Προς το περιεχόμενο

που μπορώ να βρω ΚΑΦΑΟ τις WIND?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το καφαο της wind ειναι δίπλα ή απέναντι ή τελος πάντων πολύ κοντά στο αντίστοιχο καφαο του οτε απο τα οποίο και παιρνεις γραμμη, αρα πρεπει να ξερεις τον αριθμό εχει του καφαο του οτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το καφαο της wind ειναι δίπλα ή απέναντι ή τελος πάντων πολύ κοντά στο αντίστοιχο καφαο του οτε απο τα οποίο και παιρνεις γραμμη, αρα πρεπει να ξερεις τον αριθμό εχει του καφαο του οτε

συγγνώμη τι αριθμό εννοείς? είμαι λιγο άσχετος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καφαο επανω εχουν ενα τριψηφιο αριθμο, αυτον πρεπει να ξερεις, πολλες φορες αναγράφεται στην εισαγωγη του κτιρίου σου ή στο μποξακι απο το οποιο παιρνεις.

Αλλα περα  απο αυτα, σε τι ακριβως θα σου χρειαστεί εσενα η πληροφορια του να μαθεις απο πιο καφαο-καμπινα παίρνεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τα καφαο επανω εχουν ενα τριψηφιο αριθμο, αυτον πρεπει να ξερεις, πολλες φορες αναγράφεται στην εισαγωγη του κτιρίου σου ή στο μποξακι απο το οποιο παιρνεις.

Αλλα περα  απο αυτα, σε τι ακριβως θα σου χρειαστεί εσενα η πληροφορια του να μαθεις απο πιο καφαο-καμπινα παίρνεις;

θέλω να μάθω πόσο μακριά είναι γιατί έχω κακά νούμερα ίντερνετ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bill2015 είπε

Με το προφίλ που βλέπω μάλλον είσαι σε αστικό κέντρο συνδεδεμένος 

Καλημέρα

Αρα πρέπει να φέρω τεχνικό στο σπίτι η δεν έχει καμιά σχέση

βρίσκομαι Νεα σμύρνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα έχεις Wind ή ΟΤΕ; Θα πρότεινα γενικά να κάνεις μια βόλτα γύρω στην περιοχή σου και να δεις την επωνυμία της εταιρίας που έχουν τα καφάο.

Αλλά γενικά αυτό που γίνετε είναι ότι η εταιρίες νοικιάζουν τα καφάο μεταξύ τους δηλαδή μπορεί εσύ να πληρώνεις wind αλά να παίρνεις από ΟΤΕ.