winawer Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε Μιας και το ανέφερες δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα σε αυτό; εφόσον δεν ενέκρινε την σύζευξη ο Κύριος άρα απο την μεριά της εκκλησίας και ο πολιτικός γάμος θα ειναι απλα άλλη μια προγαμιαία σχέση και άρα αμαρτία Το πρόβλημα είναι ότι όποιος αποφασίζει να παντρευτεί με πολιτικό γάμο στην ουσία δεν δέχεται να συμμετάσχει σε ένα από τα μυστήρια της εκκλησίας. Από τη στιγμή που ο ίδιος βγάζει τον εαυτό του εκτός εκκλησίας δεν μπορεί να συμμετέχει ως ανάδοχος σε μια βάπτιση καθώς δεν θα μπορεί να εκπληρώσει επάξια το καθήκον του δλδ να αναλάβει την πνευματική καλλιέργεια του βρέφους. Το ίδιο θα μπορούσε βέβαια να συμβεί και με κάποιον πολύ αμαρτωλό βαπτισμένο άνθρωπο αλλά η εκκλησία δεν μπορεί να κρίνει την καταλληλότητα του κάθε υποψηφίου ανάδοχου για αυτό το λόγο έχει ορίσει συγκεκριμένα κριτήρια 1
Speculoos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, winawer είπε Το πρόβλημα είναι ότι όποιος αποφασίζει να παντρευτεί με πολιτικό γάμο στην ουσία δεν δέχεται να συμμετάσχει σε ένα από τα μυστήρια της εκκλησίας. Από τη στιγμή που ο ίδιος βγάζει τον εαυτό του εκτός εκκλησίας δεν μπορεί να συμμετέχει ως ανάδοχος σε μια βάπτιση καθώς δεν θα μπορεί να εκπληρώσει επάξια το καθήκον του δλδ να αναλάβει την πνευματική καλλιέργεια του βρέφους. Το ίδιο θα μπορούσε βέβαια να συμβεί και με κάποιον πολύ αμαρτωλό βαπτισμένο άνθρωπο αλλά η εκκλησία δεν μπορεί να κρίνει την καταλληλότητα του κάθε υποψηφίου ανάδοχου για αυτό το λόγο έχει ορίσει συγκεκριμένα κριτήρια Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, για αυτό το λόγο το μυστήριο της βάπτισης ξεκινάει με την κατήχηση του αναδοχου και τους εξορκισμούς. Παλιότερα, τουλάχιστον σε κάποια χωριά ο ανάδοχος εξομολογούταν πριν από τη βάπτιση.
Jos3ph Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 3 ώρες πριν, winawer είπε Το πρόβλημα είναι ότι όποιος αποφασίζει να παντρευτεί με πολιτικό γάμο στην ουσία δεν δέχεται να συμμετάσχει σε ένα από τα μυστήρια της εκκλησίας. Από τη στιγμή που ο ίδιος βγάζει τον εαυτό του εκτός εκκλησίας δεν μπορεί να συμμετέχει ως ανάδοχος σε μια βάπτιση καθώς δεν θα μπορεί να εκπληρώσει επάξια το καθήκον του δλδ να αναλάβει την πνευματική καλλιέργεια του βρέφους. Το ίδιο θα μπορούσε βέβαια να συμβεί και με κάποιον πολύ αμαρτωλό βαπτισμένο άνθρωπο αλλά η εκκλησία δεν μπορεί να κρίνει την καταλληλότητα του κάθε υποψηφίου ανάδοχου για αυτό το λόγο έχει ορίσει συγκεκριμένα κριτήρια δεν είναι ο πολιτικός γάμος αυτός καθεαυτός το πρόβλημα , αλλά η δημιουργία ζεύγους χωρίς το μυστήριο του γάμου. Και η συμβίωση χωρίς κάποια νομική πράξη είναι αμαρτία. Επειδή όμως η θρησκεία έχει γίνει τυπικό εθιμικό για αρκετό κόσμο, αν ακούσετε κήρυγμα , πολλές φορές λένε ," Χριστιανός δεν είσαι όταν έρχεσαι την Κυριακή στην εκκλησία , αλλά κάθε μέρα , όλη μέρα, ζώντας με το θέλημα του Θεού." , για μένα είναι στην διακριτική σκέψη του καθένα και σε επικοινωνία με τον πνευματικό του. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εκκλησίας , όταν τελείται μυστήριο με όλα ή μερικά από τα συμβαλόμενα μέρη να συμμετέχουν για τυπικούς λόγους , υπάρχει αμαρτία για τον ιερέα. Θα έρθει η ώρα και θα λογοδοτήσουμε. Τώρα για το τυπικό μέρος , αν τα συμφωνήσετε με τον ιερέα ή αποκρύψετε πληροφορίες ή γίνεται για το θεαθήναι , είναι προσωπικό θέμα. Ελπίζω να κάλυψα τους άθεους , άλλωστε δεν έχουν ούτε την επιθυμία ούτε την υποχρέωση να συμμετέχουν, παρα μόνο από αγάπη προς τους φίλους τους ( ενημερώνω τον φίλο για την ονοματοδοσία του παιδιού μου και τον καλώ μόνο στη δεξίωση )
golden33 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε Αυτά που γράφεις είναι γνωστά. Παρόλα αυτά, το 1830 ένα τεράστιο μέρος το ελληνικού εδάφους ήταν περιουσία της εκκλησίας, είναι σαφές πως δεν μπορεί να προχωρήσει και να πάει μπροστά οικονομικά πολεοδομικα και γεωχωρικα μια χώρα που το 50% και παραπανω του εδάφους της ήταν εκκλησιαστικη περιουσία, οπότε όποιος ήθελε να βρει να χτισει η να πληρώσει θα έπρεπε να πληρώνει την εκκλησία. Η συμφωνία που έγινε το 50 δεν ήταν λάθος, όμως έχουν περάσει 70 χρόνια. Εντάξει ας περάσουν και 80, δεν είναι και τόσο φιλολαικο - λογικο να μισθοδοτειται η εκκλησία για τους ιερείς μέχρι την δευτέρα παρουσία, κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει έστω με κάποιο μεγάλο μεταβατικό στάδιο. Επίσης θα έπρεπε να εφαρμοστεί το γερμανικό σύστημα με πληρωμή για όποιον το επιθυμεί μέσω της φορολογικής, έτσι θα σταματήσουν και τα ψέμματα και θα δούμε ποσοι είναι πραγματικά χριστιανοί και ποσοι ντεμεκ χριστιανοί. Μα αν δεις και δηλώσεις του αρχιεπισκόπου σε διάφορες συνεντεύξεις που έχει κάνει έχει πει ας μας δώσει το κράτος αυτά που χρωστάει και ας αναλάβουμε εμείς τις μισθοδοσίες. Τώρα το επιχείρημα του φιλολαϊκού δεν στέκει κατά την άποψη μου και εξηγούμαι, η εκκλησία είναι επίσημος φορέας με αναγνωρισμένη ισχύ και άρα έχει δικαίωμα στην ιδιοκτησία. Η συμφωνία λοιπόν που έγινε με το κράτος έγινε με το φορέα και όχι με το ιδεολογικό κομμάτι της εκκλησίας. Το να σταματήσει το κράτος τις μισθοδοσίες χωρίς συμφωνία με την εκκλησία αποτελεί παράνομη πράξη και άρα δεν υπάρχει ως επιλογή. Επιλογή λοιπόν είναι να γίνει συνεννόηση των δύο μερών, η εκκλησία λοιπόν λέει ότι επειδή μου πήρατε όλη την ακίνητη περιουσία τώρα δεν μπορώ να πληρώνω μόνη μου τις μισθοδοσίες. Αν θες την άποψή μου, ας γίνει μία αξιολόγηση της αξίας των εδαφών που πήραν από την εκκλησία, να δωθεί η αποζημίωση και ας αναλάβει η εκκλησία. Γιατί να το δούμε αλλιώς? Δεν γίνετε να λες δώσε τώρα ότι χρειάζομαι εγώ σαν κράτος που έχω ανάγκη και αργότερα που δεν θα έχω ανάγκη αλλά εσύ δεν θα έχεις χρήματα επειδή στα πήρα όλα θα σταματήσω και τις μισθοδοσίες. Αυτή τη στιγμή η εκκλησία δεν έχει τη δυνατότητα, άρα