Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους φιλους και φιλες! Θα ηθελα να ενημερωσω οσους ενδιαφερονται για τη συγκεκριμενη υπηρεσια αλλα και να ακουσω γνωμες και προτασεις αντιμετωπισης της καταστασης που βρισκομαι 6 μονο ημερες μετα τη συνδεση μου. Αναγκαστηκα λογω σοβαρου προβληματος υγειας να μετακομοισω προσφατα σε μια ησυχη περιοχη λιγο εξω απο το Λουτρακι Κορινθιας. Δυστυχως μετα απο καποιες προσπαθειες μεταφορας της "καλωδιακης" συνδεσης μου που κρατησαν πανω απο ενα μηνα λογω ανευθυνοτητας της Cosmote αλλα ακομα και οταν εκανα σθμβολαιο απευθειας μαζι τους μου απαντησαν τελικα οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα νεας γραμμης στη περιοχη μου οποτε και εγω στραφηκα σε εναλλακτικες. Δυστυχως η δευτερη λυση αποριπτεται διοτι δεν υπαρχει σημα 4G στην περιοχη μου και κατεληξα στο δορυφορικο της NOVA. Μετα την τοποθετηση του πιατου αρχισαν καποια προβληματακια οπως η οχι και τοσο καλη επικοινωνια με το σταθερο με μικροδιακοπες καποιες φορες οπως και με επαναληψη ηχου και απο τις δυο πλευρες του τηλεφωνου αλλα αυτο μπορω να το παρακαμψω. Με το internet καποιες μικροκαθυστερησεις και αυτες τις παρακαμπτω. Αυτο ομως που με προβληματιζει ειναι το γεγονος οτι τη Δευτερα που ηταν και η τριτη ημερα χρησης, πηρα τηλεφωνο το τεχνικο τμημα για να μαθω την εως εκεινη την ωρα καταναλωση μου σε GB αφου το προγραμμα μου δινει εως 10 GB μηνιαιως τα οποια πιστευα οτι συμφωνα και με την ενημερωση φιλου τεχνικου που γνωριζει πολυ καλα τη χρηση που κανω θα ηταν αρκετα. Με μεγαλη μου εκπληξη ο τεχνικος μου ειπε οτι ειχα καταναλωσει 2,47 GB ????? Τον ρωτησα γιατι αυτη η καταναλωση αφου ειχα κανει που απλη χρηση μονο με αγγελιες, νεα και μηνυματα και μου ειπε να το παρακολουθησουμε. Αμεσα εβγαλα το καλωδιο απο το ρουτερ για να μην εχω καθολου συνδεση και την επομενη ημερα καλεσα παλι το τεχνικο τμημα την ιδια ωρα και μια κοπελλα μετα απο δυσκολια και 20 λεπτα περιπου με αναμονες μου ειπε οτι βρισκομαι στο 2,58 GB???? Στην απευθειας ερωτηση μου πως ειναι δυνατον να εχει γινει μια καταναλωση των 110 περιπμου ΜΒ σε ενα εικοσιτετραωρο χωρις καμμια απολυτως χρηση η απαντηση της καπως αγενης και προσβλητικη ηταν οτι "δε μπορει κατι εχετε κανει" αν θυμαμαι περιπου τα λογια της οποτε και εγω την ευχαριστησα και εκλεισα τη γραμμη διοτι καταλαβα οτι δεν υπαρχει λογος επικοινωνιας με τη συγκεκριμενη υπαλληλο. Εχτες κατα τις 10 το πρωι καλεσα παλι για να δω τι γινεται και αφου μιλησα με αλλο υπαλληλο ο οποιος μου δηλωσε οτι για αυτη την ενημερωση πρεπει να καλω το 13831οπως ξεχασα να αναφερω ειχε πει και την προηγουμενη ημερα η συναδελφος του, επεμεινα και του ειπα οτι εχω προβλημα μαλλον καταχρησης απο την εταιρεια και σκεφτομαι να διακοψω την συνδεση αν δε βρεθει λυση οπως και οτι ειναι αδικο να καλω εγω και να χρεωνομαι 25 λεπτα ανα κληση αφου δεν μου παρεχουν την ενημερωση που θα επρεπε στο my Nova λογαριασμο μου, τελικα μου ειπε το νουμερο 2,66 GB υπολοιπο. Του εξηγησα οτι δεν εχω κανει καμμια χρηση και μου ειπε να κλεισω απο το ρουτερ και το wi fi παρολο που τον διαβεβαιωσα οτι δε κανω καμμια χρηση με wi fi ουτε υπαρχει περιπτωση υποκλοπης λογω πολυ αραιοκατηκοιμενης περιοχης. Μου ειπε οτι θα με παρει το μεσημεριστις 2 για να δει την καταμετρηση κατι που δεν εγινε και τελικα καλεσα εγω στις 4:30 και μια συναδελφος του με ενημερωσε οτι η καταναλωση παλι ηταν πανω στο 2,69gb. Με εναν απλο υπολογισμο δηλαδη απο τη Δευτερα και επομενως 2 εικοσιτετραωρα ακριβως εχει γινει εις βαρος μου μια καταναλωση 220 ΜΒ

Μόλις τώρα, makisrx7 είπε

Καλημερα σε ολους φιλους και φιλες! Θα ηθελα να ενημερωσω οσους ενδιαφερονται για τη συγκεκριμενη υπηρεσια αλλα και να ακουσω γνωμες και προτασεις αντιμετωπισης της καταστασης που βρισκομαι 6 μονο ημερες μετα τη συνδεση μου. Αναγκαστηκα λογω σοβαρου προβληματος υγειας να μετακομοισω προσφατα σε μια ησυχη περιοχη λιγο εξω απο το Λουτρακι Κορινθιας. Δυστυχως μετα απο καποιες προσπαθειες μεταφορας της "καλωδιακης" συνδεσης μου που κρατησαν πανω απο ενα μηνα λογω ανευθυνοτητας της Cosmote αλλα ακομα και οταν εκανα σθμβολαιο απευθειας μαζι τους μου απαντησαν τελικα οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα νεας γραμμης στη περιοχη μου οποτε και εγω στραφηκα σε εναλλακτικες. Δυστυχως η δευτερη λυση αποριπτεται διοτι δεν υπαρχει σημα 4G στην περιοχη μου και κατεληξα στο δορυφορικο της NOVA. Μετα την τοποθετηση του πιατου αρχισαν καποια προβληματακια οπως η οχι και τοσο καλη επικοινωνια με το σταθερο με μικροδιακοπες καποιες φορες οπως και με επαναληψη ηχου και απο τις δυο πλευρες του τηλεφωνου αλλα αυτο μπορω να το παρακαμψω. Με το internet καποιες μικροκαθυστερησεις και αυτες τις παρακαμπτω. Αυτο ομως που με προβληματιζει ειναι το γεγονος οτι τη Δευτερα που ηταν και η τριτη ημερα χρησης, πηρα τηλεφωνο το τεχνικο τμημα για να μαθω την εως εκεινη την ωρα καταναλωση μου σε GB αφου το προγραμμα μου δινει εως 10 GB μηνιαιως τα οποια πιστευα οτι συμφωνα και με την ενημερωση φιλου τεχνικου που γνωριζει πολυ καλα τη χρηση που κανω θα ηταν αρκετα. Με μεγαλη μου εκπληξη ο τεχνικος μου ειπε οτι ειχα καταναλωσει 2,47 GB ????? Τον ρωτησα γιατι αυτη η καταναλωση αφου ειχα κανει που απλη χρηση μονο με αγγελιες, νεα και μηνυματα και μου ειπε να το παρακολουθησουμε. Αμεσα εβγαλα το καλωδιο απο το ρουτερ για να μην εχω καθολου συνδεση και την επομενη ημερα καλεσα παλι το τεχνικο τμημα την ιδια ωρα και μια κοπελλα μετα απο δυσκολια και 20 λεπτα περιπου με αναμονες μου ειπε οτι βρισκομαι στο 2,58 GB???? Στην απευθειας ερωτηση μου πως ειναι δυνατον να εχει γινει μια καταναλωση των 110 περιπμου ΜΒ σε ενα εικοσιτετραωρο χωρις καμμια απολυτως χρηση η απαντηση της καπως αγενης και προσβλητικη ηταν οτι "δε μπορει κατι εχετε κανει" αν θυμαμαι περιπου τα λογια της οποτε και εγω την ευχαριστησα και εκλεισα τη γραμμη διοτι καταλαβα οτι δεν υπαρχει λογος επικοινωνιας με τη συγκεκριμενη υπαλληλο. Εχτες κατα τις 10 το πρωι καλεσα παλι για να δω τι γινεται και αφου μιλησα με αλλο υπαλληλο ο οποιος μου δηλωσε οτι για αυτη την ενημερωση πρεπει να καλω το 13831οπως ξεχασα να αναφερω ειχε πει και την προηγουμενη ημερα η συναδελφος του, επεμεινα και του ειπα οτι εχω προβλημα μαλλον καταχρησης απο την εταιρεια και σκεφτομαι να διακοψω την συνδεση αν δε βρεθει λυση οπως και οτι ειναι αδικο να καλω εγω και να χρεωνομαι 25 λεπτα ανα κληση αφου δεν μου παρεχουν την ενημερωση που θα επρεπε στο my Nova λογαριασμο μου, τελικα μου ειπε το νουμερο 2,66 GB υπολοιπο. Του εξηγησα οτι δεν εχω κανει καμμια χρηση και μου ειπε να κλεισω απο το ρουτερ και το wi fi παρολο που τον διαβεβαιωσα οτι δε κανω καμμια χρηση με wi fi ουτε υπαρχει περιπτωση υποκλοπης λογω πολυ αραιοκατηκοιμενης περιοχης. Μου ειπε οτι θα με παρει το μεσημεριστις 2 για να δει την καταμετρηση κατι που δεν εγινε και τελικα καλεσα εγω στις 4:30 και μια συναδελφος του με ενημερωσε οτι η καταναλωση παλι ηταν πανω στο 2,69gb. Με εναν απλο υπολογισμο δηλαδη απο τη Δευτερα και επομενως 2 εικοσιτετραωρα ακριβως εχει γινει εις βαρος μου μια καταναλωση 220 ΜΒ που σημανει με μαθηματικο υπολογισμο 110 ΜΒ την ημερα επι 30 ημερες 3,30 GB απωλεια απο τα 10GB που πληρωνω ανα μηνα και αν λαβω υποψιν μου την εξωφρενικη καταναλωση που εδειξε το συστημα για 3 ημερες με πολυ απλη χρηση τοτε θα χρειαστω πολλες φορες το συν 10GB ανα μηνα που το καθιστα ακρως ασυμφορο. Συγνωμη αν σας κουρασα με την μεγαλη και αναλυτικη μου περιγραφη αλλα αν μπορει καποιος φιλος να μου πει καποια γνωμη αντιμετωπησης θα το εκτιμουσα πολυ! Σας ςυχαριστω εκ των προτερων και καλη δυναμη για τις δυσκολες ημερες που περναμε...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...