε ότι λέει ο φίλος, αν στο φτιάξουν προσπάθησε να το πουλήσεις σε μια λογική τιμή (αφού αναφέρεις αυτά) και άνοιξε ένα θέμα για επιλογή κινητού!

Απορώ με την υπομονή σου!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον παιδια για να κλεινει το θεμα ο TS θελει να ακουσει "φταινε τα Public που δεν σε ενημερωσαν και σου δωσαν κατι αναξιοπιστο, επισης φταινε που δεν σου δωσαν κινητο αντικαταστασης μεγαλυτερης αξιας"  με απλα λογια θες να σε κολακευσουν εδω περα.

1η επιλογη πουλα το και ασε στην ακρη τα χρηματα

2η επιλογη μαζευε λιγα λιγα να παρεις κατι καλυτερο ακομα και απο αγγελιες

3η επιλογη ασε τα smartphone και κυνηγα την ζωη σου εξω που ειναι καλυτερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι να'ναι .ναρκωτικα καργα..... δε το χετε σε τιποτα να βγαλετε καποιον τρελο.. κλαιν μαιν ολα... 

 

 

23 λεπτά πριν, li@m είπε

Να το παει στο service της Huawei. Όμως αν έχουν κάνει πατάτα οι τεχνικοί από τα public τότε θα το επισκεύασει η Huawei;;

εαν η huawei ειναι σοβαρη εταιρια και εαν το Public κανει σωστη δουλεια, τοτε λογικα θα υπαρχει αρχειο για το τι επισκευες εγιναν στο συγκεκριμενο τηλεφωνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2111988000

Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27

Μία φορά που το χρειάστηκα για μια αλλαγή μπαταρίας ήταν άψογοι, αποστολή από επαρχία με κουριερ δεν πλήρωσα τίποτα, από την αρχή ο φίλος έπρεπε να πάει απευθείας στο σέρβις της Huawei και να μην μπλέξει με τους απατεώνες του public

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Finn είπε

Πάμε άλλη μια απ' την αρχή γιατί τα μπερδεψαμε όλοι.

Πρώτον: Το κινητό αρχικά δεν είχε το πρόβλημα όπου έκανε μόνο του κλήσεις. Απλά σερνόταν γιατί τα specs του ήταν χαμηλά. Ο TS δε το γνώριζε αυτό και απαιτούσε από το Public να του φτιάξει το κινητό. Είναι σα να παίρνεις λάπτοπ των 200€ και να απαιτείς να παίξει παιχνίδια και να έχει 10 tabs ανοιχτά στον chrome.

Δεύτερον: Με το πρόβλημα του κολλήματος να καθιστά το κινητό "άχρηστο" τα τζιμανια του Public θεώρησαν ότι χρήση αλλαγή οθόνης (αν καταλάβαμε όλοι καλά) οπότε με την αλλαγή της οθόνης εμφανίστηκε και το πρόβλημα στο touch. Αιτία; 3rd party ανταλλακτικό ή ελλατωματικο original ανταλλακτικό.

Οι απόψεις όλων των χρηστών εδώ έχουν να κάνουν με το πρώτο πρόβλημα και όχι με το πρόβλημα που εμφανίστηκε εκ των υστέρων λόγω λανθασμένης επισκευής του κινητού από το σέρβις της Public.

Συμφωνώ με τον Finn και την ανακεφαλαίωση που έκανε. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν, με βάση τη ροή όσων έγραψε ο φίλος είναι ότι: 1. Όταν το αγόρασε για τις πρώτες εβδομάδες το κινητό δούλευε κανονικά. Άρα, δεν υφίστατο θέμα επιστροφής λόγω DOA, που απ' όσο γνωρίζω συνήθως είναι μέσα στην πρώτη εβδομάδα από την ημερομηνία αγοράς. 2. Σταδιακά, το κινητό παρουσίασε μείωση της απόδοσης, προφανώς γιατί η ram σε συνδυασμό με τον επεξεργαστή του κινητού και τις εφαρμογές οι οποίες κάθε τόσο γίνονται και πιο βαριές, άρχισε να ζορίζεται. Μην υποτιμάτε το γεγονός ότι κάποιες εφαρμογές, με τα χρόνια, γίνονται αρκετά πιο βαριές καθώς αποκτούν νέες λειτουργικότητες. Το FB π.χ. πριν αρκετά χρόνια μπορούσε να τρέξει και σε κινητό με 500mb ram και να μην το γονατίσει τελείως (λέμε τώρα😃). Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι το ότι κλείνω μία εφαρμογή, δε σημαίνει ότι αυτή δε συνεχίζει να "τρέχει" στο υπόβαθρο και να καταναλώνει πόρους, επεξεργαστικούς και μνήμης. Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργούν οι εφαρμογές. Μπορεί όμως κάποιος να μπει από τις Ρυθμίσεις του android να βρει τις εφαρμογές και μια προς μια να τις διακόψει. Σε εφαρμογές όπως το Facebook, η διακοπή είναι προσωρινή, αφού μετά από λίγη ώρα και για να λειτουργήσει στέλνοντας στο messenger, ποστάροντας ή λαμβάνοντας ειδοποιήσεις θα ενεργοποιηθεί και θα παραμείνει σε λειτουργία. Άσε που μπορεί να υπάρχουν και συνδεόμενες με αυτό εφαρμογές όπως το Instagram π.χ. Αν δούμε και την κατανάλωση μνήμης ram αλλά και αποθηκευτικού χώρου, θα δούμε ότι ειδικά εφαρμογές όπως αυτές τραβούν μεγάλο ποσοστό. 3. Το πρόβλημα με τις ανεξέλεγκτες κλήσεις (κλήση-διακοπή) προφανώς προέκυψε μετά την (κατά τη γνώμη μου) αχρείαστη αλλαγή οθόνης, προφανώς από υπερευαίσθητο άρα προβληματικό ή κακά προσαρμοσμένο digitizer. Αυτό μπορεί να έγινε κι από λάθος καταγραφή του υπαλλήλου που παρέλαβε τη συσκευή (π.χ. να κατάλαβε και να κατέγραψε μη καλή απόκριση της οθόνης). 4. Η επέκταση εγγύησης (προφανώς) καλύπτει το hardware για μη λειτουργία π.χ. δεν ανάβει η συσκευή και όχι για το performance της συσκευής. Έχει συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις και σε αρκετές περιπτώσεις έπεται της κυρίως εγγύησης. Προσωπικά δεν την αγοράζω ποτέ, εκτός αν μου την προσφέρουν στο πακέτο και συγκρίνοντας με άλλες προσφορές κρίνω ότι μου βγαίνει καλύτερη η τελική τιμή. Εν κατακλείδι, δεν βρίσκω να υπάρχει θέμα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες service της συγκεκριμένης αλυσίδας με όσα εξιστορίστηκαν πιο πάνω. Ο πωλητής ίσως θα μπορούσε να έχει δει περισσότερο τις ανάγκες του πελάτη και να έχει προτείνει κάτι πιο κοντά σε αυτές (όμως δεν ήμασταν εκεί για να κρίνουμε). Ο καταναλωτής μπορεί και οφείλει να βρει πληροφόρηση και να ψάξει τα διαθέσιμα προϊόντα με βάση και τις οικονομικές του δυνατότητες. Το internet επιτρέπει να βρούμε reviews και απόψεις ή προβλήματα χρηστών και τρόπους αντιμετώπισής τους, για τις περισσότερες συσκευές (όπως και στο insomnia, καλή ώρα). Προσωπικά θα κατέφευγα στη λύση του μεταχειρισμένου προκειμένου να έχω κάτι με αξιόλογα specs σε τιμή που να μπορεί να σηκώσει η τσέπη μου. Τέλος, η εμπειρία μου έχει δείξει ότι, μικρές ηλεκτρονικές συσκευές καλό είναι να μη "σκαλίζονται" συχνά-πυκνά, εκτός αν δε λειτουργούν καθόλου...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, chios είπε

2111988000

Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 27

Μία φορά που το χρειάστηκα για μια αλλαγή μπαταρίας ήταν άψογοι, αποστολή από επαρχία με κουριερ δεν πλήρωσα τίποτα, από την αρχή ο φίλος έπρεπε να πάει απευθείας στο σέρβις της Huawei και να μην μπλέξει με τους απατεώνες του public

Καλά σοβαρά , το public είναι απατεώνες επειδή ο φίλος ήθελε upgrade κινητού ; 

Αγόρασε ενα low range προϊόν και έχει την αίσθηση ότι θα τρέχει σφαίρα με 20 εφαρμογές.

Είναι σαν να έχεις ένα καινούργιο pc με προδιαγραφές 5ετίας και να έχεις την απαίτηση να τρέχει το Flight Simulator

Φταίει το public και το κάθε public ; 

Πραγματικά λυπάμαι τόσο για την παιδεία μας όσο και τους , δύσμοιρους , υπαλλήλους να ακούν τις παρανοϊκές απαιτήσεις του καθενός.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tuning123 είπε

Καλά σοβαρά , το public είναι απατεώνες επειδή ο φίλος ήθελε upgrade κινητού ; 

Αγόρασε ενα low range προϊόν και έχει την αίσθηση ότι θα τρέχει σφαίρα με 20 εφαρμογές.

Είναι σαν να έχεις ένα καινούργιο pc με προδιαγραφές 5ετίας και να έχεις την απαίτηση να τρέχει το Flight Simulator

Φταίει το public και το κάθε public ; 

Πραγματικά λυπάμαι τόσο για την παιδεία μας όσο και τους , δύσμοιρους , υπαλλήλους να ακούν τις παρανοϊκές απαιτήσεις του καθενός.

 

Συμφωνώ μαζί σου και όπως είπα και πιο πάνω δεν βλέπω κάποια ευθύνη του public ή ότι κάναν κάτι απαράδεκτο. Η μόνη ένσταση μου είναι γιατί αλλάξανε την οθόνη, αλλά μάλλον κι αυτό συνέβη γιατί πιθανότατα ο φίλος που το αγόρασε τους είπε ότι η οθόνη δεν αποκρίνεται σωστά κι αυτοί υπέθεσαν ότι ήταν θέμα οθόνης...

Επεξ/σία από koutsis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2021 στις 12:30 ΠΜ, bill70 είπε

Huawei Y5

Υ5 το απλό? Και έβαλες όλα αυτά τα apps?  Οκ οκ δεν έχω κάτι να πω συνγεκριεμενο κινιτο είναι για πολύ ελάχιστα πράγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε bill70, νομίζω πως ευθύνη για όλη την ταλαιπωρία που πέρασες, έχετε και οι δύο, απλά ίσως όχι με τον τρόπο που το εννοείς εσύ.

Καταρχάς η δική σου ευθύνη απορρέει, από το ότι δεν έκανες σωστή έρευνα αγοράς, ώστε να διαπιστώσεις, αν με τα χρήματα που εσύ τότε μπορούσες να διαθέσεις (δεν δίνουν όλοι μισό με ένα μηνιάτικο για κινητό), θα έβρισκες ένα κινητό που θα ικανοποιεί τις ανάγκες σου.

Επίσης φέρεις μέρος ευθύνης, και αυτό με πάσα επιφύλαξη καθώς δεν γνωρίζω τι ακριβώς ειπώθηκε μεταξύ εσού και του πωλητή, αν δεν εξήγησες στον πωλητή, για τι χρήση προόριζες το κινητό, ώστε να σε κατευθύνει σωστά, είτε προς κάποιο άλλο κινητό, καταλληλότερο από αυτό που τελικά αγόρασες, είτε να σου εξηγήσει ότι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι γι'αυτά που ζητούσες.

Σε συνέχεια του προηγούμενου ευθύνη ίσως έχει κι ο πωλητής, αν δεν έκανε τις κατάλληλες ερωτήσεις, ώστε να καταλάβει τι ακριβώς ζητούσε ο bill70.

Τέλος ευθύνη έχει και το service του Public, θα έπρεπε εξαρχής να έλεγαν στον φίλο, ότι το κινητό που αγόρασε, δεν ήταν ικανό, να σηκώσει όλες αυτές τις εφαρμογές ώστε να πάρει κι εκείνος τα μέτρα του ( να το πουλήσει ή να συμβιβαστεί). Σίγουρα το γνώριζαν ότι παρά την αναβάθμιση (αν αυτή έγινε ποτέ) μετά από λίγο καιρό το κινητό θα κόλαγε και πάλι.

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι την σωστότερη απάντηση από τα Public (αν και λάθος ειπωμένη), την έδωσε το service στο τέλος, μετά τον ένα χρόνο ταλαιπωρίας. Θεωρώ αν από την αρχή ήταν ξεκάθαροι απέναντι στον bill70, ως προς τις δυνατότητες του κινητού του, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως και αλλαγη συσκευης να σου καναν με τετοια χαρακτηριστικα το κινητο τα ιδια θα εκανε ειναι οι πιο βαριες εφαρμογες και με καθε ενημερωση γινονται ακομα βαρυτερες και υποψιν τρεχουν 24/7 στο παρασκηνιο αποριας αξιο που δουλευει στην οποια ταχυτητα με ολες αυτες μαζι

Για την ιστορια το παμπλικ ειτε με τη δικια του εγγυηση ειτε με της εταιρειας του προιοντος δεν ειχα ποτε θεμα οταν χρειαστηκε επισκευη ή αντικαταστη με καινουργιο

Και σε σελιδα στο νετ ολα τα σχολια για αυτο το κινητο ειναι οτι ειναι τραγικο και αποφυγη αγορας του και αναφερουν ακριβως τα ιδια με εσενα προβλημα σε κλησεις εφαρμογες ολα μαλλον ηταν κακη ερευνα απο μερια σου

 

 

Επεξ/σία από soteras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν καταλαβα καλα μιλατε για ενα κινητο αξιας 120/150 ευρω.

αυτα δεν ειναι κινητα, ειναι παιχνιδια.

δεν ξερω τι εχουμε παθει , αλλα καποια στιγμη πρεπει να λεμε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη.

το γενογος οτι δεν εχουμε να αγορασουμε ακριβα κινητα δεν σημαινει οτι τα κινητα της πλακας θα τρεχουνε το ιδιο με ακριβα.

αν ηταν ετσι δεν θα πουλουσανε η apple και η samsung κινητα στα 1000+ ευρω.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...