Προς το περιεχόμενο

Μη γνησιες ζαντες σε ενα αμαξι τι δειχνουν?


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Lancia ypsilon του '08 δεν βγαινει με τετοιες ζαντες 100%

 35404552_1_b.jpg

αυτο που βλεπεις ειναι τασια (φθηνα) οι ζαντες ειναι σιδερενιες............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Chris92 είπε

Οπως αναφερθηκε και απο τα υπολοιπα μελη, ειναι ανευ σημασιας οθ ζαντες. Περισσοτερο θα εφιστουσα τη προσοχη, σε μια μικρη διαφορα στο διακενο μεταξυ προφυλακτηρα και φτερου στο πισω μερος του αυτοκινητου, καθως και στο διακενο του καπο με το φτερο ακριβως στο φαναρι μπροστα, οπως επισης και στο πλαστικο κομματι πανω απο το χερουλι της πορτας.

 

Μπορει και λογο αντανακλασεων να κανω λαθος αλλα εκει μου χτυπησε το ματι. Προφανως το αμαξι δεν θα ειναι και τελειο λογο του οτι ειναι μεταχειρισμενο αλλα κοιτας να πετυχεις την καλυτερη επιλογη στα χρηματα που διαθετεις, οποτε κανεις και καποιες παραχωρησεις

Το κοιταζω αλλα δεν μπορω να καταλαβω ειμαι και λιγο ασχετος 

Ειμαι αναμεσα σε αυτες τις αγγελιες 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34531780-lancia-ypsilon

Πρωτο χερι

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35404552-lancia-ypsilon

Δεν ρωτησα για πρωτο χερι η οχι μου ειπε οτι ειναι της μανας του και το χρησιμοπουσε εκτος αθηνας και δεν ειναι ζορισμενο ,παρατηρω και καποιες γρατζουνιες στην πορτα

7 λεπτά πριν, arispz είπε

αυτο που βλεπεις ειναι τασια (φθηνα) οι ζαντες ειναι σιδερενιες............

Οκ μαλλον εκανα λαθος

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Μαλλον εννοω τα τασια ειμαι και λιγο ασχετος

Ναι αυτη ειναι η αγγελια ,μου φαινεται περιεργο γιατι ολα τα αλλα που εχω δει εχουν τα μαμα τασια και τα εχει αλλαξει ολα

Αν ήξερες πόσο έχουν τα γνήσια τάσια τα οποία σπάνε, φεύγουν, χάνονται πανεύκολα θα καταλάβαινες γιατί δεν αξίζει να τα αλλάξεις με γνήσια...

Και γιατί κάποιοι τα έχουν πιασμένα με 10 δεματικά.

Επι της ουσίας αλλαγμένο τάσι ή ζάντα δεν σημαίνει τρακαρισμένο, αν δεν το σηκώσεις να δεις σασί δεν θα βγάλεις συμπέρασμα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Το κοιταζω αλλα δεν μπορω να καταλαβω ειμαι και λιγο ασχετος 

Ειμαι αναμεσα σε αυτες τις αγγελιες 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34531780-lancia-ypsilon

Πρωτο χερι

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35404552-lancia-ypsilon

Δεν ρωτησα για πρωτο χερι η οχι μου ειπε οτι ειναι της μανας του και το χρησιμοπουσε εκτος αθηνας και δεν ειναι ζορισμενο ,παρατηρω και καποιες γρατζουνιες στην πορτα

Οκ μαλλον εκανα λαθος

καποιος λεει ψεματα στα χαρακτηριστικα της μηχανης..... ψαξε στο google για το συγκεκριμενο μοντελο τι χαρακτηριστικα εχει. Εγω θα εμενα μακρια απο το μοντελο του 2008, εχει παρα πολλες φθορες για 101,000 χλμ. Του 2009 φενετε αρκετα προσεγμενο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, arispz είπε

καποιος λεει ψεματα στα χαρακτηριστικα της μηχανης..... ψαξε στο google για το συγκεκριμενο μοντελο τι χαρακτηριστικα εχει. Εγω θα εμενα μακρια απο το μοντελο του 2008, εχει παρα πολλες φθορες για 101,000 χλμ. Του 2009 φενετε αρκετα προσεγμενο!!

60 άλογα είναι όλα δεν βγάζει άλλη έκδοση με 1300 κυβικά μετα 06 ναι φαίνεται καλό να το δούμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

60 άλογα είναι όλα δεν βγάζει άλλη έκδοση με 1300 κυβικά μετα 06 ναι φαίνεται καλό να το δούμε 

Οπα, τωρα το θυμηθηκα!! ειναι ο κινητηρα με τα 1242 κυβικα και τα 69 αλογα που εχει και το fiat 500! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

Καλησπερα κοιταζω καποιες αγγελιες για αμαξια ,εχω δει ενα συγκεκριμενο που φαινεται πολυ καλο συντηριμενο παρολααυτα παρατηρησα οτι οι ζαντες που φοραει δεν ειναι οι γνησιες αλλα εχουν αλλαχθει,ποιος ο λογος να γινει κατι τετοιο?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τρακαρισμενο

μια συμβουλη μια και ο κολλητος μου εχει ιδιο (το πηρε και καινουργιο τοτε): τεραστια προσοχη για τα ηλεκτρικα (μιζα/ηλεκτρικα παραθυρα/καλολιφερ/κλιματιστικο/διακοπτες) γιατι εχουν...ευαισθησια. Ελεγξε τα καλα. Επισης πλεον τα ανταλλακτικα στο λαντσια εχουν παει στο θεο αποτι μου λεει (πλεον ιμιτασιον βαζει λογω κοστους) αλλα ευτηχως δεν ειχε καποιο μηχανικο προβλημα τοσα χρονια.

Κατα τα αλλα αν βρεις κατι που σου αρεσει προχωρα και μη κολλας στις ζαντες/τασια. Βαλτο σε αναβατωριο και δες εσυ ή καποιος μηχανικος αν εχει θεμα. Αν δε ξερεις ειτε καλεσε μια εταιρια που κανει ελεγχος πριν αγορα, ειτε Συνεργειο κοντα στη περιοχη πωλητη να το δει ειτε ΚΤΕΟ στη γειτονια πωλητη για προ-ελεγχο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον,εχουμε κ λεμε με μια ματια ετσι λιγο πιο προσεκτικη:

4 διαφορετικα λαστιχα και στους 4 τροχους

τα τασια αυτα τα βλεπω συνηθως σε αυτοκινητα εισαγωγης αλλα ισως και να ειμαι λαθος

το αριστερο φαναρι ειναι ελαφρως πιο θαμπο απο το δεξι

η πινακιδα μπροστα αν και φρεσκια σε μια φωτο φαινεται να κανει "κυματακι",ισως να με γελουν τα ματια μου

μπροστινος προφυλακτηρας γυαλιστεροτατος πισω εχει ελαφρια φθορα(φαινεται σε ενα σημειο που εχει τρεξει νερο)

101χιλ χλμ,για παραπανω το κοβω

η μοκετα του στη πλευρα του οδηγου εχει 2 σκισιματα,απο τη χρηση θα αρχισει να ξεκολλαει(παθων και μαθων)

Υ.Γ.

Δεν εχει φωτο απο πορτμπαγκαζ και χωρο κινητηρα

Ολες ειναι απο μακρια και με τετοια γωνια που πολλα δεν φαινονται καθαρα

Το κατι με χαλαει επισης στο πισω δεξι φτερο με την πορτα του συνοδηγου αλλα μπορει να φταιει και η φωτο.

Αυτα τα ολιγα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, arispz είπε

Οπα, τωρα το θυμηθηκα!! ειναι ο κινητηρα με τα 1242 κυβικα και τα 69 αλογα που εχει και το fiat 500! 

