Προς το περιεχόμενο

Καρτοπρόγραμμα Vodafone - Απάτη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι φοιτητής 22 ετών. Μία μέρα με παίρνει στο κινητό ένας πωλητής της Vodafone για να μου παρουσιάσει ένα νέο καρτοπρόγραμμα το οποίο (και καλά) απευθύνεται σε φοιτητές και μου είχε πει ότι με την ενεργοποίηση του καρτοπρογράμματος θα έχω 20GB για να τα ξοδέψω όποτε γουστάρω και ότι πακέτα θέλω να ενεργοποιήσω θα έχω εξτρα λεπτά ομιλίας και data κλπ. Όλα αυτά έναντι ενός ποσού των 13.55€ που θα έπρεπε να πληρώσω μέσα στον μήνα για την "οριστικοποίηση" της ενεργοποίησης του καρτοπρογράμματος και μετά ΔΕΝ θα ξανα-χρειαστεί να ξαναβάλω λεφτά ποτέ μου. Εντωμεταξυ μόλις είχα ξυπνήσει όταν με πήρε τηλέφωνο οπότε όλα αυτά μου ακουγόντουσαν τέλεια επειδή δεν σκεφτόμουν καθαρά. Ολα καλά και ωραία του είπα να προχωρήσουμε στην διαδικασία ενεργοποίησης του καρτοπρογράμματος. Θέλω να επισημάνω ότι η διαδικασία αυτή έγινε κατευθείαν, δηλαδή μετά από 5 λεπτά είχα κανονικά καρτοπρόγραμμα. Τέλος πάντων, περνάει ο μήνας, είχα πληρώσει και το οφειλούμενο των 13.55€ και μετά από λίγο μου ξανάρχεται ειδοποίηση να πληρώσω 13.55€ για τον επόμενο μήνα. Οπότε συνειδητοποίησα ότι όταν μου έλεγε ο πωλητής ότι δεν θα ξαναχρειαστεί να πληρώσω εννοούσε ότι δεν θα χρειαστεί να ξαναβάλω κάρτα αλλά για το συμβόλαιο πρέπει να πληρώνω τον μήνα 13.55€ το οποίο παρέλειψε να μου πει. Οκ λέω, τότε θα κάνω ακύρωση του συμβολαίου γιατί δεν με συμφέρει οικονομικά και θα βολευομαι από δω και πέρα μόνο με τις φοιτητικές προσφορές της cu. Πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone, τους λέω το και το, και μου λένε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο σε 2 μέρες για να ξεκινήσει η διαδικασία απεγγραφης από το συμβόλαιο. Μετά από 2 μέρες με παίρνει μία κοπέλα από την vodafone τηλέφωνο και μου λέει ότι για την απεγγραφη από το συμβόλαιο πρέπει να πληρώσω το οφειλούμενο πόσο για αυτόν τον μήνα, την εναλλαγή της κατάστασης του νούμερου από καρτοπρόγραμμα σε απλό καρτοκινητο, και το "μικρό" πρόστιμο λόγο ακύρωσης του συμβολαίου πριν την ολοκλήρωση του. 13.55€ + 24κατι€ + 20€ συνολικά 57κατι€. Ο πωλητής πριν 2 μήνες δεν με είχε ενημερώσει για τίποτα από αυτά και της το είπα της κοπέλας και μου απάντησε ότι όλα αυτά θεωρούνται δεδομένα. Ναι και της κάνω ότι κανονικά ο πωλητής πρέπει να ενημερώνει τον πελάτη για όλους τους σημαντικούς όρους και προϋποθέσεις του συμβολαίου και ότι όλα αυτά είναι δεδομένα για κάποιον ο οποίος έχει εμπειρία με τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας. Επίσης την ρώτησα ότι όλο αυτό πόσο θα διαρκέσει και μου λέει σε 30 μέρες (ενώ η ενεργοποίηση είχε γίνει κατευθείαν) και την ξαναρωτάω εγώ άμα θα χρειαστεί να πληρώσω πάγιο για αυτές τις 30 μέρες και μου λέει ναι κανονικά γιατί το καρτοπρόγραμμα όλο αυτό το καιρό θα το χρησιμοποιείτε. Δηλαδή αλλά 13.55€, οπότε συνολικά θα μου έβγαινε 70€. Άμα δεν την είχα ρωτήσει δεν θα το μάθαινα ποτέ. 