άμα σταματήσει να δίνει το κράτος τους μισθούς θα κλείσουν οι εκκλησίες και θα μείνουν ελάχιστες. Και ο κόσμος που θέλει να εκκλησιαστεί τι θα κάνει? Επίσης οι φόροι που πληρώνουμε στο κράτος δεν καλύπτουν τις μισθοδοσίες των ιερέων, λογικά ναι, αν όχι γιατί? Δεν βλέπω λοιπόν το λόγο για ξεχωριστή φορολογία για αυτούς που θέλουν να πηγαίνουν εκκλησία. Επίσης τη λογική ότι όποιος δεν πάει εκκλησία δεν πρέπει να επωμίζεται το βάρος μέσω φόρων δεν την καταλαβαίνω. Δηλαδή εμείς κάνουμε χρήση όλων των "παροχών" που πληρώνουμε μέσω των φόρων μας? Δεν υπάρχουν πράγματα που όλοι μας τα πληρώνουμε για συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων ή διάφορα επαγγέλματα και καλά κάνουμε αν με ρωτάς. Αν δηλαδή μπούμε στη διαδικασία του γιατί εγώ να πληρώνω φόρους για τις εκκλησίες ενώ δεν πάω θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός φόρων για τα πάντα έτσι δεν είναι? Σορρυ για το σεντόνι, μου αρέσουν αυτά τα θέματα συζήτησης και παρασύρομαι Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2021 από golden33
Βασίλης_29 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, golden33 είπε Μα αν δεις και δηλώσεις του αρχιεπισκόπου σε διάφορες συνεντεύξεις που έχει κάνει έχει πει ας μας δώσει το κράτος αυτά που χρωστάει και ας αναλάβουμε εμείς τις μισθοδοσίες. Τώρα το επιχείρημα του φιλολαϊκού δεν στέκει κατά την άποψη μου και εξηγούμαι, η εκκλησία είναι επίσημος φορέας με αναγνωρισμένη ισχύ και άρα έχει δικαίωμα στην ιδιοκτησία. Η συμφωνία λοιπόν που έγινε με το κράτος έγινε με το φορέα και όχι με το ιδεολογικό κομμάτι της εκκλησίας. Το να σταματήσει το κράτος τις μισθοδοσίες χωρίς συμφωνία με την εκκλησία αποτελεί παράνομη πράξη και άρα δεν υπάρχει ως επιλογή. Επιλογή λοιπόν είναι να γίνει συνεννόηση των δύο μερών, η εκκλησία λοιπόν λέει ότι επειδή μου πήρατε όλη την ακίνητη περιουσία τώρα δεν μπορώ να πληρώνω μόνη μου τις μισθοδοσίες. Αν θες την άποψή μου, ας γίνει μία αξιολόγηση της αξίας των εδαφών που πήραν από την εκκλησία, να δωθεί η αποζημίωση και ας αναλάβει η εκκλησία. Γιατί να το δούμε αλλιώς? Δεν γίνετε να λες δώσε τώρα ότι χρειάζομαι εγώ σαν κράτος που έχω ανάγκη και αργότερα που δεν θα έχω ανάγκη αλλά εσύ δεν θα έχεις χρήματα επειδή στα πήρα όλα θα σταματήσω και τις μισθοδοσίες. Αυτή τη στιγμή η εκκλησία δεν έχει τη δυνατότητα, άρα άμα σταματήσει να δίνει το κράτος τους μισθούς θα κλείσουν οι εκκλησίες και θα μείνουν ελάχιστες. Και ο κόσμος που θέλει να εκκλησιαστεί τι θα κάνει? Επίσης οι φόροι που πληρώνουμε στο κράτος δεν καλύπτουν τις μισθοδοσίες των ιερέων, λογικά ναι, αν όχι γιατί? Δεν βλέπω λοιπόν το λόγο για ξεχωριστή φορολογία για αυτούς που θέλουν να πηγαίνουν εκκλησία. Επίσης τη λογική ότι όποιος δεν πάει εκκλησία δεν πρέπει να επωμίζεται το βάρος μέσω φόρων δεν την καταλαβαίνω. Δηλαδή εμείς κάνουμε χρήση όλων των "παροχών" που πληρώνουμε μέσω των φόρων μας? Δεν υπάρχουν