Προς το περιεχόμενο

Online αγορές - skroutz


bardolph

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους του insomnia για τη γνωστή σελίδα online αγορών skroutz την οποία χρησιμοποίησα μερικές φορές τον τελευταίο καιρό αναγκαστικά λόγω της κατάστασης. Λέω αναγκαστικά διότι κατά βάθος αυτό που έγινε δε με εξέπληξε αφού κάνω χρόνια online αγορές, έχω ψηθεί και έχω καεί  (όπως όλοι υποθέτω).
Επειδή για χρόνια προτιμούσα το ebay είχα πολύ περιορισμένη εμπειρία από το skroutz - πάντοτε όμως αναρωτιόμουν "τι γίνεται άμα κάτι πάει στραβά;" Όπως πολλοί φίλοι εδώ θα γνωρίζουν το ebay είναι η παλαιότερη σελίδα στο είδος της και γι' αυτό αποτελεί πιστεύω το μέτρο αναφοράς.

Υπάρχουν πωλητές που είναι εντάξει, αξιοπρεπείς και σοβαροί και κάνουν σε κάθε περίπτωση το σωστό. Είχα την τύχη να είμαι πελάτης αρκετών από αυτών και να αγοράσω είδη κάποιας αξίας όπως λάπτοπ. Όπως είναι αντιληπτό, το ρίσκο μεγαλώνει με την αξία της παραγγελίας - όταν κάποιος είναι σε απόσταση και νιώθεις οτι η μόνη εγγύηση που έχεις είναι η τιμιότητα ενός εμπόρου που δεν τον ξέρεις, και ιδίως, οι ασφάλειες που η πλατφόρμα (ebay κλπ.) έχει σε λειτουργία. Οι ασφάλειες αυτές δοκιμάζονται όταν έχεις να κάνεις με κάποιον κακοπροαίρετο ή/ και αδιάφορο έμπορο που τον νοιάζει μόνο η αρπαχτή και θεωρεί κατόρθωμα ή και αντικείμενο για πλάκα το να σε εξαπατήσει. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι δυστυχώς. Σε όλα αυτά τα χρόνια εμπειρίας έχω κάπως μάθει να κινούμαι στις αγορές online και να προβλέπω ανά περίπτωση τους κινδύνους. Κάποιες φορές έχω προλάβει τη ζημιά κάποιες όχι αλλά σε αυτές το τίμημα ευτυχώς δεν ήταν μεγάλο. Γενικώς το σύστημα αν και με ατέλειες δουλεύει.
Στην περίπτωση του skroutz τις πρώτες φορές παρήγγειλα με αντικαταβολή παρόλο που πλήρωνα περισσότερο για να δω τί γίνεται. Μου φάνηκε οκ και σκέφτηκα πως σε μία σχετικά μικρή αγορά όπως αυτή του skroutz ο έλεγχος θα είναι πιο εύκολος. Αυτό που έμενε να φανεί είναι αν το skroutz έχει την βούληση και τα μέσα να επιβάλει το σωστό σε περίπτωση που κάτι πήγαινε στραβά. Για παράδειγμα γνωρίζω οτι το ebay μπορεί να πάρει χρήματα από τον έμπορο και να αποζημιώσει τον αγοραστή χωρίς την συγκατάθεση του πρώτου. Αν ο έμπορος επιχειρήσει να αντιδράσει δεσμεύοντας ποσά τότε η πλατφόρμα κλείνει τον λογαριασμό του. Δηλαδή φτάνει κάθε φορά ως εκεί που χρειάζεται για να αποκαταστήσει την τάξη.

Στο skroutz έμαθα πως δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Το skroutz ΔΕΝ αποζημιώνει τον αγοραστή αν αυτός έχει την ατυχία να πέσει σε κακό πωλητή. Αν δηλαδή του στείλει προιόν που δεν είναι όπως πρέπει. Αυτό εν μέρει είναι κατανοητό και ίσως προβλέψιμο. Δεν συμφέρει το skroutz να τα βάλει με τον έμπορο διότι από αυτόν παίρνει προμήθεια. Αντίθετα το ebay παίρνει και από τον αγοραστή. Μέχρι εδώ δεν υπάρχει έκπληξη. Η έκπληξη έρχεται όπως έμαθα αν έχεις την αφέλεια να περιγράψεις την εμπειρία σου από τον κακό πωλητή στην αξιολόγηση που θα αφήσεις για το κατάστημα. Εκεί μαθαίνεις πως το skroutz όχι μόνο δεν αποζημιώνει αλλά και λογοκρίνει λυσσαλέα ότι γράψεις:

"Θα θέλαμε να παρατηρήσουμε ότι το πλήθος των αξιολογήσεων (θετικών και αρνητικών) για όλα ανεξαιρέτως τα καταστήματα, αποτελεί την πλέον πειστική και έμπρακτη απόδειξη της συνέπειάς μας στην ενημέρωση των καταναλωτών, σε όλη τη διάρκεια της παρουσίας μας στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όμως για να έχουν σκοπό ύπαρξης οι αξιολογήσεις, θα πρέπει να είναι σαφώς ορισμένες μέσα σε ένα πλαίσιο όρων χρήσης" Skroutz Support Team

Αυτό είναι το στερεότυπο μύνημα που λαμβάνει όποιος διανοηθεί να περιγράψει την αρνητική εμπειρία του με τον τρόπο που αυτός πιστεύει: ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να επιτρέψει το skroutz να δημοσιευτεί αξιολόγηση που να μην είναι στο "πλαίσιο των όρων χρήσης". Δεν μιλώ βέβαια για απρεπείς εκφράσεις. Ακόμα και αν περιγράψεις πολιτισμένα την εμπειρία σου και αντικειμενικά, πάλι το skroutz δεν θα τη δημοσιεύσει αν θεωρεί πως έχει να χάσει από αυτή.

Εννοείται για μία αξιοπρεπή ιστοσελίδα αγορών είναι αδιανόητο να φιμώνει τις απόψεις των χρηστών. Στο skroutz όμως ό,τι δημοσιεύεται (όπως ομολογούν παραπάνω) θα περνάει από έλεγχο και αν δε συμφωνεί με την εικόνα που θέλουν αυτοί να δώσουν, δεν θα γίνεται δεκτό. Το skroutz λοιπόν επανειλλημένα και εσκεμμένα λογοκρίνει και "καθαρίζει" τις απόψεις και αξιολογήσεις που δέχεται. Είναι φανερό οτι με αυτόν τον τρόπο παρουσιάζει αλλιωμένη εικόνα των πωλήσεων και κυρίως - και αυτό μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα - αποκρύπτει την δική του υπαιτιότητα στις αρκετές καθώς φαίνεται περιπτώσεις που ο αγοραστής είναι στο έλεος του πωλητή. Στη δική μου για παράδειγμα περίπτωση ο πωλητής δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί καθόλου μαζί μου γιατί "καθάρισε" το skroutz γι' αυτόν. Το skroutz έχει όπως αποδεικνύεται την ίδια νοοτροπία με τους έμπορους της "αρπαχτής" γιατί απλούστατα δεν κάνει απολύτως τίποτε για να τους αποθαρρύνει ή να τους τιμωρήσει. Επιπλέον, φιμώνει και τον παραπονεμένο αγοραστή που θέλει να ταράξει τα ήσυχα νερά και όλα είναι όπως πρέπει.

Πολλοί φίλοι που χρησιμοποιούν το ebay θα γνωρίζουν οτι εκεί εκτός από αποζημίωση μπορείς να εκτονωθείς και με μία ωραία αρνητική αξιολόγηση. Έτσι τουλάχιστο παίρνεις μια κάποια ικανοποίηση για το χρόνο που έχασες. Αν στερήσεις και την αξιολόγηση από τον αγοραστή είναι σα να τον εξευτελίζεις τελείως.

