Προς το περιεχόμενο

Scooter για διανομή 2021


ts4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα. Μετα απο 3 χρονια με το daytona sprinter 125 αποφάσισα να παω σε ενα σκουτερακι. Αυτη την στιγμη μετα απο πολλες ωρες ψαξιμο ειμαι αναμεσα στο Nmax125/155 και το symphony 200st. Τι θα προτείνατε? 

Για να προλαβω αυτους που θα που μονο παπι για διανομη το γνωριζω απλα ειναι λιγα τα χιλιομετρα που κανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Nmax155. Κυκλοφόρησε πρόσφατα αλλά όλοι λένε τα καλύτερα.

Εγώ πάντως στην Ελλάδα 2021 και ντελίβερι θα έμενα με το πολύ τίμιο sprinter-άκι για να μαζεύω κάτι παραπάνω στην άκρη. 

Επίσης το Νmax θα το ζαχαρώσουν αρκετά μάτια να στο φάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι και αυτο ενα ζητημα που εχω σκεφτει. Ενω με το Symphony δεν θα εχω θεμα. 

Με το Sprinter ταλαιπωριέμαι πολυ σε βολτες. Ειδικα με δευτερο ατομο τρίζει ολοκληρο για αυτο θελω να παω σε κατι αλλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προχώρα τότε με το symphony 200. 

Θα σε διευκολύνει μεν στη δουλειά και με το 2ο άτομο αλλά να ξέρεις οτι το βενζινάδικο θα το βλέπεις 2φορές πιο συχνά. Σχεδόν τα 2πλά θα καίει από το Sprinter.

Επίσης το νου σου και στο κόστος σερβις. Θα σου ξενίσει όταν θα ζητάει και εκεί τα διπλά από παπί. Καλούς δρόμους με ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα τα σκούτερ στα 200κυβικά καίνε σχεδόν τα διπλά από ένα παπί.

μια χαρά είναι το syphony 200 για αυτό που θες. λάστιχα να βάλεις αν φοράει τα 1ης τοποθέτησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τζαπανεζικο 125 είναι άριστο σε θέμα επιδόσεων/κατανάλωση αλλά και κατανάλωση σε απόλυτες τιμές.

 

Πάντως για ντελιβερι έχω δει να επιλέγουν και το φτηνό - τίμιο Honda Vision. Πρακτικά ένα αυτόματο παπάκι στα 110κυβικά (δεν έχει abs, δισκόφρενο πίσω) με Σταρτ στοπ για έξτρα οικονομία καυσίμου.

 

Κουσουρι για τα τζαπανεζικο είναι ότι τα στοχοποιούν ευκολότερα σε σχέση με τα ταϊβανέζικα/κορεάτικα (είναι σαφώς ακριβότερα στην τιμή κι ανταλλακτικά πλην του honda vision , Suzuki address που είναι τα εντρι λεβελ)

Επεξ/σία από Krepalidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκούτερ οποίο και να ειναι αυτό, συγκριτικά εχει πιο μεγαλη καταναλωση απο ενα παπι και ποιο ακριβα service.

Φυσικά κερδίζεις σε άνεση. Αυτα πρεπει να τα λαβει καποιος σοβαρα υποψη του. Επισης να αναφέρω οτι παιζει πολυ (απο παπια) και το Crypton S. Πολλοί ντελιβεραδες το εχουν ειναι πολυ οικονομικό και με πολυ καλη ποιότητα κατασκευής, (λενε καλύτερο απο αυτο το αντίστοιχο νεο astrea της Honda).

Τα δε daytona μεν, ειναι τιμια μηχανάκια απο τους κινητήρες τους, καλα σε σχεση τιμης-αποδοσης αλλα απο περιφερειακά πασχουν (βλεπε κινεζος..).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άσχημη περίοδος για καινούριο scooter. Το νέο nmax 155 αναμένεται τον Αύγουστο και εκτός απο νέο κινητήρα, led παντού κλπ κλπ θα έχει και anti spin που είναι εξερετική προσθήκη σε scooter. και θα πέσουν οι τιμές τον μεταχειρισμένων που ενώ καινούριο κάνει 3300 τα ζητάνε 2800 με 25++ χιλιάδες χιλιόμετρα. 