πράγματα που όλοι μας τα πληρώνουμε για συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων ή διάφορα επαγγέλματα και καλά κάνουμε αν με ρωτάς. Αν δηλαδή μπούμε στη διαδικασία του γιατί εγώ να πληρώνω φόρους για τις εκκλησίες ενώ δεν πάω θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός φόρων για τα πάντα έτσι δεν είναι? Σορρυ για το σεντόνι, μου αρέσουν αυτά τα θέματα συζήτησης και παρασύρομαι Δεν μπορεί να αποζημιώσει το κράτος την εκκλησία, μιλάμε για τεραστιες εκτάσεις που μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά χέρια, δεν ξέρω αν νομικά στέκει να υπάρξει αποζημίωση για κατάσχεση και απαλλοτρίωση μετά από 200, 150, 100 και 70 χρόνια, οι εκτάσεις ούτε είναι γνωστές με ακρίβεια, πρέπει να βρεθούν τίτλοι, πρέπει να δουλέψει για αυτό μεγάλος αριθμός δικηγόρων συμβολαιογράφων και εκτιμητών. Όπως καταλαβαίνεις το λάθος έγινε όταν επί τουρκοκρατειας οι άνθρωποι έδιναν τα κτήματα τους στα μοναστήρια για να γλιτώνουν φόρους και να έχουν ηπιοτερη αντιμετωπιση, από την στιγμή που απελευθερωθηκαμε αυτο έπρεπε να αλλάξει. Η συμφωνία που έγινε τοτε έγινε επειδή το κράτος δεν μπορουσε να πληρώσει τέτοιο ποσόν αποζημίωσης οπότε τα βρήκαν με αυτή την συμφωνία, έχουν περάσει 70 χρόνια και τόσο ο κόσμος οι συνήθειες οι αξίες και οι αρχές έχουν αλλάξει, το 50 μπορούσε να σε αναθεματισει και να σε αφορησει η εκκλησία, κινδύνευε ακόμα και η ζωή σου από το λαϊκό δικαστήριο και τις μεθοδεύσεις που υπήρχαν, πλέον δεν υπάρχει αυτή η δύναμη, το μόνο που υπάρχει είναι το πολιτικό κόστος, πολλοί άνθρωποι είναι άθεοι και δεν ασχολούνται με τα της εκκλησίας και της θρησκείας οπότε και δεν επιθυμούν να πληρώνουν, εγώ δεν είμαι άθεος, αλλά πρέπει να εξεταστούν και άλλες εναλλακτικές όπως να πληρώνεται η εκκλησία από όσους το δηλώσουν στην φορολογική δήλωση. Ένα άλλο λάθος που κάνεις είναι ότι συγχεεις τον μισθό των ιερέων με τα έξοδα των ναων και άλλα πάγια λειτουργικά έξοδα, ο μισθός του ιερέα δίδεται για την διαβίωση του ιερέα ο οποίος εκεί που θα διοριστεί θα χρειαστεί να νοικιάσει κτλ, τα έξοδα των ναων καλύπτονται από τα χρηματα που πληρώνεις στον γάμο και στην βάπτιση, από δωρεές και κάποια κατευθείαν από την κεντρική διοίκηση της εκκλησίας.
SB_1957 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 10 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Μιας και το ανέφερες δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα σε αυτό; εφόσον δεν ενέκρινε την σύζευξη ο Κύριος άρα απο την μεριά της εκκλησίας και ο πολιτικός γάμος θα ειναι απλα άλλη μια προγαμιαία σχέση και άρα αμαρτία Ενώ δεν αναφέρει τίποτε η ιερά σύνοδος για όσους έκαναν πολιτικό γάμο, εντούτοις λίγο πολύ όλοι ξέρουμε περιπτώσεις που την ημέρα που επρόκειτο να βαπτιστεί το παιδί γινόταν και ο θρησκευτικός γάμος!!! Οπότε δεν ξέρω τί παίζει. Έχω ξάδερφο σε χωριό που έκανε πολιτικό γάμο, αλλά βάπτισε κανονικά το παιδί του χωρίς πρόβλημα!