Αυτή είναι η εμπειρία μου από το skroutz - ελπίζω και άλλοι φίλοι που παραπονέθηκαν και φιμώθηκαν εκεί να πουν εδώ την ιστορία τους. Υποθέτω οτι δεν θα είναι λίγοι όπως οι customer support του skroutz θέλουν να πιστεύουμε.

 


 

Επεξ/σία από bardolph
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γράψει 3 αρνητικές αξιολογήσεις στο skroutz για καταστήματα. Δεν λογοκρίθηκε καμία. 

Ότι δεν σε αποζημιώνει είναι δεδομένο μιας και είναι απλά μια μηχανή αναζήτησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μερικά καταστήματα υπάρχει ένα ρίσκο που επιλέγεις αν θα το πάρεις. Συνήθως επιλέγω καταστήματα με καλές κριτικές. Ωστόσο έχει τύχει να κάνω και αρνητική κριτική χωρίς να υπάρξει λογοκρισία. Ιδανικά θα ήθελα να υπήρχε κάποιο επιπλέον "ταρακούνημα" για τα καταστήματα που λαμβάνουν αρνητικές κριτικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρουσιάζεις τον εαυτό σου ως ψημένο στις online αγορές, δηλαδή έμπειρο, ενώ δεν καταλαβαίνεις τα βασικά και κάνεις άστοχες συγκρίσεις. Για να το πάμε απο την αρχή...

Το ebay είναι ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΩΛΗΣΗΣ, αυτό σημαίνει πως η συναλλαγή γίνεται μέσα από το ebay, και ασχέτως αν εσύ παραλαμβάνεις το προϊόν από κάποια επιχείρηση - κάπου στον κόσμο, το ebay εποπτεύει την συναλλαγή και μπορεί να παρέμβει αν κάτι πάει στραβά.

Το skroutz από την άλλη είναι ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΤΙΜΩΝ. Το μόνο που κάνει είναι να σου εμφανίζει τις τιμές των καταστημάτων και να σου δίνει ένα λινκ για να πας να αγοράσεις από την σελίδα του καταστήματος. Δεν εποπτεύει καμία συναλλαγή και δεν έχει την δύναμη να πάρει χρήματα από τον έμπορο ή την τράπεζα και φυσικά δεν έχει καμία ευθύνη για τις συναλλαγές που κάνει το κατάστημα. Αν λέγαμε πως ήταν υπεύθυνο θα μπορούσε και το google να είναι υπεύθυνο που σου έδωσε την διεύθυνση ή το τηλέφωνο ενός καταστήματος και σε έστειλε σε κάποιον πχ απατεώνα.

ΥΓ1 Φυσικά το skroutz, εποπτεύει με κάποιο τρόπο τα καταστήματα που συμμετέχουν στην σελίδα, αν κάποιος δλδ (όπως έγινε πρόσφατα) παίρνει παραγγελίες και σταματήσει να στέλνει προϊόντα και απλά εξαπατά τον κόσμο, σίγουρα θα κατέβει απο το site. Αλλά μέχρι εκεί... Θα πρέπει να μαζευτούν πολλά και συνεχή παράπονα για να γίνουν ενέργειες. Γιατί σίγουρα το κάθε κατάστημα θα δεχτεί αργά ή γρήγορα και αρνητικές αξιολογήσεις.

ΥΓ2 Αυτό που ψάχνεις είναι η υπηρεσία "Καλάθι του skroutz". Εκεί πλέον ψωνίζεις μέσω της σελίδας και αν κάτι πάει στραβά στην συναλλαγή μπορεί να παρέμβει το skroutz για refund, αντικατάσταση-επιστροφή προϊόντος κτλ.