Τέλος πάντων για να κλείσω εδώ, θέλω να πω ότι νιώθω μεγάλος βλάκας επειδή πιάστηκα κορόιδο από τους απατεώνες στην Vodafone και θέλω να προειδοποιήσω όσους θέλουν να κάνουν καρτοπρόγραμμα στην Vodafone, να ζητατε όλες τις πληροφορίες και τους όρους του συμβολαίου γιατί οι πωλητές τα πλασαρουν έτσι με δόλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tsopermon είπε

να ζητατε όλες τις πληροφορίες και τους όρους του συμβολαίου γιατί οι πωλητές τα πλασαρουν έτσι με δόλο.

Μάλλον στον εαυτό σου απευθύνεται αυτό το μήνυμα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tsopermon είπε

Οπότε συνειδητοποίησα ότι όταν μου έλεγε ο πωλητής ότι δεν θα ξαναχρειαστεί να πληρώσω εννοούσε ότι δεν θα χρειαστεί να ξαναβάλω κάρτα αλλά για το συμβόλαιο πρέπει να πληρώνω τον μήνα 13.55€ το οποίο παρέλειψε να μου πει.

 

1 ώρα πριν, Tsopermon είπε

πρέπει να πληρώσω το οφειλούμενο πόσο για αυτόν τον μήνα, την εναλλαγή της κατάστασης του νούμερου από καρτοπρόγραμμα σε απλό καρτοκινητο, και το "μικρό" πρόστιμο λόγο ακύρωσης του συμβολαίου πριν την ολοκλήρωση του. 13.55€ + 24κατι€ + 20€ συνολικά 57κατι€

Δεν ειχα ποτε (καρτο)συμβολαιο , αλλα ως ενηλικος ανθρωπος που δεν γεννηθηκα χθες βραδυ ξερω οτι η λεξη "συμβολαιο" με οποιοδηποτε προθεμα πριν ή μετα απο αυτην συνεπαγεται αυτονοητως και ΠΑΝΤΑ , πληρωμη ενος παγιου (τουλαχιστον) , καθε μηνα. Επισης ως ενηλικος ανθρωπος γνωριζω οτι για τον οποιονδηποτε λογο θελω να "σπασω" το συμβολαιο μονομερως πριν την ληξη του θα πληρωσω προστιμο.

Το αν ολα αυτα επρεπε να αναγραφονται σε καποιο συμβολαιο που επρεπε να σου ειχε αποσταλλει με καποιον τροπο ( φυσικο χαρτι ή ηλεκτρονικα ) ειναι αλλη κουβεντα. Αλλα ολα αυτα ειναι πραγματικα αυτονοητα ειτε στα πει ο πωλητης ειτε οχι.

Εσυ προφανως αυτην την στιγμη εισαι θυμωμενος με τον εαυτο σου. Και σαν μορφη αμυντικου μηχανισμου και αρνησης , ριχνεις το φταιξιμο παντου εκτος απο εσενα. Δεν χρειαζεται να ριξεις το φταιξιμο καπου... παρε τα μαθηματα σου απο την κατασταση και προχωρα την ζωη σου. ;)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα ποτέ δεν συμφέρει να κάνουμε συμβόλαιο σε κλήση που μας έχουν κάνει. Κατα 99% είναι εξωτερικός συνεργάτης που δουλεύει με προμήθεια οπότε αν πάρεις πίσω τον πάροχο θα πάρεις πολύ καλύτερη προσφορά από τον ίδιο. Αυτό για το μέλλον γιατί τώρα μάλλον την πάτησες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντιγραφο της συνομιλιας θα ζητησεις θα σου ερθει σε 1 μηνα,εγγραφο παραπονο και καταγγελια στην εεετ σε 2 μηνες θα σε δικαιωσουν φιλος!δεν φταις απολυτα εσυ δεν σου εξηγησαν οτι η πληρωμη ειναι καθε μηνα...θα ταλαιπωρηθεις με 2 επισκεψεις σε καταστημα αλλα θα δικαιωθεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, livornian7 είπε

δεν φταις απολυτα εσυ δεν σου εξηγησαν οτι η πληρωμη ειναι καθε μηνα

Σε συμβολαια και καρτοσυμβολαια , η πληρωμη ειναι καθε μηνα. Παγιο λεγεται και υπαρχει εδω και καμμια 50αρια χρονια. Δεν υπαρχει το "ΔΕΝ θα ξανα-χρειαστεί να ξαναβάλω λεφτά ποτέ μου." Ειτε στο εξηγησουν ειτε οχι , οτι θα πληρωνεις καθε μηνα παγιο , εξυπακουεται. Λες να μας επαιρναν τηλεφωνο να μας ελεγαν θελετε ενα πρωτοποριακο συμβολαιο οπου πληρωνετε 13.55 μια φορα στην ζωη σας και ποτε ξανα και θα εχετε παροχες αβερτα κουβερτα ? Λες να υπαρχει τετοια φαση οπου ο παροχος να το πει αυτο και να μην κλεισει την επομενη μερα ? Πως θα βγαζει λεφτα με τετοια συμβολαια ? Με donations ? Να βαζουμε λιγο το μυαλο μας να δουλευει...

Απο κει και περα οκ , ας κανει ολα τα προβλεπομενα του στυλ , δεν με ενημερωσαν , δεν μου στειλανε ποτε το συμβολαιο να το δω και να το υπογραψω , μπλα μπλα , ολα αυτα απο αισθημα αρνηση οτι ο πωλητης καλα τα ειπε , ισως λιγο λακωνικα , αλλα δεν νομιζω να ειπε ψεματα. Αν ειπε , θα φανει στην καταγραφη της συνομιλιας , που γνωριζοντας το αυτο ο πωλητης δεν νομιζω να ειπε τραγικου επιπεδου ψεματα. Ισως να μην ανεφερε πραγματα με την λογικη οτι εξυπακουονται και ισως ο πελατης να μην τους δωσει και ιδιαιτερη σημασια ... αν δεν τα ακουσει...

Τωρα τα δεν μου τα ειπε ολα και δεν μου τα εκανε φραγκοδιφραγκα , ημουν απο υπνο δεν καταλαβαινα τι μου ελεγε , ειχα πιει ενα κασονι μπυρες και ακουγα φωνες τα ακουω βερεσε. Οπως ειπα ειμαστε ενηλικες...θελω να πιστευω.

 

Επεξ/σία από mphxths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Μάλλον στον εαυτό σου απευθύνεται αυτό το μήνυμα

Απευθύνεται στον εαυτό μου, αλλά απευθύνεται και σε κανένα άλλο άτομο που ίσως το σκέφτεται. Όλοι έχουμε κάνει χαζομάρες και μερικοί επιλέγουν να τις πουν για να μην την πατήσουν αυτά τα 2-3 άτομα που πηγαίνουν να κάνουν το ίδιο.

2 ώρες πριν, mphxths είπε

 

Δεν ειχα ποτε (καρτο)συμβολαιο , αλλα ως ενηλικος ανθρωπος που δεν γεννηθηκα χθες βραδυ ξερω οτι η λεξη "συμβολαιο" με οποιοδηποτε προθεμα πριν ή μετα απο αυτην συνεπαγεται αυτονοητως και ΠΑΝΤΑ , πληρωμη ενος παγιου (τουλαχιστον) , καθε μηνα. Επισης ως ενηλικος ανθρωπος γνωριζω οτι για τον οποιονδηποτε λογο θελω να "σπασω" το συμβολαιο μονομερως πριν την ληξη του θα πληρωσω προστιμο.

Το αν ολα αυτα επρεπε να αναγραφονται σε καποιο συμβολαιο που επρεπε να σου ειχε αποσταλλει με καποιον τροπο ( φυσικο χαρτι ή ηλεκτρονικα ) ειναι αλλη κουβεντα. Αλλα ολα αυτα ειναι πραγματικα αυτονοητα ειτε στα πει ο πωλητης ειτε οχι.

Εσυ προφανως αυτην την στιγμη εισαι θυμωμενος με τον εαυτο σου. Και σαν μορφη αμυντικου μηχανισμου και αρνησης , ριχνεις το φταιξιμο παντου εκτος απο εσενα. Δεν χρειαζεται να ριξεις το φταιξιμο καπου... παρε τα μαθηματα σου απο την κατασταση και προχωρα την ζωη σου. ;)

Συμφωνώ πολύ, βέβαια δεν έχουμε όλοι το ίδιο μυαλό και δεν συνειδητοποιούμε το ίδιο. Η ενεργοποίηση του συμβολαίου ήταν μια πάρα πολύ εύκολη διαδικασία για να σε δεσμεύει με τέτοιον τρόπο και η φάση που χρειάζονται 30 μέρες για να μου αλλάξουν την κατάσταση της κάρτας ενώ χρειάστηκε μόλις 5 λεπτά για να ενεργοποιήσω το συμβόλαιο εμένα με πειράζει. Παρόλα αυτά συμφωνώ με την απάντηση σου και βεβαίως ξέρω πως έχω κάνει χαζομάρα και ότι φταίω κ εγώ, αλλά μερικά πράγματα δεν μου στέκονται καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Tsopermon είπε