παρ'όλα αυτά μπορείς να κοιτάξεις και τα honda sh150 (2016+) και Piaggio medley 150 

και τα τρία scooter καίνε περίπου στα 2.5 λίτρα στα 100χλμ. και είναι οικονομικότατα με το να ζητάν αλλαγή λαδιών κάθε 10.000χλμ για το Piaggio. το honda ζητά κάθε 8.000 και το yamaha κάθε 6.000 ( αυτές είναι οι προτάσεις κατασκευαστή. φυσικά σε καταστάσεις delivery θα πρέπει να είναι ποιό συχνές )  

ιμάντα κίνησης κάθε 15.000 μπορεί και παραπάνω ( original yamaha 39euro. original honda 36 euro. original για το piaggio 48 )

μπίλιες φυγοκεντρικου μαζί με τον ιμάντα  ( original yamaha 10euro. original honda 11 euro. original για το piaggio 16 )

variator ~50.000 ( yamaha 149 euro. honda 159 euro. piaggio 145 )

μπουζι απο 8-18 ευρό..

 

για εργασία δεν θα έπερνα sym κλπ taiwan. για βόλτα  είναι εξερετικά αλλα για δουλειά όχι... 

ενδεικτικά για το sym symphony st200 η αλλαγή λαδιών είναι κάθε 2.500χλμ (πρόταση κατασκευαστή)

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα φιλε, πραγματικα υπεροχη απαντηση 😀

Αρα πρακτικα λες ενα απο τα 3 και οχι sym για δουλεια. Απο το Nmax να περιμενω αυγουστο για το 155 η να παω στο 125 που εχει βγει ηδη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Άσε τα παπάκια, δεν σταματάνε πουθενά . Σκούτερ έχουν τρομερή εξέλιξη τα τελευταία χρόνια σε ασφάλεια , κρατήματα και φρένα .

IMG_20181222_071303.jpg.53f6d246868295f9e300e6db11c5ccf3.jpg

Piaggio medley 150  μέσα στην πόλη με χαλαρά το γκάζι , 8-9€ 240 χιλιόμετρα . Άριστο μηχανάκι και χωρίς καθόλου προβλήματα . Μπρος πίσω abs , και χώρους κάτω από την σέλα για 2 κράνη.  2 χρόνια τώρα είμαι υπέρ ευχαριστημένος .

Εγώ έχω του 2018. Το καινούριο έχει 1.5 ίππο παραπάνω , και έχει γίνει facelift μπροστά . 

2 χρόνια 15.000 έχω δώσει 70€ για σέρβις αντιπροσωπεία . 

Επίσης στην piaggio  με 60-70€ έχεις έξτρα επέκταση εγγύησης 2 χρόνια. Δλδ πας στα 4 χρόνια εγγύησης . Αξίζει ειδικά αν το θες για δουλειά ...

Επεξ/σία από dimitrisdim14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ts4 είπε

καλησπερα φιλε, πραγματικα υπεροχη απαντηση 😀

Αρα πρακτικα λες ενα απο τα 3 και οχι sym για δουλεια. Απο το Nmax να περιμενω αυγουστο για το 155 η να παω στο 125 που εχει βγει ηδη

 

ανάλογα τα "κυβικά" σου και το τι αποστάσεις θα κάνεις.. αν είσαι μοσχαράκι σαν εμένα 120 κιλά + κουτί +παραγγελίες άλλα 15 κιλά και κάνεις και αποστάσεις η βγαίνεις περιφεριακό πχ τα 125 θα είναι λίγα. (όχι ότι δεν θα πηγαίνει, αλλά τα άλλα θα πάνε ποιό ξεκούραστα άρα με λιγότερες φθορές)

αν μπορείς κάνε ένα test ride σε αυτά τα τρία γιατί κάθε ένα είναι διαφορετικό. και δές και συνεργεία/αντιπροσωπείες στην περιοχή σου, αν βολεύουν...

το honda είναι τέρας αξιοπιστίας, έχει ποιο έυκολο καβάλημα με το επίπεδο πάτομα, και ποιό χαμηλό τιμόνι (μπορεί να είναι και κακό αυτό αν είσαι ψηλός) 

το yamaha είναι (υποκειμενικά) το ποιό όμορφο και έχει και ποιό "καναπεδάτη" θέση οδήγησης αν θές

το piaggio έχει τεράστιους χώρους,4 χρόνια εγγύηση με την επέκταση που αξίζει και για την μεταπόληση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο symphony πάντως τα service είναι 35ευρώ την φορά.

Για την δουλειά που θες εγώ στο symphony θα πήγαινα γιατί το κόστος των άλλων τα βγάζει εκτός "εργαλείου δουλειάς"

Στις 2/2/2021 στις 3:50 ΜΜ, dimitrisdim14 είπε

2 χρόνια 15.000 έχω δώσει 70€ για σέρβις αντιπροσωπεία . 