ΥΓ3 Και ίσως σημαντικότερο... Γνωρίζεις φυσικά ότι σύμφωνα με τον νόμο ο αγοραστής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από ηλεκτρονική συναλλαγή και μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων αφού επιστρέψει το προϊόν. Εντός κάποιων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος φυσικά και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπερδεψες 2 διαφορετικές πλατφόρμες.... Το ebay τα παίρνει και μάλιστα ΧΟΝΤΡΑ 10% από πωλητή ΚΑΙ αγοραστή. 

Στο Σκρουτζ απλά βρίσκεις την καλύτερη τιμή. Μάλλον έγραψες καμία προσβλητική κριτική για αυτά στην σβήσανε.

Και ελπίζω στο ebay να λύνεις τα θέματα σου με τους πωλητές και να μην τους βάζεις αρνητική κριτική!!!!! Τους κάνεις απίστευτη ζημιά!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, DimosthenisG είπε

Το ebay τα παίρνει και μάλιστα ΧΟΝΤΡΑ 10% από πωλητή ΚΑΙ αγοραστή.

Παίρνει όντως και από τον αγοραστή; Δεν ψωνίζω πολύ συχνά πλέον από ebay αλλά δεν θυμάμαι να χρεώνομαι εγώ κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Giama είπε

Παίρνει όντως και από τον αγοραστή; Δεν ψωνίζω πολύ συχνά πλέον από ebay αλλά δεν θυμάμαι να χρεώνομαι εγώ κάτι.

Είναι μέσα στην τιμή.

Ο πωλητής σίγουρα όμως πληρώνει πολλά και σε ebay και στο paypal. Σε σημείο που δεν συμφέρει να πουλάς σαν ιδιώτης, πουλούσα παλιά αρκετά.

για να μην πω για τις χρεώσεις ΕΛΤΑ που μας τελείωσαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα σχόλια είναι ενδιαφέροντα αλλά παρακαλώ να μη βγαίνουμε από το θέμα. Είναι 100% θετικό κάποιος να πει τη γνώμη του, να στοχεύει όμως στο θέμα και όχι να βγαίνει από τη συζήτηση και να βαράει στο "γάμο του καραγκιόζη". Υπάρχουν δυστυχώς συζητήσεις που χάνουν τον προορισμό τους και γίνονται καφενείο.

Είναι αλήθεια οτι το ebay είναι διαφορετικό από το skroutz - το ανέφερα σαν μέτρο σύγκρισης. Και εννοείται δεν είναι τέλειο, έχει τις αδυναμίες του και τα παράθυρά του που οι επιτήδειοι ξέρουν να βρίσκουν. Παρόλο που δεν σχετίζεται άμεσα με το θέμα εδώ, είναι χρήσιμο να ακούγονται εμπειρίες που μπορεί να βοηθήσουν κάποιον άλλο.

Εννοείται δεν προσέβαλα κανέναν με την αξιολόγησή μου, περιέγραψα απλά την εμπειρία που είχα με κακόβουλους και αδιάφορους πωλητές για να προειδοποιήσω τους υπόλοιπους αγοραστές. Η αλήθεια είναι οτι δεν περίμενα να υπάρξει θέμα. Αλλά μου έκανε εντύπωση η επιμονή τους να θέλουν να αλλάξω την διατύπωσή μου. Κατάλαβα οτι άθελά μου τους πάτησα κάποιο κουμπί. Το ζήτημα άλλαξε και πλέον δεν ήταν η ζημιά που έπαθα από τον κακό πωλητή, αλλά η λογοκρισία που επιβάλει το skroutz. Όπως ειπώθηκε σωστά το skroutz δεν διεκπεραιώνει πωλήσεις όπως κάνει το ebay. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι έχουν δικαίωμα να φιμώνουν τον κάθε χρήστη αν δεν τους συμφέρουν αυτά που γράφει. Αυτό είναι νομίζω το πραγματικό ζήτημα - η ελευθερία της έκφρασης - και όχι οι ατυχίες που αναγκαστικά και στατιστικά θα προκύψουν στις αγορές.

