Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο με εργοστασιακό LPG έως 5.5K


Manos-Sx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Βρίσκομαι σε αναζήτησή μεταχειρισμένου οχήματος για να αντικαταστήσω το Seicento μου. Θέλω να πάρω με εργοστασιακό LPG και όριο τα 5.5K μοντέλο 2013 και μετά.

Από αυτά που βλέπω στο car.gr οι επιλογές δεν είναι και πολλές, βρίσκω:

  • Hyundai i 10 '13
  • Skoda citigo '13, '14
  • Fiat Panda '14, '13

Οι απαιτήσεις που έχω νομίζω δεν είναι πολλές, με ενδιαφέρει να επιλέξω το πιο αξιόπιστο με τα πιο λίγα προβλήματα, τίποτα άλλο. Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει πιο πολύ το Hyundai εσωτερικά και εξωτερικά, αλλά δεν θα μασήσω, θα πάω στο πιο αξιόπιστο. Εσείς τι προτείνετε; Τι να προσέξω;

Επεξ/σία από Manos-Sx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Manos-Sx είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Βρίσκομαι σε αναζήτησή μεταχειρισμένου οχήματος για να αντικαταστήσω το Seicento μου. Θέλω να πάρω με εργοστασιακό LPG και όριο τα 5.500€ μοντέλο 2013 και μετά.

Από αυτά που βλέπω στο car.gr οι επιλογές δεν είναι και πολλές, βρίσκω:

  • Hyundai i 10 '13
  • Skoda citigo '13, '14
  • Fiat Panda '14, '13

Οι απαιτήσεις που έχω νομίζω δεν είναι πολλές, με ενδιαφέρει να επιλέξω το πιο αξιόπιστο με τα πιο λίγα προβλήματα, τίποτα άλλο. Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει πιο πολύ το Hyundai εσωτερικά και εξωτερικά, αλλά δεν θα μασήσω, θα πάω στο πιο αξιόπιστο. Εσείς τι προτείνετε; Τι να προσέξω;

Είναι λίγο μύθος το ¨εργοστασιακό" υγραέριο . Τα αμάξια που κοιτάς είναι εισαγωγής ;

Για εμένα αφού έχεις καταλήξει σε αυτά τα μοντέλα πάρε βενζίνη και βάλε εσύ σύστημα υγραέριου .

Γιατί νομίζεις το μετ/σμένο υγραέριο δέν θα ζητήσει ανάλώσιμα όπως : μπέκ ή μειωτήρα - πνεύμονα .

Και επιπλέον δέν είναι σίγουρο οτι θα βρείς υποστήριξη , ξέρεις τι συστήματα έχουν επάνω , επίσης να δείς ο ίδιος και πότε λήγει η δεξαμενή . Έχει χτυπημένη τη ημερομηνία επάνω η δεξαμενή .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα ένα καλό μτχ βενζίνης και βάζεις εσύ τον σύστημα της επιλογής σου, στο μάστορα της επιλογής σου όπως λέει και ο Μελέτης .... και σα γραφικός που είμαι.. μέχρι 6Κ έχεις επιλογή για φυσικό αέριο εάν έχεις πρατήρια να σε εξυπηρετούν... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω Δωδεκάνησα στο άβαταρ οπότε θα σου πω μακριά από υγραέριο για πολλούς λόγους όπως τιμή lpg αλλά πάνω από όλα ανύπαρκτο έως επικίνδυνο σέρβις υγραερίου στην επαρχία.

Για τα λοιπά ότι είπαν οι παραπάνω που θεωρώ ότι είναι γνώστες του lpg. Και αν θέλεις μεταχειρισμένο για μετατροπή πρέπει να πας σε μοντέλο αρκετά πίσω γιατί τα νέα είναι ευαίσθητα. Σου το λέει κάποιος υγραεριοκίνητος με μοντέλο 2005   317.000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 189.000 με υγραέριο. Σε καινούργιο μοντέλο ειδικά μετά το 2013 δεν θα ρισκάριζα να βάλω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αθήνα είμαι 😁

Εσείς ξέρετε 😎 To καλό είναι πως έτσι αυξάνονται οι επιλογές μου. Μπορείτε ελεύθερα να ρίξετε στο τραπέζι προτάσεις με αξιόπιστα μοτέρ για μετατροπή στη συνέχεια σε υγραέριο.

Κάποια από αυτά που κοιτάζω είναι Ελληνικής αντιπροσωπείας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hyundai i10 είναι αξιόπιστα.

Αλλά αφού είσαι Αθήνα θα σου έλεγα να δεις το Panda CNG μεταχειρισμένο, είναι ακριβά σίγουρα , το αν αξίζει θα το υπολογίσεις στη διαφορά τιμής με 'ενα i10 συν υγραέριο και στα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, korakios είπε

Hyundai i10 είναι αξιόπιστα.

Αλλά αφού είσαι Αθήνα θα σου έλεγα να δεις το Panda CNG μεταχειρισμένο, είναι ακριβά σίγουρα , το αν αξίζει θα το υπολογίσεις στη διαφορά τιμής με 'ενα i10 συν υγραέριο και στα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο.

+ punto, punto evo, grande punto 

Οι δεξαμενές υγραέριου θέλουν αλλαγή ανά 10 έτη ενώ του φ. α ανά 20 έτη 

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια!

Έχω βρει αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31320079-hyundai-i-10

Ο πωλητής δεν έχει αξιολογήσεις, αλλά δέχεται έλεγχο και είπε θα κάνει service και στο σύστημα υγραερίου. Θα το πάμε στο auto report για έλεγχο που βλέπω έχει εξαιρετικές αξιολογήσεις και είναι σχετικά κοντά του.

Χρησιμοποιεί εργοστασιακό BRC LPG και ο λόγος που σκέφτομαι να το επιλέξω είναι ότι δεν έχει διαφορά στην τιμή εάν πάρω χωρίς LPG i 10.

Αν δεν έχετε κάποιο ενδοιασμό λέω να ξεκινήσω την διαδικασία ελέγχου!

Επεξ/σία από Manos-Sx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από μάντρα δε θα αγόραζα ποτέ 

Αν είναι εισαγωγής ξεχνά το , ούτε τα χαρτιά μην κοιτάς καν

Αν είναι από εδώ κλασικό έλεγχο μηχανής , αμαξώματος αν είναι τρακαρισμένο , έλεγχο αερίου και ρύθμισης κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Manos-Sx είπε

Σας ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια!

Έχω βρει αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31320079-hyundai-i-10

Ο πωλητής δεν έχει αξιολογήσεις, αλλά δέχεται έλεγχο και είπε θα κάνει service και στο σύστημα υγραερίου. Θα το πάμε στο auto report για έλεγχο που βλέπω έχει εξαιρετικές αξιολογήσεις και είναι σχετικά κοντά του.

Χρησιμοποιεί εργοστασιακό BRC LPG και ο λόγος που σκέφτομαι να το επιλέξω είναι ότι δεν έχει διαφορά στην τιμή εάν πάρω χωρίς LPG i 10.

Αν δεν έχετε κάποιο ενδοιασμό λέω να ξεκινήσω την διαδικασία ελέγχου!

Αφού είσαι Αθήνα , κάνε ένα έλεγχο για εγκαταστάτες . Για μένα μήν πάρεις έτοιμο- μετ/σμενο υγραέριο . Δέν ξέρεις πως έχει ρυθμιστεί - το έχουν δουλέψει. Μακρία απο μάντρες . Καλύτερα δές απο ιδιώτες και εννοείται έλεγχος σε δικό σου συνεργείο . 

Να υπολογίζεις ένα σύστημα επώνυμο ( Lovato, Aeb , Brc, Europegas,Stag) ξεκινάνε απο 850€ , και 80€ είναι το ΚΤΕΟ για έλεγχο του συστήματος εφόσον κάνεις νέα εγκατάσταση .

Απο τα μοντέλα που αναφέρεις ψάχνεις επίσης ποια μοντέλα έχουν μηχανικές βαλβίδες , άρα θα χρειάζεται να κάνεις έλεγχο διάνενων κάθε 30,000 χιλιόμετρα . 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έγινε, ψάχνω από ιδιώτη και αποκλείω εισαγωγής και έτοιμα υγραερίου. Λίγες οι επιλογές αλλά κάτι βρίσκω.

