Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμιτες. Στις 9/1 έκανα παραγγελία ενα m5 deco απο το κατάστημα websupplies μέσω Σκρουτζ και του καλαθιού του, υποτίθεται για μεγαλύτερη ευκολία. Ενημερώθηκα πως λόγω των πολλών παραγγελιών το προϊόν μου θα αποσταλεί στις 21, σήμερα δηλαδή. Μπαίνω σήμερα να δω την κατάσταση της παραγγελίας και απο έτοιμη προς αποστολή εχει πάει ενα βήμα πισω και λέει πως βρίσκεται σε επεξεργασία. Κοιτάω το σάιτ του καταστήματος, βλέπω το προϊόν που είχα παραγγείλει που τότε ήταν άμεσα διαθέσιμο, να είναι διαθέσιμο σε 30 μέρες κατόπιν παραγγελίας. Παίρνω τηλέφωνο το κατάστημα λοιπόν αλλά όλες οι παραγγελίες Σκρουτζ εξυπηρετούνται μόνο απο την εταιρεία Σκρουτζ και όχι απο τα καταστήματα. Ρωτάω μήπως το έχουν αποστείλει και μου λέει είχαμε στείλει 1 πριν 2-3 μέρες. Στέλνω μήνυμα στην skroutz, γιατί μόνο αυτό μπορείς να κάνεις, ως εταιρεία δεν διαθέτουν καποιο τηλέφωνο και τους ρωτάω για την κατάσταση της παραγγελίας μου. Μου απαντάνε άμεσα, και μου λένε πως η παραγγελία μου ακυρώθηκε λόγω έλλειψης του προϊόντος επιστρέφοντας τα λεφτά στην κάρτα μου. Θέμα 1: πλέον το συγκεκριμένο προϊόν είναι ακριβότερο στα υπόλοιπα μαγαζιά και θα πρεπει να δώσω τη διαφορά απο την τσέπη μου χωρις να φταίω. Τους έχω στείλει μήνυμα ζητώντας τους να καλύψουν τη διαφορά αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ακομη. Αν και εκτιμώ το καλάθι Σκρουτζ και γενικά έχω κάνει χιλιάδες ευρώ αγορές, πρόκειται για μια απάτη και αποτι φαίνεται κανένα μαγαζί δεν το παίρνει στα σοβαρά αφού μάλλον είτε με click away είτε με αποστολή πούλησαν το προπληρωμένο αντικείμενο. Η Σκρουτζ απλά δεν ειχε ιδέα τι της γίνεται ή καν να μπει στον κόπο να με ενημερώσει εγκαίρως και τώρα έχω μείνει και με την αναμονή και χωρις προϊόν και πρεπει να πληρώσω παραπάνω για να το αγοράσω. Καμία απολύτως κάλυψη. Μιλάω ως μέλος αρκετά χρόνια και ως άτομο που εχει κάνει παρα πολλές αγορές στον τομέα των ηλεκτρονικών , σας συνιστώ να μην το χρησιμοποιήσετε. 

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα πως περισσότερο φταίει το μαγαζί, αφού όπως είπες και εσύ, το πούλησαν αλλού, αντί να το δεσμεύσουν για την προγραμματισμένη αποστολή. Ίσως φοβήθηκαν μήπως ακυρώσεις, και προτίμησαν να το δώσουν άμεσα αλλού. Φάουλ ξεκάθαρο του μαγαζιού. Έπεσες και στη συγκυρία της μεγάλης αναμονής, που έδρασε καταλυτικά στο παραπάνω.

Φάουλ και στο σκρουτζ που δε σε ενημέρωσε εγκαίρως. Ωστόσο δεν ξέρουμε και αυτούς πότε τους ενημέρωσε χρονικά το μαγαζί. Πάντως παρόμοια μη διαθεσιμότητα που έτυχε σε έμενα, μόλις 1 μέρα μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, με ενημέρωσαν αμέσως.

Προσωπικά περισσότερο για μαύρο στο συγκεκριμένο μαγαζί μου κάνει η φάση, παρά στο σκρουτζ.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε

Εγώ θα έλεγα πως περισσότερο φταίει το μαγαζί, αφού όπως είπες και εσύ, το πούλησαν αλλού, αντί να το δεσμεύσουν για την προγραμματισμένη αποστολή. Ίσως φοβήθηκαν μήπως ακυρώσεις, και προτίμησαν να το δώσουν άμεσα αλλού. Φάουλ ξεκάθαρο του μαγαζιού. Έπεσες και στη συγκυρία της μεγάλης αναμονής, που έδρασε καταλυτικά στο παραπάνω.

Φάουλ και στο σκρουτζ που δε σε ενημέρωσε εγκαίρως. Ωστόσο δεν ξέρουμε και αυτούς πότε τους ενημέρωσε χρονικά το μαγαζί. Πάντως παρόμοια μη διαθεσιμότητα που έτυχε σε έμενα, μόλις 1 μέρα μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, με ενημέρωσαν αμέσως.

Προσωπικά περισσότερο για μαύρο στο συγκεκριμένο μαγαζί μου κάνει η φάση, παρά στο σκρουτζ.

Τι να πω έχεις δίκιο αλλά και το Σκρουτζ τραγική η αντιμετώπισή τους. Δεν έχουν ούτε ένα τηλέφωνο που να μπορώ να τους πάρω. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μαγαζί.

Έκανα μια παραγγελία την Κυριακή που μας πέρασε, μου λένε πως η μεταφορική δεν έχει σκαναρει ακόμα το δέμα τους και για αυτό δεν λειτουργεί το tracking, ανησυχώ για το ενδεχόμενο να μου λένε ψέματα και να μην έχουν την οθόνη.

Μίλησα με την γενική καί μου λένε πως δεν έχουν παραλάβει ουδέποτε με το tracking code που έσωσαν.

Είδα που είχε πολλές αξιολογήσεις αλλά δεν πρέπει να πιστεύεις τίποτα, όπως έγινε με τόν Λιγνάδη, γνωστός γνωστός αλλά είδες τι έγινε 

Ίσως να έστελνα και φωτογραφίες από τα εμαιλ που ένας λέει αλλά άλλος αλλά να δεις τι βλακείες γίνονται

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, JohnyV είπε

Καλησπέρα έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μαγαζί.

Έκανα μια παραγγελία την Κυριακή που μας πέρασε, μου λένε πως η μεταφορική δεν έχει σκαναρει ακόμα το δέμα τους και για αυτό δεν λειτουργεί το tracking, ανησυχώ για το ενδεχόμενο να μου λένε ψέματα και να μην έχουν την οθόνη.

Μίλησα με την γενική καί μου λένε πως δεν έχουν παραλάβει ουδέποτε με το tracking code που έσωσαν.

Είδα που είχε πολλές αξιολογήσεις αλλά δεν πρέπει να πιστεύεις τίποτα, όπως έγινε με τόν Λιγνάδη, γνωστός γνωστός αλλά είδες τι έγινε 

Ίσως να έστελνα και φωτογραφίες από τα εμαιλ που ένας λέει αλλά άλλος αλλά να δεις τι βλακείες γίνονται

Λες οι αξιολογήσεις να είναι ψεύτικες;

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπερα ,

και εγω ειχα θεμα με το μαγαζι και δεν ξερω τι να κανω;

Εκανα παραγγελια ενα προϊον και μετα απο 3 μερες με πηραν τηλεφωνο να το ακυρωσω διοτι δεν θα το ξαναφερνανε.... και την ακυρωσα. Ως δια μαγειας μετα απο 3 μερες εμφανιζεται στο site τους ποιο ακριβο..... τους περνω τηλεφωνο και μου λενε ναι εχει γινει λαθος δεν επρεπε να εμφανιστει στο site διοτι ειναι εξαντλημενο. Ομως σημερα που εψαχνα κατι παρομοιο ειδα το προιον που ηταν ποιο ακριβο (λες και ειναι τενεκες με λαδι) και διαθεσιμο για μια ακομα φορα ...ενοειτε οτι δεν κατεβηκε απο το site και αφου τους πηρα τηλεφωνο ρωτοντας τους αν ειναι διαθεσημο απαντησαν ναι και αν θελω να το παραγγειλω τηλεφωνικα. Τους ειπα τι εχει συμβει και η υπαλληλος δεν ηξερε πως θα τα μπαλωσει....Εσεις τι λετε να κανω? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...