Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Νοοτροπία αξιολογήσεων σε υπηρεσίες


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 18/2/2021 στις 11:53 ΠΜ, AristidisZ είπε

Ok, πάντως one way or another, ακόμα και μέσα στην υπερβολή μας, εγώ θα έλεγα ότι όταν υπάρχουν εκατοντάδες κριτικές ένα συμπέρασμα βγαίνει, παρόλο που γενικά οι βαθμολογίες είναι εν γένει υψηλές, και αναφέρομαι κυρίως στα google reviews. 

Π.χ. μεταξύ 2 μεζεδοπωλείων που κυμαίνονται σε παρόμοιο ύφος, αν έχουν 500 κριτικές έκαστο στην google και το ένα είναι στο 4.7 ενώ το άλλο είναι στο 3.7, σχεδόν πάντα αυτό με το υψηλότερ rating θα είναι καλύτερο...

αυτό ακριβώς εχω παρατηρήσει ,  όσο υψηλότερο rating , τόσο  πιο αξιόλογο το μέρος.

οκ εξαίρεσες στον κανόνα υπάρχουν  πάντα .   την έχω πάθει απο 5* κομμωτήριο δίχως  αρνητική αξιολόγηση.  

δεν γίνεται να  αξιολογήσεις  ταβέρνα  με τα ίδια κριτήρια  ενός γκουρμέ εστιατόριού. 

ούτε διαμέρισμα 40τμ στη πλατεία αμέρικης  , με  βίλα στην βούλα

τα κριτήρια αλλάζουν  στις 2 περιπτώσεις.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 64
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δεν πιστεύω να είσαι κανένας παράξενος;

Διαπιστώνω συνεχώς τον τελευταίο καιρό την αδυναμία του καταναλωτικού κοινού να αξιοποιήσει τις υπηρεσίες που δέχεται με σωστό τρόπο. Για παράδειγμα: Στην πλατφόρμα airbnb όλα τα σπίτια βαθμ

Ανθρωπε μου που ησουν τοσο καιρό ??? Την ιδια απορία εχω και εγω, δεν υπαρχει καμία κουλτουρα καταναλωτη σε αυτη την χωρα, οπως σε ολα τα πράγματα, καμια ομάδα (πχ καταναλωτες σε αυτη την περιπτω

Δύο λόγοι που μου έρχονται:

α) Όπου μπορεί να βάλει κάποιος αξιολόγηση χωρίς να γίνεται επαλήθευση πως αγόρασε το προϊόν ή την υπηρεσία, να υποθέτετε πάντα πως μπαίνουν ψεύτικες αξιολογήσεις.

β) Ο Έλληνας καταναλωτής, σε αντίθεση με τον Αμερικανό π.χ., όταν έχει άσχημη εμπειρία σαν καταναλωτής αποφεύγει να το μοιραστεί δημοσίως επειδή ντρέπεται που "τον έπιασαν κορόιδο" και πλήρωσε περισσότερο από όσο άξιζε πραγματικά το προϊόν ή η υπηρεσία. Θέλει απλά να ξεχαστεί το θέμα και γι' αυτό δεν ανοίγει μέτωπο αντιπαράθεσης με τον επιχειρηματία, αφήνοντας αρνητική αξιολόγηση. 

Αντίθετα, όταν είναι έστω και ελάχιστα ευχαριστημένος, αφήνει την υψηλότερη κριτική που μπορεί ώστε να αυτοεπιβεβαιωθεί πως είναι έξυπνος και έκανε καλή επιλογή με τα χρήματά του. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, Narayan είπε

Δύο λόγοι που μου έρχονται:

α) Όπου μπορεί να βάλει κάποιος αξιολόγηση χωρίς να γίνεται επαλήθευση πως αγόρασε το προϊόν ή την υπηρεσία, να υποθέτετε πάντα πως μπαίνουν ψεύτικες αξιολογήσεις.

β) Ο Έλληνας καταναλωτής, σε αντίθεση με τον Αμερικανό π.χ., όταν έχει άσχημη εμπειρία σαν καταναλωτής αποφεύγει να το μοιραστεί δημοσίως επειδή ντρέπεται που "τον έπιασαν κορόιδο" και πλήρωσε περισσότερο από όσο άξιζε πραγματικά το προϊόν ή η υπηρεσία. Θέλει απλά να ξεχαστεί το θέμα και γι' αυτό δεν ανοίγει μέτωπο αντιπαράθεσης με τον επιχειρηματία, αφήνοντας αρνητική αξιολόγηση. 

Αντίθετα, όταν είναι έστω και ελάχιστα ευχαριστημένος, αφήνει την υψηλότερη κριτική που μπορεί ώστε να αυτοεπιβεβαιωθεί πως είναι έξυπνος και έκανε καλή επιλογή με τα χρήματά του. 

Το αντιθετο συμβαινει γενικοτερα.

Πολυ ευκολα καποιος μαυριζει την συναλλαγη,αλλα σπανια θυμάται να αφήσει μια καλη αξιολογηση.

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Στις 3/3/2021 στις 9:10 ΠΜ, Narayan είπε

β) Ο Έλληνας καταναλωτής, σε αντίθεση με τον Αμερικανό π.χ., όταν έχει άσχημη εμπειρία σαν καταναλωτής αποφεύγει να το μοιραστεί δημοσίως επειδή ντρέπεται που "τον έπιασαν κορόιδο" και πλήρωσε περισσότερο από όσο άξιζε πραγματικά το προϊόν ή η υπηρεσία. Θέλει απλά να ξεχαστεί το θέμα και γι' αυτό δεν ανοίγει μέτωπο αντιπαράθεσης με τον επιχειρηματία, αφήνοντας αρνητική αξιολόγηση. 

Θα ορκιζόμουν ότι πάντα βλέπω το αντίθετο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε βέβαια το αντίθετο συμβαίνει.

Ιδίως αν σε πόνεσε η τσέπη σε σύγκριση με ίδια προϊόντα που πωλούνται και αλλού.

 

Σε μένα απάντησε μαγαζάτορας μετά από 3-4 μήνες... και δεν είπε και τίποτα ουσιαστικό, απλά τη μπούρδα του, πάντα έχουμε καλά προϊόντα και είμαστε στη διάθεσή σας και λοιπές μπουρδολογίες. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.