Προς το περιεχόμενο

Αγορά Εργασίας σε περίοδο lockdown


leontas3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Το θέμα που θέλω να ανοίξω πιθανόν ενδιαφέρει πολλούς.

Λίγα πράγματα για μένα σε περίπτωση που δεν με ξέρετε.

Είμαι 31 χρονών φοιτητής (τον Μάιο κλείνω τα 32) είχα μερικές αναποδιές με την σχολή μου (τει λαμίας)  την οποία σκοπεύω να ολοκληρώσω τον ιούνιο αν όλα πάνε καλά.

Έχω αρχίσει και στέλνω φουλ βιογραφικά από τις αρχές του χρόνου(γύρω στα 14) αλλά βλέπω πως οι εταιρείες δεν προσλαμβάνουν αυτή την περίοδο. (δεν μου έχει απαντήσει κάποιος). 

Καταρχήν θεωρώ απαράδεκτο πως εμείς οι τελειφοιτοι έχουμε αποκοπεί από το επίδομα των 534 ευρώ από την κυβέρνηση απο τη στιγμή που είναι φανερό ότι έχουν σταματήσει οι νέες προσλήψεις... αλλά αυτό είναι ένα θέμα για άλλη ώρα.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αξίζει να ασχοληθώ με τον προγραμματισμό(trend αυτόν τον καιρό)  που όμως η τεχνητη νοημοσύνη θα αυτόματοποιήσει όλη αυτή τη διαδικασία(ήδη a.i. γράφει κώδικα μόνη της) η να πάω κατευθείαν για devops ? ποιο επάγγελμα θεωρείτε πως είναι πιο future proof , και υπάρχει και work-life balance ?

Επεξ/σία από leontas3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

φίλε sorry αλλά ακόμα πιο απαράδεκτο είναι να είσαι 31-32 και ακόμα να μην έχεις τελειώσει τη σχολή σου. Οκ στραβές συμβαίνουν αλλά για ποιο λόγο να τις πληρώνουν άλλοι;

αντί να λες ευχαριστώ που είσαι ακόμα στη σχολή και δε σε πετάξαν έξω ζητάς τα ρέστα γιατί δε σε πληρώνει το κράτος; ω ρε τι άλλο θα ακούσουμε

Ποιοι ακριβώς να κάνουν προσλήψεις; Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις είναι κλειστές και οι άλλες μισές  "κλειστές" και δουλεύουν μαύρα για να γλιτώσουν τη μισθοδοσία. εδώ δεν έβρισκες δουλειά πριν, θα βρεις τώρα; Κάτι προγράμματα που τρέχει ο ΟΑΕΔ νομίζω ξεκινήσανε αλλά λογικά δε σε πιάνει.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες