zevos Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Όποιος έχει θέμα με επιστροφή πακέτου καί ο πωλητής λέει ότι τό παραλάβετε. είχα τό ίδιο θέμα πρέπει να μιλήσετε στο Live chat ή σε mail με την εταιρεία courier πού σάς τό έστειλε και ζητησετε να σάς στείλουν το proof evidence, βγάλτε φωτό κάντε καί ενα translate στο google καί στηλτε τά σε φωτο, επισημάνετε όπως έκανα εγώ τόν sender καί τον resipient σαν στοιχεία καί θά σάς δώσουν τά λεφτά πίσω. Δέστε τής φωτό πού έστειλα εγώ. Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2021 από zevos
NikosKallithea Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Οτοι ποις, θα τω δυμαι ωραν καραλαβυμαι Διόρθωσε το κείμενο σου γιατί δυστυχώς δεν διαβάζεται Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου 2021 από NikosKallithea 1
Giama Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δηλαδή ανέβαζαν ένα tracking number για να είναι ΟΚ και για παραλήπτη είχαν όμως τον εαυτό τους; Και μετά επειδή το tracking έγραφε ότι παραδόθηκε έκαναν την πάπια; Ενδιαφέρον! Πάντως περίεργο αυτό, θα περίμενα π.χ. να έχουν tracking που να δείχνει τουλάχιστον στη σωστή χώρα γιατί αλλιώς είναι προφανές το θέμα. Από ποια πλατφόρμα αγόρασες και είχες αυτό το πρόβλημα; Aliexpress; ebay;
zevos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 2 ώρες πριν, Giama είπε Μου έστειλε σε φώτο από την μεταφορική ότι παρέλαβα τό πακέτο,το ίδιο έκανε και όταν ζήτησα τά λεφτά πίσω από το Aliexpress μετά επικοινώνησα με την μεταφορική καί μου έστειλε τά στοιχεία τού παραλήπτη πού όπως βλέπετε είναι ο ίδιος.Τα έστειλα σάν στοιχείο στο Aliexpress καί κέρδισα judgment. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα