Προς το περιεχόμενο

The Medium [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Aλλο φρουτο και αυτο το jedi,εγω ειχα δακρυσει οταν το ειχα βαλει..

Εφαγε uninstall..

Ναι ρε μαμώτο και μου αρέσει σαν game, ενώ τα Doom και Forza δεν μου αρέσουν καθόλου lol :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πλησιαζοντας(υποθετω)προς το τελευταιο κομματι του παιχνιδιου,η γνωμη μου για το παιχνιδι ειναι καπου στην μεση σαν εντυπωσεις,με την ζυγαρια να γερνει ελαφρως προς την θετικη πλευρα χαρη και στο gamepass.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος και από εμένα. Προσωπικα μου αρεσε αρκετά. Θεωρω οτι ειναι σιγουρα το καλυτερο παιχνιδι της Bloober ως τωρα και βρήκα την ατμόσφαιρα και την γραφή του απολαυστικότατα. Και χωρις να εχει γραφικα στο θεο, μου αρεσε ο σχεδιασμος των περιοχων (ειδικα στον πραγματικο κοσμο) και η στοιχειωτικη του ατμόασφαιρα.
Επίσης, το εχει πει πολυς κοσμος αλλα ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ.

Εκεί που χάνει για εμένα ειναι εκεί που χανουν ολα τα walking sims, στο πενιχρο gameplay. Ναι εχει αρκετα περισσότερα πραγματα να κανεις αποτι στα περισσότερα παιχνιδια του είδους αλλα και πάλι, το gameplay ειναι πολυ επιφανειακό. Και μιας κ δε γινεται ο χαμούλης απο πολλα τέραστα οπως πχ Silent Hill, το παιχνιδι κατ εμέ θα έπρεπε να είχε δώσει μεγαλύτερη εμφαση στο adventure τμημα του και να ειχε πιο σοβαρους γριφους και puzzles. Αν ειχε στηθει ετσι, θα το λεγαμε ως ενα παρα πολυ καλο horror adventure. Ως εχει, ειναι μια ωραια cinematic εμπειρια που θα μπορούσε να ηταν κατι πολυ καλύτερο αλλά μένει στην κλίμακα του "οκ/καλού" αναλογα με τα γούστα.


Ναι, ειναι "walking sim" οπως ολα τους τα παιχνιδια καθως ολοι οι γριφοι του ειναι πανευκολοι, 

Να πω οτι το ειδα στο Series X που με εξαίρεση 2-3 εντονα drops σε καποιο σημειο, κατα τα αλλα δεν ειχα καποιο ιδιαίτερο θεμα με το performance.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και μολις το τελειωσα και εγω,ας γραψω 2 λογια για αυτο οσο το εχω ψιλο φρεσκο.

Τι μαρεσε

+Γραφικα/Οπτικος τομεας,ειδικα η αντιθεση των 2 κοσμων.Καθολου ασχημα.

+Ατμοσφαιρα. Απο τα δυνατα σημεια του παιχνιδιου.

+Στην οποια βοηθαει η πολυ καλη δουλεια στο κομματι του ηχου και κυριως της μουσικης. Το αλλο δυνατο σημειο του παιχνιδιου

+Ενδιαφερουσα ιστορια(θυμιζει λιγο Supernatural το ολο concept)

+Καλο voice acting κυριως για την Marianne

+Οκ διαρκεια. Ετσι οπως ειναι το παιχνιδι σαν περιεχομενο η διαρκεια του ειναι καλη γυρω στις 8-10ωρες.

+Ωραια ιδεα να βλεπεις ταυτοχρονα τι γινεται στους 2 κοσμους(ειδικα σε cutscenes)

+Σχετικα ευκολο για 100%(μονο κακο η απουσια chapter select)

+υποστηριζει νεες τεχνολογιες (RTX/Dlss)και σχετικα πολλες ρυθμισεις

Τι δεν μαρεσε

-Αποτομο τελος πριν και μετα τα credits(ισως λογω covid,δεν ξερω)

-δεν υπαρχει πληρης ελευθερια στην κινηση του χαρακτηρα. Αλλες φορες μπορεις να τρεξεις(το σπαστικο αργο τρεξιμο τυπου jogging),αλλες φορες καθολου γιατι ετσι...

-μικρη ποικιλια εχθρων να αξιοποιησουν την ατμοσφαιρα

-γριφοι/puzzles. Επαναλαμβανομενοι δυστηχως και αρκετα ευκολοι. 

-Δεν ειναι λιγες οι φορες που νιωθεις την επαναληψη στο παιχνιδι. Στο μεγαλυτερο κομματι  χρησιμοποιεις (σχεδον) 2 αντικειμενα. Οπως επαναλαμβανομενες ειναι και οι λιγοστες δυναμεις που εχεις και χρησιμοποιεις για να προχωρησεις,ειδικα στο κομματι με τον Thomas.

-θα ηθελα λιγο καλυτερη εισαγωγη για την κεντρικη ηρωιδα.

-θα ηθελα λιγο μεγαλυτερη ποικιλια σε περιβαλλοντα και χωρους στην εναλλαγη των 2 κοσμων.

-δεν υπαρχει chapter select. Αν θες να μαζεψεις collectibles που εχασες,πρεπει να παιξεις το παιχνιδι απο την αρχη....

-σχεδον ανυπαρκτο replay value. Δεν υπαρχει κανενα πραγματικο κινητρο για να ξαναπαιξεις το παιχνιδι μολις το τελειωσεις.

-αυτο οδηγει και στην αρχικη του τιμη των 50ευρω η οποια δυστηχως ειναι υψηλη για αυτο το παιχνιδι.Προσωπικα πιστευω οτι το παιχνιδι επρεπε να ειχε αρχικη τιμη 39.99 και με το 10% εκπτωση θα ηταν πολυ πιο δικαιη day one τιμη.

-Τελος καποια θεματα με την αποδοση του παιχνιδιου(ειδικα σε spit screen υπαρχει μεγαλη βουτια σε fps) και micro stuttering απο τα συχνα ανεβοκατεβασματα σε fps(ευτυχως δεν ειχα κρασαρισματα ή πολλα bugs/glitches.Α και για οσους τους ενδιαφερει δεν υποστηριζει(προς το παρον) ultrawide αναλυση(για οσους εχουν τετοιες οθονες)και προτεινεται σαν χειρισμος το gamepad(για οσους παιζουν κυριως με M/K).

Συνολικα ειναι μια καλη προσπαθεια απο ενα μικροτερο σχετικα στουντιο με καποια καλα στοιχεια αλλα και πολλα περιθωρια βελτιωσης σε sequel(?)ή επομενα παιχνιδια. Πολυ θετικη η day one υποστηριξη απο gamepass.

7/10 με gamepass,6/10 full price.

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/1/2021 στις 11:11 ΜΜ, Skywalker333 είπε

τετραπλάσιο πλυθησμό , σχεδόν τριπλάσια οικονομία και δεν εχουν το 40% της οικονομίας τους να βασίζεται σε τουρισμό.
Βάλε ότι οι άνθρωποι πραγματικα προσπάθησαν να κάνουν κάτι στον tech χωρο (εχει πολύ programming η χώρα τους) αλλα και γενικά στη βιομηχανία. 
 

o τετραπλασιος πληθυσμος δεν σημαινει τιποτα, αφου το προιον στοχευει στην παγκοσμια αγορα ουτως η αλλως. το δημοφιλες Serious Sam βγηκε απο την Κροατια με υποτριπλασιο πληθυσμο απο εμας. ουτε η τριπλασια οικονομια παιζει ρολο. τα πρωτα Witcher επιδοτηθηκαν απο την ΕΕ και εναν αμερικανικο publisher. επισης ειχαν ετοιμο high concept απο γνωστο εγχωριο brand να αξιοποιησουν. εδω περαν απο την ελληνικη μυθολογια, πανω σε τι να φτιαξουν παιχνιδι, τον Αστυνομο Μπεκα; θα ελεγα το μεγαλυτερο εμποδιο  στην Ελλαδα ειναι η νοοτροπια τυπου σοβιετ που διακατεχει την κοινωνια και το κρατος μας. Αν δεν αλλαξει αυτο, δεν θα αλλαξει τιποτα  αλλο και θα παραμεινουμε τα γκαρσονια για τους ξενους.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα μέχρι στιγμής που έχω παίξει μου αρέσει. Γενικά θα αρέσει νομίζω σε όποιον είναι οπαδός των adventure ενώ θα απωθήσει όσους θέλουν action στα game.

Το ύφος και γενικά η γραφή του σε κρατάει να παίξεις. Ποιο πολύ interactive movie είναι με κάποιους υποτυπώδες γρίφους αλλά σε αυτά τα game έχουμε να κάνουμε με το story και μέχρι στιγμής μια χαρά είναι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να λέμε και τα καλά στον τομέα της ατμόσφαιρας έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Ειδικά μου αρέσει που ο φακός που έχεις από ένα σημείο και έπειτα κάνει πολύ σωστές σκιές που δημιουργούν σχήματα στους τοίχους και στα αντικείμενα τριγύρω και σου δίνουν την αίσθηση ότι ο χώρος είναι γεμάτος και ότι κάτι μπορεί να υπάρχει που κινείται κρυφά και αθόρυβα στα σκοτεινά σημεία. Επίσης ο ήχος είναι πολύ καλός. Διάφοροι ψίθυροι που ακούγονται ή ήχοι από πόρτες που τρίζουν κάπου μακριά και κάνουν αντίλαλο, κτλ. Από performance το dual screen είναι αυτό που είναι θεοβαρυ. Σε μόνη οθόνη έπαιξα τώρα στο σημείο με την πισίνα RT ON και DLSS Quality και κρατούσε σταθερό 60αρι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν φτάνει? 

Γιατί άλλοι μια χαρά παιχνίδια έχουν κάνει πάνω σε αυτή. 

τι μπορεις να φτιαξεις σαν Ελληνας κατι πανω στην ΕΜ, που δεν εχει ηδη φτιαχτει απο τους ξενους; Γιατι το θεμα δεν ειναι να φτιαξεις μονο ενα παιχνιδι, αλλα και ενα παιχνιδι που θα πουλησει εξω.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, KilliK said:

τι μπορεις να φτιαξεις σαν Ελληνας κατι πανω στην ΕΜ, που δεν εχει ηδη φτιαχτει απο τους ξενους; Γιατι το θεμα δεν ειναι να φτιαξεις μονο ενα παιχνιδι, αλλα και ενα παιχνιδι που θα πουλησει εξω.

Τι εννοείς που δεν έχει φτιαχτεί ήδη? 

Σαν είδος? Σαν ιστορία? 

Δηλαδή τα παιχνίδια που βγαίνουν και πουλάνε είναι όλα "κάτι που δεν έχει φτιαχτεί ήδη"? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, NickTG είπε

Τι εννοείς που δεν έχει φτιαχτεί ήδη? 

Σαν είδος? Σαν ιστορία? 

Δηλαδή τα παιχνίδια που βγαίνουν και πουλάνε είναι όλα "κάτι που δεν έχει φτιαχτεί ήδη"? 

αναφερομαι στο gameplay και στο περιεχομενο. πχ αν φτιαξεις ενα rogue-like, θα εχεις απεναντι σου το Hades. οποτε δεν θα πας να φτιαξεις το ιδιο παιχνιδι, αλλα σιγουρα θες να εχει υψηλα production values και αρκετα δυνατο gameplay/story ωστε να σταθει επαξια μονο του, να μην θεωρηθει οτι ειναι κακη απομιμηση του Hades.

η φτιαχνεις κατι πρωτοτυπο και συναμα ποιοτικο, οπως οι Καναδοι εδω:

 

βρηκα μια λιστα με τα made in greece games: 

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Video_games_developed_in_Greece

λιγα και φτωχα πραματα, αλλα καποια πηρανε καλες κριτικες. το ταλεντο σιγουρα υπαρχει,  αλλα δυστυχως δεν ευδοκιμει εδω το medium.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, KilliK said:

αναφερομαι στο gameplay και στο περιεχομενο. πχ αν φτιαξεις ενα rogue-like, θα εχεις απεναντι σου το Hades. οποτε δεν θα πας να φτιαξεις το ιδιο παιχνιδι, αλλα σιγουρα θες να εχει υψηλα production values και αρκετα δυνατο gameplay/story ωστε να σταθει επαξια μονο του, να μην θεωρηθει οτι ειναι κακη απομιμηση του Hades.

η φτιαχνεις κατι πρωτοτυπο και συναμα ποιοτικο, οπως οι Καναδοι εδω:

 

βρηκα μια λιστα με τα made in greece games: 

https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Video_games_developed_in_Greece

λιγα και φτωχα πραματα, αλλα καποια πηρανε καλες κριτικες. το ταλεντο σιγουρα υπαρχει,  αλλα δυστυχως δεν ευδοκιμει εδω το medium.

Δεν βλέπω κάποιο πρωτότυπο gameplay στο Apotheon. 

Σωστό gameplay και ξεχωριστή παρουσίαση ναι. 

Αντίστοιχα λοιπόν μια χαρά θα μπορούσε να φτιάξει μια ομάδα ακόμα και ένα rogue like με εντελώς διαφορετικό setting και ιστορία από το Hades και να πάει καλά. 

Γενικά δεν χρειάζεται να ανακαλύψουν τον τροχό ξανά για να πάει καλά ένα παιχνίδι. Να φτιάξουν κάτι της προκοπής και να συνεχιστεί η προσπάθεια και μετά χρειάζεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειπα καπου οτι πρεπει να ξανανακαλυψουν τον τροχο. αυτο που λεω ειναι οτι η δουλεια τους πρεπει να εχει κατι που να την κανει να ξεχωριζει, για να την προσεξουν και οι υπολοιποι. ενα μετριο carbon copy του Hades, θαναι αδιαφορο. Παρε εμπνευση απο την ξενη δουλεια για το πως να φτιαξεις ενα παιχνιδι, αλλα βαλε το δικο σου ελληνικο στοιχειο, twist, ιδεα, οραμα, οτιδηποτε. Τον δικο σου πολιτισμο εκφραζεις, κατι θα εχεις να πεις μεσα απο αυτον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν βλέπω κάποιο πρωτότυπο gameplay στο Apotheon. 

Immortal Fenyx Rising..

Φρεσκο παιχνιδακι και εχει μια δοση καινουργιλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...