Προς το περιεχόμενο

Καρτοπρόγραμμα Vodafone - Απάτη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι φοιτητής 22 ετών. Μία μέρα με παίρνει στο κινητό ένας πωλητής της Vodafone για να μου παρουσιάσει ένα νέο καρτοπρόγραμμα το οποίο (και καλά) απευθύνεται σε φοιτητές και μου είχε πει ότι με την ενεργοποίηση του καρτοπρογράμματος θα έχω 20GB για να τα ξοδέψω όποτε γουστάρω και ότι πακέτα θέλω να ενεργοποιήσω θα έχω εξτρα λεπτά ομιλίας και data κλπ. Όλα αυτά έναντι ενός ποσού των 13.55€ που θα έπρεπε να πληρώσω μέσα στον μήνα για την "οριστικοποίηση" της ενεργοποίησης του καρτοπρογράμματος και μετά ΔΕΝ θα ξανα-χρειαστεί να ξαναβάλω λεφτά ποτέ μου. Εντωμεταξυ μόλις είχα ξυπνήσει όταν με πήρε τηλέφωνο οπότε όλα αυτά μου ακουγόντουσαν τέλεια επειδή δεν σκεφτόμουν καθαρά. Ολα καλά και ωραία του είπα να προχωρήσουμε στην διαδικασία ενεργοποίησης του καρτοπρογράμματος. Θέλω να επισημάνω ότι η διαδικασία αυτή έγινε κατευθείαν, δηλαδή μετά από 5 λεπτά είχα κανονικά καρτοπρόγραμμα. Τέλος πάντων, περνάει ο μήνας, είχα πληρώσει και το οφειλούμενο των 13.55€ και μετά από λίγο μου ξανάρχεται ειδοποίηση να πληρώσω 13.55€ για τον επόμενο μήνα. Οπότε συνειδητοποίησα ότι όταν μου έλεγε ο πωλητής ότι δεν θα ξαναχρειαστεί να πληρώσω εννοούσε ότι δεν θα χρειαστεί να ξαναβάλω κάρτα αλλά για το συμβόλαιο πρέπει να πληρώνω τον μήνα 13.55€ το οποίο παρέλειψε να μου πει. Οκ λέω, τότε θα κάνω ακύρωση του συμβολαίου γιατί δεν με συμφέρει οικονομικά και θα βολευομαι από δω και πέρα μόνο με τις φοιτητικές προσφορές της cu. Πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone, τους λέω το και το, και μου λένε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο σε 2 μέρες για να ξεκινήσει η διαδικασία απεγγραφης από το συμβόλαιο. Μετά από 2 μέρες με παίρνει μία κοπέλα από την vodafone τηλέφωνο και μου λέει ότι για την απεγγραφη από το συμβόλαιο πρέπει να πληρώσω το οφειλούμενο πόσο για αυτόν τον μήνα, την εναλλαγή της κατάστασης του νούμερου από καρτοπρόγραμμα σε απλό καρτοκινητο, και το "μικρό" πρόστιμο λόγο ακύρωσης του συμβολαίου πριν την ολοκλήρωση του.