Προς το περιεχόμενο

Εγκαταστάθηκαν οι πρώτοι Tesla Superchargers στην Αθήνα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Black Flag είπε

Θα δώσω 30.000+ ευρώ για έναν ηλεκτροκίνητο άηχο κουβά;

Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Η εμφάνιση τους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Και δεν είναι φιλική η ηλεκτροκίνηση προς το περιβάλλον. Για την παρασκευή της ηλεκτρικής ενέργειας έχουμε  μόλυνση του περιβάλλοντος από την στιγμή που μόλις το 10% γίνεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Επίσης για την παρασκευή των συσσωρευτών χρησιμοποιούνται υλικά από το περιβάλλον.

Ευχαριστώ προτιμώ μια Alfa Romeo Giulia Veloce.

Για ηλεκτρικό όταν βγεί ηλεκτρονική Alfa Romeo θα το σκεφτώ.

 

Διοτι ειναι γνωστο οτι οι Ιταλοι εχουν πολυ καλη σχεση και ποιοτητα με το ρευμα και γενικα με τα ηλεκτρικα.......... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Black Flag είπε

Θα δώσω 30.000+ ευρώ για έναν ηλεκτροκίνητο άηχο κουβά;

Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Η εμφάνιση τους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Και δεν είναι φιλική η ηλεκτροκίνηση προς το περιβάλλον. Για την παρασκευή της ηλεκτρικής ενέργειας έχουμε  μόλυνση του περιβάλλοντος από την στιγμή που μόλις το 10% γίνεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Επίσης για την παρασκευή των συσσωρευτών χρησιμοποιούνται υλικά από το περιβάλλον.

Ευχαριστώ προτιμώ μια Alfa Romeo Giulia Veloce.

Για ηλεκτρικό όταν βγεί ηλεκτρονική Alfa Romeo θα το σκεφτώ.

 

Ηλεκτρικό Alfa Romeo ,χμμμμ ,καλή ιδέα ,θα παθαίνεις ηλεκτροπληξία με το που ακουμπάς την πόρτα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Το diesel μπορεί να σου κάψει 5 ευρώ στα 100 χλμ μόνο σε εθνικές οδούς και με σχετικά χαμηλές ταχύτητες.

Το φυσικό αέριο από την άλλη μέσα στην πόλη καίει γύρω στα 4,5 ευρώ τα 100χλμ.Οποτε σε εθνικές οδούς πέφτει κι άλλο η κατανάλωση.

Πραγματική κατανάλωση με bmw 116d efficient dynamics του 14 5.2 ως 5.8lt/100 km στην εθνική με σχετικά νόμιμες ταχύτητες (120 ως 150). Σε επαρχιακή εθνική και κάτω από 5. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 7 ευρώ τα 100 χλμ με τωρινές τιμές. Μέσα στην πόλη ανεβαίνεις ως 6.5/100. Δε μένω Αθήνα όμως και δεν έχω άποψη για την κατανάλωση σε συνθήκες Αθήνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως ειχα την αισθηση οτι αυτοι που αγοραζουνε ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν το κανουνε για λογους οικονομιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, arispz είπε

Διοτι ειναι γνωστο οτι οι Ιταλοι εχουν πολυ καλη σχεση και ποιοτητα με το ρευμα και γενικα με τα ηλεκτρικα.......... 

Ότι πεις....

39 λεπτά πριν, kostas106gti είπε

Ηλεκτρικό Alfa Romeo ,χμμμμ ,καλή ιδέα ,θα παθαίνεις ηλεκτροπληξία με το που ακουμπάς την πόρτα...

Μάλλον τα γαλλικά σου κουβαδάκια είχαν τέτοια θέματα. Θα τα φάμε στην Stellantis τώρα.

Ξάδελφος με 106 Rallye του 1994 όλο με ηλεκτρολογικά θέματα το είχε συνεργείο. Ειδικά το immobilizer που το τότε το πληκτρολογούσες.

Είχε και ο πατέρας μου BX. Τα είχε τα ηλεκτρολογικά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Black Flag είπε

Ότι πεις....

Μάλλον τα γαλλικά σου κουβαδάκια είχαν τέτοια θέματα. Θα τα φάμε στην Stellantis τώρα.

Ξάδελφος με 106 Rallye του 1994 όλο με ηλεκτρολογικά θέματα το είχε συνεργείο. Ειδικά το immobilizer που το τότε το πληκτρολογούσες.

Είχε και ο πατέρας μου BX. Τα είχε τα ηλεκτρολογικά του.

Καλά μη φάτε, έχουμε γλαρόσουπα.

Καλώς ή κακώς με τα Γαλλικά κουβαδάκια ποτέ δεν είχα πρόβλημα ενώ από την άλλη όταν εσύ έπαιζες με κουβαδάκια εγώ είχα Alfa Romeo 33 1.7 16V και έπειτα Punto Gt οπότε άσε με να ξέρω λίγο καλύτερα γιατί από τον τρόπο γραφής σου για πάνω από 20 ετών δε σε κάνω.

Τέλος και δεν ξανασχολούμαι σε τέτοια συζήτηση γηπεδικού χαρακτήρα, πες στον ξάδελφό σου ν'αλλάξει συνεργείο,αν θες μπορώ να σου συστήσω μερικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dpolal είπε

Ασύμβατες έννοιες. :D

Γιατί να τραβήξεις φωτό το ξένο αμάξι ;;
Βρες ποιό μοντέλο είναι και βάλε μία φωτό από το ίντερνετ.

Μάλιστα,
Δηλαδή αν ο ηλεκτρονικός άηχος κουβάς γράφει μπροστά Alfa Romeo τότε αναιρούνται όλα τα παραπάνω. 😛

Ok εχετε δικιο θα στειλω φωτο απο ιντερνετ οσο για το κουβας αν το δειτε απο κοντα δεν μοιαζει για κουβας αν και δεν ειμαι φαν των τεσλα,μαλλον τα αλλα φαινονται σαν κουβαδες μπροστα του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ξάδελφος το έδωσε πήρε γιαπωνέζικο κουβά πλέον.

40 παρά τρία είμαι σχεδόν και ευτυχής κάτοχος ενός Bravo II Emotion με 150 C.V.

Το πήρα με 150.000 χιλιόμετρα του έχω κάνει 30.000 και δεν είχε το παραμικρό θέμα. Το επόμενο θα είναι Gulia.

Η 33 ήταν η S; Γιατί ο θείος μου είχε την Permanent 4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, alexander23 είπε

Ok εχετε δικιο θα στειλω φωτο απο ιντερνετ οσο για το κουβας αν το δειτε απο κοντα δεν μοιαζει για κουβας αν και δεν ειμαι φαν των τεσλα,μαλλον τα αλλα φαινονται σαν κουβαδες μπροστα του

 

imagev1df514e08db396183aea0607b8cf29aab-g2jmwpimkwfjyua8fr2_t1880.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Flag είπε

Ότι πεις....

Μάλλον τα γαλλικά σου κουβαδάκια είχαν τέτοια θέματα. Θα τα φάμε στην Stellantis τώρα.

Ξάδελφος με 106 Rallye του 1994 όλο με ηλεκτρολογικά θέματα το είχε συνεργείο. Ειδικά το immobilizer που το τότε το πληκτρολογούσες.

Είχε και ο πατέρας μου BX. Τα είχε τα ηλεκτρολογικά του.

Πες μας οτι κοιμασαι με παπλωμα την Ιταλικη σημαια........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, gassim είπε

Δηλαδή μιλάμε για περίπου 10 χιλιάδες ευρώ. Ναι μάλλον γίνεται απόσβεση, πρέπει να υπολογίσεις και την διαφορά στα σέρβις και τα τέλη κυκλοφορίας. Επιπλέον δεν έχει και πολύ νόημα η σύγκριση με αυτοκίνητα "ίδιας κατηγορίας" γιατί η ηλεκτροκίνηση απο μόνη της τα τοποθετεί σε άλλη κατηγορία. Ειναι άλλος τρόπος οδήγησης, άλλες επιδόσεις και άλλη εμπειρία. Για να βρούμε επιτάχυνση 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα που δίνει το tesla και σε 6 που δίνει το ID3 σε ποιά κατηγορία πρέπει να πάμε για να συγκρίνουμε το κόστος;

Για εμένα το μοναδικό θέμα που θα είχα να σκεφτώ είναι οι διακοπές το καλοκαίρι και αν θα έβρισκα να φορτίσω σε μικρά νησιά. Αλλά κι αυτό είναι θέμα χρόνου.

 

 

Αμα θες τετοια γκαζια πας απλα σε ενα απο τα χοτ χατσ 20ετιας, με ενα προγραμματακι εισαι εκει. Και πολυ αξιοπιστα. Οσοι νομιζετε οτι κανεις αποσβεση απο τα καυσιμα, δεν λαμβανετε υποψιν μαλλον την τρομερα κακη ποιοτητα κατασκευης των τεσλα. Παρα πολλες ζημιες και προβληματα, θα ετρεμα να εχω ενα τετοιο αμαξι χωρις εγγυηση. 

Ειναι αρκετα δημοφιλη στο εξωτερικο, αλλα οι περισσοτεροι τα παιρνουν με λιζινγκ, οποτε δεν εχουν το αγχος των ζημιων. Ετσι αξιζει. Κατα τ αλλα η καταστραμενη ελληνικη οικονομια δε θα μπορεσει να στηριξει ποτε τετοια αμαξια, οι φορτιστες μπαινουν για λογους υποστηριξης στα ελαχιστα οχηματα της ελλαδας και κυριως για οσους σκοπευουν να κανουν τουρισμο στην ελλαδα απο εξωτερικο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Black Flag είπε

Ο ξάδελφος το έδωσε πήρε γιαπωνέζικο κουβά πλέον.

40 παρά τρία είμαι σχεδόν και ευτυχής κάτοχος ενός Bravo II Emotion με 150 C.V.

Το πήρα με 150.000 χιλιόμετρα του έχω κάνει 30.000 και δεν είχε το παραμικρό θέμα. Το επόμενο θα είναι Gulia.

Η 33 ήταν η S; Γιατί ο θείος μου είχε την Permanent 4.

Ήταν καβούκι 907Α και μετατροπή το 16V με τα 132 hp.

Είχε πλάκα γιατί την μετατροπή την κάναμε με συμφοιτητές τότε αλλά το αμάξι λυπάμαι αλλά είχε κάκιστη θέση οδήγησης, που βέβαια με τα Recaro έφτιαχνε κάπως και γενικά ουδέτερη συμπεριφορά στον δρόμο και δεν σε τρόμαζε στο όριο.

Πάντως τα ηλεκτρικά του ήταν κακά για να είμαι και to the point και με την αρχή της ''λεκτικής διαμάχης'' μας.

Το Bravo είναι μια χαρά ,καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα να έχεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Black Flag είπε

Ευχαριστώ προτιμώ μια Alfa Romeo Giulia Veloce.

Για ηλεκτρικό όταν βγεί ηλεκτρονική Alfa Romeo θα το σκεφτώ.

Συμφωνώ απόλυτα.

Εδώ είσαι ......

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...