Μπα τίποτα, μία ευκαιρία που βρήκα Αθήνα από ιδιώτη πουλήθηκε και άλλη μία μετά που είναι πωλητής και λέει ότι είναι ιδιώτης...

Κατάλαβα, κάθε μέρα στο ψάξιμο θα είμαι

Επεξ/σία από Manos-Sx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Manos-Sx είπε

Κατάλαβα, κάθε μέρα στο ψάξιμο θα είμαι

Αυτό εννοείται. Αποθήκευσε τα φίλτρα στο car.gr και καθημερινά κοιτάς για κάτι αξιόλογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ασχοληθεί κάποιος πιο πολύ με το Hyundai i 10;

Αν δεν κάνω λάθος κάπου το 2013 ξεκίνησε να φοράει τον νέο kappa II VTVT κινητήρα, ξέρεις κάποιος πώς τον ξεχωρίζω; Βρίσκω μπερδεμένες πληροφορίες στο ίντερνετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε μη παρεις απο μαντρά αλλα μην παρεις κ απο ιδιωτη γιατι μπορει να το πηρε απο μαντρά. Επισης μην παρεις εισαγωγης, προτιμησε ενα που να φτιαχνεται εδω στο κορωπι για να εισαι σιγουρος οτι ειναι ελληνικό.προσεχε τους ιδιωτες που ειναι ψευτες αλλα κ ιδιωτες που εχουν αγορασει 2- 3 μεταχειρισμενα αυτοκινητα γιατι θεωρουντε έμποροι. Ψαξε να βρεις τον παπου, που το αγορασε καινουργιο, εκανε 5 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο για να παει λαϊκή, γιατρο και στα ΚΑΠΗ , πηγαινε το για σχολαστικο ελεγχο και αφου τα βρεις ολα οπως πρεπει μην δωσεις λεφτα αν δεν σου πει συσωμο το insomnia  να το παρεις. 

Φιλικα παντα κ με διαθεση χιουμοριστικη αλλα αν βρεις αμαξι ακουγοντας απο δω κ απο κει ,χε...σε με😄

6 ώρες πριν, Manos-Sx είπε

Έχει ασχοληθεί κάποιος πιο πολύ με το Hyundai i 10;

Αν δεν κάνω λάθος κάπου το 2013 ξεκίνησε να φοράει τον νέο kappa II VTVT κινητήρα, ξέρεις κάποιος πώς τον ξεχωρίζω; Βρίσκω μπερδεμένες πληροφορίες στο ίντερνετ.

Εχω ενα στα χερια μου, για 1000αρι η για 1250? Το ενα ειναι 3κυλινδρο κ το αλλο 4κυλινδρο. Αυτα με τον μεταβλητο χρονισμο ειναι του 14 κ μετα κ εννοω κατασκευη κ οχι πρωτη αδεια

Απο αυτο το μοντελο κ μετα

Hyundai_i10_STU_00222.jpg

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Εχω ενα στα χερια μου, για 1000αρι η για 1250? Το ενα ειναι 3κυλινδρο κ το αλλο 4κυλινδρο. Αυτα με τον μεταβλητο χρονισμο ειναι του 14 κ μετα κ εννοω κατασκευη κ οχι πρωτη αδεια

Απο αυτο το μοντελο κ μετα

Hyundai_i10_STU_00222.jpg

Δηλαδή από όταν άλλαξε και η σχεδίαση από τα i 10 του 2014 και μετά φοράνε τον νέο kappa II VTVT όλα τα μοντέλα απλά σε διαφορετικές εκδόσεις;

Για την ώρα κοιτάω τα i 10 '13 1250cc 85 άλογα, αυτό έχει τον παλιό kappa δηλαδή;
Να σε ρωτήσω αφού έχεις i 10 ☺️ η καμπίνα έχει καλή ή μέτρια μόνωση; Ας πούμε τα ακούς όλα σε μέτριο δρόμο; Επίσης με 5η με πόσα χιλιόμετρα ταξιδεύεις οικονομικά;

Ευχαριστώ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...