rus Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Στις 22/2/2021 στις 9:38 ΠΜ, australis είπε Μπορεις να το βαφτίσεις και καθολικό, πολυ πιο ευέλικτοι σε αυτά. Ασε που θα γλυτωσει και το μαρτυριο το παιδι - ενα απλο ραντισμα. Επισης μπορει να μη το βαφτισει καθολου. Δεν ειναι υποχρεωτικο. Στις 22/2/2021 στις 9:38 ΠΜ, australis είπε Αν θυμαμαι καλά ο Κάρολος της Αγγλίας ήταν ενας απο τους νονους των εγγονων του Κοκού Να θυμησουμε οτι ο μπαμπας του Καρολου της Αγγλιας(ο πριγκηψ Φιλιππος, συζυγος της Ελισαβετ), βαφτιστηκε το 1921 στη Κερκυρα το καιρο που ηταν ελληνας.
winawer Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 8 ώρες πριν, Jos3ph είπε δεν είναι ο πολιτικός γάμος αυτός καθεαυτός το πρόβλημα , αλλά η δημιουργία ζεύγους χωρίς το μυστήριο του γάμου. Και η συμβίωση χωρίς κάποια νομική πράξη είναι αμαρτία. Επειδή όμως η θρησκεία έχει γίνει τυπικό εθιμικό για αρκετό κόσμο, αν ακούσετε κήρυγμα , πολλές φορές λένε ," Χριστιανός δεν είσαι όταν έρχεσαι την Κυριακή στην εκκλησία , αλλά κάθε μέρα , όλη μέρα, ζώντας με το θέλημα του Θεού." , για μένα είναι στην διακριτική σκέψη του καθένα και σε επικοινωνία με τον πνευματικό του. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εκκλησίας , όταν τελείται μυστήριο με όλα ή μερικά από τα συμβαλόμενα μέρη να συμμετέχουν για τυπικούς λόγους , υπάρχει αμαρτία για τον ιερέα. Θα έρθει η ώρα και θα λογοδοτήσουμε. Τώρα για το τυπικό μέρος , αν τα συμφωνήσετε με τον ιερέα ή αποκρύψετε πληροφορίες ή γίνεται για το θεαθήναι , είναι προσωπικό θέμα. Ελπίζω να κάλυψα τους άθεους , άλλωστε δεν έχουν ούτε την επιθυμία ούτε την υποχρέωση να συμμετέχουν, παρα μόνο από αγάπη προς τους φίλους τους ( ενημερώνω τον φίλο για την ονοματοδοσία του παιδιού μου και τον καλώ μόνο στη δεξίωση ) Δεν πιστευω οτι το προβλημα ειναι η συμβιωση χωρις την ευλογια του Θεου. Και το λεω αυτο γτ οι μπορει καποιος να συζει με τον/την συντροφο και πριν τον θρησκευτικο γαμο, παρολο αυτα ο ιερεας τελει κανονικα το μυστηριο. Θεωρω οτι το προβλημα ξεκιναι απο την οικειοθελη αποσχιση του ανθρωπου που τελει πολιτικο γαμο απο την εκκλησια 3 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε Δεν μπορεί να αποζημιώσει το κράτος την εκκλησία, μιλάμε για τεραστιες εκτάσεις που μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά χέρια, δεν ξέρω αν νομικά στέκει να υπάρξει αποζημίωση για κατάσχεση και απαλλοτρίωση μετά από 200, 150, 100 και 70 χρόνια, οι εκτάσεις ούτε είναι γνωστές με ακρίβεια, πρέπει να βρεθούν τίτλοι, πρέπει να δουλέψει για αυτό μεγάλος αριθμός δικηγόρων συμβολαιογράφων και εκτιμητών. Όπως καταλαβαίνεις το λάθος έγινε όταν επί τουρκοκρατειας οι άνθρωποι έδιναν τα κτήματα τους στα μοναστήρια για να γλιτώνουν φόρους και να έχουν ηπιοτερη αντιμετωπιση, από την στιγμή που απελευθερωθηκαμε αυτο έπρεπε να αλλάξει. Η συμφωνία που έγινε τοτε έγινε επειδή το κράτος δεν μπορουσε να πληρώσει τέτοιο ποσόν αποζημίωσης οπότε τα βρήκαν με αυτή την συμφωνία, έχουν περάσει 70 χρόνια και τόσο