Δυστυχώς αυτός βγαίνει μια χρονια του 10-11 ο κινητήρας είναι 60 αλογα και είναι από το 2003 και τον ίδιο έχουν και πολλά punto και το συγκεκριμένο από ότι διάβασα είναι βασισμένο στο punto μέχρι και τα προβλήματα με το τιμόνι που βγάζουν τα punto βγάζει. Το θέμα που αναρωτιόμουν είναι αν θα ζορίζεται με άτομα μέσα η αν θα έχει ίδιες επιδόσεις με ένα aygo πχ αν και αυτα ειναι τρικυλινδρα

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

μια συμβουλη μια και ο κολλητος μου εχει ιδιο (το πηρε και καινουργιο τοτε): τεραστια προσοχη για τα ηλεκτρικα (μιζα/ηλεκτρικα παραθυρα/καλολιφερ/κλιματιστικο/διακοπτες) γιατι εχουν...ευαισθησια. Ελεγξε τα καλα. Επισης πλεον τα ανταλλακτικα στο λαντσια εχουν παει στο θεο αποτι μου λεει (πλεον ιμιτασιον βαζει λογω κοστους) αλλα ευτηχως δεν ειχε καποιο μηχανικο προβλημα τοσα χρονια.

Κατα τα αλλα αν βρεις κατι που σου αρεσει προχωρα και μη κολλας στις ζαντες/τασια. Βαλτο σε αναβατωριο και δες εσυ ή καποιος μηχανικος αν εχει θεμα. Αν δε ξερεις ειτε καλεσε μια εταιρια που κανει ελεγχος πριν αγορα, ειτε Συνεργειο κοντα στη περιοχη πωλητη να το δει ειτε ΚΤΕΟ στη γειτονια πωλητη για προ-ελεγχο

Έχω ένα συνεργείο εδώ στην γειτονιά που ασχολείται με ιταλικά αμάξια fiat,alfa romeo, lancia οποτε θα το πάω εκεί για έλεγχο 

1 ώρα πριν, Gatilaras είπε

Λοιπον,εχουμε κ λεμε με μια ματια ετσι λιγο πιο προσεκτικη:

4 διαφορετικα λαστιχα και στους 4 τροχους

τα τασια αυτα τα βλεπω συνηθως σε αυτοκινητα εισαγωγης αλλα ισως και να ειμαι λαθος

το αριστερο φαναρι ειναι ελαφρως πιο θαμπο απο το δεξι

η πινακιδα μπροστα αν και φρεσκια σε μια φωτο φαινεται να κανει "κυματακι",ισως να με γελουν τα ματια μου

μπροστινος προφυλακτηρας γυαλιστεροτατος πισω εχει ελαφρια φθορα(φαινεται σε ενα σημειο που εχει τρεξει νερο)

101χιλ χλμ,για παραπανω το κοβω

η μοκετα του στη πλευρα του οδηγου εχει 2 σκισιματα,απο τη χρηση θα αρχισει να ξεκολλαει(παθων και μαθων)

Υ.Γ.

Δεν εχει φωτο απο πορτμπαγκαζ και χωρο κινητηρα

Ολες ειναι απο μακρια και με τετοια γωνια που πολλα δεν φαινονται καθαρα

Το κατι με χαλαει επισης στο πισω δεξι φτερο με την πορτα του συνοδηγου αλλα μπορει να φταιει και η φωτο.

Αυτα τα ολιγα...

Ενδιαφερον ευχαριστώ για την βοηθεια !

Άλλη μια επιλογή είναι και αυτό https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33462228-lancia-ypsilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν....

Επειδή πούλησα ένα ίδιο την προηγούμενη εβδομάδα (το τρίτο του σπιτιού κ ούτε καν εργάτη δεν το είχαμε... κατάσταση βιτρίνας/ δεν χρειάστηκε καν να ανέβει στο car.gr).

Τα πολύ ωραία (με πολλές ακτίνες) τάσια... πριν χρόνια χρειάστηκαν αντικατάσταση (το ένα είχε χαλαρώσει-ραγίσει απο κάποια επαφή με πεζοδρόμιο/παρκάρισμα...ξεκούμπωνε διαρκώς μέχρι που κάποια στιγμή χάθηκε) ....η αντιπροσωπεία ζητούσε τα κέρατα της για το αυθεντικό.... είχα πάρει τα ίδια (aftermarket) με αυτά της φωτογραφίας κ με το έμβλημα της lancia πάνω (σε τιμή λίγο πάνω απο 20€ η 4αδα).