Η ενεργοποίηση του συμβολαίου ήταν μια πάρα πολύ εύκολη διαδικασία για να σε δεσμεύει με τέτοιον τρόπο και η φάση που χρειάζονται 30 μέρες για να μου αλλάξουν την κατάσταση της κάρτας ενώ χρειάστηκε μόλις 5 λεπτά για να ενεργοποιήσω το συμβόλαιο

Το συμβολαιο , ειναι σταθερη πελατεια , αρα σταθερα λεφτα. Προφανως η διαδικασια θα ηταν γρηγορη για να μην χασουν τον πελατη. Η διαδικασια για να σε βγαλουν απο το συμβολαιο προφανως ειναι επιτηδες χρονοβορα σκεφτομενοι οτι στις 30 μερες ισως σκεφτει ο πελατης , δεν γαμιεται...αστο να υπαρχει το συμβολαιο που να πληρωνω 70 ευρω κερατιατικα τωρα...

Προσωπικα αν ειχα σταθερο εισοδημα θα προτιμουσα καποιο (καρτο)συμβολαιο , αφου το επελεγα με κριτηρια τι παροχες μου δινει και τι χρειαζομαι κλπ , και δεν θα εχω την εννοια του "εχω υπολοιπο χρονο ομιλιας? Τα data? που βρισκονται ? Απο sms πως παω? αααα αντε να βαλω καρτα τωρα που χρειαζομαι data..."... Ειναι μια εξασφαλιση το συμβολαιο οτι παντα θα εχεις διαθεσιμο χρονο ομιλιας/data και δεν θα  ξεμεινεις την κρισιμη στιγμη. Οχι ομως επιλογη συμβολαιου στα κουτουρου οπως εγινε στην περιπτωση σου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτό που πάντα φταίνε οι άλλοι και ποτέ εμεις.........

Ξέρω πολύ καλά ότι φταίω και εγώ, λέω κιόλας ότι δεν σκέφτηκα καθαρά και στο τέλος γράφω και πως νιώθω μετά απ' όλο αυτό. Αλλά μερικά πράγματα δεν μου βγάζουν λογική.... εμένα..... προσωπικά. Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι λένε πως δε χρειάζεται να υπογράψεις, αλλά ούτε να σου πούνε και όλους τους όρους τους συμβολαίου τηλεφωνικά για να είναι έγκυρο. Μήπως σου στείλανε έπειτα το συμβόλαιο για να το έχεις και υπέγραψες μετά;

Τι σημαίνει ότι ήταν "αυτονόητοι" οι όροι; Δε νομίζω νομικά να στέκει τόσο εύκολα αυτό. Δηλαδή μπορώ εγώ να πάρω κάποιον τηλέφωνο με καταγραφή κλήσης, να του πω ό,τι θέλω από τους όρους ενός συμβολαίου, να πούμε τηλεφωνικά ότι υπογράφουμε το συμβόλαιο και έτσι απλά να είναι έγκυρο; Αν μετά το συμβόλαιο έχει άλλους 50 όρους που δεν ήξερε και δεν υπέγραψε κάπου ότι συναινεί πώς μπορώ να τους διεκδικήσω; Δεν είμαι νομικός, αλλά δεν παίζει να ισχύει. Ίσως να ισχύει ότι υπάρχει κάποιο κόστος όταν αλλάζεις παρόχους, διαφορετικά δε μου βγάζει νόημα να πρέπει να πληρώσεις κερατιάτικα εφόσον δεν έχεις υπογράψει ή δει κάτι.

Αν όμως σου έχουν στείλει τους όρους τους συμβολαίου και υπέγραψες τότε αλλάζει. Την υπογραφή μας και το ... προσέχουμε, εκεί υπάρχει αντίγραφο που φαντάζομαι στέκει νομικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Istoselidas είπε

Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι λένε πως δε χρειάζεται να υπογράψεις, αλλά ούτε να σου πούνε και όλους τους όρους τους συμβολαίου τηλεφωνικά για να είναι έγκυρο. Μήπως σου στείλανε έπειτα το συμβόλαιο για να το έχεις και υπέγραψες μετά;

Τι σημαίνει ότι ήταν "αυτονόητοι" οι όροι; Δε νομίζω νομικά να στέκει τόσο εύκολα αυτό. Δηλαδή μπορώ εγώ να πάρω κάποιον τηλέφωνο με καταγραφή κλήσης, να του πω ό,τι θέλω από τους όρους ενός συμβολαίου, να πούμε τηλεφωνικά ότι υπογράφουμε το συμβόλαιο και έτσι απλά να είναι έγκυρο; Αν μετά το συμβόλαιο έχει άλλους 50 όρους που δεν ήξερε και δεν υπέγραψε κάπου ότι συναινεί πώς μπορώ να τους διεκδικήσω; Δεν είμαι νομικός, αλλά δεν παίζει να ισχύει. Ίσως να ισχύει ότι υπάρχει κάποιο κόστος όταν αλλάζεις παρόχους, διαφορετικά δε μου βγάζει νόημα να πρέπει να πληρώσεις κερατιάτικα εφόσον δεν έχεις υπογράψει ή δει κάτι.