70ευρώ σερβις σε 15.000χλμ σημαίνει φίλε μου ότι απλά δεν το πας για service έτσι; Δεν ειναι κάτι που πρέπει να το προμοτάρουμε, service κάνουμε όταν πρέπει όχι όταν γουστάρουμε εμείς ή νιώθουμε ότι θέλει το μηχάνημα.   

Επεξ/σία από zeniath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, zeniath είπε

 

70ευρώ σερβις σε 15.000χλμ σημαίνει φίλε μου ότι απλά δεν το πας για service έτσι; Δεν ειναι κάτι που πρέπει να το προμοτάρουμε, service κάνουμε όταν πρέπει όχι όταν γουστάρουμε εμείς ή νιώθουμε ότι θέλει το μηχάνημα.   

αυτό ακριβός.. service κανουμε όταν πρέπει.

και στο Medley ο κατασκευαστής λέει κάθε 10.000 χιλιόμετρα. έχουν αλλάξει λίγο τα scooterακια τα τελευταία χρόνια..

Διαστήματα συντήρησης (piaggio.com)

βέβαια σε καταστάσεις delivery (κίνηση/σταμάτα-ξεκίνα κλπ κλπ) εγω θα τα άλλαζα ποιό συχνά, προληπτικά και μόνο... 

Επεξ/σία από madnifestah
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/2/2021 στις 11:30 ΠΜ, zeniath είπε

Στο symphony πάντως τα service είναι 35ευρώ την φορά.

Για την δουλειά που θες εγώ στο symphony θα πήγαινα γιατί το κόστος των άλλων τα βγάζει εκτός "εργαλείου δουλειάς"

70ευρώ σερβις σε 15.000χλμ σημαίνει φίλε μου ότι απλά δεν το πας για service έτσι; Δεν ειναι κάτι που πρέπει να το προμοτάρουμε, service κάνουμε όταν πρέπει όχι όταν γουστάρουμε εμείς ή νιώθουμε ότι θέλει το μηχάνημα.   

Επίσημη αντιπροσωπεία κάνω σέρβις κάθε 5000 χιλιόμετρα φίλε μου . Το πώς έβγαλες συμπέρασμα εσύ ότι δεν κάνω σέρβις , είναι από άλλον πλανήτη. Και μάλιστα ενώ ο κατασκευαστής συνιστά αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 εγώ αλλάζω κάθε 5000.

Στις 4/2/2021 στις 11:30 ΠΜ, zeniath είπε

Στο symphony πάντως τα service είναι 35ευρώ την φορά.

Για την δουλειά που θες εγώ στο symphony θα πήγαινα γιατί το κόστος των άλλων τα βγάζει εκτός "εργαλείου δουλειάς"

70ευρώ σερβις σε 15.000χλμ σημαίνει φίλε μου ότι απλά δεν το πας για service έτσι; Δεν ειναι κάτι που πρέπει να το προμοτάρουμε, service κάνουμε όταν πρέπει όχι όταν γουστάρουμε εμείς ή νιώθουμε ότι θέλει το μηχάνημα.   

Να πάρει σιμ? Που θέλει σέρβις κάθε 3000? Κάθε 15-20 μέρες να τρέχει για σέρβις ? 

Στις 4/2/2021 στις 11:30 ΠΜ, zeniath είπε

Στο symphony πάντως τα service είναι 35ευρώ την φορά.

Για την δουλειά που θες εγώ στο symphony θα πήγαινα γιατί το κόστος των άλλων τα βγάζει εκτός "εργαλείου δουλειάς"

70ευρώ σερβις σε 15.000χλμ σημαίνει φίλε μου ότι απλά δεν το πας για service έτσι; Δεν ειναι κάτι που πρέπει να το προμοτάρουμε, service κάνουμε όταν πρέπει όχι όταν γουστάρουμε εμείς ή νιώθουμε ότι θέλει το μηχάνημα.   

Πρώτη αλλαγή λάδια στα 1000 , φίλτρο λαδιού , τσεκ 10€

2η αλλαγή λάδια στα 5000 20€

3η αλλαγή λάδια και στα 10.000 μαζί με ότι προβλέπει το manual  30€

Και τώρα έχω 15.000 και στο σέρβις θα δώσω περίπου 50€ . Δλδ θα έχω κάνει τα πρώτα 20.000 με 110€ συντήρηση , και μάλιστα κάθε 5000 χιλιόμετρα σέρβις , και όχι κάθε 10.000 όπως προβλέπεται . 

 

Τα sym symphony   δεν έχουν φίλτρο λαδιού καν, ούτε καν ψυγείο νερού . Δεν θα το πρότεινα προσωπικά .

Επεξ/σία από dimitrisdim14
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...