Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας. 

Θέλω να ρωτήσω οποιον γνωρίζει, όταν κάνουμε μια αρνητική κριτική στη Google στην επιχείρηση κάποιου αυτός που έχει την επιχείρηση τι προσωπικό δεδομένο δικό μας βλέπει και αν μπορεί να δει. πχ. Εμαιλ? Ip? Μοντέλο κινητού? Ή βλέπει μόνο την αξιολόγηση και αυτός όπως και όλοι οι υπόλοιποι χρήστες; επιπλέον, μπορεί η επιχείρηση να βρει τον χρήστη που έκανε αρνητική κριτική; να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι σε αρνητική κριτική που είναι ενάντια στους κανονισμούς πολιτικής της Google. 

Σας ευχαριστώ. 

Επεξ/σία από Paulpaulpaul
Δημοσ.

Μόνο το όνομα χρήστη βλέπει και στο προφίλ του χρήστη τις υπόλοιπες κριτικές. Τίποτε άλλο.

Αν βέβαια η κριτική σου περιλαμβάνει λόγους δυσφήμισης-ύβρεις μπορεί να κινηθεί νομικά και να ζητήσει τα στοιχεία σου από την google ώστε να τα κοινοποιήσει σε αυτόν (αν η google αποδεχθεί οτι η κριτική σου είναι κακόβουλη ή προβληματική).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν αναφέρομαι σε καμία περίπτωση σε αρνητική κριτική που είναι ενάντια με την πολιτική της Google. Σαφώς και δεν υπάρχουν ύβρεις. Η δυσφήμιση ωστόσο είναι κατι γενικό αφού η αρνητική κριτική από μόνη της αποτελεί ένα κριτήριο δυσφήμισης και αυτό είναι που θέλω παρακαλώ  να μου εξηγήσετε. Σας ευχαριστώ!! 

Επεξ/σία από Paulpaulpaul
Δημοσ.

Η αρνητική κριτική ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ κριτήριο δυσφήμισης αν κάνει απλά αναφορά και παράθεση γεγονότων. Εφόσον δεν υπάρχουν ύβρεις ή απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί δεν υπάρχει πρόβλημα.

Το να γράψεις οτι είχες το τάδε πρόβλημα και δε σε εξυπηρέτησαν ως όφειλαν είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΜΙΤΟ και χωρίς καμία επίπτωση.

Δημοσ.

εγώ ανέφερα για τιμές που μου πήρε παραπάνω στις υπηρεσίες ενώ στις υπηρεσίες στην ιστοσελίδα του έγραφε άλλα και μετά την αξιολόγηση μου αυτός άλλαξε και τις τιμές στις υπηρεσίες του για να φαίνεται η δική μου αξιολόγηση άστοχη . Εάν διαγράψω την αξιολόγηση υπάρχει περίπτωση η Google να δώσει στοιχεία σε αυτόν σε μια  αξιολογηση που διαγράφηκε? Το λέω αυτό γιατί από το τρόπο που κινήθηκε κατάλαβα ότι είναι νούμερο. 

Δημοσ.

Αν έχεις κρατήσει αποδεικτικά τιμών πριν την αξιολόγηση ιντερνετικά είναι ένα + για σένα.

Η Google επίσης κρατάει ιστορικό ιστοσελίδων βάση ημερομηνίας. Αν δεν αποθήκευσες τη σελίδα του με τις παλιές τιμές μπορείς να ανατρέξεις εδώ.

https://archive.org/web/ Βάζεις το λινκ της σελίδας του και την ημερομηνία και σου εμφανίζει πως ήταν εκείνη την χρονική στιγμή.

Να μην διαγράψεις τίποτα εφόσον δεν είναι προσβλητικό ή προβληματικό. Η Google για να δώσει στοιχεία πρέπει να υπάρχει νομικό ζήτημα και να ζητηθεί επίσημα για να κινηθούν διαδικασίες και να συμφωνήσει και η Google ότι όντως συντρέχουν λόγοι...όχι γιατί απλά αυτός θέλει να σε βρεί επειδή του χάλασες την εικόνα του μαγαζιού με την κριτική σου.

 

Δημοσ.

Χίλια ευχαριστώ που με διαφώτισες. Χωρίς να θέλω να γίνομαι φορτική σε περίπτωση που διαγράψω την αξιολόγηση όμως πάλι μπορεί να ασχοληθεί η Google? Γιατί υπάρχει και ο gdpr στη μέση που θα κυνηγάω εγώ τη google μετά :p. 

Δημοσ.

Άσε την κριτική εκεί που είναι και χαλάρωσε. Αν πάλι δε σε πείθω τράβα μια βόλτα σε άλλες κριτικές να δεις τι τέρατα γράφονται και δε κουνιέται φύλλο. Ανησυχείς υπερβολικά.

Ο κακός επαγγελματίας πρέπει να βγαίνει στη φόρα για να προστατευτεί ο επόμενος πελάτης.

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι απλό, αν όλοι φοβόντουσαν να γράψουν τις εμπειρίες τους σαν πελάτες, τότε ο πελάτης δεν θα είχε ιδέα για την επιχέιρηση. Οπότε άστο εκεί που είναι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...