Τα στοιχεία της αγγελίας είναι σωστά. 1242cc/75hp (η γενιά Β 2006-2010 επίσης είχε κυκλοφορήσει με 90 κ 105/έκδοση momo racing, στον ίδιο κυβισμό / multijet).

H διαφορά με το δικό μου (μοντ. 2008) είναι ότι είχα ίδιο χρώμα με την κονσόλα, ηχοσυστημα blaupunkt(έτσι το είχα πάρει απο τον Pazaropoulo, πρώτο χέρι) σαφώς προσκέφαλα κ πίσω, επίσης δερμάτινο τιμόνι. 

 

Στην φωτογραφία...το σκίσιμο στην μοκέτα είναι απο τακούνι (λογικά γυναίκα οδηγός) Τα φανάρια όντως, πάνω ψηλά, με τα χρόνια κιτρινίζουν ελαφρώς.... αλλά σε μένα δεν ήταν καθόλου θαμπά.

Επίσης κάτω απο την χειρολαβή του οδηγού (σε κάποιες φωτογραφίες), έχει αρχίσει να ξεκολλάει η ταπετσαρία (γενικά έχει ευπάθεια στην ταπετσαρία στις πόρτες,  παρά την καλή ποιότητα των υφασμάτων)....σε μένα είχε γίνει αντικατάσταση παντού με αλκαντάρα, από φίλο (free of charge) για να δείχνει λιγότερο γυναικείο.

Τα δέρματά του (τιμόνι, ταχύτητες) κορυφαίας ποιότητας, σε μένα δεν είχαν καν αποχρωματιστεί (σε αλλά αυτοκίνητα παρόμοιας ηλικίας βρίσκονται σε αποσύνθεση).

Στο τελευταίο link που έχεις βάλει (ΙΗΕ 5906) μήπως έχει ανοίξει ο αερόσακος συνοδηγού??? Επίσης έχει ξεβάψει ο κεντρικός καθρέπτης γύρω απο το πλαίσιο.

Έκδοση (η δική μου) bi-Colore/ διχρωμία.... σχεδόν ίδια χιλιόμετρα 99Κ κ το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν κολώνα τιμονιού (το γνωστό θέμα με το  κουμπί city) κάπου στα 55Κ .... έγινε αντικατάσταση κ όχι επισκευή ...τπτ άλλο απολύτως έως την προηγούμενη εβδομάδα που έγινε η πώληση του.

 

Μην περιμένεις δύναμη κ άνετο ταξίδι, με πάνω απο 2 άτομα μέσα. Για μέσα στην πόλη όμως είναι τέλειο, ευέλικτο, μανιτζέβελο κ οικονομικό.

 

 

 

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, TechnoState είπε

Λοιπόν....

Επειδή πούλησα ένα ίδιο την προηγούμενη εβδομάδα (το τρίτο του σπιτιού κ ούτε καν εργάτη δεν το είχαμε) 

😅

Αναφορά σε κείμενο

Τα πολύ ωραία (με πολλές ακτίνες) τάσια... πριν χρόνια χρειάστηκαν αντικατάσταση (το ένα είχε χαλαρώσει-ραγίσει απο κάποια επαφή με πεζοδρόμιο/παρκάρισμα...ξεκούμπωνε διαρκώς μέχρι που κάποια στιγμή χάθηκε) ....η αντιπροσωπεία ζητούσε τα κέρατα της για το αυθεντικό.... είχα πάρει τα ίδια (aftermarket) με αυτά της φωτογραφίας κ με το έμβλημα της lancia πάνω (σε τιμή λίγο πάνω απο 20€ η 4αδα).

Καταλαβα

Αναφορά σε κείμενο

Τα στοιχεία της αγγελίας είναι σωστά. 1242cc/75hp (η γενιά Β 2006-2010 επίσης είχε κυκλοφορήσει με 90 κ 105/έκδοση momo racing, στον ίδιο κυβισμό / multijet).

H διαφορά με το δικό μου (μοντ. 2008) είναι ότι είχα ίδιο χρώμα με την κονσόλα, ηχοσυστημα blaupunkt(έτσι το είχα πάρει απο τον Pazaropoulo, πρώτο χέρι) σαφώς προσκέφαλα κ πίσω, επίσης δερμάτινο τιμόνι. 

Εκτος αν μιλαμε για πετρελαιο νομιζω δεν βγαζει με 75 αλογα εκδοση 

Μεταφρασμενο απο ιταλικο wiki

MEKnirb.png

Αναφορά σε κείμενο

 

 

Αναφορά σε κείμενο

Έκδοση (η δική μου) bi-Colore/ διχρωμία.... σχεδόν ίδια χιλιόμετρα 99Κ κ το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν κολώνα τιμονιού (το γνωστό θέμα με το  κουμπί city) κάπου στα 55Κ .... έγινε αντικατάσταση κ όχι επισκευή ...τπτ άλλο απολύτως έως την προηγούμενη εβδομάδα που έγινε η πώληση του.

Χμμμ και κατι διαβαζα οτι οτι ειχανε φτιαξει λεει μετα το 2006 ,εσενα ηταν το facelift το μοντελο σιγουρα?Ποσο κοστισε?

Αναφορά σε κείμενο

 

Μην περιμένεις δύναμη κ άνετο ταξίδι, με πάνω απο 2 άτομα μέσα. Γιαμέσα στην πόλη όμως είναι τέλειο, ευέλικτο κ οικονομικό.

 

 

 

Το ξερω πως δεν θα κανει για ταξιδια αλλα για μεσα στην πολη το θελω να μην καει και πολυ αυτο ακριβως!

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ΒουρΝ....χμ κάποιο wiki δεν μας τα λέει καλά:

 

IMG_20210220_013041.jpg

Το δικό μου λίγο πιο φλώρικο (δεν θυμάμαι για facelift... αλλά σίγουρα ήταν η δεύτερη γενιά...αν θυμάμαι καλά 14Κ-13Κ).

Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες απο το εσωτερικό καθότι δεν χρειάστηκε να το ανεβάσω σε αγγελία :

 

Screenshot_2021-02-20-01-35-45-49.jpg

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TechnoState είπε

@ΒουρΝ....χμ κάποιο wiki δεν μας τα λέει καλά:

 

IMG_20210220_013041.jpg

Με τα multijet εννοεί τους πετρελαιοκινητηρες(καθόμουν και τα έψαχνα αυτές τις μέρες )

Αναφορά σε κείμενο

 

 

 

Το δικό μου λίγο πιο φλώρικο (δεν θυμάμαι για facelift... αλλά σίγουρα ήταν η δεύτερη γενιά...αν θυμάμαι καλά 14Κ-13Κ).

Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες απο το εσωτερικό καθότι δεν χρειάστηκε να το ανεβάσω σε αγγελία :

 

Screenshot_2021-02-20-01-35-45-49.jpg

Ναι είναι το face-lift αυτό, ποσο σου κοστίσε η αντικατάσταση της κολώνας του τιμονιού? 

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ΒουρΝ .... εντάξει, λάθος μου τότε. Εμένα ήταν βενζίνη. Νομίζω 150 ή 170 στο συνεργείο που το πήγαινα πάντα, το οποίο αναλαμβάνει αποκλειστικά αυτοκίνητα του "ιταλικού γκρουπ" (κατά κάποιο τρόπο έχει εξειδίκευση στο είδος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, TechnoState είπε

@ΒουρΝ .... εντάξει, λάθος μου τότε. Εμένα ήταν βενζίνη. Νομίζω 150 ή 170 στο συνεργείο που το πήγαινα πάντα, το οποίο αναλαμβάνει αποκλειστικά αυτοκίνητα του "ιταλικού γκρουπ" (κατά κάποιο τρόπο έχει εξειδίκευση στο είδος).

Νταξει δεν είναι κάτι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...