ο κόσμος οι συνήθειες οι αξίες και οι αρχές έχουν αλλάξει, το 50 μπορούσε να σε αναθεματισει και να σε αφορησει η εκκλησία, κινδύνευε ακόμα και η ζωή σου από το λαϊκό δικαστήριο και τις μεθοδεύσεις που υπήρχαν, πλέον δεν υπάρχει αυτή η δύναμη, το μόνο που υπάρχει είναι το πολιτικό κόστος, πολλοί άνθρωποι είναι άθεοι και δεν ασχολούνται με τα της εκκλησίας και της θρησκείας οπότε και δεν επιθυμούν να πληρώνουν, εγώ δεν είμαι άθεος, αλλά πρέπει να εξεταστούν και άλλες εναλλακτικές όπως να πληρώνεται η εκκλησία από όσους το δηλώσουν στην φορολογική δήλωση. Ένα άλλο λάθος που κάνεις είναι ότι συγχεεις τον μισθό των ιερέων με τα έξοδα των ναων και άλλα πάγια λειτουργικά έξοδα, ο μισθός του ιερέα δίδεται για την διαβίωση του ιερέα ο οποίος εκεί που θα διοριστεί θα χρειαστεί να νοικιάσει κτλ, τα έξοδα των ναων καλύπτονται από τα χρηματα που πληρώνεις στον γάμο και στην βάπτιση, από δωρεές και κάποια κατευθείαν από την κεντρική διοίκηση της εκκλησίας. Το να πληρωνεται η εκκλησια μονο απο οσους το δηλωνουν στη φορολογικη δηλωση ειναι ανεφικτο. Με το ιδιο σκεπτικο να πληρωνουν τους δασκαλους και καθηγητες μονο οσοι εχουν παιδια, να πληρωνουν ολοι οι μισθωτοι τις ιδιες εισφορες στην ασφαλιστικο φορεα και οχι αναλογα με τον μισθο τους κτλ.
golden33 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 27 λεπτά πριν, winawer είπε Δεν πιστευω οτι το προβλημα ειναι η συμβιωση χωρις την ευλογια του Θεου. Και το λεω αυτο γτ οι μπορει καποιος να συζει με τον/την συντροφο και πριν τον θρησκευτικο γαμο, παρολο αυτα ο ιερεας τελει κανονικα το μυστηριο. Θεωρω οτι το προβλημα ξεκιναι απο την οικειοθελη αποσχιση του ανθρωπου που τελει πολιτικο γαμο απο την εκκλησια Το να πληρωνεται η εκκλησια μονο απο οσους το δηλωνουν στη φορολογικη δηλωση ειναι ανεφικτο. Με το ιδιο σκεπτικο να πληρωνουν τους δασκαλους και καθηγητες μονο οσοι εχουν παιδια, να πληρωνουν ολοι οι μισθωτοι τις ιδιες εισφορες στην ασφαλιστικο φορεα και οχι αναλογα με τον μισθο τους κτλ. 3 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε Δεν μπορεί να αποζημιώσει το κράτος την εκκλησία, μιλάμε για τεραστιες εκτάσεις που μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά χέρια, δεν ξέρω αν νομικά στέκει να υπάρξει αποζημίωση για κατάσχεση και απαλλοτρίωση μετά από 200, 150, 100 και 70 χρόνια, οι εκτάσεις ούτε είναι γνωστές με ακρίβεια, πρέπει να βρεθούν τίτλοι, πρέπει να δουλέψει για αυτό μεγάλος αριθμός δικηγόρων συμβολαιογράφων και εκτιμητών. Όπως καταλαβαίνεις το λάθος έγινε όταν επί τουρκοκρατειας οι άνθρωποι έδιναν τα κτήματα τους στα μοναστήρια για να γλιτώνουν φόρους και να έχουν ηπιοτερη αντιμετωπιση, από την στιγμή που απελευθερωθηκαμε αυτο έπρεπε να αλλάξει. Η συμφωνία που έγινε τοτε έγινε επειδή το κράτος δεν μπορουσε να πληρώσει τέτοιο ποσόν αποζημίωσης οπότε τα βρήκαν με αυτή την συμφωνία, έχουν περάσει 70 χρόνια και τόσο ο κόσμος οι συνήθειες οι αξίες και οι αρχές έχουν αλλάξει, το 50 μπορούσε να σε αναθεματισει και να σε αφορησει η