Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ζητήσει επιστροφή ενός προιόντος στο amazon.co.uk στις 24/1, το οποίο καλύπτονταν από δωρέαν επιστροφή ανευ αιτίας μέχρι τέλη Γενάρη σύμφωνα με το σύστημα τους, αν και στη περίπτωση μου ήταν και λόγω ελαττωματικού προιόντος. Επικοινώνησα μαζί τους, μου οργάνωσαν το refund και μου είπαν ότι μπορώ να στείλω το προιόν αφού παραλάβω την αντικατάσταση. Ωστόσο στο site μου είχαν τυπώσει ένα return label που έλεγε ότι έπρεπε να επιστρέψω το προιον μέχρι 1/2. Επικοινώνησα ξανά μαζί τους και μου είπαν αυτό συνέβει γιατί τα labels που τυπώνουν έχουν περιθώριο επιστροφής μιας βδομάδας και μου είπαν ότι θα πρέπει να τυπωθεί καινούργιο όταν είναι να το επιστρέψω. Η αντικατάσταση δεν έχει σταλθεί ακόμη τη μέρα που γράφεται αυτό το θέμα.

Πως ακριβώς θα λειτουργήσει αυτή η διαδικασία? Θα πρέπει να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους πάλι ή θα μου στείλουν αυτοί αυτόματα νέο label αφού έρθει η αντικατάσταση? Δεν έχω ξανακάνει τη διαδικασία και δε θέλω να μπλέξω με τυχόν χρεώσεις επειδή δεν επέστρεψα στην ώρα μου το προιον. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία να μοιραστεί? Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Κάτι παρόμοιο μου είχε συμβεί πριν δύο χρόνια στο amazon.com

Προτείνω να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί τους, ακόμη κι από το live chat που έχουν. Θα σε κατατοπίσουν αυτοί.

Σίγουρα θα βρεθεί άκρη, σχεδόν πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι εξυπηρετικοί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...