Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα

Προσπαθώ από Νοέμβρη να παραγγείλω ένα ταμπλετ απο AMAZON.DE και συγκεκριμένα ένα GALAXY TAB S7+ 8/256. 3 φορές το ΑΜΑΖΟΝ έχει κανει reserve το ποσο και τις 4 φορές, είτε έχει απορριφθεί μετά η συναλλαγή είτε παει το ΑΜΑΖΟΝ μονομερώς και ακυρώνει την παραγγελία.

Σε ενα μαιλ μαλιστα μου ανεφεραν συγκεκριμένα οτι από 1/1/2021 ΙΣΧΥΕΙ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ στις χρεώσεις στις οποίες πρώτα το ποσό γίνεται reserve και έπειτα ξαναχρεώνεται ενώ το reserved ποσό απελευθερώνεται αργότερα σύμφωνα με την πολιτική της τράπεζας.

Σε άλλη απάντηση μου ανέφεραν οτι δεν ειχε υπόλοιπο η κάρτα μέσα και ο τραπεζικός λογαριασμός ενώ στην πραγματικότητα ειχε. (Η κάρτα ειναι χρεωστική)
Στην τράπεζα μου ειπαν ότι όταν ζητάνε τα documents απο την ΑΜΑΖΟΝ για να προχωρήσουν σε χρέωση, η ΑΜΑΖΟΝ δεν παραθέτει κανένα στοιχείο ή τιμολόγιο με αποτελέσμα να ακυρώνεται η συναλλαγή. το ποσό βεβαια που αρχικά είχε γινει reserved παραμενει reserved και ξεκινάει μαραθώνιος με την τράπεζα για να δούμε τι έχει γινει...

 

παρακάτω ορισμένες απαντήσεις τους

ειλικρινά κοντεύουν να με τρελάνουν. και ειμαι 100% σιγουρος οτι το προβλημα ειναι στην ΑΜΑΖΟΝ διότι την συγκεκριμένη αγορά την επιχείρησα και παλιότερα και με mastercard και την αλφα και εκει τα ίδια

 

 

Hello,
I hope that you are doing well today.
I am contacting you with regards to shipping status of your Samsung.
----------------------------------------------------------------------
Dispatch Period : 21. January 2021 -  4. February 2021
Estimated Date Of Arrival : 1 February 2021  - 16 February 2021
----------------------------------------------------------------------
FYI: You can check the status of your orders, including shipment tracking, any time on our website. Just click "Your Account" on our website (www.amazon.de).
I hope I have been able to help you, wishing you a wonderful week further.
Please keep well and safe!

 

Payment declined for 1-2021
Order # 304-0085197-8673900
 
The payment for this order has been declined. Valid payment information must be provided; otherwise, your order will be cancelled. 

και πριν απο αυτο το εξης

Dear Customer

Sometimes a card number will experience one or more failed attempts before it is ultimately authorised.

I can confirm now that your credit card has been successfully charged so it appears that all is well. We will send you an e-mail confirmation as soon as your order has dispatched.

Please note that you may check the status of your order at any time via the "Your Acocunt" (http://www.amazon.de/mein-konto) link at the top of any page of our website.

We sincerely apologize for any inconvenience and we thank you for your understanding.

I trust that I could assist you and have a lovely day and stay healthy! 


We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...