εκκλησία, κινδύνευε ακόμα και η ζωή σου από το λαϊκό δικαστήριο και τις μεθοδεύσεις που υπήρχαν, πλέον δεν υπάρχει αυτή η δύναμη, το μόνο που υπάρχει είναι το πολιτικό κόστος, πολλοί άνθρωποι είναι άθεοι και δεν ασχολούνται με τα της εκκλησίας και της θρησκείας οπότε και δεν επιθυμούν να πληρώνουν, εγώ δεν είμαι άθεος, αλλά πρέπει να εξεταστούν και άλλες εναλλακτικές όπως να πληρώνεται η εκκλησία από όσους το δηλώσουν στην φορολογική δήλωση. Ένα άλλο λάθος που κάνεις είναι ότι συγχεεις τον μισθό των ιερέων με τα έξοδα των ναων και άλλα πάγια λειτουργικά έξοδα, ο μισθός του ιερέα δίδεται για την διαβίωση του ιερέα ο οποίος εκεί που θα διοριστεί θα χρειαστεί να νοικιάσει κτλ, τα έξοδα των ναων καλύπτονται από τα χρηματα που πληρώνεις στον γάμο και στην βάπτιση, από δωρεές και κάποια κατευθείαν από την κεντρική διοίκηση της εκκλησίας. Όταν είπα ότι θα κλείσουν οι εκκλησίες δεν εννοούσα ότι δεν θα υπάρχουν λεφτά για να συντηρηθούν αλλά λεφτά για να πληρωθούν όλοι οι ιερείς οπότε θα μειωθεί δραματικά ο αριθμός τους οπότε δεν θα φτάνουν για να λειτουργούν τους ναούς. Όπως λέει και ο φίλος από πάνω δεν γίνετε να πληρώνουμε φόρους μόνο για αυτά που κάνουμε χρήση. Θα πάμε δηλαδή να πούμε στους ανθρώπους στα χωριά πληρώστε παραπάνω για να έχετε ναούς ανοιχτούς? Δηλαδή όλα τα άλλα τα χρήματα που πληρώνουμε πιάνουν τόπο και στο μόνο που δεν αξίζει είναι η πνευματική τροφή που μας προσφέρουν, σε όσους θέλουν οι εκκλησίες? Εννοείται ότι δεν μιλάω για σε σένα προσωπικά Βασίλη. Δεν μπορώ να καταλάβω πως άνθρωποι που είναι άθεοι ή γενικά δεν ασπάζονται το χριστιανισμό κράζουν συνέχεια την εκκλησία και το δόγμα της. Γιατί αυτό, γιατί εκείνο...δηλαδή τόσο κακό τους κάνει η εκκλησία? Άντε να πω παλιά είχε μεγαλύτερη παρεμβατικότητα στη ζωή των ανθρώπων...τώρα? Δηλαδή σε τι τους ενοχλεί εκκλησία? Και να κάνεις σύμφωνο συμβίωσης μπορείς, και να παντρευτεί με πολιτικό μπορείς, και ονοματοδοσία να κάνεις μπορείς....αλλά όχι...πρέπει να φέρουμε εμείς την εκκλησία στα μέτρα μας...και ακόμα και τότε κάτι άλλο θα μας ενοχλεί. Όποιος θέλει τα ακολουθεί, όποιος δεν θέλει όχι...είναι τόσο απλό.
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 μικροαστικές, σιβυλλικές, θρησκόληπτες παπάτζες 1
Jos3ph Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 50 λεπτά πριν, winawer είπε Δεν πιστευω οτι το προβλημα ειναι η συμβιωση χωρις την ευλογια του Θεου. Και το λεω αυτο γτ οι μπορει καποιος να συζει με τον/την συντροφο και πριν τον θρησκευτικο γαμο, παρολο αυτα ο ιερεας τελει κανονικα το μυστηριο. Θεωρω οτι το προβλημα ξεκιναι απο την οικειοθελη αποσχιση του ανθρωπου που τελει πολιτικο γαμο απο την εκκλησια δεν είναι πρόβλημα , θεωρείται αμαρτία. Εξομολογούνται και προχωρούν σε γάμο. Άλλο πράγμα το πρόβλημα , άλλο η αμαρτία.
winawer Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 10 λεπτά πριν, Jos3ph είπε δεν είναι πρόβλημα , θεωρείται αμαρτία. Εξομολογούνται και προχωρούν σε γάμο. Άλλο πράγμα το πρόβλημα , άλλο η αμαρτία. εννοω κολλημα.