Δεν τους άρεσε στο skroutz γιατί κατάλαβαν πως αν αρχίσει ο καθένας εκεί να περιγράφει τι πηγαίνει στραβά και ΚΥΡΙΩΣ οτι το skroutz δεν πρόκειται να κάνει τίποτε γι' αυτό τότε έφυγαν οι πελάτες. Για το λόγο αυτό έχει συμφέρον να καλύψει (όσο μπορεί) τον έμπορο. Υπάρχουν αρνητικές αξιολογήσεις όταν αυτές "πληρούν τους όρους χρήσης" όπως τους συμφέρει στο skroutz.

 

Επεξ/σία από bardolph
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όπως είπα και σε άλλα δυο θέματα πρόσφατα για το skroutz, κοίτα να δεις που δεν έγινε μόνο σε εμένα !

κατεμε:

Το ebay είναι ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΩΛΗΣΗΣ

Το skroutz  είναι ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΤΙΜΩΝ

Το skroutz, "έξυπνο καλάθι" = ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΩΛΗΣΗΣ

 

*** Σαν πολλά θέματα δεν έχουν ανοίξει για το shroutz....ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΈΝΑ ?

Επεξ/σία από sam sam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι να μη γίνουν ένα γιατί το καθένα εξετάζει διαφορετικό ζήτημα.

Αν τώρα όπως λες συνέβη και σε εσένα παρόμοια συμπεριφορά και λογοκρισία σε παρακαλώ να μοιραστείς την εμπειρία σου για να μάθουν οι φίλοι εδώ τι συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, bardolph είπε

Εννοείται δεν προσέβαλα κανέναν με την αξιολόγησή μου, περιέγραψα απλά την εμπειρία που είχα με κακόβουλους και αδιάφορους πωλητές για να προειδοποιήσω τους υπόλοιπους αγοραστές. Η αλήθεια είναι οτι δεν περίμενα να υπάρξει θέμα. Αλλά μου έκανε εντύπωση η επιμονή τους να θέλουν να αλλάξω την διατύπωσή μου. Κατάλαβα οτι άθελά μου τους πάτησα κάποιο κουμπί. Το ζήτημα άλλαξε και πλέον δεν ήταν η ζημιά που έπαθα από τον κακό πωλητή, αλλά η λογοκρισία που επιβάλει το skroutz. Όπως ειπώθηκε σωστά το skroutz δεν διεκπεραιώνει πωλήσεις όπως κάνει το ebay. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι έχουν δικαίωμα να φιμώνουν τον κάθε χρήστη αν δεν τους συμφέρουν αυτά που γράφει. Αυτό είναι νομίζω το πραγματικό ζήτημα - η ελευθερία της έκφρασης - και όχι οι ατυχίες που αναγκαστικά και στατιστικά θα προκύψουν στις αγορές.

Έχουν το δικαίωμα και το αναγράφουν και στην σελίδα τους, επιχείρηση είναι και θέτει τους δικούς της όρους αν θες να την χρησιμοποιείς. Επίσης δεν το κρύβουν ότι μπορούν να λογοκρίνουν αν θέλουν. 

Από το site τους https://www.skroutz.gr/faq#shop-reviews :

Ποια δικαιώματα έχουν οι διαχειριστές του Skroutz σχετικά με τις αξιολογήσεις;
Oι διαχειριστές του Skroutz διατηρούν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους, είτε να διαγράφουν τις αξιολογήσεις και απαντήσεις, είτε να διαγράφουν μέρος του κειμένου ενημερώνοντας το συντάκτη για τις όποιες τροποποιήσεις όπου αυτό κριθεί απαραίτητο, είτε να επικοινωνούν με τους συντάκτες τους για να τους ενημερώσουν ότι απαιτείται αλλαγή του κειμένου για την δημοσιοποίηση του, επισημαίνοντας τα επίμαχα μέρη του. Επίσης έχουν το δικαίωμα, σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου Skroutz, να ζητούν από το συντάκτη της αξιολόγησης περαιτέρω στοιχεία για να προβούν σε δημοσίευση της (ενδεικτικά αναφέρονται φωτοτυπία παραστατικού, email παραγγελίας κλπ).

Πότε δημοσιεύονται οι αρνητικές αξιολογήσεις;
Οι αρνητικές αξιολογήσεις αμέσως μετά τον έλεγχο τους από τους διαχειριστές του Skroutz, εφόσον πληρούν τους όρους της σελίδας, κοινοποιούνται στο κατάστημα το οποίο αφορούν. Οι υπεύθυνοι του καταστήματος έχουν το δικαίωμα, εντός 10 ημερών, να τοποθετηθούν περιγράφοντας τα γεγονότα από τη δική τους σκοπιά, έτσι ώστε να μπορούν οι υπόλοιποι χρήστες και επισκέπτες της σελίδας να διαβάσουν την άποψη και των δύο πλευρών. Η αξιολόγησή θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 10 ημερών ανεξάρτητα εάν απάντησε ή όχι το κατάστημα. Εφόσον το κατάστημα απαντήσει σε αρνητική αξιολόγηση σου, έχεις τη δυνατότητα να βαθμολογήσεις και την ανταπόκριση του καταστήματος επί της αξιολόγησης σου ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.

Δεν λέω ότι μου αρέσει, λέω ότι απλά αυτοί είναι οι όροι τους (τους οποίους θέτουν οι ίδιοι στον εαυτό τους δημοσίως, χωρίς να το επιβάλλει κάποιος). Δηλαδή τους κατηγορείς για κάτι που δηλώνουν επίσημα ότι κάνουν, what' s the point?

Θα μπορούσε να τελειώνει απλά στο "Oι διαχειριστές του Skroutz διατηρούν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους να διαγράφουν αξιολογήσεις" αν ήθελαν και να είναι πιο εύκολο και φθηνό για αυτούς. Δεν το κάνουν από την καλή τους την καρδιά φυσικά, απλά για να τηρούν  ένα καλύτερο δημόσιο προφίλ. 

Αν δεν σου αρέσει η πολιτική τους, απλά δεν τους χρησιμοποείς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό δεν το είχα διαβάσει, είναι χρήσιμο που το βρήκες και το παρέθεσες αυτούσιο. Χρειάζεται όσοι χρησιμοποιούν το skroutz να μάθουν με τι έχουν να κάνουν.

Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με κάποιους που όχι μόνο δεν αναλαμβάνουν να κάνουν τίποτε αν κάτι δεν πάει σωστά αλλά έχουν και το θράσος να λογοκρίνουν τα παράπονα κάποιου. Αν, ή μάλλον όποτε πηγαίνει κάτι στραβά και κάποιοι έχουν σοβαρά παράπονα, αυτά θα μείνουν θαμμένα. Όπως είπε ο φίλος sam sam παραπάνω "κοίτα να δεις που δεν έγινε μόνο σε εμένα !" Αυτός είναι ο σκοπός της πολιτικής τους να κρύψουν τι πραγματικά συμβαίνει με τις αγορές: οτι αρκετοί πελάτες εξαπατώνται. Αυτό όμως δεν κάνει το skroutz συνεργούς των απατεώνων;

Είναι άλλο να λένε πως έχουμε αυτούς τους "όρους χρήσης" και άλλο να ανακαλύπτει κάποιος ποιές σκοπιμότητες κρύβονται από πίσω. Καμία λοιπόν ευθύνη και μόνο άσκηση λογοκρισίας = εξουσίας. Περιέργως αυτή η εξουσία χρησιμοποιήται ΜΟΝΟ σε βάρος των αγοραστών, αυτών δηλαδή που ρισκάρουν δίνοντας τα χρήματά τους. Καμία πίεση στους πωλητές - ακόμα και όταν αποδεδειγμένα εξαπατούν. Ξανά: Αυτό δεν κάνει το skroutz συνεργούς των απατεώνων;

Επειδή δεν υπάρχει τρόπος να φανεί αυτή η απάτη μέσα από το skroutz επειδή όπως φαίνεται τα έχουν όλα προβλέψει, τα έχουν όλα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους, γι' αυτό να βγούμε εδώ όλοι να πούμε αυτό που ξέρουμε και να τους ξεσκεπάσουμε. Διότι όπως σωστά παρατήρησε ο sam sam: "κοίτα να δεις που δεν έγινε μόνο σε εμένα !"

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να συνεισφέρω στο θέμα μιας και βρέθηκα εδώ ψάχνοντας αν το skroutz συνηθίζει να  λογοκρίνει.
Λοιπόν εγώ πήρα μια μπαταρία κινητού από ένα κατάστημα και διαπίστωσα ότι ήταν απομίμηση.  παρόλο που το κατάστημα τη δήλωνε σαν αυθεντική.
Το 'εγραψα λοιπόν στην αξιολόγηση και το skroutz μου ζήτησε να την αλλάξω, διότι ", διότι στο Skroutz δεν προβάλλονται Β’ διαλογής ή μη αυθεντικά προϊόντα, καθώς τα καταστήματα δεσμεύονται για αυτό κατά τη σύμβαση συνεργασίας τους. Συνεπώς, η παραλαβή ενός ελαττωματικού προϊόντος δεν σημαίνει αυτομάτως ότι όλα τα προϊόντα είναι δεύτερης διαλογής ή απομιμήσεις." 

Αφού τους τεκμηρίωσα ότι το προϊόν ήταν απομίμηση και όχι απλώς ελαττωματικό, συνέχισαν να μου ζητάνε να την αλλάξω, επαναλαμβάνοντας το λόγο και επειδή η συγκεκριμένη μπαταρία πωλείται και από άλλα προβαλλόμενα καταστήματα.

Τροποποίησα κάπως την αξιολόγηση ώστε να μη γενικεύει για όλα τα καταστήματα, εξηγώντας τους ότι η αποδοχή του όρου από τα καταστήματα δε σημαίνει αυτόματα και την τήρησή του, και προς έκπληξή μου βλέπω να εγκρίνεται μια αξιολόγηση η οποία περιείχε μόνο μερικές προτάσεις από την αξιολόγησή μου. 

Εδώ δε μιλάμε γι ακατάστημα, αλλά για προϊόν, που το skroutz για να μην εκτεθεί δε διστάζει να λογοκρίνει και να καλύπτει αθέμιτες πρακτικές,

Για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω, παραθέτω την αρχική μου αξιολόγηση και την λογοκριμένη:

Αρχική:

Η μπαταρία αυτή νομίζω είναι παράνομο να κυκλοφορεί με την περιγραφή xiaomi. Είναι μαϊμού προϊόν, δηλαδή εξωτερικά γράφει τα ίδια που γράφει και η αυθεντική xiaomi, αλλά δεν έχει καμία σχέση από απόδοση, ενώ έρχεται σε ένα σακουλάκι χύμα, χωρίς καμία σφραγίδα της xiaomi.
Η χωρητικότητα της είναι από την αρχή στο 60% της αυθεντικής, δηλαδή δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτή που έβγαλα από το κινητό στα 2,5 χρόνια.
Γενικά είναι μια λύση ανάγκης, αλλά σαν προϊόν δεν αξίζει τον κόπο

Λογοκριμένη:

Έρχεται σε ένα σακουλάκι χύμα.
Η χωρητικότητα της είναι από την αρχή στο 60% της αυθεντικής, δηλαδή δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτή που έβγαλα από το κινητό μετά από χρήση 2,5 χρόνων
Γενικά είναι μια λύση ανάγκης, αλλά σαν προϊόν δεν αξίζει τον κόπο.

 

Επεξ/σία από naive
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, naive είπε

Να συνεισφέρω στο θέμα μιας και βρέθηκα εδώ ψάχνοντας αν το skroutz συνηθίζει να  λογοκρίνει.
Λοιπόν εγώ πήρα μια μπαταρία κινητού από ένα κατάστημα και διαπίστωσα ότι ήταν απομίμηση.  παρόλο που το κατάστημα τη δήλωνε σαν αυθεντική.
Το 'εγραψα λοιπόν στην αξιολόγηση και το skroutz μου ζήτησε να την αλλάξω, διότι ", διότι στο Skroutz δεν προβάλλονται Β’ διαλογής ή μη αυθεντικά προϊόντα, καθώς τα καταστήματα δεσμεύονται για αυτό κατά τη σύμβαση συνεργασίας τους. Συνεπώς, η παραλαβή ενός ελαττωματικού προϊόντος δεν σημαίνει αυτομάτως ότι όλα τα προϊόντα είναι δεύτερης διαλογής ή απομιμήσεις." 

Αφού τους τεκμηρίωσα ότι το προϊόν ήταν απομίμηση και όχι απλώς ελαττωματικό, συνέχισαν να μου ζητάνε να την αλλάξω, επαναλαμβάνοντας το λόγο και επειδή η συγκεκριμένη μπαταρία πωλείται και από άλλα προβαλλόμενα καταστήματα.

Τροποποίησα κάπως την αξιολόγηση ώστε να μη γενικεύει για όλα τα καταστήματα, εξηγώντας τους ότι η αποδοχή του όρου από τα καταστήματα δε σημαίνει αυτόματα και την τήρησή του, και προς έκπληξή μου βλέπω να εγκρίνεται μια αξιολόγηση η οποία περιείχε μόνο μερικές προτάσεις από την αξιολόγησή μου. 

Εδώ δε μιλάμε γι ακατάστημα, αλλά για προϊόν, που το skroutz για να μην εκτεθεί δε διστάζει να λογοκρίνει και να καλύπτει αθέμιτες πρακτικές,

Για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω, παραθέτω την αρχική μου αξιολόγηση και την λογοκριμένη:

Αρχική:

Η μπαταρία αυτή νομίζω είναι παράνομο να κυκλοφορεί με την περιγραφή xiaomi. Είναι μαϊμού προϊόν, δηλαδή εξωτερικά γράφει τα ίδια που γράφει και η αυθεντική xiaomi, αλλά δεν έχει καμία σχέση από απόδοση, ενώ έρχεται σε ένα σακουλάκι χύμα, χωρίς καμία σφραγίδα της xiaomi.
Η χωρητικότητα της είναι από την αρχή στο 60% της αυθεντικής, δηλαδή δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτή που έβγαλα από το κινητό στα 2,5 χρόνια.
Γενικά είναι μια λύση ανάγκης, αλλά σαν προϊόν δεν αξίζει τον κόπο

Λογοκριμένη:

Έρχεται σε ένα σακουλάκι χύμα.
Η χωρητικότητα της είναι από την αρχή στο 60% της αυθεντικής, δηλαδή δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτή που έβγαλα από το κινητό μετά από χρήση 2,5 χρόνων
Γενικά είναι μια λύση ανάγκης, αλλά σαν προϊόν δεν αξίζει τον κόπο.

 

Μου έχουν ζητήσει και εμένα να στρογγυλεψω κριτική για κακό προϊόν. 

Πολύ κακη συμπεριφορά τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, satsok2 είπε

Μου έχουν ζητήσει και εμένα να στρογγυλεψω κριτική για κακό προϊόν. 

Πολύ κακη συμπεριφορά τους.

Το να σου το ζητούν είναι κακό, αλλά να λογοκρίνουν μόνοι τους και να ανεβάζουν κάτι άλλο από αυτό που έχεις πει υπό το δικό σου λογαριασμό, νόμιζω είναι και παράνομο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...