Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση υπολογιστή για gaming 1080p


Smeagolknows

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας.

Σκέφτομαι να ξεκινήσω να αγοράζω parts για να φτιάξω το δικό μου gaming desktop.

Είμαι τελείως άσχετος με pc building αλλα θα το ψάξω όσο μπορώ μέσω youtube.Απ'οτι διαβάζω μπορώ απλά να αγοράσω εναν ryzen 3600g η 4650g που θα κάνει την δουλειά και της κάρτας γραφικών.

Η ερώτηση που θέλω να κάνω ειναι τι parts θα προτείνατε εσείς αυτην την περίοδο για να το καταφέρω αυτό.

Σκοπό έχω να φτιάξω ενα σύστημα αξιόπιστο με το οποίο να μπορώ να παίζω τους πιο πολλούς αν όχι όλους τους AAA τίτλους στα medium-high για την ώρα και όταν με το καλό πέσουν οι τιμές στις κάρτες γραφικών να αγοράσω και μια και να την τοποθετήσω επάνω στο σύστημα μου χωρίς να έχει κάποιο θέμα με το τροφοδοτικό,την μητρική και τον επεξεργαστή.(Σκέφτομαι να αγοράσω την rx 5700 όταν πέσει με το καλό)

Εδώ εχω το σύστημα που έχω τώρα.Untitled.png.f6a3aadf26ff9714c50664c0ff075155.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/2/2021 στις 12:34 ΜΜ, Smeagolknows είπε

Σκοπό έχω να φτιάξω ενα σύστημα αξιόπιστο με το οποίο να μπορώ να παίζω τους πιο πολλούς αν όχι όλους τους AAA τίτλους στα medium-high για την ώρα

Αυτο κ ενσωματωμενα cpυ γραφικα απλα δεν γινεται(υποθετω 1080p). Εκτος κι αν εννοεις μετα που θα βαλεις gpu.. Αλλα και τοτε, οπως πολλa thread που εχω δει εδω, θα μετανιωνεις την επιλογη του 3400g/4650g εξαρχης..Για μενα αυτοι ειναι cpu για htpc πχ, που δεν προκειται ποτε να μπει καρτα γραφικων.Σε gaming pc δεν πολυεχουν νοημα. Οποτε οπως σου λενε οι πιο πολλοι εδω, υπομονη, δεν ειναι η καταλληλη στιγμη, εκτος κι αν ειναι απολυτη αναγκη

Επεξ/σία από niko13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/2/2021 στις 4:32 ΜΜ, niko13 είπε