Αν όμως σου έχουν στείλει τους όρους τους συμβολαίου και υπέγραψες τότε αλλάζει. Την υπογραφή μας και το ... προσέχουμε, εκεί υπάρχει αντίγραφο που φαντάζομαι στέκει νομικά.

Πως δεν στέκει νομικά? Σου λέει καταγράφεται η συνομιλία, συμφωνείς στο συμβόλαιο λες ναι είναι σαν να υπέγραψες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Πως δεν στέκει νομικά? Σου λέει καταγράφεται η συνομιλία, συμφωνείς στο συμβόλαιο λες ναι είναι σαν να υπέγραψες. 

ισχυει αυτο που λες , ειναι νομιμο πλεον να γινεται συμβολαιο τηλεφωνικα, ΟΜΩΣ ,αποκλειεται να του εκαναν αναγνωση επακριβως ολους τους ορους του συμβολαιου. Δεν ειναι 1 παραγραφος αλλα 2-3 σελιδες με πολυ ψιλα γραμματα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, mphxths είπε

 

Δεν ειχα ποτε (καρτο)συμβολαιο , αλλα ως ενηλικος ανθρωπος που δεν γεννηθηκα χθες βραδυ ξερω οτι η λεξη "συμβολαιο" με οποιοδηποτε προθεμα πριν ή μετα απο αυτην συνεπαγεται αυτονοητως και ΠΑΝΤΑ , πληρωμη ενος παγιου (τουλαχιστον) , καθε μηνα. Επισης ως ενηλικος ανθρωπος γνωριζω οτι για τον οποιονδηποτε λογο θελω να "σπασω" το συμβολαιο μονομερως πριν την ληξη του θα πληρωσω προστιμο.

Το αν ολα αυτα επρεπε να αναγραφονται σε καποιο συμβολαιο που επρεπε να σου ειχε αποσταλλει με καποιον τροπο ( φυσικο χαρτι ή ηλεκτρονικα ) ειναι αλλη κουβεντα. Αλλα ολα αυτα ειναι πραγματικα αυτονοητα ειτε στα πει ο πωλητης ειτε οχι.

Εσυ προφανως αυτην την στιγμη εισαι θυμωμενος με τον εαυτο σου. Και σαν μορφη αμυντικου μηχανισμου και αρνησης , ριχνεις το φταιξιμο παντου εκτος απο εσενα. Δεν χρειαζεται να ριξεις το φταιξιμο καπου... παρε τα μαθηματα σου απο την κατασταση και προχωρα την ζωη σου. ;)

Το ότι δεν είμαστε όλοι υποψιασμένοι σχετικά με τις τηλεπωλησεις δεν επιτρέπει σε κανέναν να μας λέει μισές αλήθειες και αποφασίζει για μας. 

Γι αυτό υπάρχει και η ΕΕΤΤ και προστατεύει και τον καταναλωτή η ηχογραφημένη συνομιλία. 

Για κάποιους είναι αυτονόητο το τι λένε και γίνεται στην πραγματικότητα, ωστόσο δεν το κάνει λιγότερο απάτη. Γιατί περί απάτης πρόκειται συνήθως, οποίος και αν είναι ο πελάτης, υποψιασμένος ή μη. 

TS διεκδίκησε το και όχι μόνο δεν θα πληρώσεις τα τέλη διακοπής, αλλά να ζητήσεις και πίστωση ΟΛΟΥ του ποσού που έχεις καταβάλει στην εταιρία μέσω του συμβολαίου. Ακόμα και του ποσού που κατέβαλες για τις υπηρεσίες που ήδη χρησιμοποίησες. Θα δικαιωθείς. 

ΥΓ: όλα τα παραπάνω αφορούν μόνο αν ο πωλητής απέκρυψε όντως πράγματα, όπως χρόνο δέσμευσης, τρόπο καταβολής των χρημάτων κλπ. Αν τα είπε όλα και συμφώνησε αλλάζει το πράγμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...