Jos3ph Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 14 λεπτά πριν, winawer είπε εννοω κολλημα. προβλέπεται , εξομολογούνται και γίνεται ο γάμος. Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο , βρίσκεις ένα καλό πνευματικό.
Βασίλης_29 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, winawer είπε Το να πληρωνεται η εκκλησια μονο απο οσους το δηλωνουν στη φορολογικη δηλωση ειναι ανεφικτο. Με το ιδιο σκεπτικο να πληρωνουν τους δασκαλους και καθηγητες μονο οσοι εχουν παιδια, να πληρωνουν ολοι οι μισθωτοι τις ιδιες εισφορες στην ασφαλιστικο φορεα και οχι αναλογα με τον μισθο τους κτλ. Εντελώς άκυρη η σύγκριση εκκλησίας και ιερέων με παιδεία, υγεία και οτιδήποτε σχετικό. Η πληρωμή από τους φορολογούμενους είναι εφικτή διότι γίνεται στην Γερμανία, μπορεί να εφαρμοστεί ένα μεταβατικό σύστημα να δούμε πως θα εξελιχτεί, μπορεί ακόμα να υπάρξει πρόβλεψη αν δεν φτάσουν τα χρήματα από τους φορολογούμενους να πληρώσει το κράτος το υπόλοιπο ώστε να μην υπσρξει πρόβλημα. Επίσης, είτε πιστοί είτε άθεοι θα πληρώνουν ακριβώς το ίδιο για θέμα φορολογικής ισότητας, τα μεν λεφτά των πιστών στην εκκλησία ενώ των μη πιστών θα πηγαίνουν σε κρατικό ταμείο για κοινωνικές πολιτικές, επιδόματα απορών αστεγων κτλ. Η γνώμη μου είναι ότι μπορεί να γίνει αυτό που έγραψα, αλλά λόγω πολιτικού κόστους και των τρεχοντων προβλημάτων δεν θα το επιχειρήσει κανένας. 1
winawer Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Εντελώς άκυρη η σύγκριση εκκλησίας και ιερέων με παιδεία, υγεία και οτιδήποτε σχετικό. Η πληρωμή από τους φορολογούμενους είναι εφικτή διότι γίνεται στην Γερμανία, μπορεί να εφαρμοστεί ένα μεταβατικό σύστημα να δούμε πως θα εξελιχτεί, μπορεί ακόμα να υπάρξει πρόβλεψη αν δεν φτάσουν τα χρήματα από τους φορολογούμενους να πληρώσει το κράτος το υπόλοιπο ώστε να μην υπσρξει πρόβλημα. Επίσης, είτε πιστοί είτε άθεοι θα πληρώνουν ακριβώς το ίδιο για θέμα φορολογικής ισότητας, τα μεν λεφτά των πιστών στην εκκλησία ενώ των μη πιστών θα πηγαίνουν σε κρατικό ταμείο για κοινωνικές πολιτικές, επιδόματα απορών αστεγων κτλ. Η γνώμη μου είναι ότι μπορεί να γίνει αυτό που έγραψα, αλλά λόγω πολιτικού κόστους και των τρεχοντων προβλημάτων δεν θα το επιχειρήσει κανένας. Καθολου ακυρη δεν ειναι η συγκριση. Εχει να κανει με τις προτεραιοτητες που βαζει ο καθενας. Προφανως και δεν ειμαι υπερ του συγκεκριμενου συστηματος απλα σου γραφω τι θα μπορουσε να ζητησει μετεπειτα ο καθενας για να αποφυγει τους φορους. Δυστυχως, ειτε σου αρεσει ειτε οχι θα πρεπει να πληρωνεις για να ασκει τα θρησκευτικα του καθηκοντα η πλειοψηφια των πολιτων της χωρας